Με βάση τα προηγούμενα δεδομένα που έχουν τα ΚΤΕΟ στα αρχεία τους για τα χιλιόμετρα εκδίδονται πλέον οι βεβαιώσεις τεχνικού ελέγχου στα αυτοκίνητα. Αν αγοράσει λοιπόν κανείς μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, από έμπορο ή και από ιδιώτη, θα πρέπει να προσέξει τα χιλιόμετρα που γράφει το κοντέρ του αυτοκινήτου να αντιστοιχούν σε αυτά που αναγράφονται στους προηγούμενους τεχνικούς ελέγχους και να μην είναι μειωμένα.
Σε περίπτωση που συμβαίνει κάτι τέτοιο οι ιδιοκτήτες των οχημάτων θα πρέπει να διορθώσουν την μειωμένη ένδειξη με τουλάχιστον ένα επιπλέον χιλιόμετρο από την προηγούμενη καταγραφή στο ΚΤΕΟ. Όσα ΙΧ παρουσιάζουν ανακολουθία στον μετρητή χιλιομέτρων, θα «ακινητοποιούνται» και δεν θα μπορούν να κυκλοφορήσουν.
Παράλληλα, σύμφωνα με το dikaiologitika, σε εξέλιξη βρίσκεται και το σχέδιο διεθνούς συνεργασίας με τα ΚΤΕΟ ξένων χωρών για όσα οχήματα έχουν εισαχθεί από το εξωτερικό και διατέθηκαν στην Ελλάδα προς πώληση.Πλέον, η αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων από έμπορο ή ιδιώτη θα πρέπει να είναι λεπτομερής και εξονυχιστική καθώς τα χιλιόμετρα στο κοντέρ του αυτοκινήτου θα πρέπει να αντιστοιχούν σε αυτά που αναγράφονται στους προηγούμενους τεχνικούς ελέγχους και να μην είναι μειωμένα.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Αξιολόγηση του ΕΣΥ: Πόσα SMS θα σταλούν σήμερα – Η παρουσίαση στον πρωθυπουργό
- Ο αόρατος γίγαντας του real estate: Πώς ο Mr Zara χτίζει τη δική του, παγκόσμια αυτοκρατορία στα ακίνητα
- Ασφαλιστικές: Εντείνονται οι πιέσεις κατά των ιδιωτικών κλινικών για το κόστος υγείας
- Ο Τραμπ απειλεί, οι αγορές περιμένουν: Δασμοί, πληθωρισμός και τραπεζικά αποτελέσματα στο ραντάρ των επενδυτών
