Με μήκος λίγο κάτω από 4,1 m το Jeep Avenger είναι διαθέσιμο ως υβριδικό, αμιγώς ηλεκτρικό και με κινητήρα βενζίνης, καλύπτοντας κάθε ανάγκη.
Με το Avenger η Jeep παρουσίασε το μικρότερο και ταυτόχρονα το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο στην ιστορία της, με τη μορφή ενός B-SUV που αμέσως ξεχώρισε.
Οι παραγγελίες που έχουν ήδη ξεπεράσει τις 100.000 αποτελούν την αναντίλεκτη επιβράβευση του αγοραστικού κοινού, ενώ εντυπωσιακή είναι και η συγκομιδή αυτοκινητικών βραβείων. Μεταξύ αυτών και ο τίτλος «Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς».
Ακέραιο το αυθεντικό στιλ των Jeep χαρακτηρίζει ένα αμάξωμα που έχει μήκος 4,08 m, ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 20 cm και επιτυγχάνει την τέλεια ισορροπία μεταξύ δυναμικού και μοντέρνου.
Η εικόνα του φέρνει σε πρώτο πλάνο την ισχυρή ταυτότητα της Jeep, ενώ στην καμπίνα η πρακτικότητα είναι άφθονη, με αποθηκευτικούς χώρους που φτάνουν τα 34 lt για μικροαντικείμενα και τα 380 lt για τις αποσκευές.
Φτιαγμένο για να κάνει την καθημερινότητα άνετη και εύκολη, το Jeep Avenger έχει επίσης υψηλή ψηφιακή τεχνολογία και πλούσιο εξοπλισμό σε όλες τις εκδόσεις.
Οι ψηφιακές οθόνες για τον πίνακα οργάνων και το infotainment εξασφαλίζουν την πληροφορία και τη συνδεσιμότητα που απαιτεί ο σύγχρονος χρήστης, όπως ακριβώς κάνουν και οι υπηρεσίες Uconnect που δίνουν απομακρυσμένο έλεγχο σε επιλεγμένες λειτουργίες.
Όλα τα Avenger διαθέτουν μεταξύ άλλων ζάντες αλουμινίου και το πρόγραμμα εναλλαγής προφίλ οδήγησης Selec-Terrain (ECO, NORMAL, SPORT, SAND, MUD, SNOW), το οποίο διευκολύνει το έργο του οδηγού και ειδικά στο χώμα αναδεικνύει τον γνήσιο χαρακτήρα Jeep.
Η γκάμα κινητήρων καλύπτει κάθε ανάγκη, ξεκινώντας από την έκδοση με θερμικό κινητήρα βενζίνης που αποδίδει 100 HP και συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.
Η κλιμάκωση του τελευταίου είναι προσεκτικά μελετημένη ώστε να βοηθάει στο συνδυασμό ζωντανών επιδόσεων με χαμηλή κατανάλωση.
Η έκδοση e-Hybrid διαθέτει ήπια υβριδικό σύστημα που συντίθεται από κινητήρα βενζίνης με 100 HP (74 kW) και έναν ηλεκτρικό ισχύος 21 kW.
Ο πρώτος λειτουργεί στο θερμοδυναμικό κύκλο Miller και διαθέτει τούρμπο με πτερύγια μεταβλητής γεωμετρίας (VGT), ενώ ο δεύτερος βρίσκεται ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που έχει 6 σχέσεις.
Χάρη στην αρχιτεκτονική του συστήματος το Avenger e-Hybrid μπορεί να ξεκινάει, να παρκάρει και να κινείται με έως 30 km/h αμιγώς ηλεκτρικά, επιτυγχάνοντας οικονομία που αγγίζει το 28% στο αστικό πεδίο σε σχέση με την έκδοση βενζίνης.
Εδώ μπορείτε να διαβάσετε τις εντυπώσεις μας από τη δοκιμή του υβριδικού Avenger.
Το ίδιο υβριδικό σύστημα με τη συνδρομή ενός ακόμα ηλεκτρικού κινητήρα 21 kW για τους πίσω τροχούς θα χρησιμοποιεί η τετρακίνητη έκδοση 4xe που θα είναι διαθέσιμη για παραγγελίες στο τέλος του 2024, ολοκληρώνοντας τις επιλογές του Avenger και δημιουργώντας την πιο πλήρη γκάμα στην κατηγορία.
Η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση αποδίδει 156 HP και τροφοδοτείται από μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 54 kWh, η οποία εξασφαλίζει αυτονομία 400 km κατά WLTP και έως 550 km στην πόλη.
Έχει την ικανότητα να φορτίζει από το 20% έως το 80% σε μόλις 24 λεπτά, ενώ καλύπτεται από εγγύηση για 8 χρόνια ή 160.000 km.
Όλα τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη των Avenger καλύπτονται από 4 χρόνια ή 160.000 km, ενώ ισχύουν και 4 χρόνια δωρεάν οδικής βοήθειας.
Για την έκδοση βενζίνης η τιμή ξεκινάει από τις €23.990, για την e-Hybrid από τις €26.490, ενώ για την αμιγώς ηλεκτρική διαμορφώνεται στις €29.700, συμπεριλαμβανομένης της κρατικής επιδότησης του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ».
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Γεραπετρίτης: Κανένα θέμα κυριαρχίας σε διάλογο με την Τουρκία – Αιχμές για Σαμαρά
- Αποκλειστικό: Το mononews στην έναρξη της «Ημέρας Καριέρας» της ΔΥΠΑ στο Ντίσελντορφ – 1.800 θέσεις εργασίας από 51 επιχειρήσεις
- H Θεώνη Αλαμπάση στο My Story: Τα κόκκινα δάνεια, το ιδιωτικό χρέος, οι πιέσεις στους servicers και ο Υπερ-Τειρεσίας
- Σκλαβενίτης: Ετσι θα γίνει το εργοστάσιο της Πίτσος στο Ρέντη