• AUTO

    Ιδού το νέο Ford Focus!

    Ιδού το νέο Ford Focus!


    Διαθέτει εκφραστική νέα σχεδίαση και αποδοτικά εξηλεκτρισμένα κινητήρια σύνολα, σε συνδυασμό με προηγμένη συνδεσιμότητα.

    Μία νέα εκδοχή της ανθρωποκεντρικής σχεδιαστικής φιλοσοφίας της Ford αποκαλύπτεται στην εξωτερική σιλουέτα του Focus. Με κάθε έκδοση να διαθέτει τη δική της ταυτότητα, το νέο Focus εισάγει φρέσκιες δυναμικές γραμμές, οι οποίες είναι εμπνευσμένες από την ανθρωποκεντρική σχεδιαστική φιλοσοφία της Ford. Οι νέοι προβολείς LED αποτελούν στοιχείο του βασικού εξοπλισμού όλων των εκδόσεων και ενσωματώνουν λειτουργία φώτων ομίχλης: το αποτέλεσμα είναι μία πιο απέριττη και κομψή σχεδίαση του κάτω τμήματος της πρόσοψης του αυτοκινήτου, σε συνδυασμό με μία χαρακτηριστική και δυναμική φωτεινή υπογραφή. Οι προηγμένες τεχνολογίες φωτισμού του νέου Focus περιλαμβάνουν προβολείς full LED που ενσωματώνουν τις λειτουργίες Automatic High Beam Control, και Manoeuvring Light – το τελευταίο ενεργοποιεί ένα μοτίβο ευρύτερης δέσμης για καλύτερη ορατότητα όταν το όχημα ανιχνεύει έναν ελιγμό με μικρή ταχύτητα. Η νέα σχεδίαση του εμπρός μέρους, αυξάνει τη μετωπική επιφάνεια ενώ το σήμα βρίσκεται στο κέντρο των αεραγωγών. Το νέο Focus διαθέτει νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου σε όλη τη γκάμα.


    Το νέο Focus φέρνει την επόμενη γενιά της τεχνολογίας SYNC 4 της Ford σε περισσότερους πελάτες από ποτέ, επιτρέποντας πλοήγηση συνδεδεμένη με cloud και έλεγχο μέσω φωνητικών εντολών με κατανόηση φυσικής γλώσσας. Το SYNC 4 υποστηρίζεται από μία νέα – και τη μεγαλύτερη στην κατηγορία – κεντρική οθόνη 13.2 ιντσών με οριζόντιο προσανατολισμό (landscape). Η τεχνολογία Power-Up εξασφαλίζει ασύρματες ενημερώσεις λογισμικού για βελτίωση της λειτουργικότητας. Το σύστημα προσφέρει επίσης ασύρματη συμβατότητα Apple CarPlay και Android Auto επιτρέποντας την άριστη ενσωμάτωση μεταξύ των λειτουργιών του smartphone και του SYNC 4.


    Μέσω του FordPass app, ο πελάτης μπορεί να έχει πρόσβαση σε μία σειρά συνδεδεμένων υπηρεσιών, με ένα smartphone. Αυτό σημαίνει ότι είναι συνδεδεμένος με το αυτοκίνητό του με ένα σήμα δεδομένων και βλέπει το Vehicle Status – για τον έλεγχο της στάθμης καυσίμου, τη διάρκεια ζωής του λαδιού και άλλα – και το Remote Start. Το σύστημα SecuriAlert της Ford παρακολουθεί την όποια απόπειρα παραβίασης – ακόμα και εάν χρησιμοποιείται κλειδί – και στέλνει ειδοποιήσεις στο κινητό του χρήστη.


    Στο νέο Focus θα υπάρχει ένα επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Powershift για πρώτη φορά. Αυτό θα διευκολύνει την οδήγηση κυρίως σε αστικές συνθήκες και σε πυκνή κυκλοφορία – στοιχείο που έρχεται να προστεθεί στην αυξημένη ισχύ του υβριδικού συστήματος κίνησης με στόχο τη γνώριμη οδηγική απόλαυση ενός Focus. Το αυτόματο κιβώτιο Powershift υπόσχεται επίσης μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου, διατηρώντας τις στροφές του υβριδικού συνόλου στο βέλτιστο σημείο για άριστη απόδοση. Επίσης, τα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επιτρέπει στο σύστημα Auto Start-Stop να λειτουργεί με ταχύτητες κάτω των 12 km/h.


    Διαθέσιμος σε εκδόσεις με ισχύ 125 και 155 ίππων, ο κινητήρας 1.0L EcoBoost Hybrid του νέου Focus διαθέτει ήπια υβριδική τεχνολογία 48-volt και προσφέρεται επίσης με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο (κατανάλωση από 5,2 l/100 km και εκπομπές CO2 από 117 g/km, σύμφωνα με το πρότυπο WLTP). Στη θέση του στάνταρ εναλλάκτη υπάρχει μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα. Αυτό επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία μπαταρία ιόντων λιθίου. Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ παρέχοντας την απαραίτητη υποβοήθηση είτε για την αύξηση της συνολικής διαθέσιμης ροπής από τον κινητήρα για πιο άμεση απόκριση στην εν κινήσει επιτάχυνση, είτε για μείωση του φόρτου του κινητήρα, προς όφελος της κατανάλωσης.


    Για να καλυφθούν ανάγκες για μεγαλύτερες αποστάσεις υπάρχει ο πετρελαιοκινητήρας 1.5L EcoBlue της Ford που διατίθεται σε εκδόσεις με ισχύ 95 και 120 ίππων, με κατανάλωση από 4,2 l/100 km και εκπομπές CO2 110 g/km σύμφωνα με το πρότυπο WLTP. Αμφότερες οι εκδόσεις προσφέρονται με εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, με τον κινητήρα να διαθέτει ενσωματωμένη πολλαπλή εισαγωγής, υπερσυμπιεστή χαμηλής αδράνειας και ψεκασμό καυσίμου υψηλής πίεσης για μείωση των εκπομπών ρύπων και αύξηση της απόδοσης κατά την καύση του μίγματος. Ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων είναι διαθέσιμο για την έκδοση των 120 ίππων.

    Διαβάστε επίσης:

    Πρόγραμμα WRC 2022: Σεπτέμβριο το EKO ACROPOLIS RALLY

    Οδηγούμε τη νέα Mercedes C Class!



    ΣΧΟΛΙΑ