• AUTO

    Ιδού η Porsche Τaycan Sport Turismο!


    H Taycan Sport Turismo είναι η πιο πρόσφατη ηλεκτροκίνητη έκδοση που έρχεται να προστεθεί δίπλα στις Taycan και Taycan Cross Turismο.

    Η Sport Turismo καλύπτει τις ανάγκες όσων θέλουν να συνδυάσουν τις δυνατότητες των Taycan Cross Turismo με την καθημερινή χρήση on-road, την πρακτικότητα και την ευελιξία των Taycan saloon. H Τaycan Sport Turismo GTS, θα είναι η πρώτη έκδοση που θα παρουσιαστεί στα τέλη του Φεβρουαρίου 2022 με τις υπόλοιπες εκδόσεις να ακολουθούν στα μέσα Μαρτίου. Ένα νέο στοιχείο εξοπλισμού που θα προσφέρεται ως extra, είναι η πανοραμική οροφή με Sunshine Control που ρυθμίζεται ηλεκτρικά για το ποσοστό διαφάνειας και προστασίας από το ηλιακό φως.

    Από την ερχόμενη άνοιξη, θα είναι διαθέσιμα πέντε διαφορετικά μοντέλα

    •Taycan Sport Turismo με απόδοση  240 kW (326 ίπποι) κίνηση στους πίσω τροχούς και εξοπλισμένη προαιρετικά με μπαταρία Performance Plus η οποία αυξάνει και την απόδοση στους 280 kW (380 ίπποι).

    •Taycan 4S Sport Turismo με απόδοση 320 kW (435 ίπποι) κίνηση σε όλους τους τροχούς και εξοπλισμένη προαιρετικά με μπαταρία Performance Battery Plus η οποία αυξάνει και την απόδοση στους  360 kW (490 ίπποι).

    •Taycan GTS Sport Turismo με απόδοση 380 kW (517 ίπποι) και τετρακίνηση.

    •Taycan Turbo Sport Turismo με απόδοση  460 kW (625 ίπποι και τετρακίνηση).

    •Taycan Turbo S Sport Turismo με απόδοση 460 kW (625 ίπποι) και τετρακίνηση.

    Από στάση, η Taycan Turbo S Sport Turismo, επιταχύνεται στα 100 km/h σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα είναι 260 km/h. Η έκδοση με την μεγαλύτερη αυτονομία είναι η Taycan 4S Sport Turismo που φτάνει τα 500km σύμφωνα με το πρότυπο WLTP. Ως νέες εκδόσεις τελευταίας γενιάς, οι τετρακίνητες Sport Turismo, δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην θερμική διαχείριση της μπαταρίας και την αποφόρτιση-φόρτιση με πολύ σημαντικές βελτιώσεις. Mπορούν να επαναφορτιστούν  από 5% στο 80% σε 22 λεπτά και 30 δευτερόλεπτα. Αυτό σημαίνει πρακτικά, ότι με μόλις πέντε (5) λεπτά επαναφόρτισης η αυτονομία ξεπερνά τα 100 km.

    Η Taycan Sport Turismo, «μοιράζεται» το ίδιο sport αλλά πρακτικό αμάξωμα με την κεκλιμένη προς τα πίσω οροφή που χαρακτηρίζει την Taycan Cross Turismo. Aλλά σε αντίθεση με την Cross Turismo, η προτεραιότητα δεν είναι η τετρακίνητη οδήγηση, (αν και κρατά όλα τα σχεδιαστικά της στοιχεία), ενώ επιπλέον η Sport Turismo είναι διαθέσιμη με κίνηση στους πίσω τροχούς. Το διαθέσιμο ύψος της οροφής για τους πίσω επιβάτες, είναι 45 χιλιοστά υψηλότερο απ’ ότι στην Taycan saloon και 9 χιλιοστά υψηλότερο πάνω από το κεφάλι του οδηγού. Η μεγάλη πέμπτη πίσω πόρτα, αυξάνει την πρακτικότητα και την ευκολία πρόσβασης στον χώρο αποσκευών καθώς είναι μακρύτερη (801 χιλιοστά) και ψηλότερη (543 χιλιοστά) απ’ ότι στην έκδοση saloon (434 χιλιοστά και 330 χιλιοστά αντίστοιχα). Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών, εξαρτάται από τα υπάρχοντα στοιχεία εξοπλισμού: σε συνδυασμό με το Sound Package Plus, ο διαθέσιμος χώρος φόρτωσης φτάνει τα 446 λίτρα (407 στην έκδοση saloon). Με τα παρελκόμενα του BOSE® Surround Sound System (το οποίο αποτελεί standard εξοπλισμό στην Taycan Turbo Sport Turismo) η χωρητικότητα είναι  405lt. Τα αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα (πέφτουν σε αναλογία 60:40) αυξάνουν την χωρητικότητα του χώρου αποσκευών  στα 1.212lt. Επιπλέον, υπάρχουν διαθέσιμα και 84 λίτρα στον εμπρός χώρο αποσκευών.

    Η Τaycan Sport Turismo, διαθέτει πληθώρα παθητικών μέτρων ασφαλείας και πλήρες infotainment. Με το Remote ParkAssist ο οδηγός μπορεί να μετακινήσει το αυτοκίνητο εντός ή εκτός του χώρου στάθμευσης, χωρίς να χρειαστεί καθίσει στην θέση του. Ο αυτόματος έλεγχος, είναι δυνατός σε κάθετα ή παράλληλα διαγραμμισμένες  θέσεις στάθμευσης. Το σύστημα μετρά αυτόματα μέσω ειδικών αισθητήρων και καμερών τις διαστάσεις και τα περιθώρια του χώρου. Σε ότι αφορά το infotainment, εκτός του Apple Car Play, που διαλειτουργεί με το Porsche Communication Management (PCM) έχει ενσωματωθεί και το Android Auto, ενώ έχει βελτιωθεί και η λειτουργία Voice Pilot, που αντιλαμβάνεται πλέον πιο εύκολα τις φωνητικές εντολές. Βελτιωμένο, είναι επίσης το σύστημα πλοήγησης, τόσο στην εύρεση των σημείων ενδιαφέροντος  (POI), όσο και στην απεικόνισή τους. Ξανασχεδιασμένο και βελτιστοποιημένο είναι και το σύστημα που προγραμματίζει τα σημεία και τους χρόνους επαναφόρτισης καθώς μπορεί πλέον να προτείνει τα σημεία φόρτισης με την μεγαλύτερη ισχύ.

    Διαβάστε επίσης

    Kia EV6: Το μεγάλο ηλεκτρικό crossover

    Ηyundai Motorsport: Νέα υβριδική εποχή WRC

    Formula E: Αυτοκίνητο ασφαλείας η Taycan!



    ΣΧΟΛΙΑ