• AUTO

    Η πιο πολύτιμη μάρκα πολυτελών αυτοκινήτων!


    Η αξία της εμπορικής επωνυμίας Mercedes Benz αυξήθηκε κατά 9% σε σχέση με το 2022, στα 61,414 δισεκατομμύρια δολάρια.

    Η Mercedes Benz βελτίωσε την θέση της ως η πιο πολύτιμη μάρκα πολυτελών αυτοκινήτων στον κόσμο στα “Best Global Brands 2023”. Μετά από πέντε συνεχόμενα χρόνια στο νούμερο οκτώ, το αστέρι τώρα λάμπει από την έβδομη θέση των πιο σημαντικών εμπορικών σημάτων στον κόσμο.

    Στην πρώτη θέση βρίσκεται η Apple, στην δεύτερη η Microsoft, στην τρίτη η Amazon, στην 4η η Google, στην 5η η Samsung, στην 6η η Toyota και στην 7η η Mercedes. Επόμενη αυτοκινητοβιομηχανία είναι η BMW στην 10η θέση. Η αύξηση της αξίας της Mercedes Benz κατά εννέα τοις εκατό φέτος, υπογραμμίζει τη συνεπή μετατροπή της εταιρείας σε μια εμβληματική μάρκα που εντυπωσιάζει με την εξαιρετική της αισθητική, τις καινοτόμες τεχνολογίες και την βιωσιμότητα που την χαρακτηρίζουν.

    Η αντιπρόεδρος Επικοινωνίας & Marketing Mercedes Benz AG Bettina Fetzer τόνισε: “Η αύξηση στην αξία της επωνυμίας μας είναι ένα κορυφαίο επίτευγμα ολόκληρης της ομάδας της Mercedes Benz, που μας κάνει όλους πολύ περήφανους. Το αποτέλεσμα αυτό αποτελεί επιβεβαίωση των προσπαθειών μας, αλλά μας δίνει ταυτόχρονα ένα ισχυρό κίνητρο: χτίζουμε σταθερά πάνω στην κληρονομιά της μάρκας μας για να διαμορφώσουμε το μέλλον – με στόχο να κατασκευάζουμε τα πιο επιθυμητά αυτοκίνητα στον κόσμο.

    Με την αναπροσαρμογή της στρατηγικής της εταιρείας το 2021, άλλαξε και ο πυρήνας της μάρκας. Η μάρκα με το αστέρι πλέον εκφράζεται με το μότο «Desire for Iconic Luxury» («Επιθυμία για Εμβληματική Πολυτέλεια»).

    Έτσι, η εταιρεία συνδυάζει δύο ουσιώδη χαρακτηριστικά: τις ισχυρές της ρίζες ως κατασκευαστής πολυτελών αυτοκινήτων και δημιουργός εμβληματικών μοντέλων». Η αμερικανική εταιρεία συμβούλων Interbrand ερευνά και αναλύει τις πιο πολύτιμες μάρκες του κόσμου από το 1999. Οι 100 κορυφαίες εμπορικές επωνυμίες περιλαμβάνονται στην ετήσια μελέτη «Best Global Brands», η οποία εξετάζει όλους τους υποψηφίους σύμφωνα με τρία κριτήρια: «Οικονομική απόδοση των προϊόντων ή των υπηρεσιών της μάρκας», «Ο ρόλος της μάρκας στη διαδικασία απόφασης αγοράς» και «Ισχύς της μάρκας όσον αφορά στη διασφάλιση μελλοντικών εταιρικών κερδών».

    Η Interbrand ήταν η πρώτη εταιρεία που ανέπτυξε μια μέθοδο αποτίμησης επωνυμίας πιστοποιημένη σύμφωνα με το ISO 10668. Αυτό το διεθνές πρότυπο θέτει σημεία αναφοράς για την αποτίμηση και πληροί τις απαιτήσεις για ακριβή χρηματική ταξινόμηση της εμπορικής επωνυμίας.

    Διαβάστε επίσης

    Alfa Romeo: Tributo Italiano!



    ΣΧΟΛΙΑ