Ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, Μαξ Φερστάπεν αντιλαμβάνεται πως θα χρειαστεί να υπερασπιστεί τον τίτλο του.
Ο Φερστάπεν έχει πάρει 41 νίκες σε 56 αγώνες, από το 2022 έως σήμερα, ανδραγάθημα που δεν έχει προηγούμενο στην ιστορία της F1. Αυτό το απίστευτο σερί θα μπορούσε να είναι ακόμη μεγαλύτερο καθώς έχασε κάποιους αγώνες λόγω αξιοπιστίας.
Η δυναμική αυτή έχει ανατραπεί καθώς η Red Bull απώλεσε τη διαφορά της από τους διώκτες της. Πλέον η RB20 δεν υπερέχει ούτε σε ρυθμό κατατακτήριων δοκιμών, ούτε σε ρυθμό αγώνα. Δεν υστερεί όμως κιόλας, παραμένει ένα εξαιρετικά γρήγορο – αξιόπιστο μονοθέσιο που μπορεί να κερδίσει σε κάθε αγώνα, στα χέρια του Ολλανδού.
Στα χέρια του Πέρεζ όμως όχι, όπως κέρδιζε μέχρι πέρυσι. O Φερστάπεν αντιλαμβάνεται πως οι μέρες της απόλυτης κυριαρχίας των Ταύρων έχουν παρέλθει ανεπιστρεπτί.
Σημειώστε πως η τελευταία φορά που βρέθηκαν και οι δυο οδηγοί της Red Bull στο βάθρο ήταν στην Κίνα το Πάσχα. Ο Ολλανδός προετοιμάζεται για συνεχή αντιπαράθεση με αρκετούς οδηγούς και ομάδες κατά το δεύτερο μισό της σεζόν του 2024.
Σε δώδεκα αγώνες έχουν κερδίσει τέσσερις διαφορετικές ομάδες και έξι διαφορετικοί οδηγοί: Red Bull, Ferrari, McLaren και Mercedes έχουν κερδίσει με τους Φερστάπεν (7 νίκες), Σάινθ (1 νίκη), Λεκλέρκ (1 νίκη), Νόρις (1 νίκη), Ράσελ (1 νίκη) και Χάμιλτον (1 νίκη) αντίστοιχα.
Ο Φερστάπεν διατηρεί ακόμα ένα σχετικά άνετο προβάδισμα στη βαθμολογία του πρωταθλήματος οδηγών με διαφορά 84 βαθμών από το δεύτερο Νόρις, χάρη στην σταθερότητά του. Όμως τέσσερα από τις τελευταία, επτά GP πήγαν σε διαφορετικούς συνδυασμούς οδηγού/ομάδας, και ο Ολλανδός θα έχει τώρα περισσότερες μάχες μπροστά του:
«Είχαμε μερικά σπουδαία χρόνια. Φυσικά, και αυτή η χρονιά ξεκίνησε πολύ ανταγωνιστικά για μας, αλλά τώρα όλοι ανεβάζουν λίγο ταχύτητα. Κάθε αγώνας είναι μια πραγματική μάχη, είναι υπέροχο. Νομίζω ότι αυτό θα συνεχιστεί στο υπόλοιπο της σεζόν, οπότε είναι πραγματικά άγνωστο τι θα συμβεί, και αυτό είναι υπέροχο για το άθλημα. Είναι σημαντικό να έχουμε τόσο καλούς οδηγούς στη F1, οι οποίοι διεκδικούν τη νίκη σε κάθε αγώνα. Όλοι το περίμεναν αυτό, σίγουρα είναι αυτό που θέλουν οι φίλαθλοι της F1. Το να έχουμε τόσες διαφορετικές ομάδες να διεκδικούν τη νίκη σε κάθε αγώνα είναι υπέροχο. Θα έχει ενδιαφέρον το υπόλοιπο της χρονιάς».
Αξίζει να τονιστεί πως για το Φερστάπεν το καλύτερο σενάριο από δω και πέρα, που θα τον διευκολύνει να διατηρήσει το προβάδισμα στη βαθμολογία είναι να γίνεται μάχη ανάμεσα σε πολλούς οδηγούς για τη νίκη σε κάθε αγώνα και να μην έχει έναν μόνο αντίπαλο.
Όσο ο Ολλανδός τερματίζει σταθερά στους βαθμούς, ιδανικά στο βάθρο και οι άλλοι μάχονται, τόσο θα κυλούν υπέρ του οι αγώνες. Πρόβλημα θα δημιουργηθεί για τον Ολλανδό εάν ένας εκ των οδηγών π.χ. ο Νόρις ή ο Λεκλέρκ, ή ο Χάμιλτον αρχίσει να παίρνει σταθερά νίκες ενώ ταυτόχρονα ο Φερστάπεν υποχρεωθεί σε 2-3 εγκαταλείψεις. Τότε μπορεί να αλλάξει η ισορροπία δυνάμεων. Καθότι είμαστε στα μισά του πρωταθλήματος, έχουν γίνει 12 αγώνες και απομένουν άλλοι τόσοι, όλα μπορεί να συμβούν. Επόμενος αγώνας αυτή την Κυριακή 21/7, το Ουγγρικό GP από τη θρυλική πίσω του Ουγγαρόρινγκ (16:00 απευθείας ΑΝΤ1, ΑΝΤ1+).
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Da Paolino: Η εκπληκτική ιστορία του λεμονόκηπου που πήγαινε ο Νιάρχος – Εκεί που Γιάννης και Δήμητρα Κούστα θα βαφτίσουν το γιο τους
- Ελληνικό: Ρήτρες ως 5 εκατ. ευρώ θα πληρώσει η Lamda Development αν καθυστερήσει ο Riviera Tower
- Morgan Stanley και J.P. Morgan για Metlen: Η μεταφορά στο Λονδίνο δίνει ώθηση στη μετοχή
- Ο πόλεμος Δένδια – Άδωνι και ο peacemaker, ο χαμός στη Βουλή για τον ΟΠΕΚΕΠΕ, γιατί ο Κακλαμάνης αποθέωσε Στουρνάρα και γιατί πέφτουν τα τουρκικά drones

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα

Οικογένεια Λάτση: Αγόρασε το 51,04% της εισηγμένης στο Nasdaq EuroHoldings του Αριστείδη Πίττα με 12,90 δολάρια ανά μετοχή
Latsco Shipping (Πάρης Κασιδόκωστας – Λάτσης): Παρήγγειλε δύο πλοία containerships στην Κίνα αξίας 62 εκατ. δολαρίων

Τα σαγηνευτικά μερίσματα (ΓΕΚ κ.λπ.), ποιος εξπέρ αγοράζει ΕΛΠΕ, γιατί «σφάζονται» Σταθόπουλος – Σόλακ, ο κος Πόρτας ώχετο απιών, το νέο deal των Λαιμών, η υπόσχεση του Στάσση, το sprint Εξάρχου και οι Coustas στο Capri
