• AUTO

    F1: Τέλος ο Μάσι!


    Όπως είχαμε πει και στο παρελθόν ήταν αδύνατον να συνυπάρξει ο Μάικλ Μάσι και ο Λιούις Χάμιλτον ξανά.

    Πιθανόν θυμάστε πως από τη Σαουδική Αραβία πέρυσι είχαμε γράψει με ξεκάθαρο τρόπο για την προφανή αδυναμία του αλυτάρχη Μάικλ Μάσι να διοικήσει σταθερά και στιβαρά το σπορ.  Τα πράγματα πήραν άσχημη τροπή στον τελικό του πρωταθλήματος στο Άμπου Ντάμπι καθώς οι αποφάσεις του αλυτάρχη έκριναν τον τίτλο. Ο Χάμιλτον αντιδρώντας σε όσα συνέβησαν μπήκε σε μια ιδιότυπη σιωπή απ’ την οποία λογικά θα βγει αύριο στην παρουσίαση της Mercedes. Γράφαμε πριν 16 μέρες ότι αποκλείεται στο φετινό πρωτάθλημα να συνυπάρξει ο Χάμιλτον με το Μάσι.

    Σήμερα ο πρόεδρος της FIA, Μοχάμεντ Μπιν Σουλαγιέμ παρουσίασε όσα συναποφασίστηκαν στην προχθεσινή συνεδρίαση της Επιτροπής F1 στο Λονδίνο: «Εξάγοντας συμπεράσματα από τη λεπτομερή ανάλυση των γεγονότων του τελευταίου Grand Prix της F1 στο Άμπου Ντάμπι και από τη σεζόν 2021, πρότεινα μια εις βάθος μεταρρύθμιση της οργάνωσης των κριτών του αγώνα. Υποστηρίχθηκε ομόφωνα από τον ceo της F1 και τους επικεφαλής των ομάδων.

    Οι διαρθρωτικές αλλαγές είναι:

    1.      Για να βοηθηθεί ο διευθυντής του αγώνα στη διαδικασία λήψης αποφάσεων, θα δημιουργηθεί μια εικονική αίθουσα ελέγχου αγώνα. Όπως το Video Assistance Referee (VAR) στο ποδόσφαιρο, θα τοποθετηθεί σε ένα από τα γραφεία της FIA μακριά από την πίστα. Σε απευθείας σύνδεση με τον αλυτάρχη της F1 θα βοηθήσει στην εφαρμογή των αθλητικών κανονισμών χρησιμοποιώντας τα πιο σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία.

    2.      Οι άμεσες ραδιοφωνικές επικοινωνίες κατά τη διάρκεια του αγώνα, θα σταματήσουν να μεταδίδονται προκειμένου να προστατευθεί ο αλυτάρχης του αγώνα από οποιαδήποτε πίεση και να του επιτραπεί να λαμβάνει αποφάσεις ειρηνικά. Θα εξακολουθεί να είναι δυνατή η υποβολή ερωτήσεων στον αλυτάρχη, σύμφωνα με μια καλά καθορισμένη και μη παρεμβατική διαδικασία.

    3.      Η διαδικασία ξεντουμπλαρίσματος πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας θα επαναξιολογηθεί και θα δώσουμε πιο συγκεκριμένες οδηγίες πριν την έναρξη του πρώτου αγώνα.

    4.      Μια νέα ομάδα αλυταρχών θα συσταθεί με αφετηρία τις δοκιμές εξέλιξης στη Βαρκελώνη: Οι Niels Wittich και Eduardo Freitas θα εναλλάσσονται στη θέση του αλυτάρχη  βοηθούμενοι από τον Herbie Blash που θα έχει μόνιμο ρόλο συμβούλου.

    Ο Michael Masi, ο οποίος ολοκλήρωσε μια πολύ απαιτητική δουλειά για τρία χρόνια ως αλυτάρχης της Formula 1 μετά τον Charlie Whiting, θα πάρει άλλο ρόλο στη FIA.

    Με αυτό το σχέδιο, η FIA ανοίγει τον δρόμο για ένα νέο βήμα της Formula 1. Οι αλλαγές θα μας επιτρέψουν να ξεκινήσουμε τη σεζόν με τις καλύτερες συνθήκες».

    Διαβάστε επίσης

    Επαναφορτιζόμενο Jeep Grand Cherokee (video)!



    ΣΧΟΛΙΑ