Η Ferrari έχει πλεονέκτημα σε πίστες με μεγάλες ευθείες και αργές στροφές όπως το Βέγκας και το Άμπου Ντάμπι.
Αναμένεται να μην τα πάει καλά στο Κατάρ όπου η πίστα έχει πολύ γρήγορες καμπές. Οι κόκκινοι για πρώτη φορά από το 2008 διεκδικούν το πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Στο Βέγκας όπου η McLaren υστερούσε είχαν την ευκαιρία να μειώσουν δραματικά τη διαφορά. Δεν τα κατάφεραν, παραταύτα μάζεψαν 12 βαθμούς κατεβάζοντας τη διαφορά στους 24 ενώ απομένουν 103 να μοιραστούν στους τελευταίους δυο αγώνες (στο Κατάρ έχει και Sprint). Πρακτικά αν βαθμολογηθούν και οι 4 οδηγοί σε όλες τις περιπτώσεις δύσκολα μπορεί να επιτευχθεί ανατροπή.
Στη Ferrari υπήρχε απογοήτευση και ένταση κατά τη διάρκεια του αγώνα όπου αρκετά πράγματα δεν λειτούργησαν σωστά.

Έτσι ο Χάμιλτον που εκκινούσε 10ος μπόρεσε να περάσει τους Σάινθ και Λεκλέρκ που εκκινούσαν από τη 2η και 4η θέση αντίστοιχα. Μάλιστα ο Λεκλέρκ στην εκκίνηση όπου έστριψε 2ος απείλησε χωρίς επιτυχία και το Ράσελ: «Στην αρχή πήγα καλά όμως όλα άρχισαν να πάνε στραβά πολύ γρήγορα, γιατί πίεσα πολύ τα ελαστικά. Με τα δύο σετ των σκληρών ελαστικών ήμασταν πολύ δυνατοί, αλλά χάσαμε πάρα πολλά στο πρώτο. Όταν τα ελαστικά είχαν τελειώσει εντελώς, δεν ήθελα να παλέψω οπότε άφησα τον Κάρλος να περάσει. Τα υπόλοιπα θα τα συζητήσουμε εντός της ομάδας. Δεν είναι θέμα εύνοιας του ενός έναντι του άλλου αλλά θέμα συμφωνιών που δεν τηρούνται. Δεν θέλω να μπω σε καμία λεπτομέρεια. Περιμέναμε λίγο περισσότερα μπαίνοντας στο Σαββατοκύριακο. Ξέραμε ότι θα ήταν ένας καλός αγώνας για εμάς. Ανησυχούσαμε για τη διατήρηση των ελαστικών στο βέλτιστο παράθυρο λειτουργίας, κάτι που επιβεβαιώθηκε. Η Mercedes ήταν απλά πολύ πιο δυνατή από εμάς».

Από την πλευρά του ο Σάινθ αναγκάστηκε να μην μπει στα πιτ τελευταία στιγμή γιατί οι μηχανικοί δεν είχαν έτοιμα τα φρέσκα λάστιχα: «Έλα παιδιά ξυπνήστε» αντέδρασε ο Ισπανός που πιστεύει πως αν ήταν καλοί στις λεπτομέρειες θα μπορούσε να διεκδικήσει τη 2η θέση από το Χάμιλτον: «Όλο το χρόνο τα πηγαίνουμε πολύ καλά σε στρατηγική και διαχείριση αγώνα, αλλά σ’ αυτό τον αγώνα δεν ήταν το φόρτε μας. Απλά δεν τα καταφέραμε καλά και θα πρέπει να μάθουμε από αυτό και να βεβαιωθούμε ότι θα επιστρέψουμε πιο δυνατοί στο Κατάρ. Στο Κατάρ, το μέγιστο μπορεί να είναι μια 5η ή μια 6η θέση, γιατί με αυτό το μονοθέσιο σε μια πίστα όπως το Κατάρ, θα δυσκολευτούμε. Δυσκολευτήκαμε πολύ με τη μετατόπιση της γόμας λόγω υπερθέρμανσης. Δεν μπορούσαμε να πιέσουμε τα ελαστικά, έπρεπε να τα προφυλάσσουμε τόσο πολύ που δεν μπορούσαμε να αξιοποιήσουμε το ρυθμό του μονοθεσίου και απλά δεν ήμασταν αρκετά γρήγοροι. Δεν ήταν η μέρα μας».
Διαβάστε επίσης:
F1: Η General Motors φτιάχνει ομάδα Cadillac!
F1 Λας Βέγκας: Τέσσερις φορές στον άσσο!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κακλαμάνης: Ο Πέτρος Μολυβιάτης υπήρξε υπόδειγμα δημόσιου λειτουργού
- Καραμολέγκος: Εξαγορά της παραγωγικής μονάδας στη Ρουμανία από τον Όμιλο Grupo Bimbo
- Μαρινάκης για Πέτρο Μολυβιάτη: «Υπηρέτησε με συνέπεια και αφοσίωση την ελληνική διπλωματία και την παράταξη»
- ΗΠΑ: Ο Τραμπ λέει ότι δεν θα απομακρύνει τον πρόεδρο της Fed πριν από τη λήξη της θητείας του το 2026

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα

Ευάγγελος Μυτιληναίος και Διαμαντής Διαμαντίδης: Για πρώτη φορά στη λίστα Forbes των πιο πλούσιων του κόσμου
Η κρυφή παγίδα στην αγορά ακινήτου: Πώς ο αγοραστής μπορεί να καταλήξει υπεύθυνος για τα χρέη του πωλητή

Τι συμβαίνει στον Σκάι, το deal Ευαγγελάτου – Τατιάνας, λιγότερος Πορτοσάλτε, τι θα κάνει η Μενεγάκη, αλλαγές στα κανάλια
