• AUTO

    Έκδοση GT για την ηλεκτρική Ford Mustang Mach-E

    Έκδοση GT για την ηλεκτρική Ford Mustang Mach-E


    H Ford παρουσίασε στην Ευρώπη τη Mustang Mach-E GT – την πιο συναρπαστική και οδηγοκεντρική έκδοση του νέου, αμιγώς ηλεκτρικού SUV.

    Παράγοντας περισσότερη ισχύ από οποιοδήποτε μοντέλο παραγωγής που έχει διαθέσει ποτέ η Ford στην Ευρώπη, η Mustang Mach-E GT μπορεί να επιταχύνει από 0-100 km/h σε 3,7 sec κάτι που σημαίνει ότι πρόκειται για το πιο γρήγορο σε επιτάχυνση ευρωπαϊκό πενταθέσιο μοντέλο στην ιστορία της Ford. Η τετρακίνηση με δύο μοτέρ, το αμιγώς ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο, η προηγμένη, προσαρμοζόμενη ανάρτηση MagneRide® 2 και το υψηλών επιδόσεων σύστημα πέδησης της Brembo συνδυάζονται ιδανικά εξασφαλίζοντας απόκριση και ευελιξία σπορ αυτοκινήτου. Η Mustang Mach‑E GT περιλαμβάνει επίσης μία μοναδική ρύθμιση στο κινητήριο σύνολο που μεταφέρει περισσότερη ισχύ στους πίσω τροχούς από τις υπόλοιπες τετρακίνητες εκδόσεις της Mustang Mach-E, με την υποστήριξη ειδικά σχεδιασμένων ελαστικών που μπορούν να μεταφέρουν την τεράστια ροπή στη επιφάνεια του δρόμου.

    Επιπλέον, το νέο προφίλ οδήγησης Untamed Plus είναι σχεδιασμένο για να βοηθά τους οδηγούς να εξισορροπούν την ισχύ των κινητήριων μονάδων για την επίτευξη σταθερών χρόνων κατά την οδήγηση στην πίστα – το συγκεκριμένο πρόγραμμα προσαρμόζει ταυτόχρονα τα συστήματα ελκτικής πρόσφυσης και έλεγχου της ευστάθειας του αμαξώματος εκεί όπου οι συνθήκες και οι κανονισμοί το επιτρέπουν.

    Έκδοση GT για την ηλεκτρική Ford Mustang Mach-E

     

    Η έκδοση περιλαμβάνει επίσης σπορ καθίσματα της Ford Performance, στάνταρ ζάντες αλουμινίου 20”, αποκλειστικά χρώματα Grabber Blue και Cyber Orange, καθώς και μοναδικά στοιχεία αμαξώματος διαφοροποιώντας περαιτέρω την κομψή και δυναμική σχεδίαση του premium SUV και διατηρώντας τα μοναδικά στοιχεία ταυτότητας του δημοφιλέστερου σπορ αυτοκινήτου σε όλο τον κόσμο.

    Εξοπλισμένη με την extended range μπαταρία 88 kWh (ωφέλιμη), η Mustang MachE GT επιτρέπει επίσης στους λάτρεις της οδήγησης να ασπαστούν την αμιγή ηλεκτροκίνηση με αυτοπεποίθηση, προσφέροντας αυτονομία 500 km (κατά WLTP)4 μέχρι την επόμενη φόρτιση, παρά τις πρωτοφανείς επιδόσεις. Η φόρτιση σε παροχή με ισχύ 150 kW μπορεί να προσθέσει κατά μέσο όρο αυτονομία 99 km μέσα σε 10 λεπτά περίπου, ενώ η μπαταρία μπορεί να ανακτήσει το 80% της φόρτισής της από 10%, σε 45 λεπτά.  Η πεντάθυρη, πενταθέσια Mustang Mach-E GT έκανε επίδειξη των δυνατοτήτων της στην ανάβαση του φετινού Goodwood Festival of Speed, στο West Sussex του Ηνωμένου Βασιλείου.

    Έκδοση GT για την ηλεκτρική Ford Mustang Mach-E

     

    Οι προδιαγραφές φρένων και ελαστικών είναι επίσης μοναδικές για την Mustang Mach-E GT. Η Ford συνεργάστηκε με την Pirelli για τη δημιουργία μιας ειδικής γόμας και χάραξης πέλματος ελαστικών διαστάσεων 245/45 R20 υποστηρίζοντας έτσι την αυξημένη ροπή σε συνδυασμό με την τετρακίνηση του μοντέλου. Κατάλληλα για τροχούς πλάτους 8 ιντσών – 1 ίντσα επιπλέον από τους τροχούς της στάνταρ Mustang Mach-E – τα μοναδικά αυτά ελαστικά παρέχουν εξαιρετική πρόσφυση και πλευρική ευστάθεια κατά τη σπορ οδήγηση. Τα αεριζόμενα εμπρός δισκόφρενα διαμέτρου 385 mm της Brembo με τα οποία εφοδιάζεται η Mustang Mach‑E GT είναι τα μεγαλύτερα σε σχέση με εκείνα οποιουδήποτε μοντέλου της Mustang Mach-E.

    Έκδοση GT για την ηλεκτρική Ford Mustang Mach-E

     

    Δύο ηλεκτροκινητήρες AC κινούν ανεξάρτητα τους εμπρός και πίσω τροχούς της Mustang Mach‑E GT και μαζί παράγουν ισχύ 487 ίππων και ροπή 860 Nm6 – σχεδόν 15% περισσότερη ροπή σε σχέση με το υψηλών επιδόσεων υπεραυτοκίνητο Ford GT.

    Ο νέος, πίσω ελαιόψυκτος σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη αποδίδει τη μέγιστη ροπή του σε 0,5 δευτερόλεπτα, ενώ ο εμπρός ηλεκτροκινητήρας του συστήματος τετρακίνησης παρέχει ανεξάρτητα πρόσθετη ισχύ, ροπή και ελκτική πρόσφυση στους εμπρός τροχούς για ομαλή επιτάχυνση και άριστες επιδόσεις στις στροφές. Το κινητήριο σύνολο είναι διαμορφωμένο για να αυξάνει προοδευτικά την ισχύ που μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω της κατανομής της τετρακίνησης, καθώς οι οδηγοί επιλέγουν αντίστοιχα τα προφίλ οδήγησης Whisper, Active και Untamed – προσαρμόζοντας με τον τρόπο αυτό τα οδηγικά χαρακτηριστικά μεταξύ ενός πολιτισμένου, κυρίως προσθιοκίνητου SUV και ενός δυναμικού σπορ coupe με αυξημένη κατανομή ισχύος πίσω.

    Οι οδηγοί της Mustang MachE GT μπορούν επίσης να επωφεληθούν από το αποκλειστικό προφίλ οδήγησης Untamed Plus. Μαζί με το πιο άμεσο σύστημα διεύθυνσης, την αυξημένη απόκριση του γκαζιού, τη σφικτότερη ανάρτηση, τα εικονικά κατεβάσματα και τον ενισχυμένο εσωτερικό ήχο του προγράμματος Untamed, το προφίλ Untamed Plus ρυθμίζει το σύστημα κίνησης ώστε να προσφέρει σταθερότητα όσον αφορά την παροχή ισχύος και ροπής σε διαδοχικούς γύρους σε μία πίστα. Το προφίλ αυτό ρυθμίζει επίσης και τα συστήματα ελέγχου πρόσφυσης και ευστάθειας για ελάχιστη παρέμβασή τους κατά την οδήγηση σε πίστα. Ο πιο δυνατός ήχος στο εσωτερικό αυξάνει την ακουστική απόλαυση ακόμα και με το όχημα σταματημένο.

    Έκδοση GT για την ηλεκτρική Ford Mustang Mach-E

     

    Διαθέσιμες μόνο για την Mustang MachE GT, οι ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών περιλαμβάνουν μηχανουργημένη πρόσοψη με μαύρες γυαλιστερές εσοχές, ενώ ανάμεσα στις υπόλοιπες εξωτερικές λεπτομέρειες περιλαμβάνεται η βαμμένη οροφή σε χρώμα Shadow Black, οι εξωτερικοί καθρέπτες σε Pillar Black και οι δαγκάνες φρένων σε Colorado Red. Μέσα στην ευρύχωρη, εργονομική καμπίνα, μία οθόνη αφής full HD 15,5” υποστηρίζει την επόμενη γενιά του συστήματος επικοινωνίας και ψυχαγωγίας SYNC της Ford,  που μαθαίνει από τις συνήθειες του οδηγού. Τα μπάκετ καθίσματα της Ford Performance είναι σχεδιασμένα για να παρέχουν στήριξη στη σπορ οδήγηση, και έχουν φινίρισμα μαλακής δερματίνης όπως και το τιμόνι. Ανάμεσα στα χαρακτηριστικά άνεσης περιλαμβάνεται ένα σύστημα ήχου της B&O με 10 ηχεία και hands-free λειτουργία πίσω πόρτας για ευκολότερη πρόσβαση στον πίσω χώρο αποσκευών χωρητικότητας 402 λίτρων, καθώς και μία προαιρετική, πανοραμική κρυστάλλινη ηλιοροφή.

    Διαβάστε επίσης:

    Mustang Mach E: Η εξέλιξη των ειδών (video)

    Η ηλεκτρική Ford Mustang Mach-E πάτησε Ελλάδα!

    Rosso Corsa: Κόκκινο του πάθους, της φωτιάς, του κρασιού, των αγώνων, της Alfa Romeo!

    Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση



    ΣΧΟΛΙΑ