F

AUTO

Rosso Corsa: Κόκκινο του πάθους, της φωτιάς, του κρασιού, των αγώνων, της Alfa Romeo!


Η Alfa Romeo, είναι συνυφασμένη και με το κόκκινο χρώμα, στοιχείο που παραμένει διαχρονικά στα μοντέλα της.

Το REB Concours είναι μια ξεχωριστή εκδήλωση στη Ρώμη όπου παραβρέθηκαν 70 από τα πλέον όμορφα κλασσικά αυτοκίνητα, μοντέλα που φτιάχτηκαν από το 1900 – 1970. Το τμήμα «πνευματικής κληρονομιάς» της Stellantis πήγε στο REB Concours δύο από τα πλέον σπάνια και καλλίγραμμα μοντέλα: τις θρυλικές Alfa Romeo 8C 2900 B (1938) και 33 Stradale Prototipo (1967). Δίπλα τους, το σύγχρονο supercar της μάρκας, η συλλεκτική Alfa Romeo Giulia GTAm, σε πρώτη επίσημη εμφάνιση για το Ιταλικό κοινό.

Κοινό χαρακτηριστικό και των τριών αυτοκινήτων που χαρακτηρίζουν τρεις διαφορετικές περιόδους της μάρκας, είναι το κόκκινο χρώμα. Από τη δεκαετία του 1920, τα Ιταλικά αγωνιστικά αυτοκίνητα ήταν βαμμένα στο “rosso corsa” σε μια εποχή όπου το χρώμα του αυτοκινήτου χαρακτηριζόταν από την εθνικότητα του κατασκευαστή και όχι τους χορηγούς. Η επιλογή του συγκεκριμένου χρώματος έχει τις ρίζες της αρκετά χρόνια νωρίτερα, το 1907, όπου ο πρίγκιπας Scipione Borghese κατακτούσε τη νίκη στο μαραθώνιο Πεκίνο – Παρίσι, οδηγώντας μια κόκκινη ITALA. Το βραβείο του πρίγκιπα για αυτό τον άθλο ήταν μόλις ένα μπουκάλι σαμπάνια, αλλά το χρώμα του αυτοκινήτου του θα έμενε για πάντα στην ιστορία χαρακτηρίζοντας προς τιμή του τα Ιταλικά αγωνιστικά αυτοκίνητα.

Πλούσια είναι και η ιστορία των δύο κλασσικών Alfa Romeo που βρέθηκαν στο REB Concours. Η 8C με την ταχύτητά της στις 24 ώρες του Le Mans το 1938 εξέπληξε τον ανταγωνισμό, χάνοντας μια εντυπωσιακή νίκη λόγω ενός μηχανικού προβλήματος. Αντίστοιχα, η 33 Stradale Prototipo, θεωρείται μια από τις πλέον σπάνιες, αλλά και ομορφότερες Alfa Romeo που κατασκευάστηκαν ποτέ, αποτελώντας παράλληλα τη βάση για να δημιουργήσουν τα δικά τους φουτουριστικά αριστουργήματα γνωστοί σχεδιαστές, όπως οι Bertone, Pininfarina και Giugiaro.

Κόκκινη και επίσης συλλεκτική είναι και η σύγχρονη Giulia GTAm, ένα μοντέλο με καταιγιστικές επιδόσεις, το οποίο θα κατασκευαστεί σε μόλις 500 μονάδες. Για την ακρίβεια, το αυτοκίνητο που βρέθηκε δίπλα στις 8C και 33 Stradale ήταν η GTAm με αριθμό 000/500, δηλαδή το πρωτότυπο με το οποίο το 2020 η Alfa Romeo αναβίωσε την ιδέα της Giulia GTA του 1965, ενός εκ των πλέον επιτυχημένων μοντέλων στη διάρκεια των 111 χρόνων ιστορίας της. Παράλληλα με τις τρεις «επίσημες» συμμετοχές στην εκδήλωση, στο χώρο βρέθηκαν και άλλες Alfa Romeo, με την 6C 1750 Sport του 1929, η οποία ανήκει σε ιδιώτη, να κατακτά το Gentlemen Drivers Award.

Διαβάστε επίσης:

F1, Alfa Romeo: Γιορτάζουν 111 χρόνια ένδοξης ιστορίας!

H Alfa Romeo νικήτρια στο 1000 Miglia!

Ρώμη: Η διαχρονική τετράτροχη ομορφιά!


ΣΧΟΛΙΑ