• ΑΓΟΡΕΣ

    VesselsValue: Πώς διαμορφώθηκαν οι τιμές στις αγοραπωλησίες πλοίων. Οι κινήσεις της εβδομάδας


    Το Mononews, σε αποκλειστική συνεργασία με τη VesselsValue, τη διεθνώς αναγνωρισμένη πλατφόρμα δεδομένων που προσδιορίζει τις δίκαιες αποτιμήσεις των πλοίων, παρουσιάζει κάθε εβδομάδα πώς διαμορφώνονται οι αξίες στη ναυτιλιακή αγορά, σε συνδυασμό με τις πιο σημαντικές αγοραπωλησίες πλοίων.

    Tanker

    Στα μοντέρνα VLCC οι αξίες κινήθηκαν ανοδικά.

    -Το VLCC Pacific Glory (300,000 DWT, κατασκευής 2001, Imabari) πουλήθηκε στην Kunlun Holdings έναντι 22 εκατ. δολαρίων. Η εκτιμώμενη αξία του κυμαίνεται στα 20,83 εκατ. δολ.
    -Το Aframax Blue River (106,600 DWT, κατασκευής 2002, Tadotsu Tsuneishi) πουλήθηκε στη Stalwart Management στην τιμή των 11,5 εκατ. δολαρίων, με την εκτιμώμενη αξία του στα 11,28 εκατ. δολάρια.
    -Το MR2 Green Hellas (50,900 DWT, κατασκευής 2014, Dae Sun) πουλήθηκε στην Island Navigation στην τιμή των 26 εκατ. δολαρίων. Η εκτιμώμενη αξία του ανέρχεται στα 26,82 εκατ. δολ.
    -Το MR2 High Glow (46,800, κατασκευής 2006, Naikai Setoda) πουλήθηκε στην τιμή των 11,2 εκατ. δολαρίων. Η εκτιμώμενη αξία του ανέρχεται στα 11,19 εκατ. δολ.

    Bulker

    Πτωτικά κινήθηκαν οι αξίες στα φορτηγά πλοία capsize και panamax.

    -H Allseas Marine πούλησε τα 2 Supramaxes Paros Seas και Kavala Seas (56,800 DWT, κατασκευής 2011, Jiangdong) στην Avic Leasing στην τιμή των 24,6 εκατ. δολαρίων έναντι εκτιμώμενης αξίας 24,98 εκατ. δολ.

    Container

    Στα μοντέρνα Post Panamax και Panamax οι αξίες ενισχύθηκαν, ενώ αντίθετα, στα μοντέρνα handy υποχώρησαν.

    -Τα Post Panamax CSCL Spring, CSCL Summer, CSCL Winter και CSCL Bohai Sea (10,036 TEU, κατασκευής 2014, Dalian Shipbuilding) πουλήθηκαν en bloc στην Financial Products Group έναντι 267 εκατ. δολ. με παράλληλ συμφωνία sale and leaseback.
    -Το Feedermax Munich Trader (1,080 TEU, κατασκευής 1999, Santierul Naval Constantza) πουλήθηκε σε εταιρεία κινεζικών συμφερόντων έναντι 2,5 εκατ. δολ. Η εκτιμώμενη αξία του είναι στα 2,32 εκατ. δολάρια.

    Πώς κινήθηκαν οι δείκτες της VV

    Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας που πέρασε, οι δείκτες της VesselsValue κινήθηκαν ως εξής:

    • Ο δείκτης των bulkers ενισχύθηκε κατά 3,11και διαμορφώθηκε στις 216,93 μονάδες
    • Ο δείκτης των tankers υποχώρησε κατά 3,32% και έκλεισε στις 285,20 μονάδες
    • Ο δείκτης των containers σημείωσε άνοδο κατά 3,89% και διαμορφώθηκε στις 4.783,88 μονάδες
    • Ο δείκτης των πλοίων μεταφοράς LPG έκλεισε με απώλειες 0,09% και διαμορφώθηκε στις 585,50 μονάδες.

    Tι είναι οι δείκτες της VV

    Η VesselsValue διαθέτει μία πλούσια βάση δεδομένων και προσδιορίζει την τιμή αγοράς κάθε πλοίου, υπολογίζοντας την αξία του με βάση τη χωρητικότητά του για κάθε έτος κατασκευής του.

    Στη συνέχεια, προκύπτει ο μέσος όρος από τα στοιχεία αυτά και διαμορφώνεται ο δείκτης του κάθε κλάδου. Ο σκοπός των δεικτών της VV είναι να αποτυπώσουν τη γενική εικόνα των αγοραπωλησιών πλοίων στην παγκόσμια ναυτιλιακή αγορά.

    tanker ναυτιλία δεξαμενόπλοια ναυλαγορά

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Πρώτοι οι Έλληνες εφοπλιστές στη μεταφορά φορτίων αμερικανικού LNG. Οι πρωταγωνιστές

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ευ. Τοπούζογλου: Στα δικαστήρια με την Torm για δύο τάνκερ. Τι ζητά η First Ship Lease

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:   Γ. Οικονόμου: H DryShips περνά στην αντεπίθεση και απαντά στους μετόχους της

     



    ΣΧΟΛΙΑ