• Think Tanks

    Η Κίνα εξελίσσεται ταχύτατα σε παγκόσμιο ηγέτη στις πληρωμές μέσω κινητού


    Πάνω από μισό δισεκατομμύριο άνθρωποι στην Κίνα θα πληρώσουν χρησιμοποιώντας τα τηλέφωνά τους σε μαγαζιά, καφετέριες και εστιατόρια φέτος, σύμφωνα με την πρόβλεψη του Statista Digital Market Outlook. Αυτό ισοδυναμεί με ποσοστό διείσδυσης πάνω από 35 τοις εκατό, το υψηλότερο στον κόσμο.

    Η ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά των εφαρμογών πληρωμών στην Κίνα κυριαρχείται από τους μεγάλους παίκτες Alipay και WeChat Pay, που έχουν υιοθετηθεί ευρέως από τους καταστηματάρχες, τους εστιάτορες και τους καταναλωτές. Σε μια χώρα όπου πολλές μικρές επιχειρήσεις εξυπηρετούν πελάτες, η χρήση των πιστωτικών καρτών δεν είχε ποτέ υιοθετηθεί ευρέως, δημιουργώντας ένα φαινόμενο «προσπέρασης», όπου οι επιχειρήσεις μετακινήθηκαν απευθείας από τα μετρητά στις εφαρμογές πληρωμών.

    Ωστόσο, η συνολική ετήσια συναλλακτική αξία ανά πελάτη είναι υψηλότερη στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γαλλία από ό,τι στην Κίνα. Ο μέσος Κινέζος καταναλωτής αναμένεται να δαπανήσει περίπου 1.100 δολάρια με εφαρμογές πληρωμής το 2019, σε σύγκριση με περισσότερα από 2.400 δολάρια στο Ηνωμένο Βασίλειο και σχεδόν 3.000 δολάρια στις ΗΠΑ. Αν και η Ινδία και η Ινδονησία έχουν επίσης κάποια από τα υψηλότερα επίπεδα διείσδυσης των εφαρμογών πληρωμών στον κόσμο, ο μέσος όρος δαπανών ανά πελάτη είναι εξαιρετικά χαμηλός, γεγονός που υποδηλώνει μόνο πολύ περιστασιακή χρήση από ένα μεγάλο κομμάτι των καταναλωτών.

    Το κείμενο δημοσιεύθηκε στο world economic forum.org και συγγραφέας είναι η Katharina Buchholz



    ΣΧΟΛΙΑ