• Shipping Data: Sponsored by Alpha Bulkers & Pantheon Tankers

    VesselsValue: Πώς διαμορφώθηκαν οι τιμές στις αγοραπωλησίες πλοίων. Οι κινήσεις της εβδομάδας

    • VesselsValue


    To mononews σε αποκλειστική συνεργασία με τη VesselsValue, τη διεθνώς αναγνωρισμένη πλατφόρμα δεδομένων που προσδιορίζει τις δίκαιες αποτιμήσεις των πλοίων, παρουσιάζει κάθε εβδομάδα πώς διαμορφώνονται οι αξίες στη ναυτιλιακή αγορά, σε συνδυασμό με τις πιο σημαντικές αγοραπωλησίες πλοίων.

    Bulkers

    Οι αξίες των bulkers υποχώρησαν.

    -Το Capesize HL Pride (179,700 DWT, κατασκευής 2016, Dalian Shipbuilding Industry Corp) πουλήθηκε στην Global Meridian Holdings στην τιμή των 44 εκατ. δολαρίων. Η αξία του σύμφωνα με την VesselsValue  εκτιμάται στα 44,3 εκατ. δολάρια.

    -Το Capesize Rosebank (177,000 DWT, κατασκευής 2010, New Times Shipbuilding) πουλήθηκε στην τιμή των 27,5 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 27,78 εκατ. δολάρια.

    -Το Panamax Nord Luna (82,300 DWT, κατασκευής 2020, Jiangsu Yangzi-Mitsui) πουλήθηκε σε Έλληνες αγοραστές έναντι 37,8 εκατ. δολαρίων. Η αξία του υπολογίζεται στα 37,8 εκατ. δολάρια. Η αξία του εκτιμάται στα 38,17 εκατ. δολάρια.

    -Το Panamax Nord Lyra (82,300 DWT, κατασκευής 2020, Jiangsu Yangzi-Mitsui) πουλήθηκε στην NCC στην τιμή των 37,8 εκατ. δολαρίων. Η αξία του κατά την VV ανέρχεται στα 38,17 εκατ. δολάρια.

    -Το Ultramax Navigare Boreas (61,500 DWT, κατασκευής 2016, Dalian COSCO KHI) πουλήθηκε έναντι 29 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 31,01 εκατ. δολάρια.

    -Το Handy BC Anne Mette Bulker (38,200 DWT, κατασκευής 2012, Naikai) πουλήθηκε στην Devbulk Shipping στην τιμή των 22,85 εκατ. δολαρίων. Η αξία του αποτιμάται στα 23,53 εκατ. δολάρια.

    -Το Handy BC Adriatic Pearl (37,300 DWT, κατασκευής 2012, Zhejiang Ouhua) πουλήθηκε σε αγοραστές από την Ευρώπη στην τιμή των 19,8 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 20,43 εκατ. δολάρια.

    -Το Handy BC Canopus (28,500 DWT, κατασκευής 2006, Shimanami) πουλήθηκε έναντι 13 εκατ. δολαρίων. Η αξία του αποτιμάται στα 12,82 εκατ. δολάρια.

    Tankers

    Οι αξίες των δεξαμενόπλοιων MR ενισχύθηκαν.

    ΤοSuezmax Nordic Moon (160,000 DWT, κατασκευής 2002, Samsung) πουλήθηκε στην τιμή των 16 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 17,73 εκατ. δολάρια.

    -Το Aframax Godam (113,600 DWT, κατασκευής 2006, Samsung) πουλήθηκε στα 22 εκατ. δολάρια, υψηλότερα από την εκτιμώμενη αξία του (20,22 εκατ. δολάρια).

    -Τα MR2s Cygnus και Sextans (51,300/51,200 DWT, κατασκευής 2007, STX Offshore) πουλήθηκαν στην Leonhardt & Blumberg Shipmanagement στην τιμή των 30 εκατ. δολαρίων. Η αξία του σύμφωνα με την VesselsValue εκτιμάται στα 28,93 εκατ. δολάρια.

    -Το MR1 (Chem / Product) Hans Scholl (40,300 DWT, κατασκευής 2004, SLS) πουλήθηκε έναντι 8,10 εκατ. δολαρίων. Η αξία του εκτιμάται στα 8,84 εκατ. δολάρια.

    Containers

    Οι αξίες των Post Panamax πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων υποχώρησαν.

    -Το Post Panamax Cont Archimidis και Agamemnon (7,943 TEU, κατασκευής 2006/2007, Daewoo) πουλήθηκαν στην τιμή των 130 εκατ. δολαρίων. Η αξία τους κατά την VV εκτιμάται στα 259,88 εκατ. δολάρια.

    Πώς κινήθηκαν οι δείκτες της VV

    Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας που πέρασε, οι δείκτες της VesselsValue κινήθηκαν ως εξής:

    • Ο δείκτης των bulkers υποχώρησε κατά 0,27% και έκλεισε στις 363,60 μονάδες
    • Ο δείκτης των tankers σημείωσε άνοδο κατά 0,99% και έκλεισε στις 357,21 μονάδες
    • Ο δείκτης των containers σημείωσε πτώση 0,45% και διαμορφώθηκε στις 19.954,36 μονάδες.
    • Ο δείκτης των πλοίων μεταφοράς LPG υποχώρησε κατά 0,01% και διαμορφώθηκε στις 792,76 μονάδες.

    Tι είναι οι δείκτες της VV

    Η VesselsValue διαθέτει μία πλούσια βάση δεδομένων και προσδιορίζει την τιμή αγοράς κάθε πλοίου, υπολογίζοντας την αξία του με βάση τη χωρητικότητά του για κάθε έτος κατασκευής του.

    Στη συνέχεια, προκύπτει ο μέσος όρος από τα στοιχεία αυτά και διαμορφώνεται ο δείκτης του κάθε κλάδου. Ο σκοπός των δεικτών της VV είναι να αποτυπώσουν τη γενική εικόνα των αγοραπωλησιών πλοίων στην παγκόσμια ναυτιλιακή αγορά.

    Διαβάστε ακόμα:

    Επενδύσεις 4,23 δισ. δολαρίων σε νέα πλοία από τους Έλληνες εφοπλιστές



    ΣΧΟΛΙΑ