array(0) {
}
        
    
Menu
1.1%
Τζίρος: 176.48 εκατ.

Τοξικά ανθρωπάκια και haters σιωπήστε: Η Εθνική σας ξεπέρασε, ο Γιάννης, ο Σπανούλης και τ’ άλλα παιδιά σας απάντησαν

Business

Google: Το νέο σύστημα διαφημιστικής στόχευσης του κολοσσού ανησυχεί σοβαρά τους Ευρωπαίους εκδότες

Comments

Οι Ευρωπαίοι εκδότες εξέφρασαν «σοβαρή ανησυχία» για το νέο σύστημα διαφημιστικής στόχευσης που σκοπεύει να εφαρμόσει η Google, αφού εγκαταλείψει τα τρίτα «cookies», που της επιτρέπουν να πουλάει εξαιρετικά προσωποποιημένους χώρους διαφημιστικών καταχωρίσεων.

Το νέο μοντέλο που προωθεί η γιγάντια αμερικανική εταιρεία «θα επηρεάσει τη διαφημιστική αγορά και θα αναστατώσει το εμπορικό μοντέλο του ψηφιακού Τύπου», καταγγέλλουν σε κοινή ανακοίνωσή τους οι ενώσεις EMMA (European Media Magazine Association, αντιπροσωπεύει περισσότερους από 15.000 εκδοτικούς οίκους στην Ευρώπη που εκδίδουν πάνω από 50.000 περιοδικά) και ENPA (European Newspaper Publishers’ Association, αντιπροσωπεύει πάνω από 5.200 ευρωπαϊκές εθνικές, περιφερειακές και τοπικές εφημερίδες).

«Σε τελική ανάλυση» θα επιτρέψει στην Google «να επεκτείνει περαιτέρω το μονοπώλιό της στα δεδομένα», προσθέτουν οι ενώσεις αυτές, εφόσον δεν θα είναι «πλέον δυνατό σε τρίτους να κατανοήσουν και να χειριστούν αποτελεσματικά τις καταγραφές δεδομένων».

Οι εκδότες εκτιμούν πως «μια τόσο σημαντική αλλαγή στη λειτουργία της ψηφιακής οικονομίας δεν πρέπει να αποφασίζεται από έναν τεχνολογικό γίγαντα του ιδιωτικού τομέα».

Ζητούν από τους Ευρωπαίους νομοθέτες να χρησιμοποιήσουν τα νέα σχέδιά τους για την κανονιστική ρύθμιση του ψηφιακού τομέα για να «περιορίσουν τη διακριτική ευχέρεια των πλατφορμών, να διαφυλάξουν το θεμιτό ανταγωνισμό και τη βιωσιμότητα του Τύπου στην Ευρώπη».

Η Google ανακοίνωσε στις 3 Μαρτίου πως από το δεύτερο τρίμηνο θα προχωρήσει σε δοκιμές στην Chrome, τη μηχανή της περιήγησης στο διαδίκτυο, του νέου συστήματός της διαφημιστικής στόχευσης που είναι βασισμένο σε ομάδες κοινού.

Το σύστημα αυτό έχει στόχο να αντικαταστήσει τα τρίτα cookies, τα οποία επιτρέπουν να στοχεύονται εξατομικευμένα οι χρήστες, αλλά προκαλούν τις αντιδράσεις των υπερασπιστών του εμπιστευτικού χαρακτήρα των δεδομένων.

Οι διαφημιζόμενοι θα στοχεύουν πλέον τμήματα του κοινού που περιλαμβάνουν εκατοντάδες ή χιλιάδες ανθρώπους και θα προσδιορίζονται από την Google ανάλογα με την περιήγηση των χρηστών στο Ίντερνετ. Όμως η Google δεν θα δημιουργήσει συστήματα αναγνώρισης εναλλακτικά στα cookies «για να ιχνηλατούν τα άτομα όταν σερφάρουν», εξήγησε.

Για τις EMMA και EMPA, «μια τέτοια αλλαγή θα επηρεάσει δυσανάλογα τους μικρούς παίκτες», οι οποίοι δεν θα μπορέσουν «να προσαρμόσουν το εμπορικό μοντέλο τους».

«Όλα τα μακροπρόθεσμα εμπορικά μοντέλα, που είναι βασισμένα στα δεδομένα, θα εξαρτώνται πλήρως και απολύτως από την Google, η οποία μπορεί μονομερώς και χωρίς συνέπειες να αποφασίζει και να τροποποιεί κάθε κανόνα», προσθέτουν.

Η Google αναμένεται να κερδίσει 116,7 δισ. δολάρια σε καθαρά διαφημιστικά έσοδα το 2021 (+18,4% σε έναν χρόνο), δηλαδή σχεδόν το 30% αυτής της αγοράς, σύμφωνα με το γραφείο eMarketer.

Διαβάστε ακόμη:

Με καθυστέρηση η επιβολή εισφορών από τον e- ΕΦΚΑ για όσους έχουν παράλληλη ασφάλιση από το 2020

Servicers: Γιατί θα πάρουν 250.000 ακίνητα μέσω πλειστηριασμών και συναινετικής  πώλησης

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ποιοι εργολάβοι διεκδικούν διαγωνισμούς ΣΔΙΤ ύψους 1,1 δισ. ευρώ
Καπετάν Παναγιώτης Τσάκος: Όπως με βοήθησαν και εμένα, έτσι θέλω να βοηθήσω τώρα τα νέα παιδιά να σταδιοδρομήσουν στη θάλασσα
H Πάφος FC στα αστέρια του Champions League: Πώς δύο Ρώσοι οραματιστές έκαναν την πρωτάρα… πρωταγωνίστρια
Αναπλάσεις στον δήμο Αθηναίων: Έργα-«βατερλό» εκατομμυρίων ευρώ σε τροχιά υλοποίησης
Γουόρεν Μπάφετ: Οι επιστολές που έγιναν «Βίβλος» των επενδυτών
Ποιοι επιχειρηματίες «χτίζουν» ξενοδοχεία αλλά… δεν είναι ξενοδόχοι
Πλειστηριασμοί: Στο σφυρί βιομηχανικά ακίνητα, ξενοδοχεία και κληρονομιές ιστορικών εταιρειών
Υποχωρεί το λιμάνι του Πειραιά λόγω της αναδιάρθρωσης των δρομολογίων των εταιρειών διακίνησης κοντέινερ
Επίσκεψη του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Βασίλη Κικίλια, στο Λονδίνο (15–16 Σεπτεμβρίου 2025)
Brookfield – GIC: Στο τραπέζι συμφωνία $10 δισ. για το μεγαλύτερο deal στην αμερικανική αγορά ακινήτων