array(0) {
}
        
    
Menu
0.03%
Τζίρος: 137.52 εκατ.

Η Αμερικανίδα αυτοκράτειρα του lifestyle μπαίνει στο μετοχικό σχήμα της Σουόνσι

Business

Google: Το νέο σύστημα διαφημιστικής στόχευσης του κολοσσού ανησυχεί σοβαρά τους Ευρωπαίους εκδότες

Comments

Οι Ευρωπαίοι εκδότες εξέφρασαν «σοβαρή ανησυχία» για το νέο σύστημα διαφημιστικής στόχευσης που σκοπεύει να εφαρμόσει η Google, αφού εγκαταλείψει τα τρίτα «cookies», που της επιτρέπουν να πουλάει εξαιρετικά προσωποποιημένους χώρους διαφημιστικών καταχωρίσεων.

Το νέο μοντέλο που προωθεί η γιγάντια αμερικανική εταιρεία «θα επηρεάσει τη διαφημιστική αγορά και θα αναστατώσει το εμπορικό μοντέλο του ψηφιακού Τύπου», καταγγέλλουν σε κοινή ανακοίνωσή τους οι ενώσεις EMMA (European Media Magazine Association, αντιπροσωπεύει περισσότερους από 15.000 εκδοτικούς οίκους στην Ευρώπη που εκδίδουν πάνω από 50.000 περιοδικά) και ENPA (European Newspaper Publishers’ Association, αντιπροσωπεύει πάνω από 5.200 ευρωπαϊκές εθνικές, περιφερειακές και τοπικές εφημερίδες).

«Σε τελική ανάλυση» θα επιτρέψει στην Google «να επεκτείνει περαιτέρω το μονοπώλιό της στα δεδομένα», προσθέτουν οι ενώσεις αυτές, εφόσον δεν θα είναι «πλέον δυνατό σε τρίτους να κατανοήσουν και να χειριστούν αποτελεσματικά τις καταγραφές δεδομένων».

Οι εκδότες εκτιμούν πως «μια τόσο σημαντική αλλαγή στη λειτουργία της ψηφιακής οικονομίας δεν πρέπει να αποφασίζεται από έναν τεχνολογικό γίγαντα του ιδιωτικού τομέα».

Ζητούν από τους Ευρωπαίους νομοθέτες να χρησιμοποιήσουν τα νέα σχέδιά τους για την κανονιστική ρύθμιση του ψηφιακού τομέα για να «περιορίσουν τη διακριτική ευχέρεια των πλατφορμών, να διαφυλάξουν το θεμιτό ανταγωνισμό και τη βιωσιμότητα του Τύπου στην Ευρώπη».

Η Google ανακοίνωσε στις 3 Μαρτίου πως από το δεύτερο τρίμηνο θα προχωρήσει σε δοκιμές στην Chrome, τη μηχανή της περιήγησης στο διαδίκτυο, του νέου συστήματός της διαφημιστικής στόχευσης που είναι βασισμένο σε ομάδες κοινού.

Το σύστημα αυτό έχει στόχο να αντικαταστήσει τα τρίτα cookies, τα οποία επιτρέπουν να στοχεύονται εξατομικευμένα οι χρήστες, αλλά προκαλούν τις αντιδράσεις των υπερασπιστών του εμπιστευτικού χαρακτήρα των δεδομένων.

Οι διαφημιζόμενοι θα στοχεύουν πλέον τμήματα του κοινού που περιλαμβάνουν εκατοντάδες ή χιλιάδες ανθρώπους και θα προσδιορίζονται από την Google ανάλογα με την περιήγηση των χρηστών στο Ίντερνετ. Όμως η Google δεν θα δημιουργήσει συστήματα αναγνώρισης εναλλακτικά στα cookies «για να ιχνηλατούν τα άτομα όταν σερφάρουν», εξήγησε.

Για τις EMMA και EMPA, «μια τέτοια αλλαγή θα επηρεάσει δυσανάλογα τους μικρούς παίκτες», οι οποίοι δεν θα μπορέσουν «να προσαρμόσουν το εμπορικό μοντέλο τους».

«Όλα τα μακροπρόθεσμα εμπορικά μοντέλα, που είναι βασισμένα στα δεδομένα, θα εξαρτώνται πλήρως και απολύτως από την Google, η οποία μπορεί μονομερώς και χωρίς συνέπειες να αποφασίζει και να τροποποιεί κάθε κανόνα», προσθέτουν.

Η Google αναμένεται να κερδίσει 116,7 δισ. δολάρια σε καθαρά διαφημιστικά έσοδα το 2021 (+18,4% σε έναν χρόνο), δηλαδή σχεδόν το 30% αυτής της αγοράς, σύμφωνα με το γραφείο eMarketer.

Διαβάστε ακόμη:

Με καθυστέρηση η επιβολή εισφορών από τον e- ΕΦΚΑ για όσους έχουν παράλληλη ασφάλιση από το 2020

Servicers: Γιατί θα πάρουν 250.000 ακίνητα μέσω πλειστηριασμών και συναινετικής  πώλησης

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Αμερικανίδα αυτοκράτειρα του lifestyle μπαίνει στο μετοχικό σχήμα της Σουόνσι
Οι 25 πλουσιότερες οικογένειες του πλανήτη ελέγχουν 2,9 τρισ. δολ. – To ακριβό «εισιτήριο» και τα new entries
Αυτή είναι η ομάδα β’ κατηγορίας που κάνει νέο deal αξίας έως 65 εκατ. ευρώ για 10 χρόνια
Το χάπι Wegovy αλλάζει την αγορά κατά της παχυσαρκίας
Άρωμα γυναίκας στην ελληνική ναυτιλία: 17 γυναίκες διαχειρίζονται πάνω από 700 πλοία
Ο Λόγκαν Πολ θα πουλήσει σε δημοπρασία την ακριβότερη κάρτα Pokémon
Η μόδα πάει σκι: Όταν τα τεχνικά υφάσματα συναντούν την υψηλή ραπτική στις Άλπεις
Νέα παράταση για το Θριάσιο 2: «Παγωμένη» μέχρι τον Φεβρουάριο του 2026 η σύμβαση παραχώρησης
Οι Τσιφς γράφουν ιστορία με επένδυση στο νέο γήπεδο αξίας 3 δισ. δολαρίων στο Κάνσας
Κλάους-Μίχαελ Κουν: Η πλεκτάνη των 500 εκατ. ευρώ και τα φαντάσματα της Ιστορίας που «στοιχειώνουν» τον δισεκατομμυριούχο