ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πιο κοντά στο άνοιγμα των οικονομικών προσφορών που θα οδηγήσει σε προσωρινό ανάδοχο έρχεται ο διαγωνισμός για τη γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας (Άλσος Βεϊκου – Γουδή) προϋπολογισμού 1,8 δισ. ευρώ.
Η Άκτωρ επικεφαλής της μιας εκ των δύο κοινοπραξιών (Άκτωρ, Ansaldo, Hitachi Rail Italy) που συμμετέχουν στο διαγωνισμό απέσυρε την προσφυγή της στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) επί του αρχικού πρακτικού της τεχνικής αξιολόγησης της επιτροπής του διαγωνισμού, την οποία είχε υποβάλει την περασμένη Άνοιξη.
Προσφυγή στο ΣτΕ είχε υποβληθεί και από την δεύτερη κοινοπραξία, Άβαξ, Ghella, Alstom Transport. Το πιθανότερο είναι και αυτή να αποσυρθεί καθώς, όπως και της αντιπάλου κοινοπραξίας, έχει καταστεί χωρίς αντικείμενο. Και αυτό γιατί η Αττικό Μετρό με βάση τις υποδείξεις του ΣτΕ (από τα ασφαλιστικά μέτρα) διαφοροποίησε την αρχική της απόφαση, βάσει της οποίας έγιναν οι επίμαχες προσφυγές (με την εκδίκασή τους να έχει μετατεθεί για τον Ιανουάριο του 2021).
Η αλλαγή στάσης των δύο κοινοπραξιών φάνηκε και από το γεγονός ότι δεν μπήκαν στη λογική να καταθέσουν ενστάσεις η μια κατά της άλλης για τις αλλαγές στην τεχνική αξιολόγηση.
Όπως εκτιμάται οι παραπάνω εξελίξεις δύναται να οδηγήσουν την Αττικό Μετρό στο να πάει ένα βήμα παρακάτω τη διαδικασία και να ανοίξει τις οικονομικές προσφορές ώστε να ανακηρυχθεί προσωρινός ανάδοχος.
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μάρκο Ρούμπιο: «Οι ενέργειες της Ρουάντας στο ανατολικό Κονγκό είναι μία καθαρή παραβίαση των συμφωνηθέντων για εκεχειρία»
- Θάνος Πλεύρης: «Πολύ σημαντικό ότι πλέον στην Ευρώπη υπάρχει αντίληψη της σκληρής μεταναστευτικής πολιτικής»
- Μερτς: «Αν πέσει η Ουκρανία, σειρά έχει η ΕΕ»
- Τασούλας: Η ελληνική Πολιτεία διαχρονικά δεν έχει πάψει να θεωρεί τις αξιώσεις της για αποζημιώσεις και επανορθώσεις από τα εγκλήματα πολέμου ότι είναι ενεργές, διεκδικήσιμες και έγκυρες