Στα μέσα του Μαρτίου, λόγω της πανδημίας κλειστήκαμε σπίτι. Πολλοί έμποροι ακύρωσαν τις παραγγελίες που είχαν πραγματοποιήσει – χωρίς καν να πληρώσουν τους προμηθευτές τους για τα προϊόντα που είχαν ήδη ολοκληρωθεί, αφήνοντάς τους στην αβεβαιότητα. Έμειναν απλήρωτα συμβόλαια αξίας 40 δισεκατομμυρίων δολαρίων και οι εργαζόμενοι δε γνώριζαν αν θα μπορέσουν να τραφούν την επόμενη μέρα.
Η Remake ξεκίνησε την καμπάνια #PayUp στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προκειμένου να βοηθήσει τους ανθρώπους αυτούς. Από τα παραπάνω σαράντα δισεκατομμύρια, πληρώθηκαν τα 22. Τώρα, η μη κερδοσκοπική αυτή οργάνωση ξεκινά την καμπάνια PayUp Fashion, ένα μανιφέστο για τη βιομηχανία της μόδας που επικεντρώνεται στους υπαλλήλους στις αλυσίδες παραγωγής.
Διαβάστε τη συνέχεια στο Portraits.gr
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κωνσταντίνος Τασούλας: Συνεχάρη τον Γιώργο Κουγιουμτσίδη για την κατάκτηση του Χρυσού Μεταλλίου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Πάλης στην Κροατία
- ΥΠΑΑΤ: Τι πρέπει να κάνουν οι κτηνοτρόφοι εφόσον υποψιαστούν ότι κάποιο ζώο έχει μολυνθεί από ευλογιά
- Ρωσία: Η Μόσχα μπορεί να μειώσει την εξόρυξη πετρελαίου εξαιτίας των ουκρανικών επιθέσεων
- Ευρωαγορές: Βουτιά 1,77% για τον DAX με βαρίδι τις τραπεζικές μετοχές
