Στα μέσα του Μαρτίου, λόγω της πανδημίας κλειστήκαμε σπίτι. Πολλοί έμποροι ακύρωσαν τις παραγγελίες που είχαν πραγματοποιήσει – χωρίς καν να πληρώσουν τους προμηθευτές τους για τα προϊόντα που είχαν ήδη ολοκληρωθεί, αφήνοντάς τους στην αβεβαιότητα. Έμειναν απλήρωτα συμβόλαια αξίας 40 δισεκατομμυρίων δολαρίων και οι εργαζόμενοι δε γνώριζαν αν θα μπορέσουν να τραφούν την επόμενη μέρα.
Η Remake ξεκίνησε την καμπάνια #PayUp στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προκειμένου να βοηθήσει τους ανθρώπους αυτούς. Από τα παραπάνω σαράντα δισεκατομμύρια, πληρώθηκαν τα 22. Τώρα, η μη κερδοσκοπική αυτή οργάνωση ξεκινά την καμπάνια PayUp Fashion, ένα μανιφέστο για τη βιομηχανία της μόδας που επικεντρώνεται στους υπαλλήλους στις αλυσίδες παραγωγής.
Διαβάστε τη συνέχεια στο Portraits.gr
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Armani, Dior, Loro Piana: Πόσο «Made in Italy» είναι τελικά τα ονειρικά luxury items;
- Νέο επεισόδιο στον πόλεμο Σταθόπουλου-Σόλακ: Οι ευθείες βολές και η δικαστική διαμάχη σε Λονδίνο και Ολλανδία
- ΑΚΤΩΡ – REDEX: Ο ρόλος του ΝΟΚ στην καθυστέρηση του έργου της Γενικής Γραμματείας Υποδομών
- ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Το μυστικό πίσω από το νέο υψηλό 25 ετών
