ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στην πώληση του τελευταίου πλοίου τύπου capesize κατασκευής προ 2000 που είχε στο στόλο της, προχώρησε η εταιρία Enterprises Shipping & Trading του Έλληνα εφοπλιστή Βίκτωρα Ρέστη.
Πρόκειται για το πλοίο Iron Baron, κατασκευής 1999 και χωρητικότητας 169.000 dwt, το οποίο πουλήθηκε για διάλυση στο Μπαγκλαντές, έναντι 6,7 εκατ. δολαρίων.
Ο Ρέστης είχε αγοράσει το συγκεκριμένο πλοίο το 2003 από την Louis Dreyfus & Cie in 2003, στην τιμή των 41 εκατ. δολαρίων. Σημειώνεται ότι πέρυσι ο Έλληνα πλοιοκτήτης πούλησε για scrap τρία ακόμη πλοία capesize, που κατασκευάστηκαν τη δεκαετία του 1990.
Στο μεταξύ, και η ναυτιλιακή Anangel Maritime, του εφοπλιστή Γιάννη Αγγελικούση, αναμένεται να πουλήσει για scrap πλοίο μεταφοράς του στόλου της, που κατασκευάστηκε το 1999 και έχει χωρητικότητα 171.000 dwt. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις η τιμή πώλησης θα κυμανθεί στα 6,5 εκατ. δολάρια, ενώ αγοράστηκε το 2007 έναντι 31 εκατ. δολαρίων.
Σύμφωνα με την Clarksons Platou Securities, κατά το πρώτο τρίμηνο του 2016 καταγράφηκε ρεκόρ διαλύσεων, σε ό,τι αφορά τη χωρητικότητα εκτοπίσματος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
http://www.mononews.gr/megali-itta-gia-ton-petro-pappa-aporrifthike-i-efesi-gia-to-res-cogitans-sti-vretania/44698
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
http://www.mononews.gr/erevna-sok-pos-i-30arides-tha-metatrepsoun-tis-trapezes-se-tilefonikous-thalamous/44857
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πλεύρης: «Βασική μας προτεραιότητα είναι η πάταξη της λαθρομετανάστευσης»
- Λέσβος: Υπό έλεγχο η πυρκαγιά σε Βρισά και Πολυχνίτο
- Ανάρτηση Καρυστιανού: Έκλεισε η δικογραφία των Τεμπών χωρίς επιστημονικές απαντήσεις για το ξυλόλιο και την πυρόσφαιρα
- Γεωργιάδης: Αν χαθεί η πολιτική σταθερότητα που προσφέρει η Νέα Δημοκρατία θα υπάρξει κίνδυνος για τη χώρα
