Η Chery, είναι μία από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες της Κίνας, με παγκόσμια παρουσία σε περισσότερες από 120 χώρες και πάνω από 16 εκατομμύρια πωλήσεις οχημάτων από την ίδρυσή της το 1997. Μόνο το 2024 σημείωσε 2.603.900 πωλήσεις. Εκτός από την πολυετή εμπειρία της στον χώρο, διατηρεί δικά της ερευνητικά κέντρα και εργοστάσια παραγωγής, επενδύοντας διαρκώς στην καινοτομία και την τεχνολογική εξέλιξη. Δραστηριοποιείται και σε άλλους τομείς όπως ανταλλακτικά, χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, αεροπλοΐα, ναυτιλία, κτηματαγορά και δίκτυα Τεχνητής Νοημοσύνης.


Το Chery Tiggo 4 Hybrid της δοκιμής μας διαθέτει σοβαρή, στιβαρή και εκλεπτυσμένη εικόνα, η οποία ενισχύεται από το μαύρο χρώμα του αμαξώματος. Η σχεδίασή του δεν επιδιώκει εντυπωσιασμούς, αλλά βασίζεται σε καθαρές επιφάνειες, τονισμένες ακμές και μια ώριμη αισθητική που δείχνει πως η Chery γνωρίζει πλέον καλά τι ζητά η ευρωπαϊκή αγορά. Το σύνολο αποπνέει κύρος χωρίς υπερβολές και δείχνει πιο «δεμένο» και ακριβό απ’ όσο θα περίμενε κανείς από ένα B-SUV αυτού του εύρους τιμών. Η συνολική εικόνα του είναι σύγχρονη και ισορροπημένη. Δεν φωνάζει, αλλά κερδίζει με τη συνοχή και την προσεγμένη λεπτομέρεια, προσφέροντας ένα αποτέλεσμα που λογικά δύσκολα θα επηρεαστεί από την πάροδο του χρόνου.

1


Το εμπρός μέρος κυριαρχείται από τη μεγάλη μάσκα με τρισδιάστατο μοτίβο που εκπέμπει λάμψη και προσδίδει έντονη προσωπικότητα. Τα λεπτά φωτιστικά σώματα LED δεικνύουν τεχνολογικό χαρακτήρα, ενώ οι κάθετες φωτεινές υπογραφές χαμηλά στον προφυλακτήρα ενισχύουν τη σύγχρονη εικόνα.


Στο πλάι, οι καθαρές γραμμές και οι σωστές αναλογίες προσδίδουν μια στιβαρή σιλουέτα. Οι ζάντες αλουμινίου 17″ συμπληρώνουν αρμονικά το σύνολο, ενώ οι ράγες οροφής τονίζουν διακριτικά τον SUV χαρακτήρα. Απέξω μοιάζει να είναι «μαζεμένο» σε διαστάσεις αλλά το μήκος του στα 4.320 mm κάνει τη διαφορά στο εσωτερικό.


Το πίσω μέρος είναι λιτό και προσεγμένο, με φωτιστικά σώματα που δένουν αρμονικά με το υπόλοιπο αμάξωμα. Δεν επιδιώκει εντυπωσιασμούς, αλλά ολοκληρώνει σωστά και ισορροπημένα τη σχεδίαση. Η μικρή αεροτομή ως προέκταση της οροφής δείχνει την προσοχή στη λεπτομέρεια τόσο για το αισθητικό κομμάτι όσο και για την αεροδυναμική του αυτοκινήτου.


Το εσωτερικό του Tiggo 4 αποτελεί μια ευχάριστη έκπληξη. Τα μαύρα δερμάτινα καθίσματα με τις λευκές ραφές προσδίδουν premium αίσθηση, ενώ οι μαύρες επενδύσεις με συνδυασμό πλαστικών και δέρματος δημιουργούν ένα σοβαρό και φιλικό περιβάλλον. Η συνολική εικόνα είναι λιτή, αλλά αποπνέει ποιότητα.


Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει η ενιαία επιφάνεια που φιλοξενεί δύο οθόνες 12,3 ιντσών: τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την κεντρική οθόνη πολυμέσων όπου συνδέεται με το κινητό μέσω Apple CarPlay & Android Auto. Όλες οι ρυθμίσεις συγκεντρώνονται στην εύχρηστη κεντρική οθόνη, με ευχάριστα γραφικά και καλή-άμεση απόκριση, ενώ ιδιαίτερα θετικό είναι το ξεχωριστό μενού για τον κλιματισμό. Τα θερμαινόμενα καθίσματα προσθέτουν πόντους άνεσης.


Ο ενιαίος αεραγωγός που εκτείνεται από τη μία άκρη του ταμπλό έως την άλλη δίνει μοντέρνο χαρακτήρα, ενώ το τιμόνι έχει ωραία σχεδίαση 3 ακτίνων και τα απαραίτητα κουμπιά στη σωστή θέση. Οι χώροι είναι άνετοι τόσο για τους εμπρός όσο και για τους πίσω επιβάτες. Ο χώρος αποσκευών κυμαίνεται από 430lt λίτρα έως 1.190lt (σε διθέσια διαμόρφωση), τιμές υψηλές για την κατηγορία B-SUV όπου ανήκει. Το εσωτερικό αποπνέει τεχνολογία και ποιότητα, αν και σε ορισμένες περιπτώσεις εμφανίζονται μικρής κλίμακας τριγμοί, πιθανότατα από τη συναρμογή ορισμένων πλαστικών.


Το Tiggo 4 Hybrid εξοπλίζεται με έναν ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο κινητήρα 1.5lt που συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα, αποδίδοντας συνδυαστικά 204 PS με μέγιστη ροπή 310 Nm. Το αυτόματο κιβώτιο DHT μίας σχέσης είναι ειδικά σχεδιασμένο για υβριδικά σύνολα, με έμφαση στην αποδοτικότητα και την άνετη μετακίνηση. Στην καθημερινή χρήση κινείται κυρίως ηλεκτρικά, ιδιαίτερα μέσα στην πόλη. Σε ταχύτητες άνω των 100 km/h, η εμπλοκή του θερμικού κινητήρα μπορεί αρχικά να αιφνιδιάσει, καθώς λειτουργεί σε υψηλές στροφές για να καλύψει το φορτίο, ένα μικρό «ξάφνιασμα» που συνηθίζεται με τον χρόνο. Σε γενικές γραμμές κινείται ικανοποιητικά, χωρίς να υπόσχεται σπορ επιδόσεις. Είναι σαφώς πιο ταιριαστό στο αστικό περιβάλλον, ενώ στον αυτοκινητόδρομο τα καταφέρνει με αυξημένο, αλλά αποδεκτό θόρυβο. Διαθέτει προγράμματα Eco, Normal και Sport ενώ η κατανάλωση στα 5,3 lt/100 km που καταγράψαμε κατά τη δοκιμή μας είναι ικανοποιητική-αποδεκτή λαμβάνοντας υπόψη και το βάρος στα 1.550 kg.


Η οδική συμπεριφορά του Tiggo 4 εστιάζει στην άνεση. Η ανάρτηση με γόνατα McPherson εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω αποσβένει πολύ καλά τις ανωμαλίες, λειτουργώντας αθόρυβα και πολιτισμένα. Δεν είναι σκληρό, αλλά ούτε εμφανίζει υπερβολικές κλίσεις σε απότομες αλλαγές πορείας, προσφέροντας καλή ισορροπία άνεσης και στιβαρότητας. Το σύστημα διεύθυνσης, αν και μαλακό σε αίσθηση, είναι ακριβές και άμεσο, δίνοντας ικανοποιητική πληροφόρηση στον οδηγό. Στον τομέα των φρένων, οι αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός και οι απλοί πίσω συνεργάζονται αποτελεσματικά, με γραμμικό – επαρκές φρενάρισμα και καλή αίσθηση στο πεντάλ. Συνολικά, πρόκειται για ένα ευκολοδήγητο, άνετο και ευέλικτο SUV, ιδανικό για την πόλη, εύκολο στο παρκάρισμα και με αίσθηση ανώτερης κατηγορίας.


To Tiggo 4 διαθέτει πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης οδηγού. Περιλαμβάνει Adaptive Cruise Control (ACC), αυτόνομο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης (AEB) με αναγνώριση πεζών και ποδηλατών, υποβοήθηση και προειδοποίηση διατήρησης λωρίδας (LKA & LDW), Blind Spot Detection (BSD), Rear Collision Warning (RCW), Intelligent Speed Assist (ISA) και Intelligent High Beam Control (IHC). Το Integrated Cruise Assist (ICA) βοηθά σε συνθήκες έντονης κυκλοφορίας, ενώ στην έκδοση Premium υπάρχει πανοραμική απεικόνιση 540° με διαφάνεια στο αμάξωμα. Η κάμερα οπισθοπορείας και οι αισθητήρες στάθμευσης είναι στάνταρ διευκολύνοντας τον οδηγό. Η χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής ενισχύει το αμάξωμα για μέγιστη απορρόφηση ενέργειας.


Το Chery Tiggo 4 Hybrid ανήκει στην κατηγορία B-SUV και απευθύνεται σε όσους αναζητούν άνεση, τεχνολογία και οικονομία καυσίμου. Διατίθεται σε δύο εκδόσεις: Comfort στα 22.990€ και Premium στα 24.990€, όπως το αυτοκίνητο της δοκιμής μας. Σε αυτή την πολυπληθή και ιδιαίτερα δημοφιλή κατηγορία στην χώρα μας στέκεται απέναντι στα: Toyota Yaris Cross, Peugeot 2008, Citroen C3, Suzuki Vitara, Opel Mokka, Ford Puma, Nissan Juke, VW T-Cross, Jeep Avenger, Hyundai Kona, MG ZS, Renault Captur, Fiat 600, Fiat Grande Panda, KGM Tivoli, Honda HR-V, Mitsubishi ASX. Το Chery Tiggo 4 προσφέρει ισορροπία και μια αίσθηση ποιότητας.


Τεχνικά χαρακτηριστικά Chery Tiggo 4 Hybrid 1.5 204PS Premium Auto
Κυβισμός: 1.498 cc
Συνδυαστική ισχύς: 204 PS
Συνδυαστική ροπή: 310 Nm
Κίνηση: στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: αυτόματο 1 σχέσης
Μήκος/Πλάτος/Ύψος: 4.320 / 1.831 / 1.653 mm
Μεταξόνιο: 2.625 mm
Χώρος αποσκευών: 430 lt έως 1.190 lt (σε διθέσια διαμόρφωση)
Βάρος: 1.625 kg
Επιτάχυνση 0-100km/h: 7,9 sec
Τελική ταχύτητα: 150 km/h
Μέση κατανάλωση δοκιμής: 5,3 lt/100km
Εκπομπές CO2: 120 gr/km
Τέλη κυκλοφορίας: 0 ευρώ
Τιμή αυτοκινήτου δοκιμής: 24.990 ευρώ

Διαβάστε επίσης:

Υβριδικό Ford Kuga

Συμφωνίες για ελαστικά πρώτης τοποθέτησης

Changan: Έφτασε τα 30 εκατομμύρια οχήματα