Η Pyxis Tankers Inc. του Βαλέντιου Βαλεντή, είχε στο δεύτερο τρίμηνο καθαρά έσοδά  9,2 εκατομμύρια δολάρια.

Για την ίδια περίοδο, τα έσοδα από το ισοδύναμο χρονοναύλωσης ήταν 8,8 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας μείωση 3,5 εκατομμυρίων δολαρίων ή 28,2% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2024.

1

Η καθαρή ζημία που αποδίδεται στους κοινούς μετόχους για το δεύτερο τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2025 ήταν 2,0 εκατομμύρια δολάρια. Για το δεύτερο τρίμηνο του 2025, η καθαρή ζημία ανά κοινή μετοχή ήταν 0,19, σε σύγκριση με τα καθαρά κέρδη ανά κοινή μετοχή ύψους 0,48 δολαρίων και 0,43 δολάρια για την ίδια περίοδο του 2024. Τα προσαρμοσμένα κέρδη EBITDA για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2025 ήταν 1,2 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας μείωση 6,8 εκατομμυρίων δολαρίων σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2024.

Ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλός μας, Βαλέντιος Βαλεντής, σχολίασε:

«Το επιβραδυνόμενο περιβάλλον της αγοράς συνεχίζει να επηρεάζει τα αποτελέσματα. Αναφέραμε τα αποτελέσματα για το δεύτερο οικονομικό τρίμηνο του 2025 με καθαρά έσοδα 9,2 εκατομμύρια δολάρια, προσαρμοσμένα κέρδη EBITDA 1,2 εκατομμύρια δολάρια και καθαρή ζημία ανά μετοχή 0,19 δολάρια. Σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2024, τα τριμηνιαία αποτελέσματα επηρεάστηκαν σε μεγάλο βαθμό από τη μείωση των εσόδων TCE κατά 3,5 εκατομμύρια δολάρια και την αύξηση των γενικών και διοικητικών εξόδων κατά 2,9 εκατομμύρια δολάρια.

Σε έντονη αντίθεση με το ισχυρό πρώτο εξάμηνο του περασμένου έτους, ο τομέας των δεξαμενόπλοιων μεταφοράς προϊόντων συνέχισε να παρουσιάζει χαμηλότερα ναύλα κατά τη διάρκεια του 2025, κυρίως λόγω της επιβράδυνσης της παγκόσμιας οικονομικής δραστηριότητας, όπως αποδεικνύεται από την υποτονική παγκόσμια ζήτηση για καύσιμα μεταφορών. Ωστόσο, τα ναύλα παραμένουν αρκετά υγιή σε σύγκριση με τους μακροπρόθεσμους ιστορικούς μέσους όρους. Για την περίοδο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2025, τα δεξαμενόπλοιά μας MR σημείωσαν μέση τιμή TCE 20.686 δολαρίων την ημέρα, η οποία μειώθηκε κατά περίπου 2.900 δολάρια την ημέρα διαδοχικά από το πρώτο τρίμηνο του 2025 και μειώθηκε κατά 37% από το δεύτερο τρίμηνο του περασμένου έτους. Από τις 7 Αυγούστου 2025, τα MR μας απασχολούνταν με μέση εκτιμώμενη τιμή TCE 21.600 δολαρίων την ημέρα. Δεδομένων των συνεχιζόμενων αβεβαιοτήτων της αγοράς που προκαλούνται από πρωτοφανή γεωπολιτικά γεγονότα και υποτονικές μακροοικονομικές συνθήκες, συνεχίζουμε να απασχολούμε τον στόλο μας από τρία σύγχρονα, οικολογικά αποδοτικά MR σε βραχυπρόθεσμες χρονοναυλώσεις.

Στην αγορά ξηρού φορτίου χύδην, οι συνθήκες ναύλωσης παρέμειναν υποτονικές κατά το πρώτο εξάμηνο του 2025, λόγω της χαμηλής ζήτησης για βασικά εμπορεύματα και της συνεχιζόμενης επιβράδυνσης της οικονομικής ανάπτυξης της Κίνας. Για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2025, τα τρία μεσαίου μεγέθους πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου μας σημείωσαν μέσο ημερήσιο ναύλο TCE 12.840 δολαρίων, ο οποίος παρουσίασε μια μικρή μείωση από το πρώτο τρίμηνο του 2025, αλλά χαμηλότερος κατά  42% σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2024. Από τις 7 Αυγούστου 2025, τα πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου μας απασχολούνταν με βελτιωμένο μέσο εκτιμώμενο TCE 15.250 δολαρίων ανά ημέρα, με το 66% των διαθέσιμων ημερών να έχουν κρατηθεί στο τρίτο τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2025. Όλα τα πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου μας απασχολούνται επί του παρόντος με βραχυπρόθεσμες χρονοναυλώσεις.

Κοιτάζοντας μπροστά, πιστεύουμε ότι θα υπάρξουν συναρπαστικές ευκαιρίες ανάπτυξης στο εγγύς μέλλον για την επέκταση του στόλου μας από μεσαίου μεγέθους, σύγχρονα, οικολογικά αποδοτικά πλοία, τόσο στους τομείς των δεξαμενόπλοιων μεταφοράς προϊόντων όσο και των ξηρού φορτίου χύδην. Την περασμένη εβδομάδα, ολοκληρώσαμε τη νέα τραπεζική δέσμευση ύψους έως και 45 εκατομμυρίων δολαρίων, η οποία σε συνδυασμό με τα διαθέσιμα μετρητά, θα μας επιτρέψει να χρηματοδοτήσουμε άμεσα την πιθανή απόκτηση δύο πλοίων έως τον Ιανουάριο του 2027. Εν τω μεταξύ, αναμένουμε να συνεχίσουμε να αξιοποιούμε τις λειτουργικές ταμειακές ροές μας για να ενισχύσουμε περαιτέρω τη ρευστότητα του ισολογισμού, να αποπληρώσουμε το προγραμματισμένο χρέος και να διατηρήσουμε ισχυρή τεχνική και εμπορική απόδοση του υψηλής ποιότητας στόλου μας”.

Διαβάστε επίσης

Costamare Bulkers Holdings (Κωστής Κωνσταντακόπουλος): Διαθέτει ρευστότητα 242,3 εκατομμυρίων δολαρίων

Μητσοτάκης: Τηλεφωνική επικοινωνία με τον Mahmoud Abbas – Στο επίκεντρο της συζήτησης οι τελευταίες εξελίξεις στη Γάζα

ΑΑΔΕ: Νέα ρύθμιση οφειλών για τους πληγέντες του «Daniel» – Έως 30/9 η υποβολή αιτήσεων