Η νεοσύστατη ναυτιλιακή εταιρεία Costamare Bulkers Holdings Limited του Κωστή Κωνσταντακόπουλου γνωστοποίησε  σήμερα τα οικονομικά αποτελέσματα για την εξάμηνη περίοδο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2025.

Η Costamare Bulkers δεν είχε καμία λειτουργική δραστηριότητα κατά το πρώτο εξάμηνο του 2024 και παρέμεινε θυγατρική εταιρεία που ανήκει εξ ολοκλήρου στην Costamare Inc., εταιρεία εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, μέχρι τις 6 Μαΐου 2025, όταν έγινε ανεξάρτητη, εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης μέσω απόσχισης από την Costamare.

1

Η Costamare Bulkers είχε ονομαστικές δραστηριότητες από την 1η Ιανουαρίου 2025 έως τα τέλη Μαρτίου 2025, όταν η Costamare μεταβίβασε σε αυτήν τις οντότητες που ασχολούνται με τον κλάδο ξηρού χύδην φορτίου, οι οποίες κατέχουν, κατείχαν ή συστάθηκαν με την πρόθεση να κατέχουν πλοία ξηρού χύδην φορτίου.

Τα αποτελέσματα αυτών των οντοτήτων περιλαμβάνονται στην ενοποιημένη κατάσταση αποτελεσμάτων της Costamare Bulkers για την εξάμηνη περίοδο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2025. Στις 6 Μαΐου 2025, η Costamare Bulkers απέκτησε επίσης από την Costamare και έναν μειοψηφικό μέτοχο την Costamare Bulkers Inc., μια πλατφόρμα λειτουργίας πλοίων ξηρού χύδην φορτίου, τα αποτελέσματα της οποίας περιλαμβάνονται από την ημερομηνία αυτή και μετά.

Δεν παρουσιάζονται συγκριτικά στοιχεία για την εξάμηνη περίοδο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2024, καθώς η Costamare Bulkers δεν είχε δραστηριότητες κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου και όλα τα ποσά θα ήταν μηδενικά.

Η εταιρεία είχε καθαρές ζημίες για το πρώτο εξάμηνο του 2025 ύψους 26,5 εκατομμυρίων δολαρίων (ζημία 3,15 δολαρίων ανά μετοχή).

Οι προσαρμοσμένες Καθαρές Ζημίες  για το Α’ Εξάμηνο του 2025 ύψους 15,8 εκατομμυρίων δολαρίων (προσαρμοσμένες ζημίες 1,87 δολαρίων ανά μετοχή).

Οι προσαρμοσμένες Καθαρές Ζημίες Α’ Εξαμήνου 2025 ύψους 15,8 εκατομμυρίων δολαρίων (0,65 δολάρια pro forma προσαρμοσμένες ζημίες ανά μετοχή, οι οποίες αντικατοπτρίζουν τον σταθμισμένο μέσο αριθμό κοινών μετοχών ως εάν όλες οι μετοχές σε κυκλοφορία στις 30 Ιουνίου 2025 ήταν σε κυκλοφορία από την 1η Ιανουαρίου 2025) .

Η ρευστότητα διαμορφώθηκε στα  242,3 εκατομμύρια δολάρια για το πρώτο εξάμηνο του 2025.

Ο  Γρηγόρης Ζήκος, Διευθύνων Σύμβουλος της Costamare Bulkers Holdings Limited, σχολίασε:

«Όπως ανακοινώθηκε στις 7 Μαΐου 2025, η Costamare Bulkers ξεκίνησε ως ανεξάρτητη, εισηγμένη στο χρηματιστήριο εταιρεία μετά την ολοκλήρωση του διαχωρισμού της από την Costamare Inc.»

Η οντότητα περιλαμβάνει επί του παρόντος τον ιδιόκτητο στόλο ξηρού φορτίου χύδην της Costamare Inc., ο οποίος αποτελείται από 37 πλοία, καθώς και την πλατφόρμα λειτουργίας της CBI που διαχειρίζεται εμπορικά 39 πλοία με ναυλώσεις περιόδου.

Για το πρώτο τρίμηνο του 2025, η Costamare Bulkers, στα τέλη Μαρτίου απέκτησε τον ιδιόκτητο στόλο ξηρού φορτίου χύδην και στις 6 Μαΐου 2025 απέκτησε την CBI.

Οι προσαρμοσμένες καθαρές ζημίες (εξαιρουμένων των μη πραγματοποιηθέντων κερδών και ζημιών από παράγωγα) για την περίοδο ανήλθαν σε 15,8 εκατομμύρια δολάρια (προσαρμοσμένες ζημίες 1,87 δολάρια ανά μετοχή).

Η ρευστότητα ήταν 242 εκατομμύρια δολάρια

Οι ζημίες από συναλλαγές, εν μέρει λόγω της ρευστοποίησης παλαιότερων παλαιών θέσεων, έχουν συμβάλλει στις ζημίες του πρώτου εξαμήνου του 2025. Καθώς αυτές οι θέσεις κλείνουν, ο στόχος μας είναι να διαχειριστούμε ένα ισορροπημένο χαρτοφυλάκιο συναλλαγών που να συνδέεται με την κύρια ναυτιλιακή δραστηριότητα.

Με ελάχιστη μόχλευση και καθαρό χρέος περίπου 10 εκατομμυρίων δολαρίων, είμαστε σε καλή θέση για να αναπτυχθούμε  στον τομέα του ξηρού φορτίου χύδην.

Προχωράμε στη στρατηγική μας για την εκποίηση παλαιότερων και μικρότερων πλοίων χωρητικότητας και την αντικατάστασή τους με νεότερα και μεγαλύτερου μεγέθους πλοία. Πρόσφατα αποκτήσαμε ένα επιπλέον πλοίο Capesize και προχωράμε με την πώληση των υπόλοιπων πέντε πλοίων Handysize.

Στην αγορά, ο τομέας Capesize κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2025 χαρακτηρίστηκε από έντονη μεταβλητότητα. Ο συνολικός όγκος Capesize αυξήθηκε, λόγω της ισχυρής δραστηριότητας στον Ειρηνικό και τη Βραζιλία-Ασία. Ο δείκτης έφτασε σε υψηλό επίπεδο στα μέσα Ιουνίου, πριν υποχωρήσει στις αρχές Ιουλίου καθώς τα θεμελιώδη μεγέθη υποχώρησαν. Η πρόσφατη άνοδος φαίνεται να οφείλεται στο θετικό κλίμα, στην προσδοκία για τόνωση της οικονομίας από την Κίνα, στην στενότητα των πλοίων σε πραγματικό χρόνο και στη σταθερή ζήτηση για fronthaul στον Ατλαντικό.

Όσον αφορά τον τομέα των Panamax, η αγορά ενισχύθηκε στις αρχές Ιουνίου πριν μειωθεί στο κλείσιμο της περασμένης εβδομάδας. Η ισχύς οφείλεται στην καθυστέρηση της συγκομιδής καλαμποκιού λόγω των σιτηρών της Νότιας Αμερικής και στις καλύψεις των εμπορευμάτων».

Η Costamare Bulkers Holdings Limited είναι διεθνής ιδιοκτήτης και διαχειριστής πλοίων ξηρού φορτίου χύδην. Ο στόλος ξηρού φορτίου χύδην της Costamare Bulkers αποτελείται από 37 πλοία με συνολική μεταφορική ικανότητα περίπου 3.103.000 dwt (συμπεριλαμβανομένων έξι πλοίων που έχει συμφωνήσει να πουλήσει). Η Costamare Bulkers κατέχει επίσης μια πλατφόρμα λειτουργίας ξηρού φορτίου χύδην (CBI) η οποία ναυλώνει πλοία εισερχόμενα/εξερχόμενα, συνάπτει συμβάσεις ναύλωσης και συμφωνίες προθεσμιακών εμπορευματικών μεταφορών και μπορεί επίσης να χρησιμοποιεί λύσεις αντιστάθμισης κινδύνου. Οι κοινές μετοχές της Costamare Bulkers διαπραγματεύονται στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης με το σύμβολο «CMDB».

Διαβάστε επίσης

Ιράκ: Κατάσχεση πετρελαιοφόρου πλοίου στο πλαίσιο της καταπολέμησης του λαθρεμπορίου

Λιμενικό: Έλεγχοι σε εκμισθούμενες μηχανοκίνητες λέμβους και ταχύπλοα μικρά σκάφη

Aegean Sea Lines: Αλλαγή στο σημερινό δρομολόγιο του πλοίου ΑΝΕΜΟΣ λόγω των καιρικών συνθηκών