Όπως ίσως γνωρίζετε το πρόβλημα στο φετινό μονοθέσιο της Ferrari έγκειται στο περίβλημα του κιβωτίου ταχυτήτων. Είναι υπερβολικά λεπτό με αποτέλεσμα υπό υψηλό φορτίο (πάνω από τα 230km/h) να στρεβλώνει. Εδώ μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά για το θέμα.

Καθώς δεν υπάρχει διαθέσιμος χώρος για να το ενισχύσουν, προσπαθούν να μεταβάλλουν την κατανομή του φορτίου που ασκείται πάνω του.

1

Έτσι άλλαξαν τη διαμόρφωση του πατώματος, τη μορφή της πίσω πτέρυγας και τώρα τη γεωμετρία της πίσω ανάρτησης μειώνοντας την περιεχόμενη γωνία του πάνω ψαλιδιού. Όλα αυτά έχουν ένα και μόνο στόχο: Να μετατοπίσουν το φορτίο ώστε να μην παραμορφώνεται το περίβλημα του κιβωτίου. 

F1 Ferrari: Λύθηκε το πρόβλημα;

Αν τα καταφέρουν χωρίς συμβιβασμούς στην απόδοση ή στην φθορά των ελαστικών τότε η SF – 25 θα μπορέσει να ξεδιπλώσει το σύνολο της δυναμικής της στο οποίο πιστεύει τόσο ο επικεφαλής της ομάδας, Φρεντ Βασέρ όσο και οι δυο οδηγοί.

Οι κόκκινοι έκαναν δοκιμές στο Μουτζέλο χτες, στο πλαίσιο του δεύτερου τηλεοπτικού γυρίσματος που δικαιούται κάθε ομάδα μέσα στη σεζόν. Εκεί βρέθηκαν και οι δυο οδηγοί πίσω από το τιμόνι του μονοθεσίου και στα 200km που επιτρέπονται δοκίμασαν την νέα γεωμετρία της ανάρτησης.

Οι κόκκινοι αξιολόγησαν διαφορετικά set –up προσπαθώντας να διαπιστώσουν μεταβολές στην αεροδυναμική απόδοση και αν το μονοθέσιο διατηρούσε την κατώτατη απαιτούμενη απόσταση από το έδαφος. Στο Σπα την άλλη Κυριακή 27/7 θα μάθουμε και εμείς αν όντως είναι προς τη σωστή κατεύθυνση αυτή η αλλαγή. 

Ferrari

Διαβάστε επίσης:

Υβριδικό Renault Captur E-Tech 160