Το Renault Captur τοποθετείται στην κατηγορία των Β SUV, με πλήθος χαρακτηριστικών που έχουν χτίσει την ταυτότητά του πάνω από μία δεκαετία. Οι αθλητικές γραμμές, που πλαισιώνουν την κομψή εμφάνισή του, το αναβαθμισμένο στυλ της εξωτερικής σχεδίασης συνδυάζεται με αντίστοιχο εσωτερικό και μια σειρά από συστήματα υψηλής τεχνολογίας.
Ξεχωριστή θέση καταλαμβάνει η μεγάλη κεντρική οθόνη των 10,4ιντσών, που (ανάλογα την έκδοση) φιλοξενεί το σύστημα πολυμέσων με ενσωματωμένο Google και εφαρμογές όπως το Google Maps, το Google Assistant και το Google Play.
To υβριδικό σύστημα κίνησης full hybrid Ε-Tech, που αποτελεί ένα συγκριτικό πλεονέκτημα του Captur, τώρα αναβαθμίζεται, αποκτώντας περισσότερη ισχύ, καλύτερη ενεργειακή αποτελεσματικότητα και πιο οικολογικό αποτύπωμα.
Η σειριακή-παράλληλη αρχιτεκτονική λειτουργίας αυτού του νέου υβριδικού κινητήριου συνόλου, συνδυάζει δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν ηλεκτροκινητήρα 36kW και έναν κινητήρα/μίζα υψηλής τάσης HSG 15kW) με έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,8lt ισχύος 80kW ή 109PS μπαταρία 1,4kWh και το έξυπνο κιβώτιο ταχυτήτων πολλαπλών λειτουργιών χωρίς συμπλέκτη (multi-mode). Το συγκεκριμένο κιβώτιο προσφέρει ταχύτητα και ακρίβεια στις αλλαγές ταχυτήτων, με ελάχιστη απώλεια ισχύος και μεγάλη αξιοπιστία.
Παράλληλα, το σύστημα άμεσου ψεκασμού εξασφαλίζει τη βελτίωση της απόδοσης του κινητήρα εσωτερικής καύσης που πλαισιώνει το υβριδικό σύστημα, μειώνοντας τις εκπομπές ρύπων και συμβάλλοντας στη χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Πιο συγκεκριμένα, σε σχέση με το προηγούμενο σύστημα κίνησης full hybrid E-Τech 145PS, η ροπή είναι αυξημένη κατά 25%, αλλά και διαθέσιμη σε χαμηλότερες στροφές (περίπου 2.000rpm), για καλύτερες επιδόσεις και απόκριση. Αναλόγως βελτιωμένες είναι και οι επιδόσεις, με το 0-100 km/h να ολοκληρώνεται σε 8,9 sec (σχεδόν 2 sec πιο γρήγορα από ότι με το προηγούμενο σύνολο E-Tech).
Το νέο υβριδικό κινητήριο σύνολο διαθέτει μεγαλύτερη μπαταρία 1,4kWh (230V) (από 1,2kWh), στοιχείο που βοηθάει στην δυνατότητα κίνησης με σβηστό τον κινητήρα παρέχοντας έτσι μεγαλύτερη ευελιξία κατά την οδήγηση σε αστικές ή σύντομές διαδρομές. Η κατανάλωση καυσίμου παρουσιάζεται και αυτή βελτιωμένη χάρη στην ανάκτηση ενέργειας. Το νέο full hybrid E-Tech κινητήριο σύνολο, καταναλώνει μόλις 4,4lt/100km, προσφέροντας έως και 40% εξοικονόμηση καυσίμου, σε σχέση με έναν αντίστοιχο θερμικό κινητήρα, και, παράλληλα, μειώνοντας τις εκπομπές CO2 σε μόλις 99 g/km.
Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας E-Tech, το κιβώτιο ταχυτήτων, παραμένει ίδιο: το σύστημα χωρίς συμπλέκτη αντικαθιστά τόσο τα γρανάζια, όσο και τα συγχρονιζέ των ταχυτήτων. Οπότε έχουμε λιγότερα μηχανικά μέρη, αποφεύγοντας έτσι τις τριβές και επιτυγχάνοντας καλύτερο επίπεδο οικονομίας. Η αλλαγή ταχυτήτων είναι αθόρυβη και άμεση, μειώνοντας τους κραδασμούς και το θόρυβο του κινητήρα. Επιπλέον, ο νέος swift by wire επιλογέας ταχυτήτων (e-shifter), παρέχει μεγαλύτερη ακρίβεια και βελτιωμένη εργονομία.
Σήμερα, η υβριδική τεχνολογία της Renault είναι πιο προσιτή από ποτέ με τις νέες μειωμένες τιμές: Το Captur στη νέα έκδοση «evolution plus» διατίθεται στις 26.500€, με πλούσιο, αναβαθμισμένο εξοπλισμό και με όφελος 1.400€ σε σχέση με την «evolution» που αποτελούσε μέχρι πρότινος την έκδοση εισαγωγής του Captur E-Tech. Αντιστοίχως, η κορυφαία έκδοση Techno, διατίθεται, πλέον, στις 27.900€, με όφελος 2.000€ σε σχέση με πριν. Ανεξαρτήτως έκδοσης, το Renault Captur πλαισιώνεται από 5ετή εργοστασιακή εγγύηση και 5 έτη δωρεάν οδική βοήθεια.
Διαβάστε επίσης:
BYD: Πρωτιά στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Βρετανία: Σε συναγερμό η αστυνομία του Έσεξ μετά τις ταραχές με στόχο ένα ξενοδοχείο όπου διαμένουν αιτούντες άσυλο
- Τα Ναυπηγεία Ελευσίνας χτίζουν το «μέλλον»
- Συναντήσεις Δένδια: Στη Βηρυτό, με πρόεδρο, αντιπρόεδρο και υπουργό Άμυνας της κυβέρνησης του Λιβάνου
- ΗΠΑ: Τρεις νεκροί από έκρηξη στο κέντρο εκπαίδευσης του σερίφη του Λος Άντζελες
