ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στο internet μεταφέρθηκε η κόντρα των σούπερ μάρκετ για τις τιμές των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στα ράφια τους, με αφορμή μια διαφημιστική καμπάνια της Lidl.
Η εταιρεία δημοσίευσε στην επίσημη σελίδα της μια σύγκριση τιμών μιας σειράς 14 προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας που πουλά, με τα αντίστοιχα δύο άλλων εταιρειών, τις οποίες αν και δεν κατονομάζει ευθέως, φροντίζει να τις αποκαλύπτει δημοσιεύοντας φωτογραφίες αποδείξεων που εμφανίζονται τα ονόματά τους. Πρόκειται για τις ΑΒ Βασιλόπουλος και Σκλαβενίτης.
Η απάντηση από την AB Βασιλόπουλος στη Lidl ήρθε άμεσα, με μια καταχώρησή της στον επίσημο λογαριασμό της στο Facebook.
H ΑΒ Βασιλόπουλος «ευχαρίστησε» τη LidlHellas για τις αγορές της από το κατάστημά της και μάλιστα την έκανε μέλος του AB Plus ώστε να έχει περισσότερες προσφορές.
Διαβάστε επίσης
Ουκρανία-Ιαπωνία: Υπέγραψαν 10ετή συμφωνία για θέματα ασφάλειας
Νίκος Ανδρουλάκης: Τηλεφωνική επικοινωνία με τον πρόεδρο του PES
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΕΤΑΔ: Οριστικός πλειοδότης για πρώην ξενοδοχείο στο Λασίθι
- Τέλη κυκλοφορίας 2026: Ως πότε ισχύουν οι προθεσμίες και ποια τα πρόστιμα για εκπρόθεσμη πληρωμή
- Συνάντηση Πιερρακάκη με τον πρωθυπουργό του γερμανικού κρατιδίου της Έσσης
- Τραμπ: Βάζει φρένο στην Ταϊκάτσι για την Ταϊβάν για να διατηρήσει την εύθραυστη εμπορική εκεχειρία με την Κίνα