array(0) {
}
        
    
Menu
-0.28%
Τζίρος: 65.14 εκατ.

Eurobank: Στις 15 /12 η έναρξη προγράµµατος αγοράς ιδίων μετοχών συνολικού κόστους έως €122,91 εκατ.

Table for Two

Κώστας Καραμανλής στο mononews: Βλέπουμε εργοτάξια σε όλη την Ελλάδα – Θα εντυπωσιαστούμε με το τίμημα της Αττικής Οδού

Συνέντευξη στους Γιώργο Δημητρομανωλάκη και Γαβριήλ Σερέτη
Κώστας Καραμανλής, Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών

«Μέσα σε 3,5 χρόνια έχουμε δημοπρατήσει 10 δισ. έργα, έχουμε συμβασιοποιήσει γύρω στα 4,5 δισ έργα, πράγμα το οποίο δεν έχει ξανασυμβεί ποτέ σε τέτοιο χρονικό διάστημα», τονίζει ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, στην αποκλειστική του συνέντευξη στο mononews.gr, προαναγγέλλοντας παράλληλα ότι «θα εντυπωσιαστούμε με το τίμημα της Αττικής Οδού», καθώς υπάρχει έντονο επενδυτικό ενδιαφέρον, παρά την απόφαση της Κυβέρνησης να μειώσει την τιμή των διοδίων από τα 2,80 στα 2,50 ευρώ.

Ο κ. Καραμανλής δεσμεύεται ότι ο διαγωνισμός για την νέα σύμβαση της Αττικής Οδού θα προχωρήσει εντός του 2024, ενώ για το Μετρό της Θεσσαλονίκης υπογραμμίζει ότι θα είναι έτοιμο στο τέλος του 2023.

«Με πολύ συστηματική δουλειά, με λίγα λόγια και με πολύ σοβαρότητα, τόσο η Κυβέρνηση όσο και το Υπουργείο έχουμε καταφέρει και έχουμε δείξει ότι μπορούμε να αφήσουμε πίσω αυτή τη δεκαετή οικονομική κρίση, όπου υπήρξε μία απόλυτη αδράνεια στον τομέα όλων των μεγάλων project, είτε αυτά ήταν δημόσια, είτε αυτά ήταν ιδιωτικά.», σημειώνει με νόημα.

Στην ίδια παρέμβαση ο Σερραίος πολιτικός δίνει έμφαση στην αντιστροφή του brain drain στον κατασκευαστικό κλάδο, αποκαλύπτοντας ότι αυτοί που επιστρέφουν στη χώρα, γιατί βρίσκουν καλές δουλειές, δεν είναι αρκετοί για να καλύψουν το κενό με αποτέλεσμα ο τεχνικός κόσμος να εκτιμά ότι μπορεί να φτάσουμε στο brain import, δηλαδή στην εισαγωγή εργατικού δυναμικού και εξειδικευμένου προσωπικού.

«Η ελληνική Κυβέρνηση και η ελληνική Πολιτεία έκαναν το καθήκον τους με project μεγάλων έργων, ιδιωτικών, δημοσίων, ενεργειακών, ώστε να δημιουργηθούν υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης. Είναι τώρα το μπαλάκι στο τερέν των ελληνικών τεχνικών εταιρειών, το στοίχημα είναι να κατασκευαστούν αυτά τα project από ελληνικές εταιρείες και ελληνικά χέρια», είναι το σαφές μήνυμα του.

Ο κ. Καραμανλής, απαντώντας στις ερωτήσεις του mononews, υπογραμμίζει ότι η Κυβέρνηση έχει πραγματικά σταθεί δίπλα σε αυτούς που χρειαζόταν στήριξη και με την πανδημία και με την ενεργειακή κρίση, με μέτρα στήριξης σχεδόν 60 δισ. ευρώ. Τονίζει όμως, ότι «δεν υπάρχει περίπτωση να βάλουμε σε κίνδυνο την ελληνική οικονομία και να έχουμε δημοσιονομικό εκτροχιασμό.»

Ταυτόχρονα, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τάσσεται κατά των κυβερνήσεων συνεργασίας, δηλώνοντας ότι συνεργατικά κυβερνητικά σχήματα μάλλον δημιούργησαν περισσότερα προβλήματα παρά έδωσαν λύσεις. Εκτιμά δε ότι «η αυτοδυναμία είναι εφικτός στόχος» τη δεύτερη Κυριακή για την σημερινή κυβέρνηση και καλεί στους ψηφοφόρους να συγκρίνουν τα 4,5 χρόνια του ΣΥΡΙΖΑ με την τετραετία της Νέας Δημοκρατίας, στις εκλογές.

Αναφορικά με τις καταγγελίες για παρακολουθήσεις ο Κώστας Καραμανλής, εκτιμά ότι τα σχετικά δημοσιεύματα δεν εμπεριέχουν «το παραμικρό στοιχείο» και θέτει το ερώτημα «Ποιος επωφελείται από την πολιτική αστάθεια;». Θεωρεί δε, ότι αυτό που απασχολεί τους πολίτες είναι η επόμενη ημέρα, «πως θα πληρώσουν το πετρέλαιο και το φυσικό αέριο και πως θα βάλουν βενζίνη στο αυτοκίνητο τους».

«Και αυτό που θα πρέπει να αποφασίσουμε και εμείς και όλοι που θα κληθούμε σε λίγους μήνες, μέχρι τον Ιούνιο, να πάμε στην κάλπη, είναι τελικά ποιος θέλουμε να μας κυβερνήσει και που θέλουμε να πάει η χώρα. Μπροστά ή πίσω;», καταλήγει, θέτοντας το βασικό διακύβευμα των επικείμενων εκλογών.

Δείτε τη συνέντευξη του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών:

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αυξάνονται τα διόδια στην Αττική Οδό
Ποιοι μεγάλοι Έλληνες επιχειρηματίες βρήκαν την «κότα με την χρυσά αυγά» στη Ρουμανία
Κυρανάκης: Στο τραπέζι η απαγόρευση βαρέων οχημάτων στον Κηφισό από τις 7:00 μέχρι τις 10:00
Ταχιάος: Έχουν μειωθεί οι χρηματοδοτήσεις του ΕΣΠΑ για τις μεταφορές – Τα έργα που θα ανακουφίσουν τους δρόμους της Αττικής
Πού θα βρουν νέο χρήμα οι εργολάβοι
Εργολάβοι: Εκτελούνται δημόσια έργα το 2025 με τιμές του 2017 – Οι εργολήπτες σε οριακή κατάσταση
Εντοπίστηκαν οι δύο οδηγοί μηχανών που έτρεχαν με πάνω από 250 χλμ./ώρα στην Αττική οδό – Βίντεο
Tα μυστικά της 6ης Νοεμβρίου της Metlen, πόσα έβγαλε ο Μυτιληναίος από τα ΕΛΠΕ, το μυστικό γεύμα της KG σε super yacht, ο άμπαλος Σκλήκας των ΕΛΤΑ, πόσο αξίζει η ΔΕΛΤΑ, ποιοι θα τρέξουν το Zuma Athens
Συμμαχία εργολάβων για να μην «παγώσουν» τα έργα – Τι ζητούν από τον Χρίστο Δήμα
SIDENOR: Στρατηγικός Πυλώνας στην Ανάπτυξη των Υποδομών και της Σύγχρονης Οικοδομής