• What's happening

    Γιατί τελικά η Airbnb δεν βλάπτει τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις!

    • NewsRoom


    Από τότε που η Airbnb έκανε την πρώτη της εμφάνιση, η ξενοδοχειακή βιομηχανία έχει εκδηλώσει αρκετές ανησυχίες, φοβούμενη πως η εταιρία βραχυχρόνιων ενοικιάσεων μπορεί να επιφέρει συντριπτικό πλήγμα στον ξενοδοχειακό κλάδο και γενικότερα τον κλάδο των ακινήτων. Πλέον ωστόσο, αποδεικνύεται πως πολλές από αυτές τις φοβίες θα μπορούσαν να είναι αβάσιμες.

    235ad3a

    Η ερευνητική εταιρία STR ανέλυσε τα δεδομένα της εταιρίας μαζί με ξενοδοχειακά δεδομένα από 13 πολιτείες των ΗΠΑ και των διεθνών αγορών. Συνέκρινε την Airbnb με τις μεγαλύτερες ξενοδοχειακές αλυσίδες στον κόσμο όπως για παράδειγμα τα πρόσφατα συγχωνευμένα Marriott και Starwood, το Hilton, τον Όμιλο των Intercontinental κλπ.

    Τα αποτελέσματα της μελέτης έδειξαν πως πράγματι η εταιρία έχει διπλάσιο αριθμό πελατών σε όλο τον κόσμο συγκριτικά με τα Marriott/Starwood και Hilton μαζί, αλλά στην ουσία δεν αντικαθιστά τα ξενοδοχεία.

    20161011_airbnb_chart1

    Οι ταξιδιώτες που περνούν τις διακοπές τους μένοντας σε ένα σπίτι της Airbnb, συνήθως ψάχνουν ακριβώς αυτό που επιλέγουν και κυρίως, ενδιαφέρονται για την εμπειρία. Θέλουν να αλληλεπιδρούν με τους οικοδεσπότες, να γνωρίζουν την τοπική κουλτούρα και να γίνονται ένα με αυτή και σίγουρα, δεν απορρίπτουν τα ξενοδοχεία για την εταιρία. Ορισμένοι απλώς, δεν έχουν την πολυτέλεια να μείνουν σε ξενοδοχείο και ως εκ τούτου κανονίζουν το ταξίδι τους όσο πιο οικονομικά μπορούν.

    Εκτός αυτού όμως, η εταιρία προσφέρει στους πελάτες της καταλύματα τα οποία δεν έχουν κάποια σχέση με τις ξενοδοχειακές μονάδες όπως τις γνωρίζουμε. Ποιο ξενοδοχείο θα παρείχε στους πελάτες του για παράδειγμα, σκηνές ή δεντρόσπιτα;! Αυτού του είδους οι άτυπες μορφές καταλυμάτων, όσο παράξενο κι αν ακούγεται, έχουν ιδιαίτερη ζήτηση και ειδικά από ανθρώπους νεαρής ηλικίας.

    Όπως έδειξε η έρευνα ωστόσο, παρά την κυριαρχία της Airbnb στον χώρο των κρατήσεων, τα ξενοδοχεία βρέθηκαν στην κορυφή όσον αφορά στην πληρότητα την καλοκαιρινή σεζόν, ξεπερνώντας σημαντικά την Airbnb.

    20161011_airbnb_chart4

    Η ξενοδοχειακή πληρότητα ήταν σημαντικά υψηλότερη σε μεγάλες αγορές όπως το Los Angeles και το San Feancisco – τη γενέτειρα της Airbnb – ενώ η απόσταση ήταν ακόμη μεγαλύτερη σε διεθνείς πόλεις όπως το Λονδίνο και το Mexico City. Η επικεφαλής αναλύτρια της έρευνας από το STR, Jessica Haywood, εκτιμά ότι στις αμερικανικές πόλεις η Airbnb ανεβαίνει σημαντικά όταν η πλειοψηφία των ξενοδοχείων παρουσιάζει πληρότητα. Επιπλέον, σχεδόν σε όλες τις αμερικανικές πόλεις, τα ξενοδοχεία παρουσίασαν εξαιρετικά ανοδική πορεία συγκριτικά με την Airbnb.

    20161011_airbnb_chart5

    Αν και η Airbnb μπορεί κατά κάποιον τρόπο να “κλέβει” ένα μέρος της πελατείας των ξενοδοχείων, το ποσοστό αυτό δεν είναι αρκετό για να ανατρέψει την δημοφιλία των παραδοσιακών καταλυμάτων. Και ενώ η βιομηχανία των ξενοδοχείων έχει άλλους ενδοιασμούς σχετικά με την Airbnb -πολλοί πιστεύουν ότι επηρεάζεται το μέσο κόστος διαμονής- δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας πως η Airbnb θα πετάξει εκτός αγοράς τα ξενοδοχεία.

    Διαβάστε ακόμη: Λαχταριστό σοκολατένιο κέικ: Το νέο απόλυτο trend για το πρωινό γεύμα

    Διαβάστε επίσης: Αυτός είναι ο σχεδιασμός των τραπεζών έως το 2019. Πλειστηριασμοί 10 δισ. ευρώ στην τριετία

    Μη χάσετε:

    http://www.mononews.gr/megalos-diagonismos-tou-mononewsgr-5-doroepitages-apo-attica-sinolikis-axias-1000-evro/80036



    ΣΧΟΛΙΑ