• Τράπεζες

    v-Banking: To success story από τη Eurobank στον δρόμο του digital μετασχηματισμού

    Νίκος Γιαννικόπουλος, επικεφαλής Διεύθυνσης v-Banking


    Δώδεκα χιλιάδες επιχειρήσεις και 2.000 πελάτες personal banking χρησιμοποιούν σήμερα το v-Banking της Eurobank, το ψηφιακό κανάλι που τους επιτρέπει να πραγματοποιούν το σύνολο, σχεδόν, των εργασιών τους μέσα από τον υπολογιστή τους σε συνεργασία με τον τραπεζικό τους σύμβουλο.

    Μάλιστα οι επιχειρηματίες θα μπορούν σύντομα μέσω του v-Banking να προεξοφλούν μεταχρονολογημένες επιταγές, ενώ  από το 2021 θα διεκπεραιώνεται και η διαδικασία έγκρισης στεγαστικού δανείου.

    Το κανάλι που ξεκίνησε να λειτουργεί πιλοτικά τον Σεπτέμβριο  του 2017 πλέον επεκτείνεται και σε μεγάλους εταιρικούς πελάτες του Group Corporate & Investment Banking (GCIB) της τράπεζας.

    «Το v-Banking είναι ένα success story της  Eurobank και ένας από τους βασικούς πυλώνες του ψηφιακού μετασχηματισμού της τράπεζας» λέει στο mononews.gr  ο κ. Νίκος  Γιαννικόπουλος, επικεφαλής Διεύθυνσης v-Banking και συνεχίζει: «Ξεκίνησε ως κανάλι εξυπηρέτησης των εταιρικών πελατών και εξελίσσεται ως νέο δίκτυο για την πελατεία της τράπεζας.

    »Το v-Banking «γεννήθηκε» ύστερα από έρευνα μεταξύ των επαγγελματιών πελατών της τράπεζας, οι οποίοι ήθελαν να έχουν τον τραπεζικό τους σύμβουλο, χωρίς να χρειάζεται να η φυσική παρουσία στο κατάστημα.

    »Ετσι, συνεχίζει ο κ. Γιαννικόπουλος προχωρήσαμε στη δημιουργία μιας figital υπηρεσίας, μία λύση απομακρυσμένη που προσφέρει την προσωποποιημένη επαφή. Και καταφέραμε να εξυπηρετούμε  το 10% της συνολικής παραγωγής του δικτύου, μάλιστα διευκρινίζει πως: δεν πρόκειται  για βιντεοεπικοινωνία αλλά για μία σύνθετη διαδικασία, καθώς ο πελάτης επικοινωνεί πάντα με τον προσωπικό του σύμβουλο και έχει την δυνατότητα να ορίζει το ραντεβού του, τη μέρα και ώρα που μπορεί.

    Ενδεικτικό της δυναμικής του v-Banking  και της διείσδυσης στην αγορά, είναι πως το 2020 απέκτησαν πρόσβαση στην υπηρεσία περισσότεροι από 3.000 πελάτες σε σχέση με το 2019 (+50%).

    Τα στελέχη της τράπεζας εκτιμούν πως αναμένεται διπλασιασμός των B2B «ραντεβού» σε σχέση με πέρυσι προσεγγίζοντας τις 50.000.

    «Είμαστε πρωτοπόροι με την υπηρεσία v-Banking λέει ο κ. Γιαννικόπουλος, διότι όσο μειώνεται το φυσικό δίκτυο των τραπεζών είναι ο τρόπος  να διατηρήσουμε επαφή με τους πελάτες μας. Και συμπληρώνει πως: δρομολογείται  επέκταση των υπηρεσιών προκειμένου να έχουν οι πελάτες μας  τη δυνατότητα να προεξοφλούν μεταχρονολογημένες επιταγές, που είναι μία από τις πιο σύνθετες εργασίες σε επίπεδο εξυπηρέτησης επαγγελματία πελάτη.

    Και ακόμα, συνεχίζει,  «είναι ένα κανάλι που προσφέρει επικοινωνία με την τράπεζα σε ομάδες πολιτών, όπως είναι οι millennials, που δεν έχουν μάθει να συναλλάσσονται σε φυσικό κατάστημα».

    Προσθέτει μάλιστα πως όλοι οι σύμβουλοι είναι πιστοποιημένοι από την Τράπεζα της Ελλάδος, πλήρως καταρτισμένοι στο αντικείμενο τους.

    Ο κ. Γιαννικόπουλος παραδέχεται πως οι συνθήκες της πανδημίας, έδειξαν την σπουδαιότητα του ψηφιακού  μετασχηματισμού των επιχειρήσεων, καθώς  στρέφονται ολοένα και περισσότερο σε εργαλεία που εξελίσσουν το ψηφιακό τους μενού επεκτείνουν και ενδυναμώνουν την ψηφιακή τους παρουσία, προκειμένου να ανταποκριθούν στην αυξανόμενη ζήτηση για ψηφιακές υπηρεσίες και προϊόντα, από ιδιώτες και από επιχειρήσεις.

    Η Eurobank έχει «κτίσει» μεθοδικά τα τελευταία χρόνια ένα  ολοκληρωμένο δίκτυο ψηφιακών υπηρεσιών και δυνατοτήτων, επενδύοντας σημαντικά κεφάλαια στον ψηφιακό της μετασχηματισμό, το οποίο εμπλουτίζει διαρκώς, αξιοποιώντας όλα τα εναλλακτικά κανάλια του e-Banking, του Eurobank Mobile app από κινητά τηλέφωνα και tablet και του v–Banking. Κεντρικός στόχος είναι ο πελάτης, ιδιώτης ή επιχείρηση, να μπορεί να εξυπηρετείται 24/7, σε απολύτως ασφαλές συναλλακτικό περιβάλλον, απλά και λειτουργικά, περιορίζοντας τις μετακινήσεις και την φυσική επαφή στα σημεία πωλήσεων.

    Αναφορά κάνει και στην εξέλιξη του  v-Banking μέσα στο 2020, και όπως λέει:

    -H υπηρεσία επεκτάθηκε στο χώρο του Personal Banking και σήμερα σχεδόν 2.000 πελάτες έχουν την δυνατότητα να επικοινωνούν με τον personal banker τους από το χώρο τους πραγματοποιώντας όλες τους εργασίες, από τον χώρο επιλογής τους και αποφεύγοντας τις μετακινήσεις.

    -Επεκτάθηκε σε πελάτες GCIB παρέχοντάς τους τη δυνατότητα να επικοινωνούν με τον προσωπικό τους σύμβουλο αλλά και να απολαμβάνουν collaboration features. Το πρόγραμμα λειτουργεί ήδη πιλοτικά με περίπου 30 πελάτες του GCIB, πραγματοποιώντας video κλήσεις με ραντεβού μέσω ημερολογίου και  ανταλλάσσοντας αρχεία σχετικά με νομιμοποιητικά έγγραφα, φορολογικά και οικονομικά στοιχεία σε υψηλές ταχύτητες επικοινωνίας, προσβλέποντας σε ακόμη πιο δυναμική συνέχεια το 2021.

    -Εξυπηρετεί κατοίκους εξωτερικού σχετικά με την επικαιροποίηση των στοιχείων τους.

    -Παρέχει τη δυνατότητα σε πελάτες που χρησιμοποιούν Εγγυητικές Επιστολές να ολοκληρώνουν την όλη διαδικασία έκδοσης και παραλαβής χωρίς να απαιτείται να μεταβούν σε φυσικό κατάστημα.

    -Παρέχει τη δυνατότητα σε νομικά πρόσωπα να ανανεώνουν τα νομιμοποιητικά τους έγγραφα από το χώρο τους χωρίς να απαιτείται να μεταβούν σε φυσικό κατάστημα.

    -Παρέχεται δυνατότητα συμμετοχής των πελατών στις δημόσιες εγγραφές (όπως ήταν για παράδειγμα  προσφάτως οι δημόσιες εγγραφές ΟΠΑΠ & ΛΑΜΔΑ) μέσω video κλήσης χωρίς να απαιτείται η επίσκεψη σε φυσικό κατάστημα.

    -Επεκτάθηκε ο αριθμός των ασφαλιστικών προϊόντων που προσφέρει η Τράπεζα απομακρυσμένα ενώ προστέθηκαν και συνδυαστικά προϊόντα (ασφαλιστικά με επενδυτικά).

    -Βελτιώθηκαν τα τεχνικά χαρακτηριστικά της υπηρεσίας προσαρμόζοντας το σε αυτό του e – Βanking κάνοντας το περιβάλλον πιο φιλικό.

    -Οι πελάτες μπορούν να συνδεθούν από οποιονδήποτε browser επιθυμούν και από οποιοδήποτε device ( ακόμα και από κινητά μέσω browser). Και παράλληλα αναβαθμίστηκαν οι  υπηρεσίες του calendar προκειμένου οι πελάτες μας να μπορούν να κλείσουν μόνοι τους το ραντεβού τους με τον προσωπικό τους σύμβουλο.

    Αποτέλεσμα είναι οι διακρίσεις που κέρδισε το v-Banking, καθώς  εγχώριοι και  διεθνείς φορείς αναγνώρισαν έμπρακτα ότι πρόκειται για ένα καινοτόμο και πρωτοποριακό κανάλι. Συγκεκριμένα κέρδισε:

    -Gold Βραβείο εξυπηρέτησης πελατών (Καινοτομία στην εξυπηρέτηση του πελάτη Μεγάλος Οργανισμός) 2019.

    -Προϊόν της Χρονιάς 2019

    -Gold Βραβελιο στα Bite Awards  / Business IT Excellence 2019 Digital Transformation

    -Grand Leading Edge Thinking Being the Best of the Best (Marketing Excellent Awards) 2019

    -Silver Marketing Excellent Awards New Product 2019

    -Finalist στα Gartner Eye on Innovation Awards EMEA 2019

    -Gold στα Bite Awards  / Business IT Excellence 2018 Ειδικές εφαρμογές για επιχειρήσεις.

    Διαβάστε ακόμα:

    Τι σηματοδοτεί η επένδυση της Capital Group στην Eurobank

    Eurobank: Ολοκληρωμένο ψηφιακό δίκτυο προϊόντων – υπηρεσιών για ιδιώτες & για επιχειρήσεις



    ΣΧΟΛΙΑ