• Τράπεζες

    Παύλος Μυλωνάς: Παντρεύουμε την εμπιστοσύνη των πελατών μας με τον ψηφιακό μας μετασχηματισμό

    Μυλωνάς ΕΤΕ Εθνική Τράπεζα

    Παύλος Μυλωνάς, CEO Εθνικής Τράπεζας


    «Οι τράπεζες που θα συνεχίσουν να έχουν παρουσία –και δεν θα ανήκουν στις ηττημένες- θα είναι αυτές που θα υιοθετήσουν ψηφιακή στρατηγική. Όσες δεν το κάνουν, αλλοίμονο τους».

    Με τα λόγια αυτά ο CEO της Εθνικής Τράπεζας κ. Παύλος Μυλωνάς, παρουσίασε σήμερα σε δημοσιογράφους το έργο του ψηφιακού μετασχηματισμού της τράπεζας, η οποία πρώτη φέρνει στην ελληνική αγορά την καινοτόμο υπηρεσία του Digital Customer Onboarding: τη δυνατότητα δηλαδή σε φυσικά πρόσωπα, να γίνουν πελάτες της τράπεζας από το κινητό τους, χωρίς να απαιτείται επίσκεψη στο κατάστημα.

    Πριν από ένα χρόνο δεσμευτήκαμε να αλλάξουμε την Εθνική. Και τώρα μπορούμε να μιλήσουμε για σχετικά με την ψηφιακή εξέλιξη και το μετασχηματισμό μας στη σύγχρονη Εθνική Τράπεζα του μέλλοντος. Διότι η τραπεζική αλλάζει, αλλά μένει και ίδια. Ο τραπεζίτης είναι έμπιστος και έτσι μέσα από την ψηφιακό μετασχηματισμό μας παντρεύουμε την εμπιστοσύνη του πελάτη προς μας με το «καινούριο», σημείωσε ο κ. Μυλωνάς

    «Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι μονόδρομος για τις τράπεζες, δεν είναι όμως και ο μοναδικός δρόμος», ανέφερε η Γενική Διευθύντρια Λιανικής κα Χριστίνα Θεοφιλίδη, παρουσιάζοντας τα νέα ψηφιακά προϊόντα της Εθνικής και υπογράμμισε πως η ΕΤΕ είναι τράπεζα για όλους και θα συνδυάζει την ψηφιακή εξέλιξη με την φυσική παρουσία.

    Η σχέση μας με τους πελάτες μας είναι η περιουσία της Εθνικής ανέφερε χαρακτηριστικά η κ. Θεοφιλίδη και συνέχισε:

    Ένα πράγμα είναι ξεκάθαρο: σε μια εποχή που αλλάζει με ταχύτατους ρυθμούς , ένας οργανισμός για να προοδεύσει οφείλει πρωτίστως να ακούει και να αφουγκράζεται στους πελάτες του και τις ανάγκες της αγοράς.

    Για όλους εμάς στην Εθνική ο άνθρωπος, ο πελάτης, είναι η αφετηρία όλων μας των δραστηριοτήτων, αλλά και ο τελικός προορισμός μας. Επενδύουμε όλοι μας και εργαζόμαστε καθημερινά και συστηματικά για να τον κατανοήσουμε καλύτερα, να τον εξυπηρετήσουμε γρηγορότερα. Στόχος μας είναι να είμαστε πάντα η πρώτη επιλογή του. Αυτό σημαίνει για εμάς καινοτομία και εξέλιξη.

    Η σχέση με τους πελάτες μας και η εμπιστοσύνη μεταξύ μας είναι η «περιουσία» της Εθνικής. Γι΄αυτό και έχουμε επιλέξει να μην είμαστε στατικοί σε ένα κόσμο που κινείται με ιλλιγγιώδεις ταχύτητες, είπε η κ. Θεοφιλίδη.

    Οι νέες καινοτόμες υπηρεσίες που λανσάρει η Εθνική επιταχύνουν το πέρασμα της στη νέα ψηφιακή εποχή, διευκολύνουν τον πελάτη σε οποιοδήποτε σημείο και εάν βρίσκεται, εξοικονομούν χρόνο, παρέχουν ασφάλεια και αναβαθμίζουν όλο το φάσμα των τραπεζικών συναλλαγών.

    Συγκεκριμένα η τράπεζα ανακοίνωσε: Πως όλοι μπορούν να γίνουν πελάτες της μέσα από το κινητό τους, χωρίς να απαιτείται επίσκεψη στο κατάστημα. Μέσω της εφαρμογής NBG Mobile Banking, μπορούν να αποκτήσουν τη «βασική σχέση πελάτη» με την ΕΤΕ, δηλαδή: να ανοίξουν λογαριασμό ταμιευτηρίου, να εκδώσουν χρεωστική κάρτα ΕΤΕ (Debit VISA ή Debit MasterCard) και να αποκτήσουν κωδικούς πρόσβασης στο i-bank Internet & Mobile Banking.

    Οι πελάτες τώρα της Εθνικής μπορούν να αποκτήσουν online τραπεζικά προϊόντα ηλεκτρονικά, χωρίς να επισκεφθούν το κατάστημα, όπως χρεωστικές και προπληρωμένες κάρτες και προθεσμιακό λογαριασμό, μέσω του Internet Banking και Mobile Banking.

    Ενώ σύντομα θα αποκτούν πιστωτική κάρτα και προέγκριση στεγαστικού δανείου μέσω του Internet Banking της ΕΤΕ.

    Αναβαθμίζεται και το Μοbile Banking της Εθνικής Τράπεζας και εξελίσσεται σε έναν προσωπικό βοηθό που επιτρέπει στο χρήστη να διαχειρίζεται εύκολα τα μηνιαία έξοδά του, να βλέπει συγκεντρωμένες όλες τους τις συναλλαγές και να έχει καλύτερο έλεγχο των οικονομικών του.

    Το νέο Internet Banking site της Εθνικής Τράπεζας απευθύνεται τόσο σε ιδιώτες πελάτες όσο και σε επιχειρήσεις. Έχει ανασχεδιαστεί πλήρως με στόχο τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη του και έχει υλοποιηθεί με χρήση της πλέον σύγχρονης τεχνολογίας. Παρέχει πλέον ένα ευρύ φάσμα δυνατοτήτων τόσο για Ιδιώτες πελάτες, όπως για παράδειγμα η διαχείριση καρτών και η online μεταβολή προσωπικών στοιχείων, όσο επίσης και για Επιχειρήσεις, όπως για παράδειγμα η ανανέωση εταιρικών νομιμοποιήσεων και η online εκταμίευση εταιρικών δανείων.



    ΣΧΟΛΙΑ