NewsRoomNewsRoom

Έμφαση στον ψηφιακό μετασχηματισμό και στο «ηλεκτρονικό» μέλλον της ίδιας της τραπεζικής, αλλά και των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων και επαγγελματιών, δίνει η Alpha Bank, έχοντας επισημάνει από πολύ νωρίς την ισχυρή επίδραση του μετασχηματισμού αυτού στην εταιρική κουλτούρα, αλλά και τα πλεονεκτήματα και οφέλη που κομίζει για επαγγελματίες και επιχειρήσεις η νέα ψηφιακή πραγματικότητα.

Όπως είχε επισημάνει, ήδη από τον Δεκέμβριο του 2019, ο CEO της Alpha Bank, Βασίλειος Ψάλτης, στο πλαίσιο του συνεδρίου Digitalized που είχε πραγματοποιηθεί τότε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, με τη συμμετοχή περίπου 500 στελεχών από την Τράπεζα και κορυφαίες επιχειρήσεις της ελληνικής αγοράς, «οι νέες ψηφιακές τεχνολογίες έρχονται να αμφισβητήσουν τα επιχειρηματικά μοντέλα που γνωρίζαμε, να αλλάξουν θεμελιωδώς τις προσδοκίες και συμπεριφορές μας στην αγορά και να μεταβάλουν την κουλτούρα και την καθημερινότητά μας, τόσο στην προσωπική όσο και στην επαγγελματική μας σφαίρα».

Από το βήμα του ίδιου συνεδρίου, ο Εντεταλμένος Γενικός Διευθυντής και Chief Digital Officer and Retail Banking Products της Alpha Bank, Δαμιανός Χαραλαμπίδης, είχε τονίσει τότε ότι «η “τράπεζα του μέλλοντος” τοποθετεί την εμπειρία του πελάτη στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της».

Και η αλήθεια είναι ότι η πραγματικότητα έρχεται να επιβεβαιώσει με τον καλύτερο τρόπο αυτό που η Alpha Bank, με τη βαθιά εμπειρία και τεχνογνωσία της στην ηλεκτρονική τραπεζική, είχε επισημάνει πρώτη: την ανάγκη ανάπτυξης ενός ολοκληρωμένου φάσματος ψηφιακών λύσεων για κάθε επιχείρηση και ενός ασφαλούς περιβάλλοντος ηλεκτρονικών εργασιών για όλους. Δικαιώνοντας παράλληλα την επιλογή της να ξεκινήσει από πολύ νωρίς, ήδη από το 2017, τον ψηφιακό μετασχηματισμό της, φτάνοντας σήμερα στο σημείο το 91% των εγχρήματων συναλλαγών των πελατών της να πραγματοποιείται μέσω των ψηφιακών της δικτύων (web, mobile, ATM και Κέντρα αυτόματων συναλλαγών ΚΑΣ (ΑPS)), με αποτέλεσμα να βρίσκεται, στις παρούσες συνθήκες, όπου πλέον επιβάλλεται και για υγειονομικούς λόγους, σε πλεονεκτική θέση σε ό,τι αφορά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει στους πελάτες της.

Πιστή στην αρχή της παροχής άμεσης και υψηλών προδιαγραφών εξυπηρέτησης, η Alpha Bank κατανοεί πλήρως τη νέα πραγματικότητα που απαιτεί σύγχρονες λύσεις, με μέγιστη ασφάλεια, αλλά και ευελιξία, και πρωτοπορεί με ένα ολοκληρωμένο φάσμα ψηφιακών λύσεων για κάθε επιχείρηση.

Σε ένα ασφαλές περιβάλλον ηλεκτρονικών εργασιών, όλοι οι πελάτες της Alpha Bank, επαγγελματίες και επιχειρήσεις, μπορούν να πραγματοποιούν ψηφιακά πλήθος εγχρήματων συναλλαγών, αποκτώντας τον απόλυτο έλεγχο των οικονομικών τους, χωρίς να χρειαστεί να επισκεφθούν κάποιο Κατάστημα.

Βελτιωμένη εμπειρία ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης και σύγχρονα τραπεζικά εργαλεία

Με κύριο μέλημα την προσφορά ασφαλούς, γρήγορης και εύκολης εξυπηρέτησης, η Alpha Bank παρέχει στους εταιρικούς πελάτες της τη δυνατότητα να εκτελούν τις εξής τραπεζικές συναλλαγές μέσω υπολογιστή με το myAlpha Web για Επιχειρήσεις:

– Εξόφληση λογαριασμών, καρτών και δανείων

– Πληρωμή προμηθευτών σε Ελλάδα και εξωτερικό

Εκτέλεση μισθοδοσίας του προσωπικού

– Πρόσβαση στο πιστωτικό όριο

Online Νομιμοποίηση Εκπροσώπησης

Για την καλύτερη λειτουργία του ηλεκτρονικού εμπορίου των πελατών της, η τράπεζα έχει αναπτύξει μια σειρά από χρήσιμα εργαλεία, που δίνουν στο αγοραστικό κοινό τη δυνατότητα να πραγματοποιεί πληρωμές στο ηλεκτρονικό κατάστημα κάθε επιχείρησης με κάρτα, ψηφιακό πορτοφόλι (wallet) ή τραπεζικό λογαριασμό.

MyAlpha Ραντεβού: Ο καινοτόμος τρόπος εξυπηρέτησης

Με τη νέα, πρωτοποριακή υπηρεσία myAlpha Ραντεβού, η Alpha Bank ανταποκρίνεται στη διαρκώς αυξανόμενη ανάγκη των επιχειρήσεων για μεγαλύτερη ασφάλεια και ευελιξία στις συναλλαγές τους. Έτσι, κάθε επαγγελματίας μπορεί να προγραμματίσει ηλεκτρονικά το ραντεβού του με το εξειδικευμένο προσωπικό της τράπεζας, ώστε να συζητήσει για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που διαθέτει ή τυχόν θέλει να αποκτήσει, με όποιο τρόπο επιθυμεί:

→ με βιντεοκλήση,

τηλεφωνικά,

από κοντά, χωρίς αναμονή.

Βασική μέριμνα της Alpha Bank είναι πάντα η ασφαλής και αποτελεσματική εξυπηρέτηση του κοινού, ακόμη και από απόσταση, ιδίως στη δύσκολη αυτή περίοδο που διανύουμε με τις ψηφιακές υπηρεσίες να είναι πιο απαραίτητες από ποτέ.