ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Οι τράπεζες και το νέο ράλι, τι συμβαίνει σε Ιατρικό-ΑΕΜ, ποιοι έστησαν το κόλπο στην ΕΥΔΑΠ, οι πράσινοι ατσίδες και το θαύμα της ΤΕΧΑΝ, το beef Μιχάλη – Μαζαράκη και τι μας φέρνει η Κίμπερλι από ΗΠΑ
Σε φάση εσωστρέφειας αλλά και κρίσιμων αποφάσεων μπαίνει η υπόθεση της Νέας Τούμπας, με την ΠΑΕ ΠΑΟΚ να δίνει στη δημοσιότητα το πλήρες κείμενο του μνημονίου συνεργασίας με τον Ερασιτέχνη, που παρουσίασε χθες ο Ιβάν Σαββίδης στη συνεδρίαση.
Στόχος, να απαντήσει στις αιχμές περί έλλειψης «οικονομικών εγγυήσεων», αναδεικνύοντας ιδιαίτερα το άρθρο 2.4 του εγγράφου, το οποίο –όπως υποστηρίζει– καλύπτει απόλυτα τις απαιτήσεις της άλλης πλευράς.
Η πρωτοβουλία αυτή δεν έρχεται απλώς ως απάντηση στην εσωτερική σύγκρουση, αλλά ως απόπειρα ανατροπής του κλίματος δυσπιστίας που επικρατεί. Η ΠΑΕ, σύμφωνα με το gazzetta, τονίζει ότι έχουν ήδη επενδυθεί εκατομμύρια ευρώ σε μελέτες και τεχνικές υπηρεσίες, επισημαίνοντας ότι είναι πρόωρο να τεθούν όροι για εγγυήσεις κατασκευής, χωρίς να έχουν ολοκληρωθεί οι οικοδομικές άδειες ή η τελική κοστολόγηση του έργου. Παράλληλα, αφήνει σαφείς αιχμές κατά προσώπων εντός του ΑΣ ΠΑΟΚ, που –όπως υποστηρίζεται– λειτουργούν με κίνητρα ξένα προς το συμφέρον του συλλόγου.
Το πιο βαρύ φορτίο, ωστόσο, δεν είναι τεχνικό ούτε νομικό. Είναι πολιτικό και συμβολικό: λίγους μήνες πριν από τη συμπλήρωση ενός αιώνα ιστορίας, ο Ιβάν Σαββίδης, ο άνθρωπος που ανέλαβε να σηκώσει το βάρος της επένδυσης, αντιμετωπίζεται –σύμφωνα με το περιβάλλον του– περίπου ως «ξένος». Η σιωπή του ιδιοκτήτη της ΠΑΕ φαίνεται πως φτάνει στο τέλος της, με όλα να δείχνουν ότι ετοιμάζεται να πάρει δημόσια θέση είτε με ανοικτή συνέντευξη Τύπου είτε με προσωπικό μήνυμα.
Νωρίτερα, η ΠΑΕ ΠΑΟΚ εξέδωσε σκληρή απάντηση για την απόρριψη του σχετικού μνημονίου από τον Ερασιτέχνη, κατηγορώντας τον για διαφορετική «ατζέντα» που έχουν «κάποιοι» για το νέο γήπεδο.
@Photo credits: PAOK FC
Διαβάστε επίσης:
Spotify: Έχασε τις εκτιμήσεις για έσοδα και κέρδη το β’ τρίμηνο
Συνεργασία SKY express και Avis για τους πελάτες τους
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
