• Δελτία Τύπου

    «The Squeeze»: Με “άρωμα γυναίκας” ο 12ος pitching διαγωνισμός για startup επιχειρήσεις

    • NewsRoom


    Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, διεξήχθη ο 12ος pitching διαγωνισμός για startups “The Squeeze”  που ήταν ακόμα πιο ξεχωριστός, καθώς ήταν αφιερωμένος στη Γυναικεία Επιχειρηματικότητα, γιορτάζοντας την καινοτομία και επιτυχία των γυναικών στο χώρο των επιχειρήσεων. Ο διαγωνισμός “The Squeeze” του Orange Grove, του διεθνούς startup incubator της Αθήνας πραγματοποιήθηκε στις 8 Μαρτίου ο διαγωνισμός.

    Την εκδήλωση άνοιξε ο Αναπληρωτής Υπουργός Έρευνας και Καινοτομίας, Κώστας Φωτάκης, ενώ χαιρετισμό απηύθυναν ο Πρέσβης των ΗΠΑ στην Ελλάδα, Geoffrey R. Pyatt και ο Πρέσβης της Ολλανδίας στην Ελλάδα, Caspar Veldkamp. Στη συνέχεια, οκτώ φιλόδοξες γυναίκες startuppers ανέβηκαν στη σκηνή και παρουσίασαν τις επιχειρηματικές τους ιδέες στο κοινό και σε ένα διακεκριμένο πάνελ κριτών, το οποίο συνέθεσαν τέσσερις μοναδικές γυναίκες από την Ελλάδα και τις ΗΠΑ, με σημαντική επιχειρηματική πορεία και διακρίσεις σε διεθνές επίπεδο.

    12ος pitching διαγωνισμός για startups “The Squeeze”
    12ος pitching διαγωνισμός για startups “The Squeeze”
    Οι νικήτριες του 12ου pitching διαγωνισμού για startups “The Squeeze”, Βίβιαν Παράσχου και Στέλλα Παπαδάκη

    Στην ανοιχτή προς το κοινό εκδήλωση, της οποίας ο αριθμός επισκεπτών ξεπέρασε κάθε προηγούμενο, παρευρέθηκαν άνθρωποι από το ελληνικό και ξένο επιχειρηματικό οικοσύστημα, δημοσιογράφοι και άνθρωποι των νέων τεχνολογιών, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν από κοντά τις νέες γυναίκες που επιχειρούν και καινοτομούν!

    Η ιδέα που ξεχώρισε και ανέδειξε τη μεγάλη νικήτρια ανήκε στη Βίβιαν Παράσχου, ιδρύτρια του ΙΝΟΜΟ, του ελληνικού brand καινοτόμων high-end επίπλων από fiberglass, με ιδιαίτερη επεξεργασία και ξεχωριστό γλυπτικό design εφαρμοσμένης τέχνης, η οποία απέσπασε το πρώτο βραβείο των 15.000€. Στη δεύτερη θέση, αναδείχθηκε η PGENius, η online υπηρεσία «μετάφρασης» του γενετικού προφίλ ενός ασθενούς για τον εξορθολογισμό της φαρμακευτικής αγωγής με σκοπό την αύξηση της αποτελεσματικότητας της θεραπείας και τη μείωση των παρενεργειών της. Η επιχειρηματική ομάδα εκπροσωπήθηκε από τη Στέλλα Παπαδάκη και κέρδισε χρηματικό έπαθλο 10.000€.

    Το “The Squeeze” πραγματοποιείται με τη Δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος, ως μέρος της πρωτοβουλίας του για την «Επανεκκίνηση και Ενίσχυση των Νέων», ενώ η συγκεκριμένη έκδοση του διαγωνισμού διοργανώθηκε με την υποστήριξη της Πρεσβείας των Η.Π.Α. στην Ελλάδα, στο πλαίσιο του ρόλου των Η.Π.Α. ως τιμώμενη χώρα στην 83η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, προσφέροντας την ευκαιρία στους νέους startuppers να μιλήσουν δυνατά για την ιδέα τους και να ξεχωρίσουν.

    Μετά την ανάδειξη των δύο μεγάλων νικητών η εκδήλωση συνεχίστηκε, και όλοι οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν ιδέες και απόψεις συνοδεία μπύρας, προσφορά της Heineken μεγάλου χορηγού του Orange Grove, καθώς και πίτσας του υποστηρικτή της εκδήλωσης L’ Artigiano.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Στον Πειραιά η νέα πλωτή δεξαμενή-μαμούθ της Cosco

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Συμμετοχή της Τράπεζας Πειραιώς στο Πρόγραμμα «Εξοικονόμηση Κατ’ Οίκον ΙΙ»

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Lyxor Asset Management: Γιατί δίνει «ψήφο εμπιστοσύνης» στις ελληνικές μετοχές



    ΣΧΟΛΙΑ