• Portraits.gr

    Η σεξιστική βιομηχανία των ΜΜΕ

    • Ελένη Κεχαγιά


    Μέσα στη σουρέαλ πραγματικότητα, τον ατελείωτο αλληλοσπαραγμό, το άγχος για την επόμενη μέρα, τον κορονοϊό που είναι δίπλα μας – γύρω μας, λίγο πιο μακριά – λίγο πιο κοντά, ανάμεσα σε αεροδρόμια που ανοίγουν, δρόμους που κλείνουν, η προσέγγιση της ελληνικής «δημοσιογραφίας» και φυσικά και του κοινού που την διαβάζει – μη ξεχνάμε τη βασική αρχή – έχουμε τα Μέσα που μας αξίζουν και τα Μέσα έχουν τους αναγνώστες που τους αξίζουν. Είτε είναι για καλό είτε όχι. Μία απλή περιήγηση είναι αρκετή. Καθημερινά εκατοντάδες ιστοσελίδες «προπαγανδίζουν» τον σεξισμό με άλλοθι το lifestyle.

    Πάω στοίχημα ότι το θέμα που «πούλησε», «κλίκαρε» αν το θέλετε σε απλή ιντερνετική ήταν αυτό με την εντυπωσιακή σέξι κοκκινομάλλα φρουρό που συνόδευσε την γυναίκα που έριξε το βιτριόλι.

    Ο εξαιρετικά ευφάνταστος τίτλο έπαιξε σε μεγάλα και μικρά μέσα.
    Αρχικά ας εντοπίσουμε το γεγονός ότι όποτε και αν εμφανιστεί γυναίκα που να συνοδεύει κατηγορούμενο, να είναι στις ειδικές δυνάμεις, να έχει μία θέση ευθύνης η πρώτη και τελευταία προσέγγιση των μέσων στο μεγαλύτερο μέρος τους ξεκινάει με το «η εντυπωσιακή», ή η «σέξι».

    Διαβάστε τη συνέχεια στο Portraits.gr

     

     



    ΣΧΟΛΙΑ