• Πολιτική

    Οι σχολικές εκδρομές έγιναν «ταξικό» πρόβλημα – Ο Ζουράρις, τα «μπορντέλα» και η «χρεοκοπία»

    Κώστας Ζουράρις


    Στο στόχαστρο του υπουργείο Παιδείας φέρεται πως έχουν μπει για τα καλά οι σχολικές εκδρομές, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Και μάλιστα για «ταξικούς λόγους», καθώς όπως φαίνεται, το υπουργείο επικαλείται τις δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπίζουν ορισμένες οικογένειες προκειμένου να αναθεωρήσει τα όσα ισχύουν μέχρι σήμερα.

    Οι πρώτες επιπτώσεις της «αναθεωρητικής» άποψης του υπουργείου Παιδείας για τις εκδορμές ήρθαν στην περίπτωση των εγκεκριμένων προγραμμάτων για μετακινήσεις μαθητών σε σχολεία του εξωτερικού, δυνατότητα που πλέον δεν υπάρχει. Αλλά όπως αποκάλυψε ο Κώστας Ζουράρις, τα σχέδια του υπουργείου δεν σταματούν εκεί.

    Μιλώντας στο Θέμα 104,6, ο υφυπουργός Παιδείας αποκάλυψε πως στις σκέψεις του υπουργείου Παιδείας είναι «να διευθετηθούν» οι σχολικές εκδρομές τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό, προκειμένου να ενισχυθεί ο εκπαιδευτικός χαρακτήρας τους. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά «έχω δει παιδάκια να περιφέρονται στα λαδάδικα και ψάχνουν να δουν σε πιο κωλάδικο θα μπουν, δεν είναι απαραίτητο να πηγαίνουν στο μπορντέλο τις τρεις αυτές ημέρες, να πάνε πριν και μετά»  και συμπλήρωσε «να κάτσουν στο ξενοδοχείο και να διαβάζουν»!

    «Μπορείς να απαγορεύσεις την εκδρομή επικαλούμενος οικονομικούς λόγους γιατί η Ελλάδα βρίσκεται από το 2010 εν χρεωκοπία», υποστήριξε ο κ. Ζουράρις.

    Ανάλογη ήταν και η προσέγγιση του έτερου υφυπουργού Παιδείας, κ. Δημήτρη Μπαξεβανάκη. Μιλώντας στο ΣΚΑΪ δικαιολόγησε την απόφαση του υπουργού με το επιχείρημα ότι οι εκδρομές των μαθητών στο Εξωτερικό γίνονταν κυρίως για να ξενυχτούν τα παιδιά, επισημαίνοντας ότι η κυβέρνηση έχει ως στόχο να δώσει πραγματικά, εκπαιδευτικό περιεχόμενο σε αυτό το εγχείρημα.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Αυτή είναι Σοβιετικού Τύπου παιδεία…

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ο Γαβρόγλου κατάργησε τη δυνατότητα επισκέψεων μαθητών σε ξένα σχολεία μέσω προγραμμάτων

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ανδρουλάκης κατά Γαβρόγλου: «Είναι λυπηρό για τον Υπουργό Παιδείας να υιοθετεί δογματικές προσεγγίσεις»



    ΣΧΟΛΙΑ