• Πολιτική

    Κυριάκος Μητσοτάκης: Το κεντρικό προεκλογικό σύνθημα, οι τομείς και τα κοινά στόχοι – Όλο το παρασκήνιο

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
    Κυριάκος Μητσοτάκης

    Κυριάκος Μητσοτάκης (ΑΠΕ-ΜΠΕ)


    Με πρόταγμα το θετικό αφήγημα για το μέλλον της χώρας και ειδικές αναφορές στις αναγκαίες μεταρρυθμίσεις, κυρίως στο επίπεδο του κράτους, την πορεία της οικονομίας και την σημασία που αποδίδει η ΝΔ στην ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Υγείας, εισέρχεται ο Κυριάκος Μητσοτάκης στην τελική ευθεία για τις κάλπες της 25ης Ιουνίου. 

    Ο στόχος είναι ένα εκλογικό ποσοστό άνω του 40%, που θα του επιτρέψει τη δημιουργία μιας σταθερής κυβέρνησης, η οποία θα στηρίζεται σε μια ισχυρή κοινοβουλευτική πλειοψηφία, με τους εκλογολόγους να θεωρούν σχεδόν σίγουρη την είσοδο στη Βουλή επτά κομμάτων. 

    Στην κατεύθυνση αυτή, σύμφωνα με πληροφορίες του mononews.gr, το κεντρικό προεκλογικό σύνθημα του εν αναμονή πρωθυπουργού θα είναι και πάλι στο «σταθερά, τολμηρά, μπροστά», αλλά εμπλουτισμένο με το «για μια αυτοδύναμη Ελλάδα», κάνοντας τη σύνδεση με την επιτυχημένη καμπάνια του 2019.

    Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, μετά από τη σύντομη «περιπέτεια» της υγείας του λόγω covid-19, επανέρχεται από σήμερα στις προεκλογικές περιοδείες, οι οποίες θα εναλλάσσονται μεταξύ Αττικής και υπόλοιπης χώρας. 

    Στο πλαίσιο αυτό, θα έχει συνάντηση με πολίτες της Νέας Ιωνίας, αύριο αναμένεται ότι θα μεταβεί στην Ανατολική Μακεδονία και συγκεκριμένα σε Καβάλα, Δράμα και Θάσο, ενώ την Πέμπτη θα βρεθεί και πάλι στο λεκανοπέδιο με απευθείας επαφή με κατοίκους στον Ασπρόπυργο.

    Το πρόγραμμα του προέδρου της ΝΔ συνεχίζεται με επισκέψεις σε Εύβοια και Φθιώτιδα, την Παρασκευή, και σε Πιερία και Πέλλα, το Σάββατο.

    Η «μάχη» της Βόρειας Ελλάδας

    Όπως γίνεται σαφές, η Βόρεια Ελλάδα βρίσκεται στο επίκεντρο της προεκλογικής στρατηγικής της ΝΔ εξαιτίας της παρουσίας της Ελληνικής Λύσης και του νεοπαγούς κόμματος «Νίκη». 

    Στη διάρκεια των περιοδειών του ο Κυριάκος Μητσοτάκης αναμένεται με κάθε ευκαιρία, να επαναλαμβάνει ότι υπάρχουν «πατριώτες στα λόγια και πατριώτες στην πράξη», υπενθυμίζοντας την επιτυχή διαχείριση των απανωτών κρίσεων σε Έβρο, Αιγαίο και Ανατολική Μεσόγειο. Και προειδοποιώντας ταυτόχρονα, ότι υπάρχουν κρυφές πολιτικές ατζέντες από αυτούς οι οποίοι «εργαλειοποιούν ωμά το θρησκευτικό συναίσθημα» και με «πραγματικά σκοταδιστικές θέσεις επιχειρούν να μας επιστρέψουν σε άλλες εποχές». 

    «Σύμμαχος» του πρόεδρου της ΝΔ θεωρείται και η σκληρή πλην σαφής δημόσια τοποθέτηση του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου. 

    Στην «μάχη» της Βορείου Ελλάδος έχουν επιστρατευτεί και κορυφαία στελέχη, τα οποία επίσης, θα περιοδεύσουν σε εκλογικές περιφέρειες όπου Βελόπουλος και Νατσιός είδαν τα ποσοστά τους να ανεβαίνουν. 

    Η «κρυφή ατζέντα» της αντιπολίτευσης για νέους φόρους

    Στο προεκλογικό οπλοστάσιο της Πειραιώς βρίσκεται και η ανάδειξη της κρυφής, όπως χαρακτηρίζεται, ατζέντας ΣΥΡΙΖΑ-ΠΑΣΟΚ στα θέματα της φορολογίας.  

    Στην Πειραιώς δεν σταματούν να τονίζουν ότι ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ «τάζουν» μείωση του ΦΠΑ και του ΕΦΚ, χωρίς να λένε ότι αυτή δεν θα φτάσει στους καταναλωτές, όπως έγινε για παράδειγμα με τον καφέ στην Ελλάδα ή την σοσιαλιστική Ισπανία όπου ο πληθωρισμός παραμένει υψηλός παρά τις μειώσεις στους έμμεσους φόρους. Υπογραμμίζουν δε ότι τα δύο κόμματα της αντιπολίτευσης δεν λένε ποιους φόρους θα αυξήσουν, καθώς, όπως επιμένουν, οι μόνιμες περικοπές φόρων επιβάλλουν και μόνιμα ισοδύναμα.

    Στην ΝΔ δίνουν επίσης έμφαση στην μείωση του πληθωρισμού στα τρόφιμα, που καταγράφηκε για πρώτη φορά τον Απρίλιο και την καθοδική τάση που δημιουργήθηκε, με τον ίδιο τον Κυριάκο Μητσοτάκη να λέει κατ’ επανάληψη ότι «τα χειρότερα τα αφήσαμε πίσω». 

    Σε κάθε περίπτωση, στενοί συνεργάτες του προέδρου του κόμματος υπενθυμίζουν, στη φαρέτρα του οικονομικού επιτελείου, εφόσον επανεκλεγεί η ΝΔ, βρίσκονται πάντα μέτρα περαιτέρω στήριξης των καταναλωτών, όπως το market pass.

    Τα «στοχευμένα μηνύματα» για τα «ειδικά κοινά»

    Ειδική προετοιμασία έχει γίνει στο επιτελείο του Κυριάκου Μητσοτάκη, μετά από σχετικές μετρήσεις και εισηγήσεις του «γκουρού» Σταν Γκρίνμπεργκ, προκειμένου να ενισχυθεί ακόμα περισσότερο ο προγραμματικός λόγος με «στοχευμένα μηνύματα» προς «ειδικά κοινά», όπως οι γυναίκες, τα ΑμΕΑ η ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα και οι φιλόζωοι, σε μια προσπάθεια να αποτυπωθούν και οι εξειδικευμένες-προοδευτικές θέσεις του κόμματος.

    Τα 13 έργα πράσινης καινοτομίας και γαλάζιας ανάπτυξης που χρηματοδοτούνται από το «Business Innovation Greece»

    Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος 2023 #BeatPlasticPollution

    Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος: Μοχλός για την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση εδώ και 50 χρόνια

    ──────────────────



    ΣΧΟΛΙΑ