array(0) {
}
        
    
Menu
-0.08%
Τζίρος: 135.16 εκατ.

Κασσελάκης: Ανακοίνωσε έκτακτο συνέδριο του Κινήματος Δημοκρατίας στις 7-8 Φεβρουαρίου

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Lamda Development, κ. Οδυσσέας Αθανασίου, κατά την παρουσίαση του Marina Tower
Comments

Ο διαγωνισμός για την ανάθεση της ανάπλασης του πρώην αεροδρομίου στο Ελληνικό, συνολική επένδυση 8 δισ. ευρώ, ξεκίνησε το 2011.

Πέρασαν 10 ολόκληρα χρόνια κατά τη διάρκεια των οποίων η Ελλάδα αντιμετώπισε μια πρωτοφανή οικονομική κρίση και στη συνέχεια την πανδημία.

Η Lamda Development όλο αυτό το διάστημα παρέμεινε προσηλωμένη στον σχεδιασμό της παρά το γεγονός ότι υπήρξε περίοδος, το πρώτο διάστημα της διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, που είχε για συνομιλητές κορυφαίους υπουργούς αντίθετους με το έργο.

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Οδυσσέας Αθανασίου και οι συνεργάτες του έχοντας το πράσινο φως από το βασικό μέτοχο της Lamda, τον Σπύρο Λάτση, εργάστηκαν με επιμονή για να ξεπεραστούν χιλιάδες θέματα γραφειοκρατίας και πολλά άλλα, προκειμένου να ωριμάσουν την επένδυση, ώστε με την υπογραφή της μεταβίβασης των μετοχών της Ελληνικό ΑΕ τα έργα να μπουν σε τροχιά υλοποίησης.

Η χθεσινή παρουσίαση του αρχιτεκτονικού σχεδίου του Marina Tower,  του πρώτου πράσινου ουρανοξύστη στη μαρίνα του Αγίου Κοσμά, του πρώτου στη χώρα, είναι δείγμα της δουλειάς που έχει ήδη γίνει.

Οι προσδοκίες για τη ανάπτυξη του Ελληνικού είναι μεγάλες και ο πήχης συνεχώς ανεβαίνει.

Ωστόσο, ο δρόμος που έχει να διανύσει η επένδυση δεν θα είναι εύκολος.

Οι προκλήσεις και πάλι θα είναι συνεχείς.

Οι αδειοδοτήσεις, ο συγκερασμός τόσων πολλών δραστηριοτήτων και κυρίως η δημιουργία των προϋποθέσεων για την προσέλκυση τουριστών και γενικότερα χρηστών στις εγκαταστάσεις που θα δημιουργηθούν είναι το επόμενο κεφάλαιο για το Ελληνικό.

Για να πετύχει αυτό που υποσχέθηκε χθες για άλλη μια φορά ο κ. Αθανασίου, δηλαδή το Ελληνικό να μην έχει να ζηλέψει τίποτα από άλλες παρόμοιες αστικές αναπλάσεις στον κόσμο, είναι αναγκαίο να επιστρατευτεί ό,τι καλύτερο διαθέτει η χώρα από επαγγελματίες διαφόρων ειδικοτήτων.

Χρειάζεται ο δημόσιος τομέας να κάνει την υπέρβαση για να ξεπερνιέται η γραφειοκρατία και οι διαδικασίες των αδειών να ολοκληρώνονται στην ώρα τους και πρέπει οι διάφοροι φορείς (μεταξύ άλλων και οι όμοροι δήμοι) να συνεργαστούν μεταξύ τους. Και όπως καλά γνωρίζουμε όλοι σε αυτή τη χώρα τα προαναφερόμενα δεν είναι αυτονόητα.

Το δημιουργικό ταξίδι για το Ελληνικό ξεκίνησε και όσοι αγαπάμε την Ελλάδα και επιθυμούμε πραγματικά να αλλάξει πορεία ευχόμαστε ο προορισμός, το αποτέλεσμα, να δικαιώσει όσους εξαρχής τάχθηκαν υπέρ της αξιοποίησης του πρώην αεροδρομίου και να διαφοροποιήσει τη άποψη όσων είχαν ή και έχουν αντίθετη άποψη.

Διαβάστε επίσης

Lamda Development: Marina Tower, ο πρώτος πράσινος ουρανοξύστης στην Ελλάδα (Φωτογραφίες)

Comments
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Το ταξίδι της Πάτρας στο χρόνο – Αφιερωματικός τόμος της LAMDA για το Αρχαιολογικό Μουσείο Πατρών
Lamda Development: Εργάτης σκοτώθηκε στο εργοτάξιο του Ελληνικού – Η ανακοίνωση της εταιρείας
Park Rise: Στην τελική ευθεία η επιλογή αναδόχου για το οικιστικό συγκρότημα στο Ελληνικό  

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κικίλιας: Επενδύσεις σε λιμάνια και ναυτιλία ύψους 1,5 δισ. ευρώ τα επόμενα χρόνια
Εντείνεται ο ανταγωνισμός στα Ναυπηγεία και ποιοι ερίζουν για τα λιμάνια του Λαυρίου και της Ελευσίνας
Νίκος Μάντζαρης (Green Tank): Αποκλίνουμε πλήρως από την τροχιά του ΕΣΕΚ – Στα 15 εκατ. τόνοι οι εκπομπές ηλεκτροπαραγωγής
Το νέο, αμερικανικό κεφάλαιο στη Serie A: Ποιοι είναι οι Φιόρι και Γκούπτα που επένδυσαν στην Κάλιαρι
Citi για Jumbo και ΤΙΤΑΝ: Οι τιμές στόχοι και οι συστάσεις για το 2026
Αυτές είναι οι Top-10 startups με την υψηλότερη χρηματοδότηση το 2025
Που το πάει ο Τέλης Μυστακίδης με τον ΠΑΟΚ: EuroLeague, μεταγραφές και το αντίπαλον δέος του Σαββίδη
ΑΒΑΞ: Το turnaround story και το σχέδιο έως το 2030
O Γιάννης Μώραλης στο Χριστουγεννιάτικο bazaar του Χατζηκυριάκειου Ιδρύματος Παιδικής Προστασία
Navios Maritime Partners (Αγγελική Φράγκου): Αναδιάρθρωση της ηγετικής ομάδας με έντονο άρωμα γυναίκας – Η Άννα Καλαθάκη πρόεδρος της εταιρείας