Για να μας βλέπεις πιο συχνά στα αποτελέσματα αναζήτησης Add mononews.gr on Google

Μέσω του λογαριασμού του στο Twitter σχολίασε την επίθεση με γκαζάκια στην είσοδο της επιχείρησης της Μαρέβας Μητσοτάκη τα ξημερώματα της Δευτέρας, ο αντιπρόεδρος της ΝΔ Άδωνις Γεωργιάδης.

«Τα έχω περάσει και τα ξέρω», έγραψε ο κύριος Γεωργιάδης, το βιβλιοπωλείο του οποίου έχει δεχτεί πολλές φορές διάφορες επιθέσεις.
«Δυστυχώς η στοχοποίηση αυτής της γυναίκας ήταν τόσο χυδαία που αργά ή γρήγορα θα ερχόταν και αυτό» επισημαίνει και τέλος, προφανώς απευθυνόμενος στην κυβέρνηση, διερωτάται: «Καταλαβαίνουν που οδηγούν τη Χώρα;».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Επίθεση με γκαζάκια στην Zeus+Dione της Μαρέβας Μητσοτάκη στου Ψυρρή

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Κ. Μητσοτάκης: Κατηγόρησε την κυβέρνηση για παρακρατικές μεθόδους