• Τι θα κάνει η Ιντρακάτ με την ΑΜΚ, ποιο είναι το σχήμα που θα κατεβεί για την Αττική οδό, τι συμβαίνει με τα χαλασμένα κινέζικα λεωφορεία της Αθήνας και πότε θα συζητηθεί η αγωγή κατά Μελισσανίδη

    Δημοσιεύτηκε:

    Όλα έτοιμα για την Intrakat

    Την επόμενη εβδομάδα αναμένεται να αποφασίσει η διοίκηση της Intrakat,  το ακριβές ύψος της Αύξησης Μετοχικού Κεφαλαίου.

    Την Δευτέρα η την Τρίτη θα συνεδριάσει το ΔΣ και θα αποφασίσει την τιμή της αύξησης η οποία εκτιμάται ότι θα κυμανθεί μεταξύ των 2 και 2,05 ευρώ.

    Η ΑΜΚ της Intrakat έχει οριστεί στα 50 εκατ. ευρώ.

    Όπως είναι σε θέση να γνωρίζει ο wise man η πλειοψηφία των βασικών μετόχων θα ασκήσει πλήρως τα δικαιώματα της.

    Πάντως το αφεντικό της Itntakat ΙΝΚΑΤ -1,00% 4,95 Πέτρος Σουρέτης θα προβεί σε ανακοινώσεις το αργότερο έως την Παρασκευή.

     

    Ελλάκτωρ και ΑΒΑΞ μαζί στην Αττική οδό

    Ο κύβος ερρίφθη.

    Μετά τις ανακοινώσεις του ΤΑΙΠΕΔ για την Αττική Οδό το πρώτο σχήμα που θα κατέβει στον διαγωνισμό έχει οριστικοποιηθεί.

    Πρόκειται για το σχήμα ΑΒΑΞ–ΕΛΛΑΚΤΩΡ που αποφάσισαν από κοινού, να κατέβουν στην διεκδίκηση της Αττικής οδού.

    Ούτως η άλλως το συγκεκριμένο σχήμα και αυτή την στιγμή διαχειρίζεται την Αττική οδό.

    Η διεκδίκηση της Αττικής οδού είναι ένα θηριώδες project που θα χρειαστεί όπως λέγεται αρμοδίως equity πέριξ των 2,5 δισ . ευρώ.

    Το μέγα ερώτημα είναι ποιες θα είναι οι συμμαχίες με ξένα funds των μεγάλων ελληνικών κατασκευαστικών…

    Εάν επικρατήσει ελληνικό σχήμα στον διαγωνισμό είναι σαφές (είναι ένα από τα σενάρια) ότι θα προχωρήσει σε μεγάλη ΑΜΚ προκειμένου να σηκώσει από την αγορά το ρευστό που χρειάζεται…

     

    Πετρόπουλος: Tα κινεζικά χαλασμένα λεωφορεία και η μεγάλη πτώση της μετοχής

    Τρόμο στους Ολλανδούς οδηγούς προκαλούν τα ηλεκτρικά λεωφορεία της κινεζικής Build Your Dreams (BYD), η οποία «φλερτάρει» με την ελληνική αγορά, καθώς φέρεται να είναι ένας από τους μνηστήρες που θα συμμετέχουν στον διαγωνισμό αξίας 383 εκατ. ευρώ για 770 πράσινα λεωφορεία με στόχο την ενίσχυση του ΟΑΣΑ και του ΟΑΣΘ.

    Οι Κινέζοι έχουν συμπράξει με την εισηγμένη εταιρεία Π. Πετρόπουλος βασικός μέτοχος της οποίας είναι η οικογένεια Πετρόπουλου.

    CEO της εταιρείας είναι ο Θεόδωρος Αναγνωστόπουλος.

    Μετά τις αποκαλύψεις του mononews.gr για τα χαλασμένα λεωφορεία της κινέζικης εταιρείας που η Π. Πετρόπουλος ΠΕΤΡΟ -0,93% 8,52 θέλει να τα φέρει και στην Αθήνα, η μετοχή της εταιρείας  κατρακυλάει.

    Τις τελευταίες δυο  ημέρες  έχει εγγράψει απώλειες περίπου 4%.

    Χθες έκλεισε με μεγάλη πτώση 2,33% στα 7,54 ευρώ.

    Το πρόβλημα με τα χαλασμένα λεωφορεία που θέλουν να τα φέρουν και στην Ελλάδα προκύπτει από τις δηλώσεις του επικεφαλής της Ολλανδικής Πολυεθνικής KREOLIS Alex Reinter που έχει αγοράσει τα οχήματα της BYD και του Marijn van der Gaag, ο οποίος ηγείται του μεγαλύτερου εργατικού σωματείου στην Ολλανδία που είναι το FNV, στο ολλανδικό μέσο PV Magazine.

    Ο Alex Reinter, σε σχετική ερώτηση του mononews.gr σχετικά με τα εν λόγω προβλήματα, απάντησε:

    «Τον Δεκέμβριο του 2020, η Keolis ξεκίνησε το εγχείρημα για τη λειτουργία του μεγαλύτερου στόλου ηλεκτρικών λεωφορείων στην Ευρώπη με την αγορά 259 οχημάτων από την BYD.

    Πράγματι, αντιμετωπίζουμε μερικά τεχνικά προβλήματα λόγω του ιδιαίτερου χαρακτήρα του εγχειρήματος μας.

    Σε συνεργασία τόσο με τους οδηγούς της εταιρείας όσο και με την BYD προσπαθούμε να βρούμε τις κατάλληλες λύσεις, ώστε να παρέχουμε τις σωστές υπηρεσίες μεταφοράς».

    Ο Marijn van der Gaag περιγράφοντας με τον πλέον γλαφυρό τρόπο την κατάσταση που αντιμετωπίζουν οι Ολλανδοί οδηγοί, όταν χρησιμοποιούν τα ηλεκτρικά λεωφορεία της BYD, αναφέρει:

    «Κάθε πρωί που οι οδηγοί ξεκινούν τα δρομολόγιά τους τρομοκρατούνται στην ιδέα του τι θα έχει πάλι χαλάσει».

     

    Τα χαλασμένα λεωφορεία της BYD, ο Θεόδωρος Αναγνωστόπουλος (CEO της Π.Πετρόπουλος) και ο Γιάννης Πετρόπουλος (μέτοχος της Π.Πετρόπουλος -δεξιά).

     

    Όπως έχει ήδη γράψει το mononews.gr, 259 ηλεκτρικά λεωφορεία της BYD κυκλοφορούν στους δρόμους της Ολλανδίας, και προκαλούν συνεχή αναστάτωση τόσο στους οδηγούς όσο και στους επιβάτες, καθώς εδώ και ένα χρόνο παρατηρούνται σημαντικά προβλήματα.

    Αυτά, όπως αναφέρουν τα μέσα PV Magazine και De Stentor, αφορούν τόσο βασικές παροχές που θα έπρεπε να υπάρχουν στα μέσα μαζικής μεταφοράς, όσο και ζητήματα που μπορεί να θέσουν σε κίνδυνο την ομαλή διεξαγωγή των δρομολογίων.

    Τόσο οι οδηγοί όσο και το μεγαλύτερο εργατικό σωματείο  FNV, σύμφωνα με τα δημοσιεύματα, δηλώνουν πως «έχουν ‘μπουχτίσει’ με τα προβλήματα των εν λόγω ηλεκτρικών λεωφορείων», ενώ «ζητούν την επέμβαση της διοίκησης της Keolis (σ.σ η ολλανδική εταιρεία που έχει αγοράσει τα ηλεκτρικά λεωφορεία της BYD) λόγω των συνεχιζόμενων προβλημάτων που παρατηρούνται στα 246 ηλεκτρικά οχήματα της BYD, τα οποία χαρακτηρίζονται ως ‘εντελώς ανεπαρκή’».

    Τα ιδια ακριβώς λέει επισημάνει με αποκλειστικές του δηλώσεις στο mononews.gr και ο CEO της KEOLIS.

    H KEOLIS είναι μια Ολλανδική Πολυεθνική που έχει στην κατοχή της εκατοντάδες λεωφορεία που κάνουν δρομολόγια σε ολόκληρη την Ευρώπη.

     

    To 2022 η συζήτηση της αγωγής εναντίον του Μελισσανίδη

    Εντός των επόμενων μηνών και πάντως εντός του 2022,  θα συζητηθεί η νέα αγωγή πρώην μετόχων της Aegean Marine Petroleum Network που κατατέθηκε κατά του ιδρυτή της εταιρείας Δημήτρη Μελισσανίδη.

    Η εταιρεία  ισχυρίζεται ότι η Aegean Marine κατέβαλε εκατομμύρια δολάρια σε αμοιβές συμβούλων στην εταιρία του OilTank Engineering & Consulting κατά την διάρκεια κατασκευής τερματικού σταθμού καυσίμων στα ΗΑΕ.

    Μόλις ολοκληρώθηκε η κατασκευή, η OilTank φέρεται για χρόνια μετά την κατασκευή να διοχετεύει κεφάλαια από την Aegean Marine προς την ΑΕΚ, έναν ποδοσφαιρικό σύλλογο που ελέγχει ο Μελισσανίδης, και προς άλλες προσωπικές επιχειρήσεις, σύμφωνα με τα δικαστικά αρχεία, όπως αναφέρει το Tradewinds.

    Οι κατηγορίες για μεταφορά χρημάτων από την εισηγμένη στη Νέα Υόρκη εταιρία εφοδιασμού ναυτιλιακών καυσίμων Aegean Marine προς την OilTank, προς προσωπικές επιχειρήσεις του Μελισσανίδη, είναι μεταξύ των νέων καταγγελιών που διατύπωσαν πρώην μέτοχοι σε αγωγή που κατατέθηκε τον περασμένο μήνα στο Λουξεμβούργο, γράφει το Tradewinds.

    Η αγωγή, συνεχίζει, περιγράφει λεπτομερώς τους τρόπους με τους οποίους όπως ισχυρίζονται οι ενάγοντες, ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της Aegean Marine φέρεται να χρησιμοποίησε την εταιρεία για να πλουτίσει και προσπάθησε αυτό να το συγκαλύψει.

    «Ο [Μελισσανίδης] και άλλοι που ενεργούσαν σύμφωνα με τις οδηγίες του συγκάλυψαν την απώλεια αξίας για την Aegean με μια σειρά κρυαγαλέων λογιστικών απατών», ανέφεραν οι δικηγόροι στην αγωγή που κατατέθηκε στο Λουξεμβούργο.

    Ο δικηγόρος του Μελισσανίδη δήλωσε στην TradeWinds ότι ο Έλληνας επιχειρηματίας «δεν σχολιάζει εκκρεμείς δικαστικές υποθέσεις».

    Η Aegean Marine, η οποία έκτοτε μετονομάστηκε σε Minerva Bunkering και λειτουργεί υπό νέα ιδιοκτησία, ισχυρίστηκε για πρώτη φορά απάτη από τον πρώην ιδρυτή της, το 2018.

    Ισχυρίστηκε ότι 200 εκατομμύρια δολάρια σε ψευδείς απαιτήσεις χρησιμοποιήθηκαν για την συγκάλυψη πληρωμών 300 εκατομμυρίων δολαρίων στην OilTank, σε σχέση με τις προσπάθειές της να κατασκευάσει τερματικό σταθμό στη Φουτζέιρα στις αρχές του 2010.

    Αυτό, όπως είπε η Aegean, «έσπρωξε» τελικά την εταιρεία σε χρεοκοπία.

    Σύμφωνα με τη νέα αγωγή, από πρώην μετόχους, η OilTank έλαβε 123 εκατομμύρια δολάρια κατά την κατασκευή του έργου στη Fujairah, το οποίο ολοκληρώθηκε τον Δεκέμβριο του 2014, σημειώνει η Tradewinds.

    Η κατασκευαστική εταιρεία φαίνεται να έχει πληρωθεί μόνο 83 εκατομμύρια δολάρια, όπως ισχυρίστηκαν.

    Τα επόμενα τρία χρόνια, είπαν ότι η Oil Tank και η θυγατρική της Aegean προέβησαν σε συναλλαγές (εικονικές) αξίας 186 εκατ. με αποτέλεσμα η Οil Tank να αποκομίσει κέρδη 35.5 εκατ.

    Επικαλούμενοι email, τιμολόγια και εκθέσεις ελεγκτών, οι πρώην μέτοχοι της Aegean Marine δήλωσαν ότι αυτά τα κεφάλαια χρησιμοποιήθηκαν για την πληρωμή παικτών και προπονητών στην ΑΕΚ, καθώς και για την κάλυψη εξόδων γιοτινγκ και για άλλες πληρωμές σε εταιρείες, οι οποίες ανήκαν ή ελέγχονταν από τον Μελισσανίδη.

    Στα έγγραφα, οι πρώην μέτοχοι ανέφεραν ότι ένας από τους δικαιούχους ήταν αρχικά μια εταιρεία των Νήσων Μάρσαλ με την επωνυμία Grady Properties, της οποίας αργότερα μεταφέρθηκε η καταστατική της έδρα στο Λουξεμβούργο.

    Αρχικά αναφέρθηκε ότι η Grady ελέγχεται από τον γιο του Μελισσανίδη, Γιώργο, αλλά οι μέτοχοι ισχυρίζονται ότι χρηματοδοτήθηκε από τον Δημήτρη Μελισσανίδη, ενώ οι δηλώσεις στην Αμερικανική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς αναφέρουν έναν μεγαλύτερο αδελφό Μελισσανίδη ως ιδιοκτήτη.

    Ισχυρίστηκαν ότι στη συνέχεια χρησιμοποιήθηκε για να συγκαλύψει τις προσπάθειες του Δημήτρη Μελισσανίδη να υποβάλει προσφορά εξαγοράς σε ιδιωτικοποιήσεις ελληνικών κρατικών εταιρειών, συμπεριλαμβανομένου της απόκτησης ενός μεριδίου ιδιοκτησίας στον ΟΠΑΠ.

    Υποστηρίζουν ότι η Grady συνεχίζει να αποτελεί εταιρεία συμμετοχών για διάφορα συμφέροντα της οικογένειας Μελισσανίδη.

    Ο Δημήτρης Μελισσανίδης απαγορεύτηκε βάσει της ελληνικής και της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας να υποβάλει προσφορές για ιδιωτικοποίηση κρατικών εταιρειών λόγω των προηγούμενων ποινικών του καταδίκων.

    Οι πρώην μέτοχοι κατηγόρησαν επίσης τον Μελισσανίδη ότι ενεργεί προκειμένου να αποτρέψει την πλήρη αποκάλυψη της φερόμενης απάτης.

    Είπαν ότι μόλις οι ερευνητές της EY άρχισαν να ερευνούν την πιθανή απάτη, η Aegean Marine άρχισε να εκτελεί λογισμικό διαγραφής «στρατιωτικής ποιότητας» για να διαγράψει 53,4 gigabyte, ή περισσότερα από 245.000 έγγραφα, από τους υπολογιστές της εταιρείας.

    Οι πρώην μέτοχοι είπαν ότι ο Μελισσανίδης συμμετείχε στη διεύθυνση του σχεδίου, καθώς ο server της εταιρείας βρισκόταν στο ίδιο κτίριο με μια από τις ιδιωτικές του εταιρείες, την Aegean Oil.

    Περαιτέρω, ανέφεραν ότι μια θυγατρική της Aegean Marine, η Aegean Bunkering Services, επεσήμανε πιθανά ζητήματα στην Ελληνική Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, με αποτέλεσμα η Αρχή να εκδώσει απόφαση που εμποδίζει τη θυγατρική να επεξεργαστεί ορισμένα δεδομένα.

    Η απόφαση ουσιαστικά εμπόδισε τους ερευνητές να εξετάσουν τα δεδομένα.

    Ο Μελισσανίδης και οι άλλοι εναγόμενοι ισχυρίστηκαν ότι η OilTank δεν ελεγχόταν από τον Μελισσανίδη και ότι είχε άλλους βασικούς μετόχους.

    Η OilTank και η Grady υποστήριξαν ότι ήταν και οι δύο πάροχοι ρευστότητας στην Aegean Marine, σύμφωνα με τα νομικά έγγραφα.

    Οι πρώην μέτοχοι αντέτειναν ότι τα email υπονοούν ότι ο Μελισσανίδης είχε τελικά τον έλεγχο της OilTank και ότι δεν υπάρχει κανένα στοιχείο για εταιρείες που να είναι χρηματοδότες της Aegean Marine.

    Η αγωγή του Λουξεμβούργου ακολουθεί δικαστικές διαφορές στη Νέα Υόρκη, τις Νήσους Μάρσαλ και την Κύπρο.

    Στους πρώην μετόχους επιδικάστηκαν τα έσοδα από τη δίκη για απάτη κατά του Μελισσανίδη κατά τη διάρκεια της πτώχευσης της Aegean Marine το 2019.

    Τόσο ο Δημήτρης όσο και ο Γιώργος Μελισσανίδης κατονομάζονται ως εναγόμενοι στη δίκη του Λουξεμβούργου, καθώς και η OilTank, η φερόμενη εταιρεία χαρτοφυλακίου της οικογένειας Μελισσανίδη Leveret International, και δύο από τους πρώην εκκαθαριστές της εταιρείας υπό την ιδιότητά τους σε αυτούς τους ρόλους.

     

    Η νέες business της δραστήριας Μαρίνας

    Με την πρώτη ματιά, η Μαρίνα Χατζηπατέρα και η Σοράγια Νταράμπι, συνιδρύτριες του επιτυχημένου venture capital TMV (Trail Mix Ventures), δείχνουν να είναι διαφορετικές.

    Η καριέρα της Νταράμπι απογειώθηκε στον χώρο των ειδικών σε θέματα τεχνολογίας της Νέας Υόρκης στα τέλη της δεκαετίας του 2000, όπου διαχειρίστηκε τις πρώτες επαφές των New York Times με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τον ψηφιακό κόσμο πριν προχωρήσει στην συνίδρυση πολλών startups.

    Από την άλλη πλευρά, η Μαρίνα Χατζηπατέρα έχτισε το δικό της όνομα στην Ελλάδα, τη Νότια Κορέα και τις Φιλιππίνες, εκπροσωπώντας τη ναυτιλιακή της οικογένειάς της, την Dorian LPG, και συμβάλλοντας στη διαδικασία εισαγωγής της στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, το 2014.

    Ωστόσο, ως συνεργάτιδες, οι δύο πρώην συμφοιτήτριες ταιριάζουν.

    «Τα δίκτυά μας είναι τελείως διαφορετικά, άρα και συμπληρωματικά», επισημαίνει η Χατζηπατέρα, σε άρθρο που δημοσίευσε η ιστοσελίδα Forbes.

    «Έχουμε την ίδια όρεξη και ορμή, και την ίδια άποψη για τον κόσμο».

    Τώρα με ένα νέο δεύτερο fund ύψους 64 εκατομμυρίων δολαρίων που υποστηρίζεται από χρηματοπιστωτικούς κολοσσούς, όπως η Bank of America και η J.P. Morgan Asset Management, η Χατζηπατέρα και η Νταραμπί φιλοδοξούν να μετατρέψουν την TMV από venture capital σε ίδρυμα.

     

    Η ίδρυση της TMV

    Η TMV ιδρύθηκε το 2016, όταν οι δύο γυναίκες, που είχαν γνωριστεί κατά τη διάρκεια των σπουδών τους στο Πανεπιστήμιο Georgetown, αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους.

    Η Νταράμπι εμφανίστηκε πρώτη φορά στο εξώφυλλο της Fast Company το 2010 και ήταν συνιδρύτρια του οδηγού Foodspotting και της εταιρείας ηλεκτρονικού εμπορίου Zady.

    Αφού στήριξε αρκετές εταιρείες, αναζητούσε τρόπους να πραγματοποιεί τις επενδύσεις της μέσω ενός οργανωμένου σχήματος.

    Η Χατζηπατέρα είχε επιστρέψει στις ΗΠΑ μετά από διάφορες δραστηριότητες της στο εξωτερικό με στόχο την υλοποίηση της αρχικής δημόσιας προσφοράς της Dorian LPG, έχοντας χτίσει τις επενδυτικές της σχέσεις, και προσανατολίζονταν πλέον στην δημιουργία ενός οικογενειακού γραφείου προκειμένου να επενδύει η ίδια σε startups εταιρείες.

    Το ενδιαφέρον και των δύο εστιάζονταν σε εταιρείες που δίνουν εξίσου μεγάλη έμφαση στον κοινωνικό και περιβαλλοντικό αντίκτυπο όσο και στην επιχειρηματική επιτυχία.

    Κατά τον πρώτο γύρο των επενδύσεων του, το venture capital που ίδρυσαν επικεντρώθηκε σε μεγάλο βαθμό στις start up του κλάδου υγείας και σε εταιρείες που ασχολούνται με το μέλλον της εργασίας, όπως ο χώρος συνεργασίας με επίκεντρο τις γυναίκες, The Wing , η Cityblock, που δημιουργεί υπηρεσίες υγείας για ασθενείς με χαμηλό εισόδημα, η Kingbody που δραστηριοποιείται στην υγεία των γυναικών και τη γονιμότητα, αλλά και η επιχείρηση ολιστικής ιατρικής Parsley Health.

    Στην εταιρεία του προστέθηκαν δύο ακόμη partners, ο Evan Wray, ο οποίος είχε συμπεριληφθεί στη λίστα Forbes Under 30 και ήταν CEO της Mavely, και ο Darshan Somashekar, ένας επιχειρηματίας, ιδρυτής startup.

     

    Οι επενδύσεις

    Παρά το υπόβαθρο των ιδρυτών της, η Trail Mix Ventures δεν επικεντρώθηκε στα μέσα, τη ναυτιλία ή τα τρόφιμα.

    Εξαίρεση αποτέλεσε η Nautilus Labs, με έδρα τη Νέα Υόρκη, η οποία χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των στόλων, την οποία η TMV στήριξε με το πρώτο της fund.

    Ο Διευθύνων Σύμβουλος της, Matt Heider, τόνισε, σύμφωνα με το Forbes, ότι η Χατζηπατέρα βοήθησε τη startup να αποκτήσει τον πρώτο της πελάτη, ενώ συνέβαλε και στην επίτευξη σημαντικών επαφών στον κλάδο της ναυτιλίας.

    Στην εταιρεία ολιστικής ιατρικής Parsley Health, η ιδρύτρια της Dr. Robin Berzin έλαβε επενδυτική στήριξη από την TMV στην έναρξη της δημιουργίας της, το 2017.

    Η Νταράμπι είχε δοκιμάσει το προϊόν της, ενώ για λίγο καιρό η Berzin ήταν γιατρός της.

    Κατά την πρώτη σειρά χρηματοδότησης της Parsley, η TMV την βοήθησε σημαντικά στην εξεύρεση και αξιολόγηση των υποψήφιων επενδυτών.

    «Έχουν ένα απίστευτο ρεκόρ επενδύσεων σε εταιρείες στις οποίες ηγούνται γυναίκες», επισήμανε η Berzin.

    Σήμερα η ομάδα της TMV έχει μεγαλώσει και περιλαμβάνει νέα στελέχη, όπως η Emma Silverman και ο Lucas Turner-Owens, που έχει αναλάβει και χρέη CFO.

    Επίσης, βοηθά στην ίδρυση μία κοινότητας για venture capital γυναικών, την Transact Global.

    Μία στις τρεις επιχειρήσεις που περιλαμβάνονται στο χαρτοφυλάκιο της TMV έχουν συνιδρύτριες γυναίκες.

     

    Η στήριξη από το Project Spark

    Η συγκέντρωση ενός δεύτερου fund, δεν ήταν εύκολη.

    Όταν ο Covid-19 διέψευσε τις φιλοδοξίες για συγκέντρωση κεφαλαίων από συγκεκριμένους εταίρους στην Ευρώπη, το δίδυμο σταμάτησε να εστιάζει στις ανάγκες του χαρτοφυλακίου του στα μέσα του 2020.

    Η Νταράμπι έλειψε εκείνο το καλοκαίρι, καθώς γέννησε την κόρη της.

    Ωστόσο, το φθινόπωρο επανήλθαν με ένα νέο σλόγκαν.

    “Πρέπει να σηκώνεσαι κάθε μέρα και να συμπεριφέρεσαι σαν να μην σε έχουν απορρίψει πέντε φορές και να συνεχίζεις”, επισημαίνει η Χατζηπατέρα.

    Μέχρι τον Ιανουάριο του 2021, η TMV είχε συγκεντρώσει τα πρώτα κεφάλαια και άρχισε να επενδύει, υπογράφοντας 22 επιταγές χρηματοδότησης κατά τη διάρκεια του έτους.

    Συνήθως επιδιώκει να επενδύει 1 έως 1,5 εκατομμύριο δολάρια για την απόκτηση ποσοστού περίπου 10% σε startups και εταιρείες σε πρώιμο στάδιο δημιουργίας.

    Η δημιουργία του fund έγινε ευκολότερη με τη βοήθεια των τραπεζών.

    Η TMV ήταν μια από τις πρώτες επενδύσεις που έγιναν από το Project Spark, την πρωτοβουλία 50 εκατομμυρίων δολαρίων της J.P. Morgan Asset Management για την υποστήριξη αναδυόμενων διαχειριστών διαφορετικών προελεύσεων.

    «Η TMV ξεχώρισε ως μια συνεκτική ομάδα με αλληλλοσυμπληρωματική τεχνογνωσία, ως διαχειριστές με εκτεταμένα δίκτυα που τους επιτρέπουν να προσθέτουν αξία στους ιδρυτές στους οποίους επενδύουν», έγραψε ο Jamie Kramer, Επικεφαλής του Ομίλου Alternative Solutions και πρόεδρος της επενδυτικής επιτροπής του Project Spark, σε δήλωση του.

     

    Το κλειδί της επιτυχίας

    Βασικό κλειδί της επιτυχίας για την TMV αποτελεί η επικοινωνία.

    Πολλά funds απλώς στέλνουν τριμηνιαίες ή ετήσιες ενημερώσεις με τις λίστες των επενδύσεών τους, λέει ο συνεργάτης Randy Reddig, πρώην μέλος της ιδρυτικής ομάδας της Square που έχει υποστηρίξει την TMV.

    «Το πάνε ένα βήμα παραπέρα και μας βοηθούν να νιώθουμε πιο κοντά τους ως μάνατζερ, οπότε είμαστε ενθουσιασμένοι που τους υποστηρίζουμε», τονίζει.

    «Στέλνουν μηνύματα και χτίζουν το brand τους».

    Όπως αναφέρει η Νταράμπι, «Αν το κάνουμε σωστά, τότε θα μείνουμε στην αγορά».

    Αποποίηση Ευθύνης: Το περιεχόμενο και οι πληροφορίες της στήλης προσφέρονται αποκλειστικά και μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να εκληφθούν ως συμβουλή, πρόταση, προσφορά για αγορά ή πώληση των κινητών αξιών, ούτε ως προτροπή για την πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης. Κατά συνέπεια δεν υφίσταται ουδεμία ευθύνη για τυχόν επενδυτικές και λοιπές αποφάσεις που θα ληφθούν με βάση τις πληροφορίες αυτές.