array(0) {
}
        
    
Menu
0.14%
Τζίρος: 29.89 εκατ.

F1: Στο μυαλό του Μαξ Φερστάπεν

            
The Wiseman

Η σφαγή των αμνών, ο super Κόκκαλης και το ράλι της Intralot, τα νέα πλοία του Νίκου Βαρδινογιάννη, ποιος εφοπλιστής είπε «είμαι χαζός», ο νταλαβεριτζής manager σε νέες περιπέτειες και το κάλεσμα του Αποστολόπουλου

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ • 19.06.2025
Τέλος ο επίμονος πωλητής της Πειραιώς, όλα έτοιμα για Intralot, ο θρίαμβος του Τάνι, οι νέες περιπέτειες του «νταλαβεριτζή Δόκτωρα», η οργή στις Σπέτσες, τι συμβαίνει με τους εφοπλιστές Ιγγλέση, και το dinner party των Khoury
ΕΠΟΜΕΝΟ • 23.06.2025
Το νέο big deal, γιατί παραιτήθηκε η Στράφτη, τι συμβαίνει με Ελληνικό Μετρό και ΑΒΑΞ, οι νέες business των εφοπλιστών, τα νέα κόλπα του νταλαβεριτζή της ενέργειας, η γκρίνια για την όμορφη της Πάτμου και το dinner της Ρόσμαρι

Το Colpo Grosso: Η σφαγή των αμνών

Αγαπητοί αναγνώστες, χθες με δεδομένο ότι η αγορά των ΗΠΑ ήταν κλειστή, στην Ελλάδα όπως και στη Γερμανία η κατάσταση ήταν δράμα.

Η Αθήνα υποχώρησε κατά 1,25% στις 1.779 μονάδες ενώ η Γερμανία έκλεισε στο -1,22%.

Μάλιστα παίχτηκε το απόλυτο colpo grosso.

Στις πρώτες 3 ώρες οι μετοχές κυρίως οι τραπεζικές ήταν με θετικό πρόσημο.

Αυτό παρέσυρε τους γρήγορους παίκτες να μπουν και να αγοράσουν.

Δηλαδή οι πονηροί ανέβασαν την αγορά έως ότου να μπουν «τα θύματα».

Στην συνέχεια μετά τις 14:00, ξεκίνησε το χώσιμο της αρκούδας.

Πρακτικά όσοι μπήκαν το πρωί «σφαγιάστηκαν σαν αθώα γουρουνάκια».

Όταν είδαν την απότομη πτώση, πετούσαν τις μετοχές σαν να μην υπάρχει αύριο.

Αποτέλεσμα ήταν ΟΤΕ, τράπεζες, Metlen, ΔΑΑ, ΔΕΗ, και ΟΠΑΠ να ολοκληρώσουν την συνεδρίαση με απώλειες από 1 έως 3%.

 

Οι αγορές θέλουν ταχύτατες ενέργειες

Πάμε όμως τώρα στο σήμερα.

Οι ειδικοί μου λένε ότι στην περίπτωση που δεν υπάρξουν ραγδαίες εξελίξεις στο μέτωπο της Μέσης Ανατολής, δηλαδή ταχύτατη επέμβαση των Αμερικανών, τότε η αγορά δεν θα είναι εύκολη.

Βέβαια, από την άλλη, επειδή τα χρηματιστήρια της Νέας Υόρκης θα είναι ανοικτά σήμερα, μπορεί να λειτουργήσουν δυναμικά για την Ευρώπη.

Τα μεγάλα παιδιά των ΗΠΑ με τα χοντρά πορτοφόλια είναι σε θέση να οδηγήσουν τις μετοχές.

Εν αναμονή λοιπόν…

 

O super Σωκράτης Κόκκαλης

Αγαπητοί φίλοι χθες ένας όμιλος ξεχώρισε.

Ο όμιλος του Σωκράτη Κόκκαλη.

Intralot και Intracom, έδειξαν μια απίστευτη δύναμη, προφανώς στον απόηχο του χθεσινού δημοσιεύματος του Wiseman.

Για να σας φρεσκάρω τη μνήμη σας γράφαμε ότι λογικά στις επόμενες 7-8 ημέρες θα τρέξουν τα σχέδια της νέας Intralot με την δυναμική συμμετοχή του (νυν μέτοχου και μέλους του ΔΣ) Κορεάτη Σου Kιμ.

Οι δύο μετοχές κάποια στιγμή έφτασαν να κερδίζουν 5%.

Όμως, στη συνέχεια, μετά που ξεκίνησε η σφαγή των αμνών (που σας περιγράφω παραπάνω), οι δύο μετοχές έχασαν μέρος της δύναμης τους.

Όμως τελικά η έκλεισαν με σημαντικά κέρδη.

Δυνατή και η Ευρώπη Holdings που ολοκλήρωσε την συνεδρίαση με κέρδη 0,6% στα 1,61 ευρώ.

 

Μετοχές

Εξαιρετική συμπεριφορά είχαν ακόμα οι AKTOR, ALTER EGO MEDIA, Real Cons, Qualco, Τιτάν.

Η Ideal έκλεισε στα 5,96 ευρώ κάτω δηλαδή από την πρόσφατη ΑΜΚ που διεξήχθη στα 6 ευρώ.

 

Aegean Air: Θλιβερή συμπεριφορά

Θα σταθώ στην μετοχή της AEGEAN AIR.

Προσέξτε τι σημαίνει η απόλυτη στρέβλωση της αγοράς.

Η μετοχή από την προηγουμένη εβδομάδα εχει χάσει σχεδόν το 15% της κεφαλαιοποίησης της ή σχεδόν 150 εκατ. ευρώ.

Δηλαδή, μέσα σε διάστημα 6 ημερών, η μετοχή στην κυριολεξία διαλύθηκε επειδή έκλεισε μια αγορά όπως αυτή του Ισραήλ.

Όπως μου λένε απόλυτα έγκυρες πηγές η αγορά αυτή είναι περίπου το 2 έως 2,5% του συνολικού Capacity της εταιρείας.

Ουσιαστικά τίποτα.

Χθες η μετοχή έκλεισε στα 11,20 ευρώ ενώ λίγες ημέρες πριν ήταν στα 12,90 ευρώ.

Η κεφαλαιοποίηση της είναι πλέον είναι στα 1,01 δισ. ευρώ, ενώ κάποια στιγμή έπεσε και κάτω από το ψυχολογικό όριο του 1Β.

Όλα αυτά συμβαίνουν ενώ η εταιρεία εχει budgetαρει, το 2025 με τιμή στο brend τα 80 δολάρια (χθες η τιμή του brent ήταν στα 78 δολάρια) και η ισοτιμία του ευρώ με το δολάριο την ευνοεί απόλυτα.

Παρόλα ταύτα η τιμή της μετοχής βουλιάζει, σαν να μην υπάρχει αύριο.

Και όλα αυτά γίνονται την ώρα που η τιμή της μετοχής της μεγάλης ανταγωνίστριας της Ryanair έχει υποχωρήσει κατά 6% από τα υψηλά όλων των εποχών που ήταν προ ημερών.

Και πάμε τώρα στο καλύτερο.

Όλα αυτά συμβαίνουν ενώ είναι σε εξέλιξη το buy back της εταιρείας, που περιέργως πώς, η διοίκηση δεν εχει ενεργοποιήσει.

 

Lamda: O Προκοπίου

Επίσης θα σταθώ και στην μετοχή της LAMDA.

Χθες έκλεισε στα 6,07 ευρώ, δηλαδή στο χαμηλότερο σημείο της ημέρας, και όγκο συναλλαγών τα 181.000 χαρτιά.

Πριν από ακριβώς ένα χρόνο δηλαδή στις 17 Ιουνίου του 2025, o εφοπλιστής Γιώργος Προκοπίου είχε αγοράσει το 2% των μετοχών της εταιρείας (3.534.730 μετοχές) στα 7.10 ευρώ.

Σήμερα οι απώλειες ανέρχονται στο 1 ευρώ ανά μετοχή.

Δηλαδή ο Προκοπίου μέσα σε διάστημα 1 έτους χάνει 3,5 εκατ. ευρώ.

Big time χαμένοι είναι και οι επιχειρηματίες Πάνος Γερμανός και Βασίλης Κάτσος οι οποίοι είχαν τοποθετηθεί και στην Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου του 2019 στα 6,70 ευρώ.

 

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Αγοράζουν οι Ιταλοί της MedioBanca

Χθες το πρωί η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ είχε ισχυρούς αγοραστές από την ιταλική MedioBanca.

Λογικά πρέπει να αγόρασαν έως 50.000 μετοχές.

 

Όμως μετά το μεσημέρι, αφού προφανώς οι Ιταλοί είχαν αγοράσει τις μετοχές που ήθελαν, περιόρισαν τα bid, με αποτέλεσμα η μετοχή να κλείσει με απώλειες 1,29% στα 19,20 ευρώ.

 

Βασίλης Αποστολόπουλος: Cigar Club of Athens

Μια ιδιαίτερη βραδιά για λίγους φίλους, με αφορμή το 10η Gathering του Cigar Club of Athens, διοργάνωσε την Τετάρτη το βράδυ στα Βόρεια Προάστεια, ο επικεφαλής του Ιατρικού Κέντρου Βασίλης Αποστολόπουλος.

Οι καλεσμένοι του κ. Αποστολόπουλου έγιναν περισσότερο «wise» (δηλαδή σοφοί), για τη διαδικασία παραγωγής των φύλλων καπνού και κατασκευής των πούρων από την ομιλία της ειδικού κ. Πέννυ Τυλλιανάκη.

 

Ο Νίκος Β. Βαρδινογιάννης αγόρασε 2 πλοία με 64 εκατ. δολάρια

Στις αρχές Φεβρουαρίου πουλήθηκαν από την εταιρεία Norden δύο σύγχρονα bulk carriers με τις φήμες τότε να μιλούν για Έλληνα αγοραστή ο οποίος διέθεσε περίπου 64 εκατ. δολάρια.

Τα πλοία Sentosa Challenger (81.600 dwt) και Sentosa Spirit (81.900 dwt), και τα δύο ναυπηγημένα το 2020 άλλαξαν όνομα κι έγιναν Metis Challenger και Metis Spirit αντίστοιχα.

Πολλοί τότε αναρωτήθηκαν αν τα πλοία αυτά αγοράστηκαν από την ΑΜ Nomikos.

Ωστόσο, αποκαλύφθηκε ότι ο παραδοσιακός ελληνικός ναυτιλιακός οίκος δρα απλώς ως τεχνικός διαχειριστής εκ μέρους της Metis Ship Management — μιας νέας εταιρείας με έδρα την Αθήνα, η οποία καταχωρήθηκε στις τοπικές αρχές πέρσι.

Όπως δήλωσε στο trade o γενικός διευθυντής της Metis, Βασίλης Κακαμούκας, τα πλοία αγοράστηκαν επί της ουσίας από τον Νικόλαο Βαρδή Βαρδινογιάννη.

Δεν είναι σαφές αν ο Νικόλαος Βαρδινογιάννης και η Metis σκοπεύουν να παραμείνουν στον τομέα των bulk carriers ή να επεκταθούν και σε άλλους τομείς.

Ο Κακαμούκας δήλωσε στο TradeWinds ότι οι πελάτες του αγόρασαν τα δύο πλοία της Norden «στο πλαίσιο της μακροπρόθεσμης στρατηγικής ανάπτυξής τους», χωρίς να μπορεί να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες.

O Νίκος Βαρδινογιάννης, είναι βασικός μέτοχος και πρόεδρος της εισηγμένης Real Consulting, μιας από τις μεγαλύτερες εταιρείες πληροφορικής στην Ελλάδα.

Ο κύκλος εργασιών του ομίλου διαμορφώθηκε το 2024 στα 40,437 εκατ. ευρώ έναντι 30,265 εκατ. ευρώ το 2023, εμφανίζοντας αύξηση 34%.

Είναι σημαντικό να σας πω ότι άλλος είναι ο Νίκος Βαρδινογιάννης (είναι γιος του Θεόδωρου) που έχει την εισηγμένη AVE η οποία πρόσφατα απέκτησε μεγάλο ποσοστό στα Bazaar.

 

O «νταλαβεριτζής» που φτιάχνει… ηγέτες

Θυμάστε μια παλιά ελληνική κωμωδία όπου ο αξέχαστος Κώστας Βουτσάς ως «Μάχος» έλεγε την παροιμιώδη φράση «εγώ άπαξ και τρούπωσα… τρούπωσα»;

Ε λοιπόν, δεν είναι μόνο ο γνωστός Τηλέμαχος της ταινίας «Ένα έξυπνο -έξυπνο μούτρο» που…«τρούπωσε» αλλά και κάποιος άλλος: Μαθαίνω πως ο γνωστός «νταλαβεριτζής» της ενέργειας (ή «αυγοκέφαλος» ή «φουσκωτός», να σας θυμίσω) για τον οποίο σας ενημερώνουμε τακτικά, από τις πολλές πόρτες που χτύπησε και… έφαγε πόρτα, τελικά βρήκε μία μισάνοιχτη και «τρούπωσε».

Πρόκειται για μεγάλη εισηγμένη εταιρεία με ιστορία και βιομηχανική παραγωγή δεκαετιών.

Ο νταλαβεριτζής βρήκε άκρες εκεί μέσα και παριστάνει τον ψευτοκαθηγητή – γκουρού της δημιουργίας νέων ηγετών και όποιος κατάλαβε τι ακριβώς κάνει, ας μας το πει και εμάς.

Επειδή όμως κάθε νόμισμα έχει δύο όψεις, οι άκρες του «κυρίου Πόρτα» από την εταιρεία έφθασαν μέχρι την οδό Ξενοφώντος και το νεοκλασικό του ΣΕΒ.

Εκεί τα πράγματα έγιναν για αυτόν πιο δύσκολα, αφού πολλοί αναρωτιούνται τι μπορεί να κάνει με τόσα χρήματα που ζητάει.

«Πόσους… επιχειρηματικούς ηγέτες μπορεί να φτιάξει πια ο αυγοκέφαλος;

Θα πήξουμε στην ηγεσία αλλά δεν θα έχουμε οπαδούς στο τέλος», σχολίασε περιπαικτικά μέλος του ΔΣ του Συνδέσμου και οι ωτακουστές έσκασαν στα γέλια.

Έτσι, μέσα σε αυτό το κτίριο, οι μηχανές του νταλαβεριτζή «κάνουν κράτει» μέχρι νεωτέρας.

Μάλλον άρχισαν να τον παίρνουν χαμπάρι και για απατεωνίσκους σαν κι αυτόν, είναι να μην σε πάρει ο κατήφορος…

 

Πιέρ και Γκεοργκίεβα στο Λουξεμβούργο

Μπορεί η επίσκεψη της Κρισταλίνα Γκεοργκίεβα στο Λουξεμβούργο να συμπίπτει με την είσοδο της Βουλγαρίας στην ευρωζώνη, ωστόσο η Γενική Διευθύντρια του ΔΝΤ δεν βρίσκεται στο δουκάτο των Κάτω Χωρών αποκλειστικά και μόνο για να γιορτάσει την ένταξη της χώρας της στο κοινό ευρωπαϊκό νόμισμα.

Ο κύριος λόγος της άφιξής της αφορά στην ετήσια έκθεση του Ταμείου για την οικονομία της ευρωζώνης, που θα παρουσιάσει στους ευρωπαίους υπουργούς Οικονομικών, οι οποίοι έχουν ήδη συγκεντρωθεί στο Λουξεμβούργο για τις εργασίες του Eurogroup και του ECOFIN.

Αν και λεπτομέρειες δεν έχουν ακόμα διαρρεύσει, σύμφωνα με πληροφορίες η έκθεση θα διαπιστώνει την ανθεκτικότητα της ευρωπαϊκής οικονομίας και την ισχυρή ανάπτυξη, επισημαίνοντας ωστόσο τις προκλήσεις του δημογραφικού και της παραγωγικότητας.

Επίσης, αναμένεται να κάνει λόγο και για την ανάγκη απαλοιφής των εσωτερικών εμποδίων στην Ένωση, ένα ζήτημα που ο Έλληνας υπουργός Κυριάκος Πιερρακάκης έχει τονίσει πολλές φορές στις συζητήσεις με ομολόγους του και ευρωπαίους αξιωματούχους και τώρα θα έχει την ευκαιρία να το αναλύσει εκτενώς και με την κ. Γκεοργκίεβα.

 

Μεγάλα funds ψάχνουν στην Ελλάδα

Σημαντικές συναντήσεις μεταξύ μετόχων και στελεχών funds από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο πραγματοποιούνται από χθες στην Αθήνα, στο πλαίσιο του διεθνούς συνεδρίου, Tech Tour.

Το γεγονός ότι το συνέδριο διεξάγεται για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά στη χώρα μας οφείλεται στην αθόρυβη και ουσιαστική δουλειά, που κάνουν οι επικεφαλής της Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας Επενδύσεων (ΕΑΤΕ), Χάρης Λαμπρόπουλος και Αντιγόνη Λυμπεροπούλου, οι οποίοι και εργάζονται όλα αυτά τα χρόνια πάνω στην εξωστρέφεια της τράπεζας, αλλά και στη χρηματοδότηση επιχειρηματικών προσπαθειών, μέσω της συνεργασίας τους με fund.

Αυτό αποτυπώνεται και από κάτι ακόμα: Την παρουσία του Πρέσβη των Εμιράτων, καθώς οι σχέσεις, που έχει χτίσει η ΕΑΤΕ με Mubadala & ADQ έχουν πλέον εμπεδωθεί και βασίζονται σε στερεές βάσεις.

Επιπλέον, για πρώτη φορά, συμμετέχει και η Jada, το fund of funds της Σαουδικής Αραβίας (θυγατρική του PIF). To «παρών» έδωσε και ο αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Οικονομίας, Νίκος Παπαθανάσης.

 

Πίτερ Γεωργιόπουλος: Οι απίθανες ατάκες…

Ο Πίτερ Γεωργιόπουλος, ο βετεράνος Ελληνοαμερικανός εφοπλιστής επέστρεψε και μίλησε για όλα.

Ανεβαίνοντας στη σκηνή του Marine Money Week στη Νέα Υόρκη την Τετάρτη αναφέρθηκε με ειλικρίνεια στις μεγάλες του επαγγελματικές επιτυχίες, παραδέχτηκε τις αποτυχίες του, θυμήθηκε την κορυφαία στιγμή της καριέρας του και μίλησε με χιούμορ —αλλά και αυτοκριτική- για όσα έχει μετανιώσει.

Για όσους παρακολουθούν τη ναυτιλιακή του πορεία από παλιά, η στιγμή θύμισε κάτι από το 2005, όταν ο Πίτερ Γεωργιόπουλος ίδρυσε τη ναυτιλιακή Genco Shipping & Trading, μία από τις πέντε εισηγμένες ναυτιλιακές που ηγήθηκε στις ΗΠΑ, και η μόνη που συνεχίζει να διαπραγματεύεται μέχρι σήμερα στο NYSE.

Στο πολυτελές Pierre Hotel του Μανχάταν, συμμετείχε σε μία ανοιχτή, αυθόρμητη συζήτηση επί σκηνής, με συντονιστές τον CFO της McAllister Towing Άλαν Γκίνσμπεργκ και τον Matt McCleery του Marine Money.

Και όπως πάντα, δεν μάσησε τα λόγια του.

Όταν ο Γκίνσμπεργκ αναφέρθηκε στους διαχειριστές χαρτοφυλακίων (portfolio managers) ως «έξυπνους», ο Γεωργιόπουλος απάντησε με καυστικό χιούμορ:

«Ελπίζω να μην τους ξανασυναντήσω ποτέ.

Είναι έξυπνοι στο να μαζεύουν χρήματα, αλλά όχι τόσο στο να λένε σε μια ναυτιλιακή εταιρεία τι να κάνει.»

«Ελπίζω να μη χρειαστεί να ξανασυνεργαστώ με private equity.

Αγόρασα μια εταιρεία πριν πέντε χρόνια και την έχω ιδιωτικά.

Είμαι πολύ ευχαριστημένος.»

Ο λόγος για την United Overseas Group, με στόλο 20 product tankers, η οποία —όπως είπε— διοικείται από την Ελλάδα από τον συνεργάτη του, Λεωνίδα Βροντίση.

Ο Πίτερ Γεωργιόπουλος έχει ηγηθεί μερικών από τις πιο γνωστές εταιρείες στον κλάδο: General Maritime (η οποία εξελίχθηκε σε Gener8 Maritime), Baltic Trading, αλλά και Aegean Marine Petroleum, της οποίας είχε διατελέσει πρόεδρος.

Στην ερώτηση για την κορυφαία στιγμή της καριέρας του, ανέφερε την εξαγορά 18 πλοίων aframax από την ναυτιλιακή Metrostar του Θεόδωρου Αγγελόπουλου έναντι 550 εκατ. δολ. το 2003, ως την κίνηση που «τον εκτόξευσε στο επόμενο επίπεδο».

«Τότε, κανείς δεν έκανε εξαγορές ύψους 500 εκατ. δολαρίων», τόνισε.

 

… Και γιατί ένας top εφοπλιστής νιώθει χαζός

Ωστόσο, δεν ήταν όλες οι κινήσεις του το ίδιο επιτυχημένες.

Η δεύτερη εξαγορά από τη Metrostar το 2010, όπως είπε, δεν έγινε τη σωστή χρονική στιγμή.

Όταν ρωτήθηκε για το τι μετανιώνει, με την γνωστή αυτοκριτική του διάθεση απάντησε: «Έπρεπε να τα είχα πουλήσει όλα το 2007».

«Πριν το 2008, η Genco και η Genmar είχαν χαμηλό δανεισμό, ισχυρή κάλυψη συμβολαίων.

Η Genco είχε 200 εκατ. δολάρια σε μετρητά. Αν ούτε αυτό δεν σε προστατεύει, τότε πρέπει να τα πουλήσεις όλα.»

Και συμπλήρωσε: «Πάντα πίστευα ότι ήμουν καλός στις αγορές, αλλά κακός στις πωλήσεις.

Το έχω ακόμα αυτό το πρόβλημα.

Κρατάω πράγματα για πολύ καιρό.»

Με χιούμορ και ειρωνεία, ο Γεωργιόπουλος παραδέχθηκε ότι αυτό που τον κάνει να νιώθει «χαζός», είναι το γεγονός ότι δεν εισήγαγε ποτέ στις εταιρείες του τα περιβόητα «management fees» των συνδεδεμένων μερών, που επέτρεψαν στους ανταγωνιστές να διοχετεύσουν εκατομμύρια στις ιδιωτικές τους εταιρείες.

 «Δεν κάναμε τίποτα από αυτά.

Είμαι χαζός.

Θα έπρεπε να τα είχα κάνει όλα.

Το άλλο πρόβλημα είναι ότι στην Αμερική μπορείς να πας φυλακή για τέτοια πράγματα.»

Πλέον, ο επιχειρηματίας περνά τον περισσότερο χρόνο του στην εξοχή, στο Millbrook της Νέας Υόρκης.

Αλλά φαίνεται ότι μια νέα ναυτιλιακή γενιά ξεπροβάλει, καθώς ο 17χρονος γιος του ξεκινά αυτό το καλοκαίρι πρακτική σε ναυλομεσιτική εταιρεία δεξαμενόπλοιων.

«Ας δούμε αν θα του αρέσει», σχολίασε ο ισχυρός άνδρας της ναυτιλίας.

 

Νίκος Πατέρας: Δύο εταιρείες real estate

Στην ίδρυση δύο εταιρειών «Βασιλίσσης Σοφίας 16» και «Βασιλίσσης Σοφίας 18», με αρχικό κεφάλαιο 1,5 εκατ. ευρώ προχώρησε ο εφοπλιστής της Contships, Νίκος Πατέρας.

Πρόκειται για ΙΚΕ όπου ο κ. Πατέρας είναι διαχειριστής και οι εταιρείες Classic Avenue και Center Avenue μοναδικoι εταίροι, κι αυτές που κατέβαλαν το αρχικό ποσό.

Οι εταιρείες θα δραστηριοποιούνται στην εκμίσθωση και διαχείριση ιδιόκτητων ή μισθωμένων ακινήτων, καθώς και στην αγοραπωλησία αυτών.

Να θυμίσω ότι τα γραφεία της εταιρείας του κ. Πατέρα, Contship, βρίσκονται στην οδό Βασιλίσσης Σοφίας.

 

Η «σιδερένια λογική» του Παπασταύρου

Είναι εύκολο να είσαι γραφειοκράτης στις Βρυξέλλες, να στρογγυλοκάθεσαι σε αναπαυτικά γραφεία με παχυλούς μισθούς και να εκδίδεις… απανταχούσες.

Μια από τις πιο πρόσφατες, είναι η ντιρεκτίβα (σ.σ. τη μελέτησαν καθόλου ή έτσι την έβγαλαν στον αέρα;) για πλήρη και οριστική απεμπλοκή της ΕΕ από το ρωσικό φυσικό αέριο μέχρι το 2027.

Ως γενικό πλαίσιο ίσως και να στέκει.

Όμως, ο ΥΠΕΝ Σταύρος Παπασταύρου χωρίς σε καμία περίπτωση να διαφωνεί με τη γενική ιδέα, έχει προβληματισμούς ως πρακτικός οπαδός της «σιδερένιας λογικής» που είναι.

Μιλώντας σε συνέδριο ο ΥΠΕΝ, αναφέρθηκε πολύ σωστά, στις παρενέργειες που μπορεί να έχει το σχέδιο της Κομισιόν για πλήρη απεξάρτηση από το ρωσικό αέριο.

Να θυμίσω πως βάσει συμβολαίων, το 40% των συνολικών εισαγωγών αερίου της Ελλάδας είναι σήμερα από τη Ρωσία.

Ο κος Παπασταύρου, έθεσε τρεις βασικές προϋποθέσεις για την απεξάρτηση με την οποία ο ίδιος συμφωνεί επί της αρχής, αλλά σημασία έχει η μεθόδευση.

Πρώτη προϋπόθεση να μην έχουμε ξαφνική «εκδικητική» αύξηση τιμών από τους Ρώσους, ενόψει διακοπής τροφοδοσίας.

Εδώ να αναφερθούμε εμείς στον Οργανισμό Argus Media, που, έχοντας πληροφορίες από την κρατική εταιρεία της Σλοβακίας TPP αναφέρεται σε πολύ πιθανή αύξηση τιμών κατά 4-6 ευρώ/MWh.

Άρα επιπλέον κόστος, μαζί με τα μεταφορικά 500- 700 εκατομμύρια.

Ποιος θα τα επιβαρυνθεί;

Δεύτερη προϋπόθεση, πολύ βασική, να μην λειτουργήσει η «πέμπτη φάλαγγα» της Τουρκίας.

Πολύ απλά να μην εισάγεται στην ΕΕ ρωσικό αέριο, βαφτισμένο ως τουρκικό, μέσω του λεγόμενου «Turkish Blend».

Τρίτη προϋπόθεση, η απεξάρτηση να γίνει με άρτια νομικά μέσα.

Όπως λένε κορυφαίοι νομικοί στις Βρυξέλλες, πολλές ευρωπαϊκές εταιρείες θα οδηγηθούν με το ζόρι στις διεθνείς διαιτησίες από την Gazprom.

Η ρωσική εταιρεία θα εγείρει θέματα αποζημιώσεων εκατοντάδων εκατομμυρίων αν «σπάσουν» τα μακροχρόνια συμβόλαια που λήγουν μετά το τέλος του 2027 και δεν είναι λίγα.

Θα θέσω και εγώ ως ταπεινός wiseman μία ακόμη παράμετρο: το ρωσικό αέριο εξάγεται κατά εκατομμύρια κυβικά μέτρα πλέον στη φίλη μας την Ινδία.

Από εκεί, ως… ινδικό αέριο (σ.σ. η χώρα του Μαχάτμα Γκάντι δεν παράγει ούτε σταγόνα!) εξάγεται συνήθως στα Εμιράτα ή και οπουδήποτε αλλού στον πλανήτη, ως υγροποιημένο (LNG) κατά κύριο λόγο μάλιστα με ελληνικά πλοία, τα γνωστά και θηριώδη LNG Carriers.

Ποιος θα ελέγξει τι σόι ινδικό αέριο είναι αυτό, όταν μάλιστα είναι φθηνότερο από τα άλλα;

Συνεπώς ο Παπασταύρου «θέτει τον δάκτυλον εις τον τύπον των ήλων» για τους δύσπιστους, για να θυμηθώ το Κατά Ιωάννη Ευαγγέλιο.

Οι … βραδυπορούντες τεχνοκράτες της κας Ούρσουλα Φον Ντερ Λάιεν τι λένε;

 

Ο Δ. Διαμαντίδης πούλησε πλοίο που είχαν χτυπήσει οι Χούθι

Η πώληση του δεξαμενόπλοιου Sounion σηματοδοτεί τον επίλογο ενός επεισοδίου που συγκλόνισε τη ναυτιλιακή κοινότητα, αναδεικνύοντας τους γεωπολιτικούς κινδύνους που ελλοχεύουν για τον κλάδο.

Το suezmax της ναυτιλιακής Delta Tankers του εφοπλιστή Διαμαντή Διαμαντίδη, το οποίο βρέθηκε στο επίκεντρο μίας από τις σφοδρότερες επιθέσεις των Χούθι στην Ερυθρά Θάλασσα, τον περασμένο Αύγουστο, άλλαξε χέρια διακριτικά, χωρίς επίσημες ανακοινώσεις για το τίμημα ή τον νέο ιδιοκτήτη.

Το χωρητικότητας 163.800-dwt (κατασκευής 2006) τάνκερ δεν περιλαμβάνεται πλέον στον στόλο της ναυτιλιακής, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της, ενώ τα στοιχεία της βάσης δεδομένων Equasis αναφέρουν ότι πουλήθηκε τον Μάιο.

Η VesselsValue εκτιμά την αξία του πλοίου, στην περίπτωση που συνεχίσει την εμπορική του δραστηριότητα, στα 34,6 εκατ. δολάρια και στα 11,7 εκατ. δολάρια αν οδηγηθεί προς διάλυση.

Πηγές που επικαλείται το TradeWinds, αναφέρουν ως πιθανότερο σενάριο την πώληση του Sounion για σκραπ, καθώς οι ζημιές που υπέστη κατά την επίθεση ήταν μεγάλες και δεν είναι σε κατάσταση να ναυλωθεί.

Η εικόνα του Sounion, φλεγόμενο και εγκαταλειμμένο στα ανοιχτά της Υεμένης, παραμένει μια τραγική υπενθύμιση των αυξανόμενων κινδύνων που απειλούν τη διεθνή ναυσιπλοΐα.

Παρά τις προσπάθειες διάσωσης και την ρυμούλκηση του μέσα από τη Διώρυγα του Σουέζ, τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους, το πλοίο φαίνεται πως δεν θα επανέλθει σε εμπορική δραστηριότητα.

Πηγές από την αγορά διάλυσης πλοίων αναφέρουν στο TradeWinds ότι το Sounion επέστρεψε στην Ελλάδα και πραγματοποιήθηκαν εργασίες καθαρισμού στο αγκυροβόλιο του Πειραιά πριν από μερικές εβδομάδες.

Ωστόσο, το MarineTraffic δεν εμφανίζει την θέση του από πέρυσι.

Η βρετανική Clarksons το περιγράφει ως «κατεστραμμένο/εκτός λειτουργίας» υπό άγνωστη ιδιοκτησία.

 

Γαλλική εταιρεία έρχεται στην Ελλάδα

Σε επέκταση στην Ελλάδα με ίδρυση εταιρείας στη χώρα μας, προχωρά μια μεγάλη γαλλική εταιρεία.

Πρόκειται για την Mobilitas Greece με κεφάλαιο 50.000 ευρώ, έδρα την οδό Βαλαωρίτου 18 στο κέντρο της Αθήνας και διαχειριστή τον Alain Taieb.

Πρόκειται για τον επικεφαλής της μητρικής εταιρείας η οποία δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 100 χώρες σε διάφορους τομείς όπως μετακομίσεις, διαχείρισης αρχείων, ψηφιοποίηση αρχείων, project γύρω από τον πολιτισμό κ.λπ.

Η ελληνική εταιρεία έχει σκοπό το λιανικό εμπόριο έργων τέχνης, πολιτιστική εκπαίδευση, ψηφιακά δεδομένα, υπηρεσίες αποθήκευσης, ενοικίαση σκαφών μεταφοράς εμπορευμάτων κ.λπ.

 

Χρυσές δουλειές για τη L’ Oreal στην Ελλάδα

Οι δουλειές στην Ελλάδα για τον γαλλικό πολυεθνικό κολοσσό καλλυντικών πάνε πολύ καλά, όπως φαίνεται.

Πέρυσι οι πωλήσεις της L’Oréal Hellas ξεπέρασαν τα 250 εκατ. ευρώ, ενώ τα καθαρά κέρδη άγγιξαν τα 29,5 εκατ. ευρώ.

Σχεδόν στο σύνολό τους, τα κέρδη αυτά θα διανεμηθούν ως μέρισμα στη μητρική – 29,45 εκατ. ευρώ για το 2024 – επιβεβαιώνοντας ότι η ελληνική θυγατρική αποτελεί μια αξιόπιστη και σταθερή πηγή μερισματικής απόδοσης για τον Όμιλο.

Για το 2023 είχε προηγηθεί μέρισμα 25,6 εκατ. ευρώ, ενώ και το 2022 είχε δοθεί μέρισμα σχεδόν 20 εκατ. ευρώ.

Συνολικά από την θυγατρική της η L’Oreal έχει πάρει μερίσματα 75 εκατ. ευρώ.

Με την Alessandra Delfini στο τιμόνι, η εταιρεία εκτός από τις επιδόσεις ρεκόρ που έγραψε πέρυσι σε τζίρου και κερδοφορία έκλεισε τη χρονιά με τα υψηλότερα διαθέσιμα που είχε ποτέ στην ιστορία της φτάνοντας στα 36,344 εκατ. ευρώ από 33,542 εκατ. ευρώ στην αρχή της χρήσης.

 

Τι θα γίνει με τα ακίνητα

Πολλά και ενδιαφέροντα περιλαμβάνονται στη νομισματική έκθεση του διοικητή της ΤτΕ, Γιάννη Στουρνάρα, που παραδόθηκε χθες στον πρόεδρο της Βουλής, Νικήτα Κακλαμάνη.

Για τις συστάσεις που κάνει, τα προβλήματα της οικονομίας, τους φόβους για τα βασικά μεγέθη θα διαβάσετε σε άλλες σελίδες του mononews.

Θέλω να σταθώ σε ένα «καυτό» θέμα, αυτό των ακινήτων που κανείς δεν ξέρει αν θα συνεχίσουν να ανεβαίνουν οι τιμές και πού θα φτάσουν επιτέλους.

Έτσι, μετά την αγορά, και η Τράπεζα της Ελλάδος διαπιστώνει ότι τα κυβερνητικά προγράμματα στέγασης πέφτουν στο κενό, όταν δε συνδυάζονται με δραστικές πρωτοβουλίες τόνωσης της προσφοράς ακινήτων, αφού αν και είναι κοινωνικά προς τη σωστή κατεύθυνση, αυξάνουν περαιτέρω την ήδη υπερβάλλουσα ζήτηση.

Η έκθεση αναφέρει ότι η αύξηση των τιμών των κατοικιών αναμένεται να οδηγήσει σε κόπωση της εγχώριας ζήτησης, εκεί όπου οι αξίες υπερβαίνουν τα επίπεδα προσιτότητας και τα ακίνητα δεν ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των υποψήφιων αγοραστών.

Στους παράγοντες που επιβαρύνουν τη λειτουργία της αγοράς προστέθηκαν και οι πρόσφατες αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας για τον ΝΟΚ.

Το πρώτο τρίμηνο οι ξένες άμεσες επενδύσεις στην Ελλάδα στα ακίνητα κατέγραψαν αρνητικό ετήσιο ρυθμό μεταβολής (-31,4%) και περιορίστηκαν σε 356,8 εκατ. ευρώ, από 520 εκατ. ευρώ.

Μόνο το κάστρο της Golden Visa μένει απόρθητο, αφού τα αιτήματα ανήλθαν σε 3.506, αυξημένα κατά 32%.

 

Ποιοι είναι οι γαλάζιοι αντάρτες;

Δεν ξέρω αν το Μέγαρο Μαξίμου έχει προσλάβει από χθες τον… Σέρλοκ Χολμς.

Αυτό που ξέρω είναι ότι μέχρι και ο… Πίνατ έχει μείνει με την απορία και ψάχνει σαν δαιμόνιος ντέντεκτιβ να αποκαλύψει ποιοι δύο βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας δεν ψήφισαν την παραπομπή Καραμανλή.

Για να εξηγούμαστε.

Η ΝΔ έχει 155 βουλευτές, ο Κώστας Αχ. Καραμανλής δεν μπορούσε να ψηφίσει για τον εαυτό του ενώ οι ανεξάρτητοι βουλευτές Κυριαζίδης και Κατσιβαρδάς δήλωσαν ότι ψήφισαν υπέρ της παραπομπής.

Επομένως δύο «γαλάζιοι» δεν στήριξαν την πρόταση της κυβέρνησης.

Ή λοιπόν λένε ψέματα οι ανεξάρτητοι ή όντως υπήρξαν δύο αντάρτες που όλοι ψάχνουν να βρουν και δεν βρίσκουν.

Υπάρχει και η περίπτωση του λάθους με τόσες κάλπες, αλλά εγώ το βρίσκω πολύ ανόητο να ψήφισαν λανθασμένα…

Εδώ που τα λέμε δύσκολα θα μάθουμε τα ονόματά τους.

Κορόιδα δεν είναι να βγάλουν τα μάτια μόνοι τους, ούτε να καρφωθούν…

 

Η αποθέωση του Φλωρίδη…

Πέρασα χθες από κάτι στέκια «γαλάζιων» βουλευτών και στελεχών και να σας πω την αλήθεια ένα όνομα άκουγα να λένε «Γιώργος».

Αναρωτήθηκε ποιον Γιώργο εννοούν αφού ο μοναδικός που έμεινε στην ιστορία με το μικρό του όνομα και δη Γιώργος (σ.σ. Γιωργάκης για να λέμε την αλήθεια) ήταν ο Παπανδρέου.

Όμως, όχι. Η αποθέωση που επιφύλασσαν τα γαλάζια στελέχη αφορούσε στον Γιώργο Φλωρίδη.

Τόσο θερμά λόγια μετά την εμφάνισή του στη Βουλή, δεν έχει ακούσει υπουργός τον τελευταίο καιρό.

Πολλώ δε μάλλον υπουργός που προέρχεται από τις τάξεις του ΠΑΣΟΚ, δεν είναι δηλαδή ορίτζιναλ Νεοδημοκράτης.

«Να αγιάσει το στόμα του μ’ αυτά που είπε για τη Ζωή».

«Επιτέλους κάποιος τόλμησε να την κάνει με… τα κρεμμυδάκια».

«Βρέθηκε κάποιος να κάνει τη Ζωή να σιωπήσει. Απίστευτο», έλεγαν όλοι.

Η αλήθεια είναι ότι ο υπουργός Δικαιοσύνης ήταν πολύ καίριος στην ομιλία του στη Βουλή.

Θύμισε υποθέσεις που θέλει να ξεχάσει η πρόεδρος της Πλεύσης.

Αλλά θύμισε επίσης και τον εκτρωματικό, στα όρια του εγκληματικού, νόμο Παρασκευόπουλου, ο οποίος είχε οδηγήσει στην αποφυλάκιση 17.000 κρατουμένων, κάποιοι εκ των οποίων σκληροί κακοποιοί.

Για να μην ξεχνιόμαστε δηλαδή. Και να μη νομίζει η Ζωή Κωνσταντοπούλου πως ξεχάσαμε…

 

Χάνει έδαφος για τον Αρειο Πάγο ο αδερφός

Μιας και μιλάω για τον Φλωρίδη, να σας πάω σε έναν άλλον Φλωρίδη, τον Βασίλη, αδερφό του υπουργού.

Όπως μαθαίνω, παρ’ ότι μέχρι το τέλος έδωσε αγώνα για να γίνει εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, πλέον οι πιθανότητές του έχουν ελαχιστοποιηθεί.

Όπως όλα δείχνουν ο αντιεισαγγελέας και εκπρόσωπος τύπου του Αρείου Πάγου, Κωνσταντίνος Τζαβέλας, είναι αυτός που θα διαδεχθεί την κ. Αδειλίνη.

Αλλωστε ο Τζαβέλας είναι πρώτος στις προτιμήσεις των ανωτάτων δικαστών.

Αν και πολύ ικανός δικαστικός, ο Βασίλης Φλωρίδης ενδεχομένως να «πληρώνει» το γεγονός ότι είναι στενός συγγενής του υπουργού Δικαιοσύνης, ο οποίος θα κάνει και την εισήγηση.

 

Έχουμε beef Δούκα με Χριστοδουλάκη

Για να πάμε λίγο στο ΠΑΣΟΚ, να σας πω ότι ηπειρώτης δεν είμαι, αλλά αυτό το κόμμα μου θυμίζει το… γεφύρι της Άρτας. Ολημερίς το χτίζανε, το βράδυ γκρεμιζόταν.

Και αναφέρομαι σε αυτό μετά τις δηλώσεις του Νίκου Χριστοδουλάκη ο οποίος είπε λίγο- πολύ ότι το μνημόνιο του Γιώργου Παπανδρέου θα μπορούσε να αποφευχθεί με άλλους τρόπους, χωρίς βέβαια να τους κατονομάσει.

Το γάντι σήκωσε αμέσως ο Χάρης Δούκας ο οποίος με δήλωσή του, υποστήριξε ότι ο πρώην τσάρος της Ελληνικής Οικονομίας κάνει μεγάλο λάθος αφού ούτε οι Ισπανοί, ούτε οι Πορτογάλοι, ούτε οι Ιρλανδοί, ούτε οι Κύπριοι, ούτε οι Έλληνες, ανακάλυψαν έναν άλλο δρόμο απέναντι στην κρίση.

Η παρέμβαση του δημάρχου είχε ως συνέπεια να έρθει μία μίνι κρίση στο ΠΑΣΟΚ αφού ο Νίκος Χριστοδουλάκης στηρίζει τον νυν πρόεδρο Νίκο Ανδρουλάκη, ενώ ο Χάρης Δούκας έχει άριστες σχέσεις με τον Γιώργο Παπανδρέου.

Πηγές της πλατείας Κοτζιά μας είπαν ότι σε καμία περίπτωση ο Χάρης Δούκας δεν βάζει στο κάδρο των ευθυνών τον Νίκο Ανδρουλάκη αλλά αποκλειστικά τον πρώην υπουργό ο οποίος έκανε μία δήλωση που ήταν εκτός τόπου και χρόνου.

 

Ο Βελόπουλος, ο Ιβάν και ο Τέλης

Εντάξει, για τη σοβαρότητα του πολιτικού ανδρός η αλήθεια είναι ότι έχω αμφιβάλλει πολλές φορές και διαχρονικά.

Για τον Κυριάκο Βελόπουλο μιλάω βεβαίως ο οποίος έχει πάρει θάρρος από τα γκάλοπ και βαράει όπου βρει κι όποιον βρει.

Εκτός κι αν νομίζει ότι είναι ο επί της Γης εκπρόσωπος του… Ιησού, μιας και μπορεί να πουλάει τις επιστολές του.

Αλλά αυτή η επίθεση στην κυβέρνηση γιατί, όπως υποστηρίζει, θέλει να… ξηλώσει τον Ιβάν Σαββίδη και να του πάρει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, με ξεπερνά.

Δηλαδή καλύτερο αντιπρόσωπο στη Βουλή δεν θα μπορούσε να έχει ο ρωσοπόντιος επιχειρηματίας.

Μια επιχειρηματική κόντρα, με παοκτζήδικη διάσταση, μεταξύ Σαββίδη και Μυστακίδη έχει μετατραπεί για τον Βελόπουλο σε μια ακόμη θεωρία συνωμοσίας.

Όπως αυτές με το ξυλόλιο και τους διπλάσιους νεκρούς στα Τέμπη, που βεβαίως, τώρα τις έχει ξεχάσει, δεν τις αναφέρει καν.

Στη Βουλή, όμως, ο Βελόπουλος μίλησε για το νέο «φρούτο», εννοώντας τον Μυστακίδη, με τον οποίο η κυβέρνηση θέλει να διώξει τον Σαββίδη για να του πάρει το λιμάνι.

«Φέρατε τον Μυστακίδη με ραντεβού υπουργού της Νέας Δημοκρατίας και του προέδρου του ΑΣ ΠΑΟΚ που κλείστηκε.

Βγήκε ο Μυστακίδης μπροστά για να φάτε τον Σαββίδη επειδή είναι φίλος του Πούτιν και επειδή κάποιοι φίλοι σας θέλουν τα λιμάνια» τόνισε.

Τι να πει κανείς.

Μωραίνει κύριος…

 

Σπέτσες: Η Ευγενία η Α’, δίνει 31 χιλ. για το site του δήμου!

Καθημερινά με εκπλήσσει με τις αποφάσεις της η δήμαρχος Σπετσών, η Ευγενία η Α΄ (Φραγγιά), γνωστή και ως… κόμισσα των Σπετσών.

Την ίδια στιγμή που το νησί ξεμένει από νερό και την ώρα που μια υγειονομική βόμβα είναι απασφαλισμένη στην παράνομη χωματερή που λειτουργεί εδώ και χρόνια, η δήμαρχος Φραγγιά αποφάσισε να… ανανεώσει την ιστοσελίδα του δήμου.

Διότι αποτελεί προτεραιότητα προφανώς για τη δημοτική αρχή, να φτιάξουν το site, προφανώς για να… επικοινωνήσουν το σημαντικό έργο της κ. Φραγγιά.

Μάλιστα, όπως διαβάζω σε χθεσινή ανάρτηση στη Διαύγεια, ενέκριναν και δαπάνη 31 χιλιάδες ευρώ «για την ανάθεση της υπηρεσίας «Παροχή υπηρεσιών για την αναβάθμιση και συντήρηση της επίσημης ιστοσελίδας του Δήμου Σπετσών».

Τα 29.450 ευρώ θα δοθούν φέτος και τα 1.550 ευρώ το 2026.

Εγώ θα έλεγα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό για να ανανεώσεις την εικόνα ενός site.

Μήπως να μου ανέθετε εμένα το συγκεκριμένο project και να το κάνω με τα μισά λεφτά;

Όμως, εδώ ταιριάζει άψογα η φράση «τι του λείπει του ψωριάρη, φούντα με μαργαριτάρι».

Και προφανώς δεν εννοώ το πανέμορφο νησί των Σπετσών, αλλά εκείνους που διαχειρίζονται την τύχη του και βάζουν άλλες προτεραιότητες, κι όχι να λύσουν τις πραγματικές ανάγκες των κατοίκων και των τουριστών.

 

Αποποίηση Ευθύνης: Το περιεχόμενο και οι πληροφορίες της στήλης προσφέρονται αποκλειστικά και μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να εκληφθούν ως συμβουλή, πρόταση, προσφορά για αγορά ή πώληση των κινητών αξιών, ούτε ως προτροπή για την πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης. Κατά συνέπεια δεν υφίσταται ουδεμία ευθύνη για τυχόν επενδυτικές και λοιπές αποφάσεις που θα ληφθούν με βάση τις πληροφορίες αυτές.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
ΣΧΟΛΙΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι γοητευτικές 9, γιατί έκανε ράλι η Ευρώπη Holdings, η μάχη Πειραιώς-Alpha και Credia-Optima, ποιος ship-owner με Ferrari και ο βλαχομπαρόκ ανιψιός του τρέμουν τις ΗΠΑ, η επιτυχία Πιέρ-Κωστή και η λίστα Mononews Shipping 20
Τo mononews, η Goldman και οι 2.100 μονάδες, τα μυστικό της ΓΕΚ και το roadshow της Intralot, η «τιμωρία» Καραφωτάκη, ο γητευτής Γιώργος Προκοπίου, ο Πιερ σε εγρήγορση, η δικαίωση του Άδωνι και το super party στο Saint Tropez
Τι συμβαίνει με Eurobank, Optima και Credia, τα σχέδια και οι φήμες σε ΓΕΚ, Aktor, ΑΒΑΞ, ποιοι «μαύρισαν» τον Τόλη τον Α’, το νέο σκάνδαλο στις Σπέτσες και πόσο κόστισε το πάρτι Κούστα
Οι super μετοχές και τα μεγάλα ράλι, το deal ΓΕΚ-ΜΟΗ, το «θαύμα» της νονάς Βρεττού, στο 1,5 εκατ. η χορηγία Τσάκου, η αποφοίτηση στον Μωραΐτη, η νέα επένδυση της Τραυλού, και γιατί ο Καραφωτάκης πρέπει να πληρώσει 14,5 εκατ. ευρώ
Η νέα λάμψη στις τράπεζες, το μυστικό της Metlen, ο πόλεμος Μεγάλου-Ψάλτη, ο «κόκκινος» Τσάκος, το MAGA του Εξάρχου, πόσα έδωσε o Π. Διαμαντίδης στον πεθερό Βακάκη, και ο Αργυρός guest στο γάμο του
Diamonds 11, σαμπάνιες, φράουλες και mega αποδόσεις, τι θα γίνει με την Optima, συγγενής του ship-owner με την Ferrari στο δόκανο των ΗΠΑ, ο νέος φόβος του Μ.Μ., η μεγάλη επένδυση του ΥΓΕΙΑ, τα παιχνίδια του Γιάννου, και τα δώρα του εφοπλιστή στην αοιδό
Οι σαγηνευτικές 7, το ρεσιτάλ Οptima-Αττικής, γιατί όλοι οι μικροί χρηματιστές πουλάνε, οι σεσημασμένοι Donohoe-Πιερ, τι δείχνουν τα νέα γκάλοπ, τι λέει η Ευρωπαία Εισαγγελέας και πού στοχεύει ο Τσάκος
Οι φήμες για placement της Jumbo, ποιον Έλληνα εφοπλιστή με Ferrari ψάχνουν οι ΗΠΑ, νέα δικογραφία για ΟΠΕΚΕΠΕ, πότε θα γίνουν εκλογές και ανασχηματισμός, τι συνέβη με τον Βορίδη και το hot πάρτι της χρονιάς της ThemisΖ
Οι ξένοι και το big party στις τράπεζες, τα πάνω κάτω του Κόκκαλη και το risky trade στην ΕΧΑΕ, ο Ψάλτης, ο Βασιλάκης και οι σχέσεις εμπιστοσύνης, ο Φλωρίδης πάει στον ΑΠ, και ένα hot σκηνικό με 65χρονο εφοπλιστή, μια τραγουδίστρια και κάτι… μαυρισμένα μάτια
Η Intralot και τα μυστήρια της Intracom, τι συμβαίνει με την Βιοχάλκο, o Πιέρ «έκοψε» τον υπερ-Τειρεσία, γιατί λιποθύμησε ο Γιάννος ο Α’ και η αλησμόνητη περιπέτεια της Νιάρχου με την τζαμπατζού δημοσιογράφο
    1x