• Το ράλι της AEGEAN και οι νέες 20 hot μετοχές, ο Εξάρχου και η επική άνοδος της Intrakat, το κρυφτό της Ellington και τι λέει ο εφοπλιστής ΔΔ σε τραπεζίτες και brokers για τον γιο του

    Σε ένα ιδιότυπο κρυφτούλι έχουν επιδοθεί τις τελευταίες ημέρες οι άνθρωποι της Ellington…

    image

    Οι 20 μετοχές με τα νέα υψηλά

    Χθες για μια ακόμα συνεδρίαση ο Γενικός Δείκτης έδειξε τη δυναμική του.

    Έφτασε αισίως στις 1.300 μονάδες με πάνω από 20 μετοχές να σημειώνουν υψηλά 52 εβδομάδων.

    Μεταξύ αυτών, η ΑΒΑΞ ΑΒΑΞ 2,74% 1,50 η ΕΧΑΕ ΕΧΑΕ 1,77% 5,18 η ΙΝΤΕΑΛ ΙΝΤΕΚ 1,45% 6,29 η Ιντρακάτ ΙΝΚΑΤ 1,61% 5,05 τα Ελληνικά Καλώδια, το Ιατρικό Κέντρο, η Lamda Development ΛΑΜΔΑ 2,20% 6,97 η AEGEAN AIR ΑΡΑΙΓ -0,98% 12,14 η JUMBO ΜΠΕΛΑ 0,56% 28,70 ο ΑΔΜΗΕ ΑΔΜΗΕ 0,91% 2,22 η ΤΙΤΑΝ και η Πειραιώς.

    Υπάρχουν και οι μετοχές της μικρής κεφαλαιοποίησης, όπως η Δομική Κρήτης, η ΕΛΓΕΚΑ κ.λ.π.

    Επιπρόσθετα είχαμε και τη δήλωση του οικονομολόγου και εμπνευστή του ακρωνυμίου BRICS (Βραζιλία, Ρωσία, Ινδία, Κίνα, Νότια Αφρική) Τζιμ Ο΄Νηλ, ο οποίος μίλησε στο «The Economist Impact Events SE Europe».

    Μεταξύ άλλων, ο έμπειρος αναλυτής υποστήριξε ότι «χρωστάμε ένα σημαντικό μάθημα στην Ελλάδα», το οποίο αφορά το εξής: «Όσο άσχημη και αν δείχνει μία κρίση, μπορείς να την ξεπεράσεις. Ή αλλιώς, μην αφήσεις ποτέ μία κρίση να πάει χαμένη».

    Ταυτόχρονα, εξέφρασε την πεποίθηση ότι η Ελλάδα θα ανακτήσει σύντομα την επενδυτική βαθμίδα, κάτι το οποίο είναι… ζήτημα χρόνου.

    Από την ώρα που θα ολοκληρωθούν οι προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης το προσεχές Σάββατο, η αναβάθμιση της Ελλάδος, μπορεί να γίνει ανά πάσα στιγμή.

     

    Intrakat: Επική άνοδος – Τα ισχυρά σχέδια Εξάρχου

    Μια από τις μετοχές που εξακολουθούν να ξεχωρίζουν είναι η Intrakat του Αλέξανδρου Εξάρχου.

    Η μετοχή ήδη ξεπέρασε τα 400 εκατ. ευρώ σε κεφαλαιοποίηση, καθώς ο ισχυρός ανήρ της εισηγμένης, Αλέξανδρος Εξάρχου έχει βάλει σε πορεία κερδοφορίας την εταιρεία του.

    Ο ισχυρός άνδρας της Intrakat μέσα σε ένα χρόνο κατάφερε να γιγαντώσει τον όμιλο και να τον κάνει το Νo2 μεταξύ του ανταγωνισμού, μετά και την εξαγορά της ΑΚΤΩΡ.

    Η Intrakat έχει στραφεί προς τα έργα ΑΠΕ, τα ΣΔΙΤ και τις παραχωρήσεις, καθώς κρίθηκε ότι μέσω αυτών η εισηγμένη μπορεί να ξεκλειδώσει σταθερές χρηματοδοτικές ροές, έτσι ώστε να πετύχει εντός του 2023 το break-even και να είναι σε θέση να αποδίδει σταθερά και υγιή μερίσματα βάσει της κερδοφορίας της εταιρείας από το 2024.

    Η μετοχή στα αρχές Μαΐου βρισκόταν στα 1,60 ευρώ και χθες έκλεισε στα 2,50 ευρώ με όγκο συναλλαγών 981.000 χαρτιά.

    Μάλιστα, προχθές μεγάλος θεσμικός, τοποθετήθηκε στην μετοχή αγοράζοντας 1,5 εκατ. χαρτιά.

    Επιπλέον, άνοδος καταγράφεται και στα ίδια κεφάλαια της εισηγμένης, καθώς αυτά από τα 80,7 εκατ. Ευρώ που είχαν διαμορφωθεί λίγο ύστερα από την αλλαγή σκυτάλης, εκτιμάται ότι μέσα στον Ιούνιο του 2023 έχουν ξεπεράσει τα 160 εκατ. Ευρώ.

    Σημειώνεται ότι το στήριγμα της μετοχής ήταν η επιτυχημένη αύξηση μετοχικού κεφαλαίου αξίας 100 εκατ. Ευρώ, η οποία καλύφθηκε από όλους τους μετόχους της εισηγμένης, στις αρχές του 2023.

    Μάλιστα, οι μέτοχοι της εταιρείας δείχνουν απόλυτη εμπιστοσύνη προς αυτή, καθώς πριν από λίγες ημέρες ο εφοπλιστής Κωνσταντίνος Αγγέλου αύξησε το ποσοστό συμμετοχής του στην Intrakat από το 13,7% στο 15,5% μέσω της Blue Silk LTD, ενώ και η τριανδρία των βασικών μετόχων (Εξάρχου – Μπάκος – Καϋμενάκης) εξαγόρασε μέσω της Winex Investments το ποσοστό παλαιού μετόχου και πλέον η θέση τους έχει διαμορφωθεί από το 34,78% στο 36,5%.

     

    AEGEAN AIR: Νέο ρεκόρ

    Μια άλλη μετοχή που πρωταγωνιστεί είναι της AEGEAN AIR, του Ευτύχη Βασιλάκη, που χθες έκλεισε στα 11,40 ευρώ.

    Σε νέο της report η Eurobank Equities εξηγεί ότι η Aegean Airlines έχει ισχυρό ξεκίνημα για το 2023 και πέτυχε αξιοσημείωτα θετικό EBITDA ύψους 19 εκατ. ευρώ το α’ τρίμηνο, τυπικά ένα τρίμηνο που συνδέεται με ζημιές, αξιοποιώντας την εξαιρετική αύξηση των εσόδων (άνω του 30% πάνω από το α’ τρίμηνο του 2019).

    Η τιμή της μετοχής της Aegean έχει αυξηθεί πάνω από 40% από τα προ της πανδημίας επίπεδα, αξιοποιώντας τη βελτιωμένη δυναμική των κερδών και τις ισχυρές τάσεις της καλοκαιρινής ζήτησης και τις προοπτικές του τουρισμού.

    Παρά το ράλι (άνω του 110% φέτος), η αποτίμηση παραμένει ελκυστική σε 5,2 φορές σε όρους EV/EBITDA, καθώς τα κέρδη έχουν επίσης αυξηθεί παράλληλα.

    «Με τη μετοχή να διαπραγματεύεται με έκπτωση άνω του 20% σε σχέση με τις καλύτερες στην κατηγορία της, έχοντας έναν πολύ ισχυρό ισολογισμό και όντας σε καλή θέση για να επαναλάβει την καταβολή μερίσματος (€0,26 από τα κέρδη του 2023), υποστηρίζουμε ότι το προφίλ κινδύνου – απόδοσης παραμένει ελκυστικό.

    Αποτιμούμε την Aegean εφαρμόζοντας έναν πολλαπλασιαστή EV/EBITDAR 5,8 φορές για το 2023, σύμφωνα με τον ιστορικό μέσο όρο και λίγο υψηλότερα από την προηγούμενη παραδοχή μας (5,5 φορές), ώστε να αντανακλάται η καλύτερη ορατότητα των κερδών και τα χαμηλότερα ασφάλιστρα κινδύνου στην Ελλάδα μετά τις εκλογές.

    Ως αποτέλεσμα, η τιμή-στόχος μας αυξάνεται στα €13,9 από €9 πριν», επισημαίνει η Eurobank Equities.

    Δεδομένου του ισχυρού α’ τριμήνου και των ισχυρών ενδείξεων για την καλοκαιρινή περίοδο, η Eurobank Equities αυξάνει τις προβλέψεις της για τα φετινά έσοδα κατά 5% (σε €1,6 δισ. +22% σε ετήσια βάση), κυρίως ως αποτέλεσμα των καλύτερων από ό,τι αναμενόταν προηγουμένως ναύλων (σταθεροί σε ετήσια βάση, αυξημένοι σε σχέση με το 2019).

    Εξακολουθεί να προβλέπει άνοδο των συντελεστών πληρότητας, οι οποίοι θα προσγειωθούν κοντά στα επίπεδα του 2019. Αν και οι προκλήσεις κόστους θα παραμείνουν, θα υπάρξει σταδιακή αποκλιμάκωση του κόστους καυσίμων (δεδομένου ότι υπάρχουν αντισταθμιστικά συμβόλαια) και χαμηλότερη από την αναμενόμενη δαπάνη για συντήρηση.

    Συνολικά, έχει αυξήσει σημαντικά (περίπου 18%) τα EBITDA του 2023 στα 355 εκατ. ευρώ, υποδηλώνοντας αύξηση 29% σε ετήσια βάση.

    «Ξεκινώντας από μια υψηλότερη βάση και λαμβάνοντας υπόψη τη μελλοντική λειτουργική μόχλευση, η οποία προωθείται από τον ανανεωμένο στόλο και τις μειωμένες τιμές των καυσίμων, προχωρήσαμε σε διψήφια αναβάθμιση (15% περίπου σε επίπεδο EBITDA) και για το 2024.

    Υποστηρίζουμε τώρα ότι η Aegean μπορεί να διατηρήσει αύξηση εσόδων 6-7% περίπου με μόλις ελαφρώς χαμηλότερες αποδόσεις και μέσους ναύλους, προβλέποντας έτσι αύξηση στα EBITDA», επισημαίνει η Eurobank Equities.

     

    Το κρυφτούλι της Ellington

    Σε ένα ιδιότυπο κρυφτούλι έχουν επιδοθεί τις τελευταίες ημέρες οι άνθρωποι της Ellington.

    Για λόγους που μόνο οι ίδιοι γνωρίζουν προσπαθούν να μας πείσουν περίπου ότι δεν «πέρασαν καν από την ελληνική αγορά».

    Ίσως φθάσουν στο σημείο να δηλώσουν ότι αγνοούν ότι υπάρχει μία μικρή τράπεζα που φέρει το όνομα «Αττικής».

    Προσπαθούν να μας πείσουν ότι δεν συμμετείχαν στην πρώτη τιτλοποίηση κόκκινων δανείων που έκανε η Τράπεζα το 2017, τη στιγμή που το fund το οποίο χρηματοδότησε αρχικά τη συναλλαγή αυτή, το DDM,  με Δελτίο Τύπου είχε ανακοινώσει ότι μέρος της συγκεκριμένης επένδυσης μεταβιβάστηκε στην Ellington Capital Management.

    Και επειδή δεν μπορεί ταυτοχρόνως να συμβαίνουν και τα δύο κάποιος λέει χοντρά ψέματα.

    Η εμπλοκή της Εllington, όπως θα διαβάσετε στο ρεπορτάζ της Εφης Καρεγεώργου, τεκμαίρεται από τις αλλεπάλληλες συναντήσεις που είχαν στελέχη της στην Τράπεζα της Ελλάδος για ζητήματα που αφορούσαν τη «Θεά Αρτεμις», την εταιρεία που είχε συσταθεί για να διαχειριστεί τα κόκκινα δάνεια της ομώνυμης τιτλοποίησης.

    Το σπουδαιότερο ερώτημα, όμως είναι πόσα χρήματα έβγαλαν από την τιτλοποίηση και τη διαχείριση των κόκκινων δανείων η DDM και η Εllington και πόσα «μπήκαν» – αν μπήκε κάτι – στο «Ταμείο» της Τράπεζας Αττικής.

     

    Tα νέα πρόσωπα που έφερε στην ΙΟΝ ο Σπύρος Θεοδωρόπουλος

    Η εξαγορά του πλειοψηφικού πακέτου στην ΙΟΝ από την εταιρεία Συμμετοχών του Σπύρου Θεοδωρόπουλου έφερε και διοικητικές αλλαγές.

    Στη θέση της προέδρου παραμένει η Τίνα Κωτσιοπούλου, η ισχυρή μέχρι πρότινος κυρία της ΙΟΝ, ανιψιά του ιδρυτή της ιστορικής σοκολατοβιομηχανίας.

    Ο Σπύρος Θεοδωρόπουλος είναι αντιπρόεδρος στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας και στο οποίο πλέον συμμετέχουν και τα δύο παιδιά του ως μέλη.

    Διευθύνων Σύμβουλος εκλέχτηκε ο Μιλτιάδης Τριανταφύλλου, γνώριμος από τα παλιά του επικεφαλής της Bespoke, καθώς έχει διατελέσει στέλεχος τόσο στην Chipita όσο στη Vivartia στον κλάδο αρτοποιίας και ζαχαρωδών, όταν η εταιρεία παραγωγής κρουασάν ήταν τμήμα του ομίλου.

    Θα πρέπει να σημειωθεί ότι ο κ. Σπύρος Θεοδωρόπουλος από το περσινό καλοκαίρι που έγινε η εξαγορά του 45% της εταιρείας μέχρι την εξαγορά του πλειοψηφικού πακέτου λίγες ημέρες πριν ήταν απλό μέλος στο Δ.Σ.

     

    Ποιο στέλεχος της ΕΤΕ στοιχηματίζει για πρωτιά στην κεφαλαιοποίηση

    Γράφαμε προχθές ότι η Εθνική Τράπεζα ΕΤΕ 1,85% 7,70 δίνει μάχη «στήθος με στήθος» με τη Eurobank ΕΥΡΩΒ 1,51% 2,02 για να τη φθάσει στην κεφαλαιοποίηση.

    Φαίνεται τελικά ότι εκεί στην οδό Αιόλου, η διοίκηση της ΕΤΕ έχει πάρει πολύ ζεστά το θέμα της χρηματιστηριακής αποτίμησης της Τράπεζας, μην ξεχνάμε άλλωστε ότι επίκειται η διάθεση των μετοχών που προετοιμάζει το ΤΧΣ.

    Έτσι προ ημερών, ανώτατο στέλεχος της ΕΤΕ, μεταξύ τυριού και αχλαδιού, στοιχημάτισε ότι λίαν συντόμως η ΕΤΕ θα ξεπεράσει σε κεφαλαιοποίηση τον βασικό της αντίπαλο, δηλαδή την Eurobank.

    Ο ίδιος, μάλιστα, έθετε ως ορόσημο για το στοίχημά του το τέλος του μήνα οπότε και αναμένεται να πραγματοποιηθεί η Γενική Συνέλευση.

    Λογικό θα μου πείτε διότι αν δεν παινέψεις το σπίτι σου…

    Πάντως, χθες η Eurobank πήρε λίγο κεφάλι περισσότερο έναντι της ΕΤΕ, καθώς η μετοχή της δεύτερης πιέστηκε περισσότερο.

    Αποτέλεσμα ήταν η κεφαλαιοποίηση της Eurobank να κινηθεί προς τα 5,7 δισ. ευρώ ενώ της ΕΤΕ να υποχωρήσει στα 5,55 δισ. ευρώ.

     

    Σιδηρόδρομος: Γεφύρι της Άρτας η συντήρηση του ETCS στα τρένα της Hellenic Train

    Σε γεφύρι της Άρτας εξελίσσεται για ακόμη μία φορά ο διαγωνισμός της ΓΑΙΟΣΕ, που είναι θυγατρική του ΟΣΕ, και αφορά την επαναλειτουργία του συστήματος ETCS σε 120 τρένα που διαχειρίζεται η Hellenic Train.

    Από ότι μαθαίνω, η ΓΑΙΟΣΕ είχε ξεκινήσει από πέρυσι να αναζητά ενδιαφερόμενους, αλλά δεν τα κατάφερε και ο διαγωνισμός βγήκε άγονος τον περασμένο Νοέμβριο.

    Άνθρωπος με καλή γνώση των όσων συμβαίνουν στο αρχηγείο του ΟΣΕ μου είπε ότι ο «βασανισμένος» διαγωνισμός αφορά στην επαναφορά σε λειτουργία του συστήματος ETCS στα τρένα της ΓΑΙΟΣΕ που «νοικιάζει» η Hellenic Train.

    Να τονίσουμε εδώ ότι η σύμβαση για το σύστημα αξίας 21,3 εκατ. Ευρώ είχε υπογραφεί το 2007 και ανάδοχος ήταν η ΑNSALDO.

    H εταιρεία είχε παραδώσει το σύστημα στην ΓΑΙΟΣΕ και τον ΟΣΕ το 2018, αλλά αυτό αχρηστεύτηκε λόγω φθορών και ανάγκης συμβατότητάς του με το σύστημα γραμμής.

    Μην έχοντας κάποια άλλη εναλλακτική η ΓΑΙΟΣΕ ζήτησε τελικά από την ιαπωνική Hitachi να δώσει προσφορά χωρίς να προκηρύξει νέο διαγωνισμό, καθώς η λειτουργία του ETCS είναι απαραίτητη για την ασφαλή λειτουργία του σιδηρόδρομου.

    Ωστόσο, οι Ιάπωνες έχουν ζητήσει να λάβουν παράταση έως και τα τέλη της τρέχουσας εβδομάδας προκειμένου να συντάξουν την πρότασή τους την οποία και θα υποβάλουν στη ΓΑΙΟΣΕ στις 22 Ιουλίου.

    Η εξέλιξη αυτή είναι ενδεικτική για το αλαλούμ που επικρατεί στα τρένα και ειδικά στα έργα που αφορούν στην ασφάλειά τους, μεταξύ αυτών και το ETCS, δηλαδή το σύστημα που παρακολουθεί την επιτρεπόμενη ταχύτητα στα τρένα.

    Επίσης, με το παραπάνω επιβεβαιώνονται τα όσα είχε αφήσει να εννοηθούν ο νέος υπουργός υποδομών και μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, σχετικά με τα χρονοδιαγράμματα που έχουν ανακοινωθεί για πλήθος project από την προηγούμενη διοίκηση, καθώς είχε τονίσει ότι στην πραγματικότητα υπάρχουν διαγωνισμοί που κινούνται πιο αργά από αυτό που του είχαν γνωστοποιηθεί.

     

    To Στοίχημα του Γρηγόρη Σκλήκα στα ΕΛΤΑ

    Ένα μεγάλο στοίχημα έχει αναλάβει η νέα διοίκηση των ΕΛΤΑ, με το Διευθύνοντα Σύμβουλο κ. Γρηγόρη Σκλήκα να έχει μπροστά του ένα σημαντικό έργο αναδιάρθρωσης για να γυρίσει την εταιρεία.

    Σε μια αγορά που αυξάνεται κάθε χρόνο, με όλο και περισσότερες επιχειρήσεις να δραστηριοποιούνται, τα ΕΛΤΑ βλέπουν τον τζίρο τους να μειώνεται κάθε χρόνο εδώ και δέκα χρόνια και καταγράφουν σημαντικές ζημιές.

    Σημειώνεται ότι το 2020 συμψήφισαν ζημιές 340 εκ. και το 2021 είχαν ζημιές 132,6 εκ. ευρώ.

    Βέβαια, έχουν και μεγάλα περιθώρια βελτίωσης των επιδόσεών τους.

    Αν καταφέρουν να αλλάξουν τρόπο λειτουργίας, να μειώσουν τα κόστη τους και να αξιοποιήσουν τα δικά τους πλεονεκτήματα, μπορούν να κάνουν το θαύμα.

    Στόχος της διοίκησης είναι η χρηματοδότηση του πλάνου μετασχηματισμού να γίνεται από ίδια κεφάλαια, δηλαδή από τη μείωση κόστους που θα εξασφαλίζει από τον ίδιο τον μετασχηματισμό, και η εταιρεία έχει πολύ λίπος να κάψει…

    (Ωστόσο, σημειώνεται ότι το καταστατικό της εταιρείας προβλέπει ότι μπορεί να γίνει αύξηση κεφαλαίου μέχρι τον τριπλασιασμό των κεφαλαίων της με απόφαση της πλειοψηφίας του Δ.Σ.)

    Το πλάνο μετασχηματισμού θα γίνει σε τρεις φάσεις σε 6, 12 και 18 μήνες και θα αφορά τις 4 διαστάσεις της δραστηριότητάς τους, Διαλογή, Διαβιβάσεις, Δίκτυο και Διανομή.

    Στόχος είναι η μείωση του κόστους και η αύξηση της αποδοτικότητας για να αναδειχθούν σε μια σύγχρονη και πλήρως ανταγωνιστική εταιρεία ταχυδρομικών υπηρεσιών που ανταποκρίνεται στα νέα δεδομένα της αγοράς και, κυρίως, στις απαιτήσεις των πελατών σε όλη την Ελλάδα για καλύτερες, ταχύτερες και αξιόπιστες υπηρεσίες και λύσεις.   

    Η μεγάλη ιστορία και εμπειρία 195 χρόνων και το πανελλαδικό δίκτυο των ΕΛΤΑ αποτελούν την ισχυρή βάση για τη νέα περίοδο των Ελληνικών Ταχυδρομείων και την εγγύηση για την επόμενη μέρα των ταχυδρομικών υπηρεσιών.

    Η αναδιοργάνωση των ΕΛΤΑ έρχεται μέσα από ένα ολοκληρωμένο σχέδιο αναδιοργάνωσης και ολιστικής επαναπροσέγγισης της εξυπηρέτησης των πελατών, που αναμένεται να ξεδιπλωθεί σταδιακά σε βάθος 18 μηνών και περιλαμβάνει:

    • Μια νέα εποχή εξυπηρέτησης πελατών με βάση διεθνή πρότυπα
    • Ένα νέο οικοσύστημα διανομής με ενοποιημένο, πλήρως εκσυγχρονισμένο και λειτουργικό δίκτυο, που περιλαμβάνει υποκαταστήματα σε όλη την επικράτεια, ενώ διατηρεί τα κόστη σε ανταγωνιστικά επίπεδα για την αγορά
    • Αναβάθμιση της λειτουργίας των υποκαταστημάτων σε κομβικές περιοχές με διεύρυνση ωραρίου με περισσότερο προσωπικό
    • Ενίσχυση της θέσης των ΕΛΤΑ στην αγορά των ταχυμεταφορών με τη διεύρυνση των συνεργειών με τα ΕΛΤΑ Courier
    • Νέο επιχειρησιακό μοντέλο που ενισχύει έμπρακτα τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις
    • Ψηφιακό μετασχηματισμό και υποδομές που μειώνουν τον χρόνο αναμονής και διευκολύνουν την εξυπηρέτηση στα κέντρα διαλογής
    • Ανασχεδιασμό των δρομολογίων και ανανέωση του στόλου με οχήματα προηγμένης και πιο «πράσινης» τεχνολογίας που συμβάλλουν στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος
    • Νέο υβριδικό μοντέλο παρουσίας που δεν στηρίζεται μόνο στο φυσικό δίκτυο των υποκαταστημάτων

     

    Απίστευτος Διαμαντίδης: Τι λέει για τον Πασχάλη, σε τραπεζίτες και brokers

    O Διαμαντής Διαμαντίδης (ΔΔ) είναι ένας άνθρωπος σχεδόν αυτοδημιούργητος.

    Έχει στην κατοχή του, σύμφωνα με τη διεθνώς αναγνωρισμένη πλατφόρμα ναυτιλιακών δεδομένων VesselsValue, 58 πλοία, αξίας 2,2 δισ. δολαρίων.

    Πρόκειται για ένα ιδιόρρυθμο, εκκεντρικό και εκρηκτικό χαρακτήρα που δεν σηκώνει μύγα στο σπαθί του.

    Θυμώνει με το παραμικρό και βρίζει σε σημείο που φίλοι του, αρνούνται να κάνουν δουλειές μαζί του για να μην χαλάσουν οι σχέσεις τους.

    Δυο χαρακτηριστικά παραδείγματα:

    Προ ετών είχε απολύσει μια υπάλληλο του από το γραφείο γιατί φορούσε ROLEX.

    Της είπε «εσύ δεν έχεις ανάγκη να δουλεύεις».

    Επίσης, όταν πριν από χρόνια, απέλυσε μια νεαρά και όμορφη υπάλληλό του, χωρίς εμφανή λόγο και εκείνη προσελήφθη σε άλλον εφοπλιστή, τηλεφώνησε στον εφοπλιστή και του είπε να την απολύσει.

    Κάτι που φυσικά δεν έγινε.

    Το εντυπωσιακό είναι ότι παρόλο που ο άλλος εφοπλιστής του είπε όχι, εν τούτοις ο ίδιος επέμενε.

    Μέχρι που τον έβρισε και τέλειωσε η ιστορία.

    Η ιστορία, όμως έχει και συνέχεια.

    Το 2020 ο γιος του, Πασχάλης Διαμαντίδης, ζήτησε λεφτά από τον Διαμαντή για να «μπει» στις εφοπλιστικές business.

    Όταν ο Διαμαντής είπε ένα μεγαλοπρεπές «όχι» στον γιο του, τότε αυτός στράφηκε στον μέλλοντα πεθερό του, Απόστολο Βακάκη της JUMBO, ο οποίος φυσικά του έδωσε τα λεφτά.

    Ο Διαμαντής, λοιπόν έγινε έξαλλος.

    Τότε άρχισε να ειρωνεύεται τον Βακάκη, λέγοντας ότι «είναι κινεζοπαιχνιδάς, ψιλικατζής κλπ. και ότι αυτός έχει τα πολλά λεφτά».

    Το ωραίο δεν το έχετε διαβάσει ακόμα:

    Τηλεφώνησε σε όλους τους Έλληνες τραπεζίτες και ναυτιλιακούς brokers και τους είπε να μην δώσουν κανένα δάνειο οι μεν τραπεζίτες, ούτε καμμιά δουλειά οι, δε, brokers στον γιο, Πασχάλη Διαμαντίδη.

    Σε αντίθετη περίπτωση θα τον έβρισκαν απέναντί τους.

    Απίθανος τύπος, σας λέω!!!

    Aποποίηση ΕυθύνηςΤο περιεχόμενο και οι πληροφορίες της στήλης προσφέρονται αποκλειστικά και μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να εκληφθούν ως συμβουλή, πρόταση, προσφορά για αγορά ή πώληση των κινητών αξιών, ούτε ως προτροπή για την πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης.

    Κατά συνέπεια δεν υφίσταται ουδεμία ευθύνη για τυχόν επενδυτικές και λοιπές αποφάσεις που θα ληφθούν με βάση τις πληροφορίες αυτές.