• Οικονομία

    Εφορία: Πότε θα τηλεφωνεί και πότε θα στέλνει e-mail

    • NewsRoom


    Φωτιά θα πάρουν φέτος τα τηλέφωνα της Διεύθυνσης Φορολογικής Συμμόρφωσης καθώς οι εφοριακοί έχουν σαφή εντολή από την ΑΑΔΕ να πραγματοποιήσουν τουλάχιστον 100.000 τηλεφωνικές οχλήσεις με στόχο τη συμμόρφωση των φορολογούμενων στις υποχρεώσεις τους καθώς δεν θέλει σε καμία περίπτωση να προκύψουν νέα χρέη μέσα στο έτος τα οποία θα προστεθούν στην τεράστια δεξαμενή των 100 δισ. ευρώ ληξιπρόθεσμων οφειλών.  Ο εφοριακός αρχικά θα ζητήσει από τον φορολογούμενο να του πει πότε θα εκπληρώσει τη φορολογική του υποχρέωση και να του υπενθυμίσει ότι σε διαφορετική περίπτωση θα βρεθεί αντιμέτωπος με πρόστιμα ή ακόμη και την επιβολή αναγκαστικών μέτρων είσπραξης.

    Η Διεύθυνση Φορολογικής Συμμόρφωσης θα ξεκινήσει τις κλήσεις ακόμη και σε όσους έχουν μικρά χρέη μέχρι και 500 ευρώ ενώ στο στόχαστρο μπαίνουν άτομα που είτε δεν έχουν υποβάλλει εμπρόθεσμα δηλώσεις ΦΠΑ, είτε δεν έχουν υποβάλλει δήλωση φόρου μισθωτών υπηρεσιών ή άφησαν απλήρωτα ποσά ΦΠΑ ή φόρου εισοδήματος ή άλλων φόρων.

    Εάν ο φορολογούμενος αδυνατεί να πληρώσει ο υπάλληλος υπενθυμίζει ότι υπάρχει και η πάγια ρύθμιση των 12 δόσεων. Αν δεν πληρώσει ή δεν ρυθμίσει την οφειλή του τότε θα βρεθεί αντιμέτωπος με αναγκαστικά μέτρα δηλαδή με δεσμεύσεις και κατασχέσεις τραπεζικών καταθέσεων και άλλων περιουσιακών στοιχείων.

    Έχετε μήνυμα e-mail

    Η Εφορία δεν περιορίζεται στις τηλεφωνικές οχλήσεις αλλά στέλνει και e-mail. Όταν δείτε στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σας την περίφημη διεύθυνση [email protected] να ξέρετε ότι είναι από την εφορία.

    Κάθε μήνα η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων αποστέλλει εκατοντάδες χιλιάδες ηλεκτρονικά μηνύματα τα οποία διακ

    1. Μηνύματα υπενθύμισης: Τα ηλεκτρονικά μηνύματα υπενθύμισης αφορούν την υποβολή περιοδικών δηλώσεων ΦΠΑ Β’ και Γ’ κατηγορίας. Αποστέλλονται σε μηνιαία βάση (Γ’ κατηγορίας) και τέσσερις φορές ετησίως (Β’ κατηγορίας) λίγες ημέρες πριν από την καταληκτική ημερομηνία υποβολής τους, με στόχο την υπενθύμιση της σχετικής υποχρέωσης. Αποδέκτες είναι οι υπόχρεοι που, βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων, διαπιστώνεται ότι δεν έχουν ακόμα υποβάλει τη δήλωσή τους.

    2. Μηνύματα εντοπισμού: Τα ηλεκτρονικά μηνύματα εντοπισμού απευθύνονται σε φορολογουμένους που δεν έχουν ικανοποιήσει εμπρόθεσμα τις φορολογικές τους υποχρεώσεις. Αποστέλλονται μετά την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των δηλώσεων ή πληρωμής των οφειλών. Αφορούν τις εξής θεματικές ενότητες:

    α) ΦΠΑ Β’ και Γ’ κατηγορίας: όταν δεν έχει υποβληθεί η περιοδική δήλωση εμπρόθεσμα ή μέχρι την ημερομηνία δημιουργίας του αρχείου υπόχρεων.

    β) Φόρος Εισοδήματος φυσικών ποσώπων: όταν δεν έχει υποβληθεί η δήλωση εμπρόθεσμα ή μέχρι την ημερομηνία δημιουργίας του αρχείου υπόχρεων.

    γ) Φόρος Εισοδήματος Νομικών Προσώπων: όταν δεν έχει υποβληθεί η δήλωση εμπρόθεσμα ή μέχρι την ημερομηνία δημιουργίας του αρχείου υπόχρεων.

    δ) Πρόσφατες Ληξιπρόθεσμες Οφειλές: όταν δεν έχουν πληρωθεί εμπρόθεσμα ή μέχρι την ημερομηνία δημιουργίας του αρχείου η/οι βεβαιωμένη/ες οφειλή/ές, που έληξε/αν έως την τελευταία ημέρα του προηγούμενου μήνα.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Έτσι θα γίνει το «ριφιφί» της εφορίας τις τραπεζικές θυρίδες-Πότε είναι ασφαλείς

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Διατάξεις φωτιά για το άμεσο άνοιγμα θυρίδων και τα Airbnb σχεδιάζει ο Πιτσιλής

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τέλος τα λεφτά από τις θυρίδες: Δεν πληρώνουμε τις ρυθμίσεις στα ταμεία



    ΣΧΟΛΙΑ