ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η απότομη μείωση των δαπανών των τουριστών για αγορές ειδών πολυτελείας στην Ιαπωνία και την Ευρώπη επηρεάζει τις πωλήσεις του κλάδου, αυξάνοντας περαιτέρω τις προκλήσεις σε έναν τομέα που ήδη παλεύει με το τέλος μιας πολυετούς άνθησης και τις επιπτώσεις από τους δασμούς των ΗΠΑ.
Οι πωλήσεις του δεύτερου τριμήνου στην αυτοκρατορία ειδών πολυτελείας του Μπερνάρ Αρνό, LVMH, καθώς και στις Prada και Moncler, επηρεάστηκαν από τις λιγότερες δαπάνες των Αμερικανών τουριστών στην Ευρώπη και των Κινέζων τουριστών στην Ιαπωνία.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!
https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- UEFA Europa League: Νίκη αντίδρασης και ψυχολογίας για τον ΠΑΟ
- Φαρμακευτικές: Καμία πρόοδος στο μνημόνιο συνεργασίας με την Πολιτεία – Η συνάντηση που εκκρεμεί
- Λώρα Τσουκαλά: Η σκαπανέας του Ντιζάιν ένα μεσημέρι στην STG
- Αποκλειστικό: Όλη η πρόταση του ΣΕΒ για τη βιομηχανία και η απόσταση από το ιταλικό σχέδιο που ενέκρινε η Κομισιόν
