ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η απότομη μείωση των δαπανών των τουριστών για αγορές ειδών πολυτελείας στην Ιαπωνία και την Ευρώπη επηρεάζει τις πωλήσεις του κλάδου, αυξάνοντας περαιτέρω τις προκλήσεις σε έναν τομέα που ήδη παλεύει με το τέλος μιας πολυετούς άνθησης και τις επιπτώσεις από τους δασμούς των ΗΠΑ.
Οι πωλήσεις του δεύτερου τριμήνου στην αυτοκρατορία ειδών πολυτελείας του Μπερνάρ Αρνό, LVMH, καθώς και στις Prada και Moncler, επηρεάστηκαν από τις λιγότερες δαπάνες των Αμερικανών τουριστών στην Ευρώπη και των Κινέζων τουριστών στην Ιαπωνία.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!
https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ουκρανία: Οκτώ χώρες δεσμεύονται για χορήγηση στρατιωτικής βοήθειας 500 εκατ. δολαρίων στο Κίεβο
- Novo Nordisk: Σχεδιάζει να συγκεντρώσει €3,5 δισ. από την πώληση ομολόγων
- Και τρίτο fund άνοιξε short στη Metlen
- Απόστολος Τζιτζικώστας: «Στόχος μας είναι να γίνει η Ευρώπη η πρώτη ήπειρος τεχνητής νοημοσύνης για τον τουρισμό»