ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η απότομη μείωση των δαπανών των τουριστών για αγορές ειδών πολυτελείας στην Ιαπωνία και την Ευρώπη επηρεάζει τις πωλήσεις του κλάδου, αυξάνοντας περαιτέρω τις προκλήσεις σε έναν τομέα που ήδη παλεύει με το τέλος μιας πολυετούς άνθησης και τις επιπτώσεις από τους δασμούς των ΗΠΑ.
Οι πωλήσεις του δεύτερου τριμήνου στην αυτοκρατορία ειδών πολυτελείας του Μπερνάρ Αρνό, LVMH, καθώς και στις Prada και Moncler, επηρεάστηκαν από τις λιγότερες δαπάνες των Αμερικανών τουριστών στην Ευρώπη και των Κινέζων τουριστών στην Ιαπωνία.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!
https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Οι Έλληνες ξενοδόχοι που κάνουν ντεμπούτο στο κέντρο της Αθήνας
- Allen Liu στο mononews: Η Ελλάδα σημείο-κλειδί για τη νέα ενεργειακή διάταξη της Yutong στην Ευρώπη
- Νεμπής (OTE): Ηγούμαστε της αγοράς, η είσοδος της ΔΕΗ δεν ήταν έκπληξη – Συνεχίζουμε τις επενδύσεις σε FTTH
- Εργαζόμενοι τρόλεϊ: Ανεδαφικό το επιχείρημα περί ενεργειακής σπατάλης – Νέο άδειασμα Κυρανάκη από Οικονόμου
