ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πανικός από τις εκρήξεις σε επτά τάνκερ: Τα σαμποτάζ, τα ρωσικά λιμάνια και τα ελληνόκτητα πλοία που χτυπήθηκαν
Αυξημένη κινητικότητα στην αγορά μεταχειρισμένων πλοίων εξακολουθούν να εμφανίζουν οι Έλληνες εφοπλιστές, συνεχίζοντας τις κινήσεις αναδιάρθρωσης των στόλων τους.
Με βάση τα τελευταία reports ναυλομεσιτικών εταιρειών, την τελευταία εβδομάδα έχουν καταγραφεί κατά κύριο λόγο πωλήσεις και μία αγορά στον κλάδο ξηρού φορτίου, από τη ναυτιλιακή Dryships του εφοπλιστή Γιώργου Οικονόμου.
Σύμφωνα με την Seasure Shipbroking, η εταιρεία εξαγόρασε από την OMC Shipping, το χωρητικότητας 77,100 dwt panamax Orient Violet, που κατασκευάστηκε το 2015, στην τιμή των 30,5 εκατ. δολαρίων. Σύμφωνα με την VesselsValue, η αξία του πλοίου εκτιμάται στα 32,5 εκατ. δολάρια.
Σημειώνεται ότι στο τέλος Αυγούστου, η εταιρεία του ισχυρού εφοπλιστή είχε συνδεθεί και με την εξαγορά δύο capesize συνολικής αξίας σχεδόν 75 εκατ. δολαρίων. Κατά την ίδια ναυλομεσιτική απέκτησε το χωρητικότητας 179,700 dwt Stella Lucy, κατασκευής 2015, έναντι 38 εκατ. δολαρίων και το Stella Laura, χωρητικότητας 179,500 dwt που κατασκευάστηκε την ίδια χρονιά, στην τιμή των 36,5 εκατ. δολαρίων. Tο πρώτο μετονομάστηκε σε Oregon και το δεύτερο σε Topeka, σύμφωνα με το marinetraffic.com.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube! ? https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Παπασταύρου: Η Ελλάδα υπέρ των στόχων αντιμετώπισης της κλιματικής κρίσης στην ΕΕ
- Η Star Alliance βραβεύτηκε ως η Καλύτερη Αεροπορική Συμμαχία στον Κόσμο στα Skytrax Awards 2025
- HSBC: Νέα αποχώρηση από την παγκόσμια συμμαχία των τραπεζών για το κλίμα
- Το Pireas 2025 γιόρτασε τα 50 χρόνια της Ελληνικής Ναυλομεσιτείας
