• Ναυτιλία

    Οι τελευταίες κινήσεις Οικονόμου, Λάτση, Πιστιόλη και Λιβανού στην second hand αγορά πλοίων

    Έλληνες εφοπλιστές - Οικονόμου-Πιστιόλης-Κασιδόκωστας-Λάτσης-Λιβανός

    Γ. Οικονόμου, Π. Κασιδόκωστας-Λάτσης, Ε. Πιστιόλης, Π. Λιβανός


    Αυξημένη κινητικότητα στην αγορά μεταχειρισμένων πλοίων εξακολουθούν να εμφανίζουν οι Έλληνες εφοπλιστές, συνεχίζοντας τις κινήσεις αναδιάρθρωσης των στόλων τους.

    Με βάση τα τελευταία reports ναυλομεσιτικών εταιρειών, την τελευταία εβδομάδα έχουν καταγραφεί κατά κύριο λόγο πωλήσεις και μία αγορά στον κλάδο ξηρού φορτίου, από τη ναυτιλιακή Dryships του εφοπλιστή Γιώργου Οικονόμου.

    Σύμφωνα με την Seasure Shipbroking, η εταιρεία εξαγόρασε από την OMC Shipping, το χωρητικότητας 77,100 dwt panamax Orient Violet,  που κατασκευάστηκε το 2015, στην τιμή των 30,5 εκατ. δολαρίων. Σύμφωνα με την VesselsValue, η αξία του πλοίου εκτιμάται στα 32,5 εκατ. δολάρια.

    Σημειώνεται ότι στο τέλος Αυγούστου, η εταιρεία του ισχυρού εφοπλιστή είχε συνδεθεί και με την εξαγορά δύο capesize συνολικής αξίας σχεδόν 75 εκατ. δολαρίων. Κατά την ίδια ναυλομεσιτική απέκτησε το χωρητικότητας 179,700 dwt Stella Lucy, κατασκευής 2015, έναντι 38 εκατ. δολαρίων και το Stella Laura, χωρητικότητας 179,500 dwt που κατασκευάστηκε την ίδια χρονιά, στην τιμή των 36,5 εκατ. δολαρίων. Tο πρώτο μετονομάστηκε σε Oregon  και το δεύτερο σε Topeka, σύμφωνα με το marinetraffic.com.

    Πωλήσεις

    Η ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή Αlcyon Shipping, πούλησε σύμφωνα με την Seasure Shipbroking, το χωρητικότητας 170,000 dwt capesize, Bluemoon, κατασκευής 2002, σε Κινέζους αγοραστές στην τιμή των 15,75 εκατ. δολαρίων. Η αξία του πλοίου κατά την VesselsValue εκτιμάται στα 15 εκατ. δολάρια.

    Πρόκειται για το παλαιότερο πλοίο του στόλου της Alcyon, ο οποίος αποτελείται από επτά capesize.

    Στο εβδομαδιαίο της report η Advanced Shipping & Trading, αναφέρει ότι η  Latsco Shipping με επικεφαλής τον Πάρι Κασιδόκωστα-Λάτση, προχώρησε στην πώληση του LPG carrier, Hellas Fos, χωρητικότητας 82,352 cbm, κατασκευής 2008, στην τιμή των 48,5 εκατ. δολαρίων. Πρόκειται για ένα από τα παλαιότερης κατασκευής VLGC (Very Large Gas Carrier) του στόλου της ναυτιλιακής, και σύμφωνα με τη ναυλομεσιτική πουλήθηκε σε αγοραστές από την Ινδονησία.

    H ναυτιλιακή Top Ships, συμφερόντων του εφοπλιστή Ευάγγελου Πιστιόλη, προχώρησε στην πώληση δύο μοντέρνων MR2 τάνκερ του στόλου της, σύμφωνα με το εβδομαδιαίο report της Compass Maritime.

    Πρόκειται για τα χωρητικότητας 50,200 dwt τάνκερ Eco Los Angeles και Eco City of Angels, που κατασκευάστηκαν το 2020 στο ναυπηγείο Hyundai Mipo. Η τιμή πώλησης ανήλθε στα 36, 5 εκατ. δολάρια έκαστο.

    H ναυτιλιακή GasLog Partners, συμφερόντων του εφοπλιστή Πήτερ Λιβανού, έκλεισε συμφωνία sale and leaseback με θυγατρική της China Development Bank για το πλοίο LNG GasLog Shanghai, χωρητικότητας 170,000 cbm και κατασκευής 2013, έναντι 120 εκατ. δολαρίων.

    Διαβάστε ακόμα:

    Ομόλογο Μαρινάκη: Όλα τα μυστικά της έκδοσης, το σημερινό ξεκίνημα και το… γκολ από τα αποδυτήρια

    Εξαγορές product tanker αξίας 1 δισ. δολαρίων από τους Έλληνες εφοπλιστές

    Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση



    ΣΧΟΛΙΑ