Να τα δούμε “όλα” θέλει η νέα μόδα των γυναικείων εσωρούχων, καθώς η νέα τάση στα σουτιέν φαίνεται να είναι εμπνευσμένη από τα εσώρουχα που θα έβρισκε κανείς σε sex shops παρά στα παραδοσιακά καταστήματα εσωρούχων.
Η νέα μόδα ήταν μια έμπνευση της εταιρείας Honeydew Intimates που λάνσαρε στην αγορά τους νέους στηθόδεσμους “Nichole cap sleeve open cup bralette” που όπως περιγράφει και το όνομα της, πρόκειται για μια σειρά που αφήνει ακάλυπτο το μισό μέρος του μπούστου. Το νέο σουτιέν που είναι πλέον διαθέσιμο σε διάφορα καταστήματα της Μ. Βρετανίας και έχει ήδη προσελκύσει πλήθος θαυμαστριών που διατίθενται να πληρώσουν 34 ευρώ για να αποκτήσουν το πολυπόθητο “εκκεντρικό” εσώρουχο.
Ακόμη πολλές ήταν και οι διάσημες stars που φαίνεται να θέλησαν να “αγκαλιάσουν” την νέα τάση, χρησιμοποιώντας τα ακόμη και σε διάφορες φωτογραφήσεις τους, όπως τα μοντέλα Emily Ratajkowski και η Lea Seydoux και η διάσημη celebrity Kim Kardashian.
Το νέο σουτιέν της εταιρείας Honeydew Intimates ισχυρίζεται ότι προσφέρει «ελαφριά στήριξη για νούμερα από Α-C» κάτι το οποίο μας φαίνεται ιδιαίτερα αισιόδοξη σκέψη, δεδομένου της ανατομίας του. Παρά την περιορισμένη λειτουργικότητά του, όμως, το νέο αυτό σουτιέν φαίνεται πως ήρθε για να μείνει, αφού έχει ήδη σημειώσει υψηλές πωλήσεις σε γυναίκες που έψαχναν κάτι ξεχωριστό για τις προσωπικές τους στιγμές.
Δείτε φωτογραφίες του νέου στηθόδεσμου που κυκλοφορεί σε πολλά χρώματα και σχέδια:
Διαβάστε επίσης:
http://www.mononews.gr/dite-to-exofreniko-poso-pou-zitai-o-ibrahimovic-gia-na-pexi-stin-kina/40657
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Επίσκεψη αντιπροσωπείας της BENS στα Ναυπηγεία του Ομίλου ONEX στην Ελευσίνα
- Τραμπ προς φον ντερ Λάιεν: Προσβλέπω σε συνάντηση – Μόνο εάν πρόκειται για τους δασμούς απαντά η ίδια
- 21ο Ετήσιο Συνέδριο της ESPO: Τα ευρωπαϊκά λιμάνια σε νέο στρατηγικό χάρτη και η Ινδία ως στρατηγικός εταίρος της Ευρώπης
- Όμιλος Φάις: Απέκτησε το 100% της Καλογήρου, έναντι 4,67 εκατ.
