• Μόδα: Πρωταγωνιστές

    Νατάλια Βοντιάνοβα: Από την απόλυτη φτώχεια στα συμβόλαια των εκατομμυρίων


    Η Νατάλια Βοντιάνοβα είχε γραφτεί σε ένα πρακτορείο μοντέλων στην πατρίδα της, τη Ρωσία. Και, πριν κλείσει καλά-καλά τα 17, πρόλαβε να μετακομίσει στο Παρίσι, να υπογράψει με το πρακτορείο Viva Models και να ξεκινήσει μια μεγάλη καριέρα, καταλήγοντας να γίνει ένα από τα πιο περιζήτητα μοντέλα του κόσμου.

    H Βοντιάνοβα πρωταγωνίστησε σε διαφημιστικές καμπάνιες για τους οίκους Guerlain, Givenchy, Calvin KleinLouis Vuitton, Yves Saint Laurent, L’Oréal, David Yurman, Marc JacobsStella McCartney, Versace, Diane von Fürstenberg, Chanel, Guerlain και Etam μεταξύ πολλών άλλων.

    Αποτέλεσμα εικόνας για Natalia Vodianova

    Η ίδια έχει μιλήσει δημοσίως για το πολιτισμικό σοκ που βίωσε όταν από την απόλυτη φτώχεια που είχε γνωρίσει ως παιδί – όταν πουλούσε φρούτα με τη γιαγιά της στον δρόμο – πέρασε στην πολυτέλεια του Παρισιού.

    Είναι γνωστή για την ιστορία της ζωής της που αφορά τη μετάβασή της από την απόλυτη φτώχεια στον πλούτο, καθώς και για το επταψήφιο συμβόλαιό της με τον οίκο Calvin Klein. Το 2012 βρέθηκε στην τρίτη θέση της λίστας με τα πιο ακριβοπληρωμένα μοντέλα του περιοδικού Forbesμε εισόδημα περί τα 8,6 εκατομμύρια δολάρια το χρόνο.

    Το πρώτο της εξώφυλλο στην αμερικανική Vogue φωτογραφήθηκε από τον Steven Meisel τον Σεπτέμβριο του 2004. Εμφανίστηκε ως ένα από τα «Μοντέλα της Στιγμής», μαζί με άλλα 8 μοντέλα, ωστόσο εμφανίστηκε και μόνη της σε ένα εξώφυλλο το 2007. Η Βοντιάνοβα έχει εμφανιστεί στο εξώφυλλο της βρετανικής Vogue οχτώ φορές.

    Αποτέλεσμα εικόνας για natalia vodianova calvin klein

    Το μοντέλο έχει ιδρύσει το Naked Heart Foundation, έναν φιλανθρωπικό οργανισμό που προσπαθεί να παρέχει ένα ασφαλές και εμπνευσμένο περιβάλλον για κάθε παιδί της αστικής Ρωσίας, όπως και να παρέχει υποστήριξη σε οικογένειες που μεγαλώνουν παιδιά με ειδικές ανάγκες. Η ίδια οραματίστηκε την ίδρυση του οργανισμού μετά την τραγωδία που συνέβη σε ένα σχολείο στο Beslan, όπου έχασαν τη ζωή τους 334 άνθρωποι. Η ιδέα της Βοντιάνοβα ήταν να απασχολήσει τα παιδιά που επέζησαν από την τραγωδία με το παιχνίδι. Ο οργανισμός κατασκεύασε την πρώτη του παιδική χαρά το 2006 στο Nizhny Novgorod και έχει έκτοτε χτίσει άλλες 90, συμπεριλαμβανομένης μιας στο Beslan.

    Σχετική εικόνα

    Η Βοντιάνοβα έχει αυτήν τη στιγμή δεσμό με τον Antoine Arnault, γιο του διευθυντή του οίκου LVMH, Bernard Arnault, και CEO του πολυτελούς brand Berluti.

    Το ζευγάρι ζει στο Παρίσι με τα δυο παιδιά τους και τα τρία παιδιά της Βοντιάνοβα από τον προηγούμενο γάμο της.



    ΣΧΟΛΙΑ