ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Γεννημένη και μεγαλωμένη στην Αθήνα, παρολίγον φιλόλογος από το Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο, η Νάντια Ράπτη στήριξε τα θεμέλια της επιχείρησής της πάνω στο πάθος της για τη μόδα και τη θέληση να δημιουργήσει μοναδικά και εναλλακτικά ρούχα σε μια αδιάφορη αγορά. Το σλόγκαν της; Dare to be different
«Ήμουν πολύ αντιδραστικό παιδί γενικά, αλλά κυρίως με τα ρούχα μου. Δεν ήθελα να βάλω με τίποτα αυτά που μου έδιναν να φορέσω και ειδικά τις φούστες τις σιχαινόμουν όσο τίποτα. Από το δημοτικό κιόλας αν δεν μου άρεσε κάτι, αλλά έπρεπε να το φορέσω, το έπαιρνα και το μεταποιούσα», έχει δηλώσει η ίδια στο παρελθόν.
Για να μετατρέψει την παιδική της αγάπη για ρούχα σε τέχνη, η Νάντια μπαίνει στη σχολή μόδας Βελουδάκης. Συνειδητοποιημένη, πλέον, ότι αυτό είναι που θέλει να κάνει και επαγγελματικά, αφού τελειώνει και αυτή τη σχολή, δημιουργεί μαζί με μία συμφοιτήτριά της την μάρκα Arte. Η Arte παίρνει μέρος σε 2 fashion shows, πάει αρκετά καλά, αλλά τον Ιανουάριο του 2013 η συνεργάτιδα της αποσύρεται για προσωπικούς λόγους. Τότε και σχεδόν αμέσως η δυναμική Νάντια φτιάχνει ένα νέο brand που το ονομάζει «Nadia Rapti» από το όνομά της.
Ο κόσμος της Νάντιας χαρακτηρίζεται από ένα συνδυασμό αντιθετικών στοιχείων, τα οποία κυριαρχούν σε κάθε της κολεξιόν. Θηλυκότητα και ανδροπρέπεια, boho στιλ και κομψότητα, πολυτέλεια και απλότητα αναμιγνύονται, δημιουργώντας μοναδικά κομμάτια για τη σύγχρονη γυναίκα.
Οι κολεξιόν τις εκπνέουν ένα σύγχρονο αέρα με κύρια χαρακτηριστικά το άσπρο και το μαύρο, αλλά και τους γήινους τόνους. Οι μινιμαλιστικές γραμμές συνδυάζονται με μοναδικές λεπτομέρειες δίνοντας ένα φρέσκο και δυναμικό χαρακτήρα σε κάθε δημιουργία. Αυτό που ξεχωρίζει τη νεαρή σχεδιάστρια είναι πως δίνει ιδιαίτερη έμφαση στα υφάσματα, τα μοτίβα, καθώς και τον τρόπο ραφής, προκειμένου να αναδειχθούν οι δυναμικές της γυναικείας προσωπικότητας.
Ένα ελληνικό brand μέσα στην κρίση
Η Νάντια Ράπτη τόλμησε αυτό που λίγοι επιχειρούν: ξεκίνησε την επιχείρησή της εν μέσω κρίσης, σε μια εποχή όπου οι περισσότεροι startuppers έφευγαν για το εξωτερικό.
«Αυτό για εμένα έχει να κάνει με το πόσο πολύ το θέλει και το πιστεύει κάποιος. Είναι ρίσκο να αποφασίσεις να κάνεις ένα start up στην Ελλάδα του σήμερα και στην πορεία προκύπτουν πολλά πράγματα που δεν μπορούσες να έχεις προβλέψεις και το κάνουν ακόμα πιο δύσκολο. Το πόσο θα ασχοληθείς για να βρεις την καλύτερη δυνατή λύση αλλά και το πόσο είσαι διατεθειμένος να «ζοριστείς» για αυτό που πιστεύεις και χτίζεις είναι και αυτό που θα σε κάνει να ξεχωρίσεις και μακροπρόθεσμα να επιτύχεις. Επίσης θεωρώ ότι χρειάζεται πολύ έρευνα, επιμονή και προσαρμοστικότητα», έχει αναφέρει η ίδια σε παλαιότερη συνέντευξή της.
Οι δυσκολίες δεν περιορίζονται μόνο στην απήχηση στην ελληνική αγορά στην κρίσης, αλλά και στο κόστος παραγωγής. Η ίδια έχει αντιληφθεί ότι το αποτέλεσμα είναι σημαντικότερο: «Είναι ακόμα πολύ δύσκολο να παράγεις ρούχα στην Ελλάδα λόγω υψηλού κόστους παραγωγής. Όμως τουλάχιστον έχω εξασφαλίσει την ποιότητα της παραγωγής μου και αυτό είναι πιο σημαντικό», έχει δηλώσει στο παρελθόν.
Η έμπνευσή της;
Η έμπνευση της Νάντιας προέρχεται από το δρόμο, τον τρόπο ζωής, τις απαιτήσεις της καθημερινότητας αλλά και από τη δική της άποψη για την αυθεντικότητα. Ο σχεδιασμός ρούχων για όλες τις ώρες της ημέρας από μια γυναίκα που τολμά να είναι διαφορετική είναι αυτό που έκανε τη Νάντια Ράπτη μια από τις πιο εμβληματικές Ελληνίδες σχεδιάστριες.
Οι δημιουργίες της είναι διαθέσιμες στην επίσημη ιστοσελίδα του brand nadiarapti.com και σε συνεργαζόμενα καταστήματα.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Για τουλάχιστον 40 χρόνια η παραχώρηση της ΔΕΘ σε ιδιώτη
- Σταυρούλα Καμπουρίδου στο mononews: Πάνω από 6 δις ευρώ οι συναλλαγές με IRIS το 2024
- Ολγα Κεφαλογιάννη κατά Μίνωα Μάτσα: Κακοποιητικές συμπεριφορές, απειλές, νυχτοπερπατήματα με 22χρονη βοηθό – Αποκλειστικά η αγωγή διαζυγίου
- Η μάχη των Data Centers: Άραβες, Γάλλοι, Αμερικανοί κάνουν «απόβαση» στην Ελλάδα