• LIFE&STYLE

    Σαρώνει η startup επιχείρηση της Madonna

    • NewsRoom

    Μαντόνα


    Είναι σχεδόν αδύνατον, κάνοντας μία “βόλτα” στο YouTube, να μην έχετε πέσει έστω τυχαία πάνω στο hit του Silento. Πρόκειται για το “Watch Me (Whip/Nae Nae)” που σαρώνει στο YouTube μιας και βρίσκεται στα Τop10 dance videos για το 2015. Εκτός όμως της τοποθέτησής του στην κορυφή του YouTube αποτελεί και μοναδικό βίντεο χορού, του οποίου την κινησιολογία έχουν μιμηθεί εκατοντάδες χιλιάδες επίδοξοι και επαγγελματίες χορευτές, γεγονός που συντέλεσε στα 622 εκατομμύρια views του, μόνο για το επίσημα αναρτημένο βίντεο.

    Αν νομίζετε ωστόσο, πως η χορευτική του επιτυχία ήταν ένα ευτυχές “ατύχημα” για τον καλλιτέχνη, πως δηλαδή έγινε ένα viral hit που απλά κατόρθωσε να κερδίσει το κοινό την κατάλληλη στιγμή, κάνετε λάθος. Η έκρηξη δημοτικότητας του “Whip/Nae Nae” ήταν αποτέλεσμα μίας προσεκτικά οργανωμένης καμπάνιας και αποτέλεσε αιχμή του δόρατος για μία συγκεκριμένη εταιρεία της οποίας συνιδρυτής είναι η… Madonna.

    Η DanceOn λοιπόν είναι μία startup επιχείρηση, η οποία δημιουργεί χορευτικά βίντεο τα οποία γίνονται viral. H διευθύνουσα σύμβουλος της DanceOn, Amanda Taylor, η οποία συνεργάζεται στενά με την βασίλισσα της Pop, περιγράφει μία εταιρεία που λειτουργεί σαν διαδικτυακός τόπος και προάγει την δουλειά 1.200 δημιουργών στον κλάδο του χορού, χρησιμοποιώντας τον όρο “επιρροή” ως κλειδί για την επιτυχία της. Για την ακρίβεια λειτουργεί ως εξής: Ένας δημιουργός κινηματογραφεί ένα βίντεο χορού και η DanceOn εργάζεται πάνω στο κομμάτι της σωστής προώθησης του και εν συνεχεία στον τρόπο που αυτό θα φέρει έσοδα.

    https://www.youtube.com/watch?v=aZfR7qc0WVs

    Aνεπίσημο χορευτικό βίντεο το οποίο ξεπέρασε τις 9.000.000 προβολές και αποτελεί το εναρκτήριο βήμα της εταιρείας

    Αν και τα περισσότερα συμβόλαια έχουν μικρές διαφορές μεταξύ τους, η DanceOn ουσιαστικά παίρνει ένα μερίδιο των εσόδων του καλλιτέχνη για τις υπηρεσίες της στην προώθηση, τις διαφημίσεις και την γενικότερη διαχείριση. Πέραν αυτού μπορεί να συμμετάσχει σε ένα βίντεο με μόνο έναν χορευτή ή μία τεράστια ομάδα χορευτών ανάλογα με την περίπτωση. Ουσιαστικά η καινοτόμος ιδέα και λειτουργία της DanceOn είναι πως θα δημιουργήσει σχεδόν από το μηδέν μία παγκόσμια τάση χορού, χρησιμοποιώντας το διαδίκτυο.
    Πως λειτουργεί; (Ας δούμε τι συνέβη στην περίπτωση του Silento)

     

    H Amanda Taylor αναφορικά με την επιτυχία του “Watch Me (Whip/Nae Nae)” δήλωσε πως μετά την προσέγγιση του Silento για να δώσει την έγκρισή του σχετικά με την ανάρτηση ανεπίσημων βίντεο χορού για το τραγούδι του, η DanceOn κινηματογράφησε 50 μέλη της ομάδας της να χορεύουν με τον δικό τους τρόπο το τραγούδι. Οι 50 αυτοί συνεργάτες σε διάστημα δυόμιση μηνών έφτασαν τις 250 εκατομμύρια προβολές, ενώ σε συνδυασμό με παραλλαγές των συγκεκριμένων βίντεο το ίδιο διάστημα έφτασαν τις 500 εκατομμύρια προβολές. Αυτή η τεράστια διάδοση του τραγουδιού του Silento τον οδήγησε στην υπογραφή ενός χρυσού συμβολαίου με την Capitol Records, ενώ δήλωσε στο Billboard “Η καμπάνια του DanceOn ήταν ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες που βοήθησαν να γίνει το τραγούδι μου viral”



    ΣΧΟΛΙΑ