• LIFE&STYLE

    Σαν δύο σταγόνες νερό: Όταν ο πρίγκιπας Χάρι συνάντησε τον Ed Sheeran

    • NewsRoom


    Τις δυνάμεις τους ένωσαν ο πρίγκιπας Χάρι και ο καταξιωμένος τραγουδιστής Ed Sheeran, για την εκστρατεία ενημέρωσης στα πλαίσια της παγκόσμιας Ημέρας Ψυχικής Υγείας.

    Σε ένα βίντεο που αναρτήθηκε στον προσωπικό λογαριασμό του Δούκα και της Δούκισσας του Σάσεξ στο Instagram, ο πρίγκιπας Χάρι ανοίγει την πόρτα και έρχεται αντικριστά με τον σωσία του που έχει κατακόκκινα μαλλιά όπως ο ίδιος ενώ τυχαία φοράει και αυτός γκρίζο μπλουζάκι.

    «Σαν να κοιτάζω στον καθρέφτη» αστειεύεται ο Χάρι ενώ ο ποπ σταρ ρωτά να περάσει στο σπίτι που εικάζεται ότι είναι της πριγκίπισσας Ευγενίας.

     

    View this post on Instagram

    Both Prince Harry and Ed Sheeran want to ensure that not just today but every day, you look after yourself, your friends and those around you. There’s no need to suffer in silence – share how you’re feeling, ask how someone is doing and listen for the answer. Be willing to ask for help when you need it and know that we are all in this together. #WMHD Check out the accounts below for more resources and support: @Heads_Together @Calmzone @MentalHealthFoundation @CharityNoPanic @SamaritansCharity @YoungMindsUK @GiveUsAShoutInsta @Childline_official @LetsTalkAboutMentalHealth @Jedfoundation @Pandas_UK @Charitysane @MindCharity @TimeToChangeCampaign @RethinkMentalIllness @MentalHealthMates @ActionHappiness @MHFAEngland @DitchTheLabel @TheBlurtFoundation

    A post shared by The Duke and Duchess of Sussex (@sussexroyal) on

    Υπενθυμίζεται πως ο πρίγκιπας Χάρι και ο πρίγκιπας Ουίλιαμ, η Κέιτ και η Μέγκαν συμμετείχαν ως αφηγητές σε διαφήμιση που προβλήθηκε την Δευτέρα στους βρετανικούς τηλεοπτικούς δέκτες, διάρκειας τριών λεπτών, ενώ ήταν μια πρωτοβουλία της οργάνωσης «Every Mind Matters» σε συνεργασία με το Εθνικό Σύστημα Υγείας (NHS), σχετικά με τη νέα εκστρατεία στη Βρετανία για την ψυχική υγεία. Είναι η πρώτη φορά που μέλη της βασιλικής οικογένειας της Γηραιάς Αλβιόνας συμμετέχουν σε τηλεοπτική διαφήμιση.

     



    ΣΧΟΛΙΑ