Ο hands-on Παπαμιμίκος, o phoenix-like Κοκλώνης και οι εσωτερικοί εχθροί στη γωνία – Το νέο power game του Open
Στο Open διαμορφώνονται δύο στρατόπεδα. Από τη μια, εκείνοι που βλέπουν στο πρόσωπο του Νίκου Κοκλώνη τον άνθρωπο που μπορεί να σηκώσει ξανά το κανάλι ψηλά, με projects που θα κρατήσουν σταθερά διψήφια ποσοστά τηλεθέασης και θα ξαναβάλλουν το brand στην πρώτη γραμμή του ανταγωνισμού. Από την άλλη, οι γνωστοί «σκεπτικιστές», που προτιμούν να θυμίζουν την υπόθεση των τιμολογίων —παρά το γεγονός ότι ο ίδιος δεν έχει επίσημα εμπλοκή.
Η πραγματικότητα δείχνει πως το Open επιλέγει να κοιτάξει μπροστά. Ο Ιβάν Σαββίδης, ύστερα από εισηγήσεις συνεργατών του και με ενεργό ρόλο-γέφυρα του Ανδρέα Παπαμιμίκου, δίνει το πράσινο φως για την επιστροφή του Κοκλώνη. Δεν πρόκειται μόνο για τηλεοπτική απόφαση· είναι μια συνολική στρατηγική επανατοποθέτησης του καναλιού στην αγορά.
Σαββίδης–Νταβιντιάν: το δίδυμο που κρατά ζωντανό το Open: Άνοδος εσόδων μεν, βαριά σκιά δε από ζημιές και ασφυκτική ρευστότητα
Πάντως η Ραδιοτηλεοπτική Α.Ε. που διαχειρίζεται το OPEN TV παρουσίασε για το 2024 μια αντιφατική εικόνα που συνδυάζει αύξηση εσόδων με έντονες χρηματοοικονομικές αδυναμίες. Ο κύκλος εργασιών του σταθμού ανήλθε σε 30,06 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας άνοδο 35% σε σχέση με το 2023, ενώ οι ζημιές μετά φόρων περιορίστηκαν στα 11,5 εκατ. ευρώ από 26,8 εκατ. την προηγούμενη χρήση. Η αύξηση των εσόδων αποδίδεται κυρίως στην ενίσχυση του ενημερωτικού προγράμματος και στη στρατηγική επιλογή για περισσότερες ώρες δελτίων και εκπομπών επικαιρότητας – πιστώνεται θετικά στον Χρήστο Παναγιωτόπουλου – η οποία συνδυάστηκε με βελτιωμένο μικτό περιθώριο κέρδους στο 53,4%. Παρά τη μείωση ζημιών, η εταιρεία εξακολουθεί να επιβαρύνεται από υψηλά λειτουργικά κόστη, με αποτέλεσμα το καθαρό περιθώριο κέρδους να παραμένει αρνητικό στο -38,2%.
Η εικόνα στους χρηματοοικονομικούς δείκτες αναδεικνύει τις αδυναμίες της επιχείρησης. Ο δείκτης κυκλοφοριακής ρευστότητας διαμορφώθηκε μόλις στο 0,58, καταδεικνύοντας δυσκολία κάλυψης βραχυπρόθεσμων υποχρεώσεων. Το κεφάλαιο κίνησης είναι αρνητικό κατά 19,2 εκατ. ευρώ, ενώ τα ταμειακά διαθέσιμα δεν ξεπέρασαν τις 914 χιλιάδες ευρώ, ποσό ελάχιστο για το ύψος των υποχρεώσεων. Η εταιρεία επιβιώνει μέσα από factoring και συνεχείς αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου, με τον βασικό μέτοχο Dimera Media Investments να αποτελεί τον καθοριστικό παράγοντα στήριξης.
Η Grant Thornton, ως ανεξάρτητος ελεγκτής, εξέδωσε γνώμη με επιφύλαξη, επισημαίνοντας ότι τα ίδια κεφάλαια είναι αρνητικά κατά 13,3 εκατ. ευρώ και ότι δεν έχει πραγματοποιηθεί φορολογικός έλεγχος για τις χρήσεις 2019–2024, γεγονός που ενέχει τον κίνδυνο πρόσθετων υποχρεώσεων. Παρά τις παρατηρήσεις αυτές, σημειώνεται ότι η διοίκηση έχει ήδη λάβει μέτρα κεφαλαιακής ενίσχυσης με τρεις αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου το 2025, ύψους άνω των 29 εκατ. ευρώ.
«Λουκέτο» στο ΑΡΤ FM: Το ΕΣΡ ανακάλεσε τη βεβαίωση λειτουργίας – Τέλος εποχής για το ραδιόφωνο του ΛΑΟΣ-Δεν προχώρησε ο Γιάννης Φιλιππάκης στα ερτζιανά…
Τίτλοι τέλους για το ραδιοφωνικό σταθμό ΑΡΤ FM 102,7 Αττικής, που για δεκαετίες συνδέθηκε με την παρουσία του Γιώργου Καρατζαφέρη στα ερτζιανά. Με απόφασή του, το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ) ανακάλεσε τη βεβαίωση νόμιμης λειτουργίας, βάζοντας οριστικό «λουκέτο» στο ραδιόφωνο που ξεκίνησε ως «Ράδιο Άστυ» και αποτέλεσε για χρόνια κομματικό βήμα του Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού (ΛΑΟΣ).
Το παρασκήνιο
Το ΑΡΤ FM είχε λάβει το 2010 βεβαίωση νόμιμης λειτουργίας από το ΕΣΡ ως κομματικός σταθμός, με τη μητρική εταιρεία City News Α.Ε.. Όμως, μετά την αποχώρηση του ΛΑΟΣ από τη Βουλή, το καθεστώς λειτουργίας του βρέθηκε για μήνες σε «γκρίζα ζώνη». Το σχέδιο για μετονομασία του σε Δημοκρατία FM στις αρχές του 2025, υπό τη διαχείριση του Γιάννη Φιλιππάκη, δεν κατάφερε να προχωρήσει.
Η απόφαση του ΕΣΡ
– Απορρίφθηκε ομόφωνα η αίτηση της οικογένειας Καρατζαφέρη (City News Α.Ε.) για επαναφορά του σταθμού στην εταιρεία.
– Εγκρίθηκε με πλειοψηφία (8-1) η εισήγηση του ειδικού επιστήμονα για ανάκληση της άδειας.
– Απορρίφθηκε επίσης με 8-1 η παρέμβαση της εταιρείας «Άσπονδος Συμβουλευτική» του Φιλιππάκη, που διεκδικούσε ρόλο στη νέα ταυτότητα του σταθμού.
Η συχνότητα 102,7, ως δημόσιο αγαθό, επιστρέφει πλέον στο κράτος.
Οι κόντρες και το τέλος μιας εποχής
Η υπόθεση είχε εξελιχθεί σε σίριαλ, με αλλεπάλληλες αλλαγές στην ταυτότητα του σταθμού και δημόσιες αντιπαραθέσεις ανάμεσα στον Γιώργο Καρατζαφέρη και τον εκδότη Γιάννη Φιλιππάκη. Τελικά, το ΕΣΡ, τρία χρόνια μετά το τελευταίο ανάλογο «λουκέτο» σε ραδιοσταθμό της Αττικής, έδωσε οριστική λύση.
Η απόφαση, πέρα από το πρακτικό σκέλος, έχει και συμβολικό βάρος: σηματοδοτεί το τέλος των κομματικών ραδιοφώνων στην Αττική, καθώς πλέον η άδεια λειτουργίας συνδέεται άμεσα με την κοινοβουλευτική παρουσία του πολιτικού φορέα που τα στηρίζει.
Copy–paste journalism: η διάψευση ξεγύμνωσε το ΑΠΕ
Το Αθηναϊκό–Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων (ΑΠΕ) βρέθηκε για ακόμη μια φορά στο επίκεντρο αρνητικής δημοσιότητας, μετά το γκάζι που πάτησε σε δικαστικό ρεπορτάζ γύρω από την εκταφή του γιού του Πάνου Ρούτσι. Σύμφωνα με την αρχική του μετάδοση, η συνήγορος της οικογένειας, Ζωή Κωνσταντοπούλου, είχε αιτηθεί αναβολής ώστε να οριστεί τεχνικός σύμβουλος.
Η «είδηση» διαδόθηκε ταχύτατα και αναπαράχθηκε αυτούσια από μερίδα του έντυπου και ηλεκτρονικού Τύπου, χωρίς την παραμικρή διασταύρωση. Το πρόβλημα; Ήταν ανυπόστατη. Η ίδια η κ. Κωνσταντοπούλου έσπευσε να τη διαψεύσει, επισημαίνοντας ότι ούτε ημερομηνία εκταφής έχει οριστεί, ούτε πραγματογνώμονας, ούτε έχει καν ενημερωθεί η οικογένεια για τις διαδικασίες. «Δεν έχει φτάσει καν σε αστυνομικό τμήμα η υπόθεση» δήλωσε χαρακτηριστικά.
Ζούλας κομάντο σε αποστολή διάσωσης: από το δελτίο της Σίας μέχρι το late night του Φάνη- και ένα prime time σε patchwork
Ο ΣΚΑΪ μπήκε στη νέα σεζόν με το σύνθημα «Ξεκινάμε και… διορθώνουμε» και η αλήθεια είναι πως διορθωτικές κινήσεις γίνονται ήδη με ταχύτητα. Ο Κωνσταντίνος Ζούλας (CEO), με εντολή Αλαφούζου να σηκώσει το κανάλι, τρέχει να βρει ισορροπία ανάμεσα σε ενημέρωση, ψυχαγωγία και formats που να πείθουν το κοινό.
Το κεντρικό δελτίο με τη Σία Κοσιώνη ανανεώθηκε με υπερσύγχρονο στούντιο, σκηνοθεσία ρυθμού και πιο δυναμική εικόνα. Η τηλεθέαση παραμένει χαμηλή, αλλά το δελτίο δείχνει σταθερότητα και προσπαθεί να ανακτήσει την επαφή του με το κοινό.
Εκεί που η εικόνα είναι απογοητευτική είναι στη ζώνη infotainment: η εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου και το «Join Us» με τον Κώστα Τσουρό δεν κατάφεραν να βρουν ανταπόκριση, καταγράφοντας από τις χαμηλότερες επιδόσεις του σταθμού. Στο ίδιο μοτίβο και το «Exathlon», που παρά την προσπάθεια επαναλανσαρίσματος δεν έκανε γκελ στο κοινό.
Απέναντι σε αυτές τις αδυναμίες, ο ΣΚΑΪ επιχειρεί να «ράψει και να ξηλώσει» το prime time. Τα μεγάλα formats «The Wall» και «The Floor» μπαίνουν για να στηρίξουν τη βραδινή ζώνη με γρήγορες, θεαματικές λύσεις, ενώ ο Φάνης Λαμπρόπουλος ετοιμάζει το δικό του late night μετά τις 23:00, δίνοντας έναν πιο ανάλαφρο τόνο. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα patchwork: διαφορετικά κομμάτια, διαφορετικά ύφη, που αν συνδυαστούν σωστά μπορούν να κρατήσουν το κανάλι όρθιο σε μια δύσκολη περίοδο.
Σε αυτό το μωσαϊκό, ξεχωριστή θέση έχει η επιστροφή του «Prime Time». Από τη Δευτέρα 13 Οκτωβρίου, η ερευνητική εκπομπή μπαίνει στη δεύτερη σεζόν της, με νέες αποκαλυπτικές έρευνες και ρεπορτάζ. Μετά τα 31 επεισόδια του πρώτου κύκλου, η δημοσιογραφική ομάδα φιλοδοξεί να επαναφέρει στο κέντρο της τηλεοπτικής συζήτησης την ερευνητική δημοσιογραφία, με αποστολές, συνεντεύξεις και θεματολογία που ξεφεύγει από τη ροή της καθημερινής ειδησεογραφίας.
Το στοίχημα για τον Ζούλα – το οποίο να μην ξεχνιόμαστε πληρώνει σε κάθε περίπτωση ο Γ. Αλαφούζος- είναι να αποδείξει ότι οι διορθώσεις δεν είναι απλώς μπαλώματα, αλλά μέρος μιας στρατηγικής που θα φέρει πίσω την τηλεθέαση και θα πείσει και την αγορά.
Η νέα «μούσα» επικοινωνίας του Κοκλώνη: η Έλενα Χριστοπούλου και στο Mega και στη «βιτρίνα» της Barking Well Media
Η Έλενα Χριστοπούλου φέτος κάνει level up. Δεν μένει μόνο στη θέση της coach και τηλεοπτικής περσόνας, αλλά περνάει και στο παρασκήνιο, αναλαμβάνοντας ρόλο-«κλειδί» στη Barking Well Media. Ο Νίκος Κοκλώνης της εμπιστεύτηκε τη θέση της διευθύντριας επικοινωνίας, μια κίνηση που δείχνει ξεκάθαρα πως την υπολογίζει ως στρατηγικό χαρτί στην εταιρεία του. Παράλληλα, η Χριστοπούλου είναι έτοιμη να καθίσει στο πάνελ μιας νέας late night εκπομπής του Mega, που θα θυμίζει το αμερικανικό The View (παραγωγή: Lincoln Square Productions για την ABC News) και θα έχει στοιχεία από το ελληνικό «Booth». Την παραγωγή στην Ελλάδα υπογράφει η Barking Well Media, που φιλοδοξεί να φέρει στην οθόνη ένα φρέσκο talk format.
Συνοδοιπόροι της θα είναι η Ελίνα Παπίλα, η Δάφνη Καραβοκύρη και η Σοφία Μουτίδου, με στόχο να δημιουργήσουν έναν χώρο ζωντανού διαλόγου γύρω από κοινωνικά, επίκαιρα αλλά και πιο «πιπεράτα» θέματα.
ΕΡΤ2 Σπορ: Το νέο αθλητικό κανάλι της δημόσιας τηλεόρασης
Η ΕΡΤ μπαίνει ξανά δυναμικά στο παιχνίδι του αθλητικού θεματικού καναλιού. Από σήμερα Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2025, η ψυχαγωγική – πολιτιστική ΕΡΤ2 δίνει τη θέση της στο ΕΡΤ2 Σπορ, σηματοδοτώντας την τέταρτη απόπειρα της δημόσιας τηλεόρασης να δημιουργήσει αποκλειστικό αθλητικό κανάλι (μετά το Σπορ+ της ΕΡΤ Ψηφιακής, το ΝΕΡΙΤ Sports και το ΕΡΤ Sports).
Τι θα δούμε στην ΕΡΤ2 Σπορ
Σύμφωνα με την παρουσίαση της γενικής διευθύντριας προγράμματος, Μαρίας Κοζάκου, το νέο κανάλι φιλοδοξεί να αποτελέσει την κεντρική «στέγη» όλων των αθλητικών μεταδόσεων της ΕΡΤ:
– Εγχώρια πρωταθλήματα: Greek Basketball League, γυναικείο μπάσκετ, βόλεϊ, χάντμπολ, πόλο.
– Νέες προσθήκες: Πρωτάθλημα ποδοσφαίρου γυναικών Ελλάδας.
– Ολυμπιακά αθλήματα: Στίβος, τένις, γυμναστική, πάλη, κωπηλασία, τζούντο, ξιφασκία, μέχρι και κρίκετ (που κάνει πρεμιέρα στους Ολυμπιακούς Αγώνες 2028).
– Διεθνείς διοργανώσεις: Περισσότερα από 65 αθλήματα από 45 οργανώσεις.
– Special περιεχόμενο: Extreme sports, ήπια άσκηση για όλες τις ηλικίες, ντοκιμαντέρ, κινηματογραφικές ταινίες με θέμα τον αθλητισμό, καθώς και υλικό από το πολύτιμο αθλητικό αρχείο της ΕΡΤ.
Στην ατζέντα βρίσκονται ήδη οι Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες του Μιλάνου – Κορτίνα (2026), που θα μεταδοθούν ζωντανά.
Η στρατηγική συνεργασία με την ΕΟΕ
Η ΕΡΤ υπέγραψε συμφωνία δύο ετών με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή για την τηλεοπτική κάλυψη 28 «μη διαδεδομένων» ολυμπιακών αθλημάτων, ενόψει Λος Άντζελες 2028.
– Η συμφωνία προβλέπει πάνω από 300 ώρες αθλητικού περιεχομένου.
– Η παραγωγή καλύπτεται από την ΕΟΕ, ενώ οι σχολιαστές και οι ρεπόρτερ της ΕΡΤ θα εκπαιδευτούν ειδικά για κανονισμούς και ορολογία.
– Όπως τόνισε ο πρόεδρος της ΕΟΕ, Ισίδωρος Κούβελος: «Πλέον όλα τα Ολυμπιακά Αθλήματα θα έχουν πρόσβαση σε κάθε ελληνικό σπίτι».
Οι εκπομπές που συνεχίζουν
Το ΕΡΤ2 Σπορ δεν θα στηριχθεί μόνο σε μεταδόσεις:
– «Ο Κόσμος των Σπορ» (καθημερινή εκπομπή, ταυτόχρονα και στην ΕΡΤ3).
– «Αθλητική Κυριακή» (ταυτόχρονα και στην ΕΡΤ1).
– «Αντί–ΕΣΡ» για λοιπά ΜΜΕ με υπογραφή Μαρινάκη
Ιδρύεται το Ελληνικό Συμβούλιο Μέσων Ενημέρωσης
Με σχέδιο νόμου που φέρνει στη Βουλή ο υπουργός Επικρατείας Παύλος Μαρινάκης, συστήνεται το Ελληνικό Συμβούλιο Μέσων Ενημέρωσης (ΕΣΜΕ), ένα νέο όργανο που θα λειτουργεί παράλληλα με το ΕΣΡ, την ανεξάρτητη αρχή που έχει συνταγματική κατοχύρωση.
Σύμφωνα με το νομοσχέδιο, στο νέο Συμβούλιο θα συμμετέχουν εκπρόσωποι από ιδιοκτήτες εντύπων και ιστοσελίδων, ενώσεις δημοσιογράφων, καθώς και κάτοχοι αδειών ή βεβαιώσεων νόμιμης λειτουργίας ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών σταθμών, είτε ελεύθερης λήψης είτε συνδρομητικών.
Η δημιουργία ενός «αντί–ΕΣΡ» προκαλεί ήδη σχόλια στον χώρο των ΜΜΕ, καθώς τίθεται το ερώτημα για το πώς θα μοιράζονται οι ρόλοι και οι αρμοδιότητες μεταξύ της συνταγματικής Αρχής και του νέου συμβουλίου.
Εθνική βάση δεδομένων για την ιδιοκτησία ΜΜΕ και τον έλεγχο πολυφωνίας
Με νέο σχέδιο νόμου του υφυπουργού παρά τω πρωθυπουργώ Παύλου Μαρινάκη, σε εφαρμογή του European Media Freedom Act, το ΕΣΡ αναλαμβάνει να δημιουργήσει μια εθνική βάση δεδομένων για την ιδιοκτησία όλων των Μέσων Ενημέρωσης.
Οι πάροχοι θα υποχρεούνται να καταχωρίζουν:
– Τα στοιχεία των άμεσων και έμμεσων ιδιοκτητών με δυνατότητα επιρροής στις στρατηγικές αποφάσεις, συμπεριλαμβανομένης της κρατικής συμμετοχής.
– Τα ονόματα των πραγματικών δικαιούχων.
– Το σύνολο της ετήσιας κρατικής διαφήμισης που λαμβάνουν, αλλά και έσοδα από δημόσιες αρχές τρίτων χωρών.
Η υποβολή των στοιχείων θα γίνεται ηλεκτρονικά εντός 60 ημερών από την έναρξη λειτουργίας της βάσης, ενώ η πρόσβαση για το κοινό θα είναι ελεύθερη. Προβλέπεται επίσης η καθιέρωση ειδικού σήματος καταχώρισης για τα μέσα που θα συμμορφώνονται.
Παράλληλα, το ΕΣΡ αποκτά νέα αρμοδιότητα: τον έλεγχο της πολυφωνίας στα ΜΜΕ, ανεξάρτητα από την Επιτροπή Ανταγωνισμού. Κάθε συγκέντρωση επιχειρήσεων στον χώρο της ενημέρωσης θα πρέπει να γνωστοποιείται προκαταβολικά, ώστε να αξιολογείται αν επηρεάζει την πολυφωνία και τη συντακτική ανεξαρτησία.
DPG Digital Media Group: Επιστροφή σε κέρδη, με βαρίδια στις υποχρεώσεις
Η DPG Digital Media Group Μονοπρόσωπη Α.Ε. του Δ.Γιαννακόπουλου πέτυχε το 2024 να αφήσει πίσω της τη ζημιογόνο χρήση του 2023 και να γυρίσει σε θετικό έδαφος. Ο κύκλος εργασιών σημείωσε μικρή αύξηση στα €8,53 εκατ. από €8,41 εκατ., αλλά η ουσία βρίσκεται στην καθαρή κερδοφορία: η εταιρεία κατέγραψε κέρδη €692 χιλ., έναντι ζημιών €135 χιλ. το 2023.
Στο λειτουργικό πεδίο, η μείωση προσωπικού από 99 σε 91 άτομα και η αντίστοιχη μείωση δαπανών μισθοδοσίας στα €2,6 εκατ. από €2,83 εκατ. συνέβαλαν στη βελτίωση του αποτελέσματος.
Eurovision 2026: Σταθερά παρούσα η Ελλάδα βρέξει – χιονίσει – Κορυφώνεται η κρίση στην EBU για το Ισραήλ
Η Ελλάδα επιβεβαίωσε ότι θα συμμετάσχει κανονικά στη Eurovision 2026 στη Βασιλεία, την ώρα που η EBU εισέρχεται στη σοβαρότερη κρίση της λόγω της παρουσίας του Ισραήλ στον διαγωνισμό.
Πέντε χώρες (Ισπανία, Ιρλανδία, Σλοβενία, Ισλανδία, Ολλανδία) έχουν ήδη προειδοποιήσει ότι θα απέχουν αν το Ισραήλ διατηρήσει τη συμμετοχή του, με τη RUV της Ισλανδίας να εξετάζει ακόμα και οριστική αποχώρηση. Σκεπτικισμός εκφράζεται και από τη Δανία, ενώ η Σουηδία κρατά ουδέτερη στάση.
Αντίθετα, Γερμανία, Γαλλία και Αυστραλία δηλώνουν ότι δεν θα στηρίξουν αποκλεισμό, ενώ η Αυστρία, μέσω της ΥΠΕΞ Μάινλ-Ράιζινγκερ, προειδοποιεί για «ρήξη» μεταξύ των μελών της Ένωσης.
Η έκτακτη συνέλευση της EBU θα διεξαχθεί τον Νοέμβριο, με την απόφαση να απαιτεί πλειοψηφία 75% επί των 123 μελών. Μέχρι τότε, το ρήγμα στους κόλπους της Ένωσης βαθαίνει, με το ενδεχόμενο μποϊκοτάζ να πλανάται πάνω από τον διαγωνισμό.
«Με τα λεφτά του Έλληνα φορολογούμενου»: Λιάγκας λάβρος κατά ΕΡΤ και Μαρίας Κοζάκου
Σφοδρή επίθεση εξαπέλυσε το πρωί της Πέμπτης ο Γιώργος Λιάγκας μέσα από την εκπομπή του στον ΑΝΤ1, με αφορμή τις δηλώσεις της διευθύντριας προγράμματος της ΕΡΤ, Μαρίας Κοζάκου, σχετικά με τα νούμερα τηλεθέασης.
Αρχικά, ο παρουσιαστής σχολίασε με χιούμορ τη συνέντευξη της Ντέπυς Γκολεμά, όμως λίγα λεπτά αργότερα πέρασε σε οξύ ύφος, ξεσπώντας για όσα είπε η Κοζάκου:
«Δεν ντρεπόμαστε λίγο; Με τα λεφτά του Έλληνα φορολογούμενου… Και να μας λέει ότι δεν κρινόμαστε αλλά είμαστε ποιοτικοί; Και ποιος είπε ότι είστε πραγματικά ποιοτικοί;»
Ο Λιάγκας υποστήριξε ότι στην ιδιωτική τηλεόραση υπάρχουν «ΑΑ προγράμματα», ενώ κατηγόρησε την κρατική τηλεόραση πως παρά το υψηλό επίπεδο χρηματοδότησης δεν λογοδοτεί στον κόσμο:
«Τα τελευταία χρόνια δόθηκαν λεφτά στην κρατική τηλεόραση ίσα με αυτά που δίνονται στην ιδιωτική. Γιατί να κρίνεται μόνο το σίριαλ της ιδιωτικής και όχι της κρατικής;»
Το ξέσπασμα του παρουσιαστή ανέβασε το θερμόμετρο στον «πόλεμο» για την τηλεθέαση, φέρνοντας την ΕΡΤ και τη διοίκηση προγράμματος ξανά στο επίκεντρο της κριτικής.
Το Mega πήρε το «Βίλατζ Γιουνάιτεντ» της ΕΡΤ3
Το αγαπημένο ντοκιμαντέρ της ΕΡΤ3 «Βίλατζ Γιουνάιτεντ» του Θανάση Νικολάου περνά πλέον στο Mega με νέο τίτλο: «Βίλατζ Λιμπερταδόρες».
Η σειρά ακολουθεί τις ιστορίες του ελληνικού ερασιτεχνικού ποδοσφαίρου μέσα από τις τοπικές κοινωνίες.
Κοινωνία Άνω Κάτω με… 4,2% – χαμηλές πτήσεις στην πρεμιέρα Μπογδάνου και το παρασκήνιο με τον Βαγγέλη Σερίφη
Η νέα εκπομπή του Κωνσταντίνου Μπογδάνου, «Κοινωνία Άνω Κάτω», έκανε πρεμιέρα στο OPEN αλλά βρέθηκε αντιμέτωπη με… ανυπέρβλητο αντίπαλο: τον αγώνα Ολυμπιακού–Τότεναμ. Το αποτέλεσμα; 4,2% στο δυναμικό κοινό και 5,2% στο γενικό σύνολο, με το Mega να εκτοξεύεται στο 32% χάρη στο ποδόσφαιρο.
Έτσι, η εκπομπή κατέληξε χαμηλά στη late night ζώνη, πίσω από τον ανταγωνισμό, ενώ από την ερχόμενη εβδομάδα θα έχει να αντιμετωπίσει και τον Πέτρο Κουσουλό με το «Νύχτα Αποκαλύψεων».
Λίγες ώρες πριν, ο Βαγγέλης Σερίφης εξήγησε στο MEGA γιατί αποχώρησε από το πάνελ:
«Δεν ένιωθα καλά όντας μέλος αυτής της εκπομπής… όταν μου είπαν για τους συνεργάτες, έπρεπε να πω “ευχαριστώ πολύ, δεν θα το πάρω”».
Ο μουσικός παραγωγός απέφυγε να μιλήσει για προσωπικές συγκρούσεις, αλλά άφησε ξεκάθαρο ότι η συνεργασία με τον Μπογδάνο δεν τον εξέφραζε, δηλώνοντας πως «σε μια πολιτική εκπομπή πρέπει να μπορείς να κοιμάσαι ήσυχος το βράδυ».
Η πρεμιέρα, λοιπόν, βρήκε την εκπομπή με χαμηλά νούμερα και ήδη ανοιχτό μέτωπο εσωτερικών αποχωρήσεων.
ΑΝΤ1: Ο Πέτρος Κουσουλός «διπλοβάρδια» – Από το μεσημέρι στις “Αποκαλύψεις” ως τα μεσάνυχτα στη “Νύχτα αποκαλύψεων”
Ο ΑΝΤ1 φαίνεται να έχει βρει στο πρόσωπο του Πέτρου Κουσουλού το «αντιβιοτικό ευρέος φάσματος» απέναντι στη χαμηλή τηλεθέαση. Από τη μια, οι μεσημεριανές «Αποκαλύψεις», που έκαναν πρεμιέρα στις 15 Σεπτεμβρίου, από την άλλη η επικείμενη «Νύχτα αποκαλύψεων», που βγαίνει στον αέρα την Τετάρτη 8 Οκτωβρίου, λίγο πριν τα μεσάνυχτα.
Το concept θυμίζει τη λογική “δύο σε ένα” που έχουν δοκιμάσει στο παρελθόν ο ΣΚΑΪ και άλλα κανάλια: ένας δημοσιογράφος-πρόσωπο-κλειδί να «κρατά» δύο διαφορετικά slots της μέρας, αλλά με κοινή θεματική κατεύθυνση. Στην περίπτωση Κουσουλού, η σφραγίδα είναι σαφής: ερευνητική δημοσιογραφία με στόχο να βγάλει στο φως όσα «δεν τολμούν να ειπωθούν».
MEGA – Αντρέας Γεωργίου: Crash test στη σχέση
Η συνεργασία του MEGA με τον Αντρέα Γεωργίου, που πέρυσι έμοιαζε ακλόνητη, φέτος δείχνει να δοκιμάζεται. Και η αιτία δεν είναι άλλη από τον νέο προγραμματισμό, που ανακατεύει ξανά την τράπουλα της prime time ζώνης.
Η έλευση της κωμικής σειράς «Hotel Ελvira» από τις 6 Οκτωβρίου μετακινεί τη «Γη της Ελιάς» από τις 21:00 στις 22:00. Πρόκειται για μια αλλαγή που, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, ενοχλεί τον Γεωργίου, καθώς το project του – προϊόν συμφωνίας-μαμούθ – είχε εξ αρχής κατοχυρωμένη την πιο εμπορική τηλεοπτική ζώνη.
Τζένη Μπαλατσινού – Η «διόρθωση» των Παραπολιτικών
Η Τζένη Μπαλατσινού βρέθηκε στο επίκεντρο του δημοσιογραφικού θορύβου μετά από δημοσίευμα που την εμφάνιζε να διαθέτει… 20 ακίνητα και κατοικία στο Ψυχικό. Η ίδια αντέδρασε άμεσα, ξεκαθαρίζοντας ότι πρόκειται για ψευδείς πληροφορίες και προειδοποιώντας με νομικές ενέργειες. Λίγο αργότερα, τα Παραπολιτικά ανακάλεσαν δημόσια, μιλώντας για «λανθασμένη μεταφορά στοιχείων» από τα πόθεν έσχες και τονίζοντας πως η Μπαλατσινού δεν διαθέτει ούτε 20 ακίνητα, ούτε κατοικία στο Ψυχικό. Παράλληλα, εξέφρασαν «λύπη» για την αρνητική δημοσιότητα που προκάλεσαν και διευκρίνισαν ότι δεν υπήρχε πρόθεση προσβολής στο πρόσωπό της.
Δανάη Μπάρκα: Η «επιστροφή» στο Open με την υπογραφή Κοκλώνη
Η Δανάη Μπάρκα, μετά το τέλος του «Πάμε Δανάη», δεν έμεινε μακριά από τα φώτα. Συνέχισε θεατρικά με το «Μάλιστα, κύριε Ζαμπέτα» και τώρα φαίνεται πως ανοίγει ξανά τηλεοπτικό κεφάλαιο – αυτή τη φορά μέσα από το Open.
Η παρουσιάστρια βρίσκεται ένα βήμα πριν υπογράψει για νέο τηλεπαιχνίδι με τη σφραγίδα του Νίκου Κοκλώνη. Το concept, που θυμίζει το «Celebrity Game Night», προορίζεται να βγει εβδομαδιαία στον αέρα, προσφέροντας μια πιο ανάλαφρη και «fun» νότα στο πρόγραμμα του καναλιού.
Η επιλογή της Μπάρκα δείχνει ότι έχει αναπτυχθεί κώδικας επικοινωνίας και εμπιστοσύνης με τον παραγωγό, γεγονός που αναμένεται να φανεί και on air.
Μέχρι στιγμής, η ίδια κρατά σιγή, αφήνοντας τις φήμες να δουλεύουν υπέρ της. Οι επίσημες ανακοινώσεις του Open αναμένονται σύντομα, ώστε να «κλειδώσει» θεσμικά η συνεργασία.
Ξανά απλήρωτοι οι εργαζόμενοι «Στο Κόκκινο»
Σε νέο αδιέξοδο βρίσκονται οι δημοσιογράφοι, παραγωγοί και διοικητικοί υπάλληλοι του ρ/σ «Στο Κόκκινο 105.5», καθώς μετρούν πλέον 3,5 μήνες απλήρωτης εργασίας. Σύμφωνα με την απόφαση της γενικής τους συνέλευσης (1/10), παραμένουν ανεξόφλητοι οι μισθοί Μαρτίου, Απριλίου, μισού Αυγούστου και πλέον και του Σεπτεμβρίου.
Οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν τον ΣΥΡΙΖΑ–ΠΣ για συνεχή εργοδοτική ασυνέπεια, σημειώνοντας ότι οι υπάλληλοι του κόμματος πληρώνονται κανονικά, ενώ οι εργαζόμενοι στα ΜΜΕ του μένουν διαρκώς απλήρωτοι. Όπως τονίζουν, «λεφτά βρίσκονται» σε πολιτικά κρίσιμες στιγμές – όπως πριν τη ΔΕΘ, για να ανασταλούν απεργίες – αλλά όχι για τη σταθερή κάλυψη της μισθοδοσίας τους.
ΕΡΤ: Νέα Προϊσταμένη Τμήματος Μυθοπλασίας και Ψυχαγωγίας
Το Δ.Σ. της ΕΡΤ αποφάσισε ομόφωνα τον διορισμό της Αλεξάνδρας Μπουσίου στη θέση της Προϊσταμένης του Τμήματος Μυθοπλασίας και Ψυχαγωγίας της Διεύθυνσης Προγράμματος του Τομέα Τηλεοπτικού και Ψηφιακού Προγράμματος.
ERTFLIX: Το «δικό μας Netflix» με νέα εποχή
Το ERTFLIX δεν είναι πια το «πειραματάκι» της δημόσιας τηλεόρασης. Με 18 εκατομμύρια θεάσεις το μήνα, έχει εξελιχθεί στη δημοφιλέστερη ελληνική streaming πλατφόρμα, κι αυτή τη σεζόν περνάει σε επόμενο επίπεδο.
Σαν τις μεγάλες διεθνείς πλατφόρμες
Το ERTFLIX αποκτά λειτουργίες που το φέρνουν πιο κοντά στα standards του Netflix και του Disney+:
– Γονικός έλεγχος για τους μικρούς θεατές.
– Offline θέαση, για να βλέπεις περιεχόμενο χωρίς σύνδεση.
– Υπενθυμίσεις και έξυπνο σύστημα προτάσεων, που προσαρμόζεται στα γούστα σου.
Παράλληλα, κάνει focus στην προσβασιμότητα: πάνω από 1.850 ώρες υποτιτλισμένου προγράμματος, σειρές και ντοκιμαντέρ με ακουστική περιγραφή, ώστε να μην αποκλείεται κανείς.
Το μενού του ERTFLIX
Η πλατφόρμα είναι ένας συνεχώς ανανεωμένος κόμβος με:
– Ελληνικές και ξένες ταινίες (εμπορικές, arthouse, μικρού μήκους).
– Σειρές μυθοπλασίας της ΕΡΤ, με αρκετές πρεμιέρες αποκλειστικά στην πλατφόρμα («Αύριο», «Θάλασσες μας χώρισαν»).
– Ξένες σειρές και ντοκιμαντέρ κάθε θεματικής.
– Παιδικό πρόγραμμα: ταινίες, εκπομπές, κινούμενα σχέδια.
– Αθλητικές διοργανώσεις.
– Όλες τις εκπομπές της ΕΡΤ, αλλά και «διαμάντια» από το αρχείο της.
Κι όλα αυτά μαζί με live μετάδοση: ERTnews, ΕΡΤ1, ΕΡΤ2, ΕΡΤ3, ERT Kids, ERT World, αλλά και διεθνή κανάλια όπως DW και TV5 MONDE.
Η ΕΡΤ της νέας εποχής: Όραμα, στρατηγική και ανθρώπινο αποτύπωμα
Η φετινή παρουσίαση του νέου τηλεοπτικού προγράμματος της ΕΡΤ δεν ήταν μια ακόμη τυπική εκδήλωση. Ήταν η απτή απόδειξη ότι η δημόσια τηλεόραση μπορεί να αλλάξει πρόσωπο και να μετατραπεί σε οργανισμό με σαφές όραμα, στρατηγική και προσανατολισμό στο μέλλον.
Ο πρόεδρος της ΕΡΤ, Γιάννης Παπαδόπουλος παρουσίασε μια ολοκληρωμένη φιλοσοφία που ήδη φέρνει αποτελέσματα. Η «ΕΡΤ της νέας εποχής» δεν περιορίζεται στην επικοινωνιακή διαχείριση, αλλά στηρίζεται σε τέσσερις πυλώνες: τεχνολογική αιχμή (συμμετοχή στο παγκόσμιο έργο τεχνητής νοημοσύνης «Φάρος»), αναβαθμισμένες ψηφιακές πλατφόρμες (ERTFLIX, ERTecho), ποιοτικό περιεχόμενο με εμπορική απήχηση και, τέλος, σεβασμό στον πολίτη-φορολογούμενο. Η προσβασιμότητα μέσω αυτόματου υποτιτλισμού και ακουστικών περιγραφών, όπως και η διάθεση για διεθνείς συμπαραγωγές, αναδεικνύουν τον διπλό χαρακτήρα: πρωτοπορία με κοινωνική αποστολή.
Δίπλα στον Παπαδόπουλο, ο διευθύνων σύμβουλος Κώστας Παπαβασιλείου χαράσσει το λειτουργικό πλαίσιο. Μίλησε για την ανάγκη κάθε καναλιού να αποκτήσει καθαρή ταυτότητα, για τη μετάβαση του ERTFLIX σε σύγχρονη πλατφόρμα εξατομικευμένων υπηρεσιών και για την προετοιμασία μιας ραδιοφωνίας που θα ξανασυστηθεί στο κοινό. Η λογική είναι ξεκάθαρη: η ΕΡΤ να πάψει να είναι ένα «διάχυτο» brand και να αποκτήσει σαφές, δομημένο στίγμα σε κάθε της προϊόν.
Στη στρατηγική αυτή κομβικό ρόλο παίζουν και άλλα στελέχη: ο Βασίλης Θωμόπουλος που θέτει την ενημέρωση σε τροχιά υπευθυνότητας, πολυφωνίας και εγκυρότητας μέσω του ERTNews· η Μαρία Κοζάκου που χτίζει ένα πρόγραμμα με διεθνείς συμπαραγωγές, παιδικά προγράμματα και μυθοπλασία υψηλών προδιαγραφών· και η Σύνθια Σάπικα που δίνει στην ΕΡΤ3 έναν περιφερειακό, αλλά ουσιαστικά πανελλήνιο χαρακτήρα, με έμφαση στον πολιτισμό και την κοινωνική ποικιλομορφία.
Και πόσο κόστισε το gala;
Η ΕΡΤ πραγματοποίησε την παρουσίαση του νέου τηλεοπτικού της προγράμματος για τη σεζόν 2025-2026 στον Φάρο του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος. Σύμφωνα με τις αποφάσεις που έχουν αναρτηθεί στη «Διαύγεια», το συνολικό κόστος της εκδήλωσης ανήλθε σε 39.973,54 ευρώ.
Ειδικότερα, δαπανήθηκαν 13.250 ευρώ για υπηρεσίες catering και φιλοξενίας, 18.323,54 ευρώ για την ενοικίαση τεχνικού εξοπλισμού (φωτισμοί, μικρόφωνα, οθόνες και λοιπή υποστήριξη), καθώς και 8.400 ευρώ για τη μίσθωση του χώρου.
Η εκδήλωση εντάχθηκε στον εγκεκριμένο προϋπολογισμό της ΕΡΤ για το οικονομικό έτος 2025.
Alter Ego Media: Βλέπει θέατρο και τηλεόραση σε κοινή στρατηγική
Η Alter Ego Media, του Βαγγέλη Μαρινάκη, δείχνει να στρέφει το βλέμμα της πέρα από την ενημέρωση και τη μυθοπλασία της τηλεόρασης, επενδύοντας πλέον και στον χώρο των θεατρικών παραγωγών. Στο επίκεντρο βρίσκεται η κίνηση του Διονύση Παναγιωτάκη, που με την εμπειρία και τις υποδομές του μπαίνει στον «χορό» των συνεργασιών, ανοίγοντας δίαυλο με το One Channel, αλλά και με το Mega News.
Στόχος είναι η Alter Ego Media να αποκτήσει κομβική θέση στο θέαμα συνολικά – τόσο στη μικρή σκηνή (θέατρο) όσο και στη μεγάλη οθόνη της τηλεόρασης. Το σκεπτικό είναι να επενδυθούν πόροι σε δημιουργούς: σκηνοθέτες, σεναριογράφους, ηθοποιούς και συντελεστές, ώστε να στηθεί ένα ισχυρό «pool» ταλέντου που θα τροφοδοτεί διαφορετικές παραγωγές.
Πρακτικά, η εταιρεία επιχειρεί να δημιουργήσει ένα ολοκληρωμένο οικοσύστημα περιεχομένου, όπου η θεατρική παραγωγή θα επικοινωνεί με την τηλεοπτική, πολλαπλασιάζοντας τα έσοδα αλλά και τη δυναμική των projects.
Alter Ego Media: Δυναμική ανάπτυξη και νέες στρατηγικές κινήσεις στο α’ εξάμηνο 2025
Ο μεγαλύτερος media όμιλος της χώρας, η Alter Ego Media, ανακοίνωσε τα οικονομικά του αποτελέσματα για το πρώτο εξάμηνο του 2025, τα οποία επιβεβαιώνουν την οργανική ανάπτυξη και την επιτυχημένη υλοποίηση του επιχειρηματικού του πλάνου, σε εκδόσεις, τηλεόραση, ραδιόφωνο και παραγωγή περιεχομένου.
Τα βασικά οικονομικά στοιχεία
– Κύκλος εργασιών: €59,1 εκατ. (+7,9% από €54,8 εκατ. το 2024).
– Εκδόσεις (publishing): €19,1 εκατ. (+9,9%).-
– Broadcasting & content creation: €40 εκατ. (+7%).
– EBITDA: €17,1 εκατ. (+17% σε σχέση με 2024).
– Λειτουργικά κέρδη (EBIT): €3,9 εκατ. (βελτίωση €6,4 εκατ. από πέρυσι).
– Καθαρά κέρδη: €1,2 εκατ. (βελτίωση €5 εκατ. έναντι ζημιών το 2024).
– Ίδια κεφάλαια: €119 εκατ. (30/6/2025).
– Καθαρά διαθέσιμα: €50,2 εκατ.
Η βελτίωση οφείλεται κυρίως στη διαχείριση κόστους, μείωση αποσβέσεων (ιδίως από τον εξορθολογισμό προγράμματος του MEGA) και την οργανική ανάπτυξη σε όλα τα επίπεδα.
Ο ρόλος του Χρηματιστηρίου
Η εισαγωγή της Alter Ego Media στο Χρηματιστήριο Αθηνών ενίσχυσε σημαντικά την κεφαλαιακή διάρθρωση, ενώ η θετική πορεία της μετοχής δείχνει εμπιστοσύνη της αγοράς. Ο CEO, Γιάννης Βρέντζος, τόνισε:
«Το α’ εξάμηνο σηματοδότησε ισχυρή ανάπτυξη και μας επιβεβαιώνει ότι ο μετασχηματισμός μας σε media tech group προχωρά με συνέπεια. Η στρατηγική μας θέση και η χρηματοοικονομική ισχύς δημιουργούν ευκαιρίες για περαιτέρω ανάπτυξη».
Εξαγορές – Το deal με Newsit και Tlife
Το β’ εξάμηνο αναμένεται να ενισχυθεί από την εξαγορά του Newsit και του Tlife, έναντι €28,5 εκατ. Από το ποσό αυτό, €2 εκατ. θα επανεπενδυθούν στην Alter Ego Media.
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, μέσω Αύξησης Μετοχικού Κεφαλαίου με ιδιωτική τοποθέτηση, μπαίνουν ως μέτοχοι οι Νίκος Ευαγγελάτος και Τατιάνα Στεφανίδου:
– Μέσω των εταιρειών Dorseta Investments Ltd. (Ευαγγελάτος) και Trevanco Investments Ltd. (Στεφανίδου) θα αποκτήσουν 200.000 νέες μετοχές έκαστος (συνολικά 400.000 μετοχές).
– Η τοποθέτηση γίνεται σε τιμή διάθεσης €5 ανά μετοχή, με discount ~21% από την τιμή στο ταμπλό.
– Η συμμετοχή τους σηματοδοτεί όχι απλά την πώληση των sites τους, αλλά και την είσοδό τους στο μετοχικό σχήμα του ομίλου.
Το στρατηγικό αφήγημα
Η Alter Ego Media δείχνει πως θέλει να εξελιχθεί σε media-tech conglomerate με ισχυρή βάση στην τηλεόραση, τον Τύπο και το digital, επενδύοντας παράλληλα σε παραγωγές και περιεχόμενο που θα «παίζει» σε όλα τα κανάλια διανομής.
Νέο πρακτορείο διανομής: Μαρινάκης – Μελισσανίδης σχεδιάζουν «μία λιγότερη μέρα εφημερίδων»
Σημαντικές αλλαγές φαίνεται να ετοιμάζονται στον χώρο της διανομής Τύπου. Οι συζητήσεις ανάμεσα στους επιχειρηματίες Βαγγέλη Μαρινάκη και Δημήτρη Μελισσανίδη για τη δημιουργία νέου πρακτορείου διανομής εντύπων συνοδεύονται από μια κίνηση που, αν υλοποιηθεί, θα αλλάξει τις συνήθειες δεκαετιών: τη μείωση των ημερών κυκλοφορίας κατά μία.
Τι προβλέπει το σχέδιο
Η πρόταση προβλέπει την κατάργηση του φύλλου του Σαββάτου για τις ημερήσιες εφημερίδες.
Οι εκδόσεις Σαββάτου και Κυριακής θα διανέμονται μαζί, το πρωί του Σαββάτου.
– Έτσι, από τα περίπτερα οι αναγνώστες θα μπορούν να προμηθεύονται ταυτόχρονα:
– «Τα Νέα Σαββατοκύριακο»
– «Η Εφημερίδα των Συντακτών – Σαββατοκύριακο»
– «Το Βήμα της Κυριακής»
– «Κυριακάτικη Δημοκρατία»
– και τις υπόλοιπες κυριακάτικες εκδόσεις.
Με άλλα λόγια, το Σάββατο το πρωί θα βγαίνει «διπλό πακέτο» για όλο το διήμερο.
Γιατί έχει σημασία
– Μείωση κόστους: Λιγότερα δρομολόγια, λιγότερη διανομή, καλύτερη διαχείριση logistics.
– Νέο μοντέλο κατανάλωσης: Ο αναγνώστης θα έχει δύο μέρες μπροστά του για να «ξεφυλλίσει» το weekend φύλλο.
– Αλλαγή παραδόσεων: Το «Σάββατο φύλλο» για πολλές εφημερίδες ήταν εργαλείο προβολής θεμάτων που «άνοιγαν» το Σαββατοκύριακο.
Μέντα 88: Ο «γυναικείος σταθμός» που παραμένει πρώτος στις καρδιές
Ο Μέντα 88, ο σταθμός του Ομίλου ΣΚΑΪ που εδώ και χρόνια έχει ταυτιστεί με την ποιοτική ελληνική μουσική, συνεχίζει να κερδίζει το στοίχημα της ακρόασης. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της MRB HELLAS και της Global Link για λογαριασμό της AEMAP (9/6/25 – 14/9/25), ο Μέντα 88 είναι η πρώτη επιλογή των γυναικών, με μερίδιο 11,4% και περισσότερες από 130.000 ακροάτριες.
– Ο μέσος ημερήσιος αριθμός διαφορετικών ακροατών που συντονίζονται στον σταθμό για τουλάχιστον 5 λεπτά αγγίζει τους 203.000, με συνολικό μερίδιο 9%.
Μάρκος Σεφερλής: Το «όχι» στον ΣΚΑΪ και η ερώτηση που τον εκνεύρισε στο Ηρώδειο
Ο Μάρκος Σεφερλής βρέθηκε στο Ηρώδειο σε εκδήλωση του ΤΑΣΕΗ, ωστόσο η συνάντησή του με τους δημοσιογράφους είχε… ένταση. Ο λόγος; Μια ερώτηση για την αποχώρησή του από τον ΣΚΑΪ, θέμα που – όπως φάνηκε – δεν ήθελε να σχολιάσει δημόσια.
«Δεν έχω να πω τίποτα για τον ΣΚΑΪ. Όταν θέλω να μιλήσω, μιλάω. Εδώ έχω έρθει για άλλο σκοπό… Μιλάω όταν θέλω κι όπου θέλω», απάντησε με εμφανή εκνευρισμό, κόβοντας τη συζήτηση.
Το παρασκήνιο της αποχώρησης
Ο ίδιος είχε ήδη αποκαλύψει, ότι πήρε την απόφαση να μην ανανεώσει τη συνεργασία του με τον ΣΚΑΪ.
Ο λόγος; Η πίστη του ότι το κοινό τον θέλει μόνο σε αυτό που τον ανέδειξε: στην κωμωδία.
«Μετά την τεράστια επιτυχία του καλοκαιριού και όλα όσα ακούω από τον κόσμο, κατάλαβα ότι θέλει από εμένα γέλιο. Αυτό υπηρετώ χρόνια και αυτό θα συνεχίσω. Έστειλα ένα email, ευχαρίστησα τον ΣΚΑΪ, αλλά αποφάσισα να μην συνεχίσω», είχε δηλώσει χαρακτηριστικά.
ΕΡΤ: Γενική Συνέλευση με φόντο οικονομικά αποτελέσματα και μπόνους
Στις 8 Οκτωβρίου προχωρά σε επαναληπτική Γενική Συνέλευση η ΕΡΤ Α.Ε., καλώντας τον μοναδικό μέτοχο – δηλαδή το Ελληνικό Δημόσιο – που εκπροσωπείται από τους υπουργούς Λίνα Μενδώνη, Κυριάκο Πιερρακάκη και τον υφυπουργό παρά τω πρωθυπουργώ Παύλο Μαρινάκη, ο οποίος έχει και την ευθύνη εποπτείας της εταιρείας.
Τα θέματα της ατζέντας
Η συνέλευση περιλαμβάνει σειρά κρίσιμων εγκρίσεων:
– τα οικονομικά αποτελέσματα του 2024,
– τη διάθεση κερδών,
– τα ειδικά αποθεματικά της ΕΡΤ,
– τις αμοιβές των μελών του ΔΣ.
Όμως, η πιο «καυτή» παράμετρος αφορά την εφαρμογή του κίνητρου απόδοσης για στελέχη και εργαζόμενους.
Το «κίνητρο απόδοσης»
Σύμφωνα με το σχέδιο νόμου του Παύλου Μαρινάκη:
– η ΕΡΤ μπορεί να συστήσει Ειδική Επιτροπή τριών ανεξάρτητων μη εκτελεστικών μελών του ΔΣ, η οποία θα εισηγείται στο Διοικητικό Συμβούλιο το ύψος και τα κριτήρια του μπόνους,
– το ποσό μπορεί να συνδέεται με στοχοθεσία ανά οργανική μονάδα,
– η χορήγηση εγκρίνεται τελικά από τη Γενική Συνέλευση.
Η πρώτη περίοδος εφαρμογής ορίζεται για φέτος, με έτος αναφοράς το 2024, υπό την προϋπόθεση ότι προηγουμένως θα έχει αποδοθεί στο Δημόσιο το μέρισμα που του αναλογεί.
MEGA ΓΕΓΟΝΟΤΑ: Το κεντρικό δελτίο στην κορυφή
Το δελτίο ειδήσεων με τη Ράνια Τζίμα (Δευτέρα–Πέμπτη) και την Κατερίνα Παναγοπούλου (Παρασκευή–Κυριακή), και με βασικό σχολιαστή τον Γιάννη Πρετεντέρη, ξεχώρισε ξανά από τον ανταγωνισμό τον περασμένο Σεπτέμβριο.
– Μέσος όρος τηλεθέασης: 408.000 τηλεθεατές, μπροστά από STAR (361.000), ALPHA (301.000), ΣΚΑΪ (296.000), ΑΝΤ1 (204.000), OPEN (196.000) και ΕΡΤ1 (155.000).
– Στις 29 Σεπτεμβρίου έφτασε στο αποκορύφωμα με 629.000 τηλεθεατές.
– Μερίδιο τηλεθέασης: 15% στο σύνολο και 14,6% στο δυναμικό κοινό 18-54.
Πρωτιές και για τον Alpha
Ο Alpha είναι πρώτος για ολόκληρη την εβδομάδα (Δευτέρα έως Κυριακή), στο σύνολο ημέρας, στο σύνολο πληθυσμού με 12,5% και στο δυναμικό κοινό 18-54 στο με ποσοστό 12,4%. Πρωτιά έχει στο ίδιο διάστημα και στην prime time στo σύνολο πληθυσμού με 13,9% και στο δυναμικό κοινό 18-54 με ποσοστό 14,5%.
Στη Βουλή το φωτογραφικό αρχείο της «Ελευθεροτυπίας» – Προσφορά των πρώην εργαζομένων της εφημερίδας
Η Βουλή των Ελλήνων απέκτησε το φωτογραφικό αρχείο της εφημερίδας ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ του ομίλου Σ.Κ. ΤΕΓΟΠΟΥΛΟΣ ΑΕ. Το αρχείο θα αξιοποιηθεί από την Βιβλιοθήκη της Βουλής. Ο πρόεδρος της Βουλής Νικήτας Κακλαμάνης ανταποκρίθηκε στο αίτημα – προσφορά των πρώην εργαζομένων της εφημερίδας για την απόκτηση του πολύτιμου ιστορικού φωτογραφικού αρχείου, προκειμένου να μην καταστραφεί από την αποσύνθεση, που φέρνει μοιραία ο χρόνος.
Διαβάστε επίσης:
Η Αλεξάνδρα Νίκα φτιάχνει τα πιο υγιεινά pancakes με 4 υλικά για τον μικρό Βασίλη
Τι Τζέι Σορτς στο ΟΠΑΠ Game Time: «Θα κάνουμε αχτύπητο δίδυμο με τον Κέντρικ Ναν»
Premier League: Ο αγγλικός «εμφύλιος» για τη «ζώνη των 3» και η εγγύηση των 7,8 δισ. ευρώ!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Καρέτσας, Τζόλης και οι άλλοι Ελληνες ποδοσφαιριστές του εξωτερικού που «σαρώνουν»
- Τι φέρνει ο νέος δείκτης στις αυξήσεις των ασφαλίστρων υγείας
- Η αλήθεια για την εκταφή και τον Ρούτσι, ο Κ.Μ. και η τρίτη θητεία, οι οδηγίες Βορίδη, το γεύμα Σκρέκα – Παππά και η ενόχληση για Δένδια
- Μήπως μυρίζει μπαρούτι;
