Τίτλοι τέλους για το “The Devil Wears Prada” σε μεγάλο κανάλι;
Στέλεχος πρώτης γραμμής στην ενημέρωση φαίνεται ότι ετοιμάζεται για… check-out στο τέλος του 2025 και όλοι κάνουν λόγο για γλυκό fade out της tough συμπεριφοράς και για μη εξηγήσιμο give up. Η συντριπτική πλειονότητα των συνεργατών δηλώνουν ήδη ανακουφισμένοι, αφού τα επεισόδια που κατά καιρούς ξεσπούσαν έκαναν το πλατό να θυμίζει περισσότερο με σκηνή μάχης παρά για το δελτίο των 7 μ.μ.. Δεν λέμε περισσότερα – γιατί οι δικηγόροι καραδοκούν και ξέρουμε ότι μας διαβάζουν.
Σταθόπουλος εναντίον Σόλακ και στη μέση Τζίγγερ: Πώς η μάχη κορυφής φτάνει και στα ελληνικά κανάλια
Σπάνια απασχολούν αρνητικά τη μιντιακή επικαιρότητα Alpha και Star, ωστόσο οι τελευταίες εξελίξεις στους μετόχους τους δείχνουν πως η απόσταση μεταξύ των δύο καναλιών μεγαλώνει όσο η «νομή εξουσίας» ανακατανέμεται και μετακινείται. Η διαρκής σύγκρουση στο United Group έχει αλλάξει τα δεδομένα. Ο Νίκος Σταθόπουλος, μέσω της BC Partners, ελέγχει πλέον το 62% της εταιρείας και μαζί και τη διοίκηση, αφήνοντας τον Ντράγκαν Σόλακ σε αμυντική θέση. Ο Σέρβος επιχειρηματίας έχει προσφύγει στα βρετανικά δικαστήρια, διεκδικώντας επιστροφή στη διοίκηση, ενώ ταυτόχρονα κατήγγειλε πως επιχειρείται «χειραγώγηση» της γραμμής των καναλιών N1 και Nova TV στη Σερβία. Η πλευρά Σταθόπουλου το αρνείται και ανταπαντά ότι ο ίδιος ο Σόλακ προσπάθησε να πουλήσει τα συγκεκριμένα μέσα.
Στην Ελλάδα, η μάχη έχει αντίκτυπο στον Alpha, όπου η United Media αποτελεί το «βαρύ χαρτί» στο μετοχικό κεφάλαιο και ο Σταθόπουλος είναι κυρίαρχος παίκτης. Στο Star, αντίθετα, το σκηνικό είναι περίπλοκο, αφού εκεί –έμμεσα– εμφανίζεται η παρουσία Σόλακ, σε μια εύθραυστη ισορροπία με τον Όμιλο Βαρδινογιάννη.
Στον Alpha, πίσω από τα υψηλά νούμερα τηλεθέασης του κεντρικού δελτίου ειδήσεων, η αίθουσα σύνταξης βράζει. Οι δημοσιογράφοι κατέθεσαν γραπτώς τα αιτήματά τους για οριζόντιες αυξήσεις μισθών – έχουν παγώσει στο ίδιο επίπεδο εδώ και χρόνια – προειδοποιώντας τη διοίκηση πως αν δεν ικανοποιηθούν θα προχωρήσουν σε κινητοποιήσεις.
Η τελευταία συνάντηση με τον νέο διευθυντή ειδήσεων και ενημέρωσης, Γιώργο Σμυρνή, εξελίχθηκε σε «θερμό επεισόδιο», με εντάσεις, φωνές και φορτισμένη ατμόσφαιρα. Παρά την ψύχραιμη στάση ορισμένων, δεν υπήρξε καμία δέσμευση για αυξήσεις, με αποτέλεσμα το κλίμα να παραμένει τεταμένο. Οι εργαζόμενοι δηλώνουν αποφασισμένοι να κλιμακώσουν, εάν δεν υπάρξει ανταπόκριση.
ΑΠΕ: Δαγκώνεις αστυνομικό; Ε δεν μπορεί, Παλαιστίνιος θα είσαι!….
Επιστολή προς την Πρόεδρο του Δ.Σ. της ΕΣΗΕΑ (όχι όμως πλέον μέλος του Δ.Σ. του ΑΠΕ), Μαρία Αντωνιάδου, απέστειλε ο Πρέσβης του Κράτους της Παλαιστίνης, Yusef Dorkhom. Στην επιστολή του αναφέρεται σε “είδηση” που μεταδόθηκε από το ΑΠΕ, την ΕΡΤ3 και την ιστοσελίδα Athens Magazine, σύμφωνα με την οποία “ένας Παλαιστίνιος δάγκωσε αστυνομικό, έχοντας μπει παράνομα στη χώρα”.
Η Πρεσβεία της Παλαιστίνης, όπως σημειώνεται, επικοινώνησε άμεσα με την ΕΛ.ΑΣ. για να διευκρινιστεί εάν ο συλληφθείς ήταν πράγματι Παλαιστίνιος. Η απάντηση που έλαβε από την αρμόδια αστυνομική διεύθυνση ήταν πως η εθνικότητα του υπόπτου δεν έχει επαληθευθεί, καθώς ο ίδιος δεν έφερε κανένα έγγραφο ταυτοποίησης. Ο Πρέσβης ζητάει από την Πρόεδρο της ΕΣΗΕΑ να εκδώσει εγκύκλιο προς τα μέλη της Ένωσης, επισημαίνοντας ότι οι πληροφορίες που μεταδόθηκαν είναι “άκυρες” και δημιουργούν προκαταλήψεις εις βάρος του παλαιστινιακού λαού. Η υπόθεση αναδεικνύει με έντονο τρόπο την ανάγκη για επιμέλεια και ευαισθησία στη διαχείριση των ειδήσεων. Η εθνικότητα ενός υπόπτου δεν μπορεί να προβάλλεται χωρίς επαλήθευση, καθώς αυτό ενέχει τον κίνδυνο αναπαραγωγής προκαταλήψεων και διακρίσεων. Το ΑΠΕ, ως κεντρικό πρακτορείο που τροφοδοτεί την ενημέρωση των ΜΜΕ, φέρει ιδιαίτερα αυξημένη ευθύνη….
Διπλοθεσία on air: Η Φαίη Φώτου ανάμεσα σε Βουλή και Λιάγκα
Μια «διπλή» επαγγελματική διαδρομή φαίνεται να έχει χαράξει η Φαίη Φώτου, η δημοσιογράφος που το τηλεοπτικό κοινό γνωρίζει από το «Πρωινό» του ΑΝΤ1 στο πλευρό του Γιώργου Λιάγκα. Εκτός από τη σταθερή παρουσία της στην πρωινή ζώνη, η ίδια έχει πλέον και δεύτερη ιδιότητα: συνεργάζεται και με το Κανάλι της Βουλής.
Η πρόσληψή της στο δημόσιο μέσο έγινε για δύο έτη και έχει ήδη καταχωρηθεί στη «Διαύγεια». Η διαδικασία είναι καθ’ όλα νόμιμη και θεσμικά κατοχυρωμένη, ενώ η σύμβασή της δεν απαιτεί καθημερινή παρουσία στα γραφεία του καναλιού, επιτρέποντάς της να συνεχίζει και τη δουλειά της στην ιδιωτική τηλεόραση.
Το ερώτημα που τίθεται είναι κατά πόσο μπορεί ένας δημοσιογράφος να ανταποκριθεί εξίσου αποδοτικά σε δύο τόσο διαφορετικούς ρόλους: τον γρήγορο ρυθμό του ψυχαγωγικού πρωινού και το θεσμικό ύφος του κοινοβουλευτικού καναλιού.
Η ίδια πάντως δείχνει να συνεχίζει ακάθεκτη και στις δύο της θέσεις, αφήνοντας τον χρόνο να δείξει αν η «διπλή» επαγγελματική της παρουσία μπορεί να σταθεί με επιτυχία.
Η Τάττι, τα καθρεφτάκια σε Ινδιάνους, τα ευαίσθητα ώτα του Τσουρού και η drama εικονική παραίτηση
Το Power Talk στήθηκε για να πλασάρει αλήθειες, αλλά κατέληξε να μοιράζει καθρεφτάκια σε Ινδιάνους. Η ηλικιωμένη που βγήκε να μιλήσει για τη δολοφονημένη, 62 ετών, δεν αποκάλυψε μόνο τον πόνο της· αποκάλυψε και την τακτική: της είχαν υποσχεθεί περιδέραιο για να εμφανιστεί. Εκεί, η μάσκα έπεσε οριστικά. Η ενημέρωση έγινε παζάρι, το πένθος εμπορεύσιμο προϊόν και το στολίδι η τιμή συμμετοχής στο δράμα.
Την ίδια ώρα, το κοινό της εκπομπής μοιάζει με μπουλούκι σε πανηγύρι, με χειροκροτήματα και φωνές που περνούν τη γυψοσανίδα και κάνουν την εκπομπή του Κώστα Τσουρού να μοιάζει με ακορντεόν στην Ομόνοια. Εκείνος δικαίως αγανακτεί· πώς να στήσεις αξιοπρέπεια όταν δίπλα σου στήνουν λαϊκή αγορά συγκίνησης;
Κι ύστερα ήρθε και η περίφημη «παραίτηση». Αόριστη, προφορική, σαν θεατρική έξοδος που φωνάζει «φεύγω», αλλά όλοι ξέρουν ότι την άλλη μέρα θα είναι πάλι εκεί.
Το ύστερο άγχος της Σίας Κοσιώνη
Υπάρχουν φορές που οι αριθμοί δεν κρύβουν τίποτα. Και στην περίπτωση της Σίας Κοσιώνη, τα στοιχεία δεν δείχνουν επιτυχία αλλά προβληματική εικόνα. Παρά το γεγονός ότι το lead in θα έπρεπε να της εξασφαλίζει καλύτερη βάση, το δελτίο της συχνά δεν καταφέρνει να συγκρατήσει το κοινό, ενώ σε αρκετές περιπτώσεις βλέπουμε απώλειες τηλεθέασης.
Χαρακτηριστικό ήταν το βράδυ της 23ης Σεπτεμβρίου. Η Κοσιώνη παρέλαβε ένα 3% στο δυναμικό κοινό από την εκπομπή Power Talk της Στεφανίδου και κατάφερε να το ανεβάσει στο 7,1%. Το λες και Γολγοθά.
Καπουτζίδης, (o νέος Σαράφης) στον ΑΝΤ1, Καπουτζίδης στο MEGA, στον ΣΚΑΪ, στην ΕΡΤ
Όπως παλιά έλεγε το πετυχημένο διαφημιστικό σποτ «Σαράφης στα Τρίκαλα, Σαράφης στην Αθήνα, Σαράφης στο Παρίσι», έτσι φέτος η ελληνική τηλεόραση έχει το δικό της μότο: Καπουτζίδης παντού!
Τι κάνει σε κάθε κανάλι:
-Στον ΑΝΤ1: Επιστρέφει με τη δεύτερη σεζόν της σειράς «Σέρρες», που ήδη ταξιδεύει στο Netflix με την πρώτη σεζόν.
-Στον ΣΚΑΪ: Παρουσιάζει το «The Voice» και υπογράφει την εκπομπή «Μέλλον Ένα».
-Στο MEGA: Φέρνει ξανά το «Παρά Πέντε» με το επετειακό «20 χρόνια μετά».
-Στην ΕΡΤ: Αναλαμβάνει και φέτος τη μετάδοση της Eurovision, ρόλο που ξέρει όσο λίγοι.
Πάνος Κοκκινόπουλος: Σειρά με Πισπιρίγκου ή «Αλίκη στη Σκοτεινή Πόλη»;
Μέσα από τα τείχη των φυλακών, η Ρούλα Πισπιρίγκου εξαπολύει απειλές με ασφαλιστικά μέτρα, επιχειρώντας να μπλοκάρει τον Πάνο Κοκκινόπουλο. «Δεν θα επιτρέψουμε να βγει στον αέρα παραγωγή που τη στοχοποιεί ως “τη μητέρα που δολοφονεί τα παιδιά της”», προειδοποιεί η υπεράσπισή της, μιλώντας για παραβίαση του τεκμηρίου αθωότητας.
Ο μετρ του σκοτεινού αστυνομικού δράματος – από την Ανατομία ενός Εγκλήματος μέχρι τη 10η Εντολή – ετοιμάζει ήδη για την ΕΡΤ ένα νέο, ζοφερό ταξίδι: «Η Αλίκη στη Σκοτεινή Πόλη». Αυτοτελείς ιστορίες, εμπνευσμένες από γυναικοκτονίες που σημάδεψαν τη χώρα. Κι αν η υπόθεση της Πάτρας «χωρέσει» κάπου, θα είναι μονάχα ως ένα επεισόδιο σε αυτή τη συλλογή σκιών – όχι ως αυτόνομη σειρά.
Στο συρτάρι του Κοκκινόπουλου υπάρχει κι ένα δεύτερο σχέδιο: μια μίνι σειρά βασισμένη στο βιβλίο Μισό Παιδί του Αύγουστου Κορτώ. Δύο παράλληλα σύμπαντα, που υπόσχονται να βυθίσουν τον τηλεθεατή στο γνώριμο σύμπαν του δημιουργού.
Όσο για το περιβόητο «casting» που φούντωσε τις φήμες; Η Λένα Παπαληγούρα κρατά κλειστά χαρτιά, μιλά μόνο για θεατρικά σχέδια και αφήνει να αιωρείται ότι ίσως συζητά για ένα τηλεοπτικό project που την ενδιαφέρει. Το όνομα της Παναγιώτας Βλαντή ακούγεται επίσης στο παρασκήνιο. Κι έτσι, το παιχνίδι της εικασίας συνεχίζεται – πιο σκοτεινό κι από την ίδια την πόλη του Κοκκινόπουλου.
Ο «3 σε 1» Παναγιωτόπουλος, ο Μπογδάνος που φέρνει την «Άνω Κάτω» και το come back του Κοκλώνη
Το OPEN δεν ξεκίνησε τη φετινή σεζόν με το καλύτερο πόδι. Οι απώλειες ήταν ηχηρές: η Χριστίνα Τσολάκη και ο Πέτρος Κουσουλός πέρασαν στον ΑΝΤ1, ενώ εκεί κατέληξε και ο Παναγιώτης Στάθης, αφήνοντας τρύπες σε ψυχαγωγία και ενημέρωση..
Κι όμως, υπάρχει ένας άνθρωπος που κρατάει το πηδάλιο, λειτουργώντας «3 σε 1»: και γενικός διευθυντής Ειδήσεων και Ενημέρωσης, και γενικός διευθυντής τηλεόρασης, αλλά και μέλος του Δ.Σ. της Ραδιοτηλεοπτικής Α.Ε.. Ο Χρήστος Παναγιωτόπουλος δεν είναι απλώς διευθυντής ορχήστρας· είναι ο άνθρωπος που ελέγχει τη στρατηγική, τη ροή και το μέλλον του OPEN.
Επιβεβαίωσε τον τίτλο της η «Κοινωνία Άνω Κάτω» – Τέλος ο Βαγγέλης Σερίφης πριν καν βγει στον αέρα
Η νέα εκπομπή του OPEN «Κοινωνία Άνω Κάτω» κατάφερε να… επιβεβαιώσει το όνομά της πριν καν κάνει πρεμιέρα. Ο Βαγγέλης Σερίφης, που παρουσιαζόταν στο αρχικό δελτίο τύπου ως ένας από τους πέντε βασικούς συντελεστές, αποχώρησε πριν βγει το πρώτο επεισόδιο.
Στο τραπέζι μένουν:
-ο «εκρηκτικός» Κωνσταντίνος Μπογδάνος,
-η έμπειρη Κατερίνα Παπακωστοπούλου,
-ο δικηγόρος Τάσος Ντούγκας,
-και ο αστυνομικός αναλυτής Σταύρος Μπαλάσκας.
Η εκπομπή που φιλοδοξεί να γίνει «πεδίο μάχης» μπήκε στη μάχη με… απώλειες από τα αποδυτήρια. Το κοινό τώρα περιμένει να δει αν η «Κοινωνία Άνω Κάτω» θα σταθεί όρθια ή αν θα κάνει πράξη τον τίτλο της μέχρι τέλους.
Ο Πάτρας και το μεσημέρι
Στο ψυχαγωγικό κομμάτι, ο Θανάσης Πάτρας επιστρέφει με νέα εκπομπή, από τις 14:00 έως τις 15:45. Το μεσημέρι, παραδοσιακά μια ζώνη δύσκολη για το OPEN, αποκτά έναν παρουσιαστή με εμπειρία, καλό κλίμα και στόχο να φτιάξει γέφυρα προς το απογευματινό πρόγραμμα.
Το μεγάλο χαρτί: ο Κοκλώνης
Η βραδινή ζώνη είναι το πραγματικό στοίχημα. Εκεί μπαίνει το όνομα που διχάζει: ο Νίκος Κοκλώνης. Με project που συνδυάζει στοιχεία από YFSF και Chart Show, διάρκεια πέντε ωρών, μουσική, μιμήσεις, κριτική επιτροπή και θεάματα υπερπαραγωγής. Μαζί του παραμένει στο τραπέζι και το J2US, ενώ έχουν ήδη συζητηθεί άλλες τέσσερις παραγωγές για το OPEN.
Το πρόβλημα; Στο κανάλι υπάρχουν «δύο ταχύτητες»: στα ρετιρέ και στα υπόγεια, δεν λείπουν οι φωνές που δεν θέλουν τον Κοκλώνη. Τον θεωρούν «ξένο σώμα», φοβούνται ότι θα απορροφήσει πόρους και θα αλλάξει τη φυσιογνωμία του σταθμού.
Εκεί ακριβώς παρεμβαίνει ο Χρήστος Παναγιωτόπουλος. Η παρουσία του στο Δ.Σ. και η τριπλή του ιδιότητα τον κάνουν παράγοντα σταθερότητας. Είναι αυτός που μπορεί να ισορροπήσει τις αντιδράσεις, να «κλειδώσει» τις συνεργασίες και να αξιοποιήσει τον Κοκλώνη χωρίς να τινάξει το κανάλι στον αέρα.
Παπαδόπουλος – Παπαβασιλείου: Κοντός ψαλμός για την ΕΡΤ – Τη Δευτέρα τα αποκαλυπτήρια
Στις 29 Σεπτεμβρίου θα παρουσιαστεί το νέο πρόγραμμα της ΕΡΤ στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, σε εκδήλωση που σηματοδοτεί την πρώτη επίσημη επαφή της νέας διοίκησης με τους δημοσιογράφους.
Στο «τιμόνι» βρίσκονται ο πρόεδρος Γιάννης Παπαδόπουλος και ο διευθύνων σύμβουλος Κωνσταντίνος Παπαβασιλείου, οι οποίοι θα αναλύσουν τις βασικές κατευθύνσεις για τη σεζόν που ξεκινά.
Η δομή της ΕΡΤ θα κινηθεί σε τέσσερις άξονες:
-ΕΡΤ Sports με έμφαση σε ζωντανές αθλητικές μεταδόσεις.
-ΕΡΤ1 με ενημέρωση, σειρές και ψυχαγωγία ευρείας απήχησης.
-ΕΡΤ3 ως περιφερειακό κανάλι με έδρα τη Θεσσαλονίκη.
-ERT News ως 24ωρο ειδησεογραφικό κανάλι.
Παράλληλα, σε εξέλιξη βρίσκεται και η επιλογή του νέου συμβούλου τεχνολογίας, θέση που θεωρείται κρίσιμη για τον εκσυγχρονισμό και τη ψηφιακή στρατηγική του φορέα.
Πρόστιμα στους παρόχους ενέργειας για παρακράτηση του τέλους της ΕΡΤ
Με αυστηρότερο πλαίσιο για την απόδοση του ανταποδοτικού τέλους της ΕΡΤ προχωρά η κυβέρνηση, επιχειρώντας να καλύψει «τρύπα» εσόδων που υπολογίζεται μεταξύ 46 και 50 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με το νέο σχέδιο νόμου, οι πάροχοι ηλεκτρικής ενέργειας θα υπόκεινται σε διμηνιαίους και ετήσιους ελέγχους από ορκωτούς λογιστές, ώστε να διασφαλιστεί ότι τα ποσά που καταβάλλουν οι καταναλωτές μέσω των λογαριασμών ρεύματος αποδίδονται κανονικά στην ΕΡΤ.
Οι εταιρείες δεν θα μπορούν πλέον να προχωρούν σε ρυθμίσεις ή εξοφλήσεις λογαριασμών χωρίς την καταβολή του τέλους, ενώ για κάθε καθυστέρηση στην απόδοσή του θα επιβάλλεται πρόστιμο ίσο με το 50% του ποσού που παρακρατήθηκε· σε περίπτωση υποτροπής, το πρόστιμο θα διπλασιάζεται.
Παράλληλα, προβλέπεται συνεργασία με την ΑΑΔΕ ώστε τα ανείσπρακτα ποσά, μετά την εκκαθάριση και την επιβεβαίωση των ελεγκτών, να εισπράττονται απευθείας με βάση τον ΑΦΜ του κατόχου της παροχής.
Στις 29 Σεπτεμβρίου το Naftemporiki TV στην επίγεια τηλεόραση
Στις 29 Σεπτεμβρίου ξεκινά η επίγεια μετάδοση του Naftemporiki TV, από τη συχνότητα που χρησιμοποιούσε το Epsilon. Ο τηλεοπτικός σταθμός, που ανήκει πλέον στον Δημήτρη Μελισσανίδη, κάνει το μεγάλο βήμα στην ελεύθερη τηλεόραση τρία χρόνια μετά το διαδικτυακό και δορυφορικό του ξεκίνημα.
Οι εγκαταστάσεις στον Περισσό είναι ήδη έτοιμες, με δεύτερο στούντιο εξοπλισμένο, ενώ το πρόγραμμα καλύπτει όλη τη μέρα με δελτία ειδήσεων και θεματικές εκπομπές γύρω από την οικονομία, τις αγορές, την πολιτική και τις διεθνείς εξελίξεις.
Κεντρικό δελτίο στις 18:00 θα παρουσιάζει ο Παύλος Πανταζόπουλος τις καθημερινές και η Νικόλ Ποφάντη τα Σαββατοκύριακα. Στο πρόγραμμα συμμετέχουν, μεταξύ άλλων, οι Ανέστης Ντόκας, Μάγκυ Δούση, Νικόλ Λειβαδάρη, Φίλιππος Φιλιππακόπουλος, Μαρία Σμιλίδου, Χριστίνα Κουσουνή, Κώστας Καλέτσιος, Αλεξία Τασούλη και Γιώργος Μελιγγώνης.
Ο Θοδωρής Κυριακού πάει σινεμά πιο βαθιά – Από τα Village Cinemas στα Options Cinemas
Ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ συνεχίζει την επενδυτική του στρατηγική στον χώρο της ψυχαγωγίας, αυτή τη φορά με έμφαση στη μεγάλη οθόνη. Μετά την εξαγορά των Village Cinemas το 2022, ο όμιλος προχωρά τώρα και στην απόκτηση του δικτύου Options Cinemas (πρώην Ster Cinemas), της δεύτερης μεγαλύτερης αλυσίδας κινηματογράφων στη χώρα.
Η πρώτη μεγάλη κίνηση είχε γίνει στις 7 Σεπτεμβρίου 2022, όταν ο ΑΝΤΕΝΝΑ ανακοίνωσε τη συμφωνία με την Eurobank για την απόκτηση της Village Roadshow Ελλάς, που διαθέτει 62 αίθουσες σε 7 περιοχές (Αττική, Θεσσαλονίκη, Βόλος, Λάρισα) και 42% μερίδιο αγοράς. Με την εξαγορά αυτή, διασφαλίστηκαν οι θέσεις 288 εργαζομένων και τέθηκε η βάση για την αναβάθμιση της κινηματογραφικής εμπειρίας στη χώρα.
Τώρα, με την προσθήκη και των Options Cinemas, ο ΑΝΤΕΝΝΑ ελέγχει πλέον δύο από τις μεγαλύτερες αλυσίδες multiplex στην Ελλάδα, εδραιώνοντας μια νέα δυναμική παρουσία στον κινηματογραφικό χώρο. Η στρατηγική του ομίλου δεν αφορά μόνο τη μετάδοση περιεχομένου από τις τηλεοπτικές του πλατφόρμες, αλλά και την πλήρη διαχείριση της ψυχαγωγίας «από την οθόνη του σπιτιού μέχρι τη μεγάλη αίθουσα».
Το ΕΣΡ και η χρονοκάψουλα: 2019 calling, 2025 answering
Έξι χρόνια χρειάστηκε το ΕΣΡ για να θυμηθεί ότι το Metropolis 95.5 της Θεσσαλονίκης είχε τότε, το μακρινό 2019, έναν παραγωγό που αποφάσισε να στολίσει τον Ζακ Κωστόπουλο με χαρακτηρισμούς τύπου «κλεφτρόνι» και «πρεζόνι».
Η Ανεξάρτητη Αρχή (με έμφαση στο ανεξάρτητη από τον χρόνο) έβγαλε τώρα την απόφαση: πρόστιμο 3.000 ευρώ για παραβίαση της διάταξης περί «σεβασμού της μνήμης νεκρού». Κοινώς, ό,τι ακούστηκε τότε στην εκπομπή «Επί παντός επιστητού» έπρεπε να μην είχε ακουστεί ποτέ.
Ο επίμαχος σχολιασμός αφορούσε την πρόταση του Νάσου Ηλιόπουλου να μετονομαστεί η οδός Γλάδστωνος σε «οδό Ζακ Κωστόπουλου». Ο παραγωγός του Metropolis, σε μια αποστροφή λόγου που θύμιζε περισσότερο καφενείο παρά ραδιοφωνικό μικρόφωνο, μίλησε για «πρεζόνι» και «κλεφτρόνι» και αναρωτήθηκε τι θα λένε τα παιδάκια στους μπαμπάδες τους αν δουν μια τέτοια ταμπέλα.
Το Metropolis, στην υπερασπιστική του γραμμή, προσπάθησε να πει ότι ο άνθρωπός τους απλώς… είχε μια πιο σκληρή άποψη, βασισμένη στις «πληροφορίες εκείνης της εποχής». Ότι ξέφυγε κάπως, αλλά δεν ήταν και για τόσο. Το ΕΣΡ, όμως, δεν ψήθηκε – και δεν είδε «παράλειψη», αλλά ξεκάθαρη προσβολή.
Έτσι, φτάσαμε στο 2025 για να πληρωθεί το πρόστιμο του 2019.
«Θα σέβεσαι!» – Η ΑΚΤΩΡ κάνει καμπάνια αλλιώς
Όταν μια εταιρική καμπάνια ξεκινά με τον Γιάννη Μπέζο και τη Ναταλία Τσαλίκη σε ρόλο… γονιών που σκαρφίζονται τρόπους για να πείσουν την κόρη τους να επιστρέψει από το Παρίσι στην Ελλάδα, ξέρεις ότι κάτι διαφορετικό παίζεται. Ο Όμιλος ΑΚΤΩΡ αφήνει για λίγο τα εργοτάξια και τις μπουλντόζες και μιλάει με χιούμορ, συναίσθημα και μια φράση που όλοι έχουμε ακούσει: «θα σέβεσαι!».
Το σποτ, με έντονη δόση οικογενειακής κωμωδίας, συνδέει τη ζωή των απλών ανθρώπων με τη δύναμη ενός Ομίλου που αλλάζει τη χώρα. Γιατί η ΑΚΤΩΡ δεν είναι μόνο έργα υποδομής, δρόμοι, γέφυρες και μετρό∙ είναι και οι ευκαιρίες που δίνει στη νέα γενιά μέσα από το μεγαλύτερο εταιρικό πρόγραμμα υποτροφιών στην Ελλάδα, AKTOR4theFuture. Εκεί, όπου το αύριο χτίζεται όχι μόνο με μπετόν αλλά και με γνώσεις, σπουδές και προοπτικές.
Το δυνατό σημείο της καμπάνιας είναι ότι «σπάει» το στερεότυπο των βαριών corporate μηνυμάτων και μιλάει απλά, ανθρώπινα. Μια κατασκευαστική που επιλέγει το χιούμορ αντί για τα κλισέ, δείχνει αυτοπεποίθηση – και στέλνει το μήνυμα ότι η δύναμη δεν είναι μόνο οι αριθμοί και τα έργα, αλλά και η ικανότητα να επενδύεις στους ανθρώπους.
Ο Όμιλος ΑΚΤΩΡ, λοιπόν, βάζει την υπογραφή του όχι μόνο στις μεγάλες υποδομές που αλλάζουν την Ελλάδα, αλλά και στις μικρές μεγάλες στιγμές που χτίζουν το μέλλον της. Γιατί η εξέλιξη είναι πολλά περισσότερα από ένα έργο: είναι μια υποτροφία, μια ευκαιρία, μια φράση που μένει. Κι αυτή τη φορά, η φράση είναι μία: «θα σέβεσαι!».
Η καμπάνια, φέρει την υπογραφή της Unlimited Creativity. Σύνδεσμος για το βίντεο.
Η διπλή ζωή της Χριστίνας (Βίδου) στον ΣΚΑΪ
Από τον Οκτώβριο το πρόγραμμα του ΣΚΑΪ μπαίνει σε πλήρη ανάπτυξη και ανάμεσα στα νέα χαρτιά του σταθμού είναι και η Χριστίνα Βίδου. Η δημοσιογράφος επιστρέφει με διπλό ρόλο: τα Σαββατοκύριακα θα βρίσκεται στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων, ενώ τις Δευτέρες θα αναλαμβάνει τη νέα εκπομπή «Η ζωή σου όλη».
Η εκπομπή θα προβάλλεται 15ήμερα, εναλλάξ με το «Prime Time». Δηλαδή, τη μία Δευτέρα στις 21:00 θα βγαίνει το «Prime Time» και την επόμενη «Η ζωή σου όλη».
Σύμφωνα με πληροφορίες, η νέα εκπομπή δεν θα είναι ούτε late–night τοκ σόου ούτε ακόμη μία εκπομπή συνεντεύξεων–αγιογραφιών.
Μετά το ναυάγιο σε τηλεθέαση, ο ΣΚΑΪ ξαναβάζει στοίχημα στο «Voice»
Όταν το Exathlon δεν τράβηξε, η Τατιάνα Στεφανίδου δεν έφερε τα αναμενόμενα νούμερα και ο Τσουρός δεν έπεισε, ο ΣΚΑΪ γύρισε στη σίγουρη λύση: το «The Voice of Greece». Το μουσικό show που έχει γράψει ιστορία στην prime time ζώνη του σταθμού κάνει πρεμιέρα αυτό το Σάββατο, στις 21:00, για την 11η σεζόν.
Η «παρέα» των coaches παραμένει ίδια – Πάνος Μουζουράκης, Χρήστος Μάστορας, Γιώργος Μαζωνάκης και Έλενα Παπαρίζου – ποντάροντας ξανά στη χημεία τους, στις ατάκες που έγιναν viral και στις μουσικές μονομαχίες που φέρνουν γέλιο, συγκίνηση και αρκετό… twitter traffic.
Τις Blind Auditions θα ανοίξει, όπως πάντα, ο Γιώργος Καπουτζίδης, που επιστρέφει με τον γνώριμο συνδυασμό ζεστασιάς και χιούμορ.
Λεωνίδας Χριστόπουλος παραμένει CEO – Νέα οργανωτική δομή στο ΕΚΚΟΜΕΔ για ενίσχυση του Ελληνικού Κινηματογράφου
Δημοσιεύτηκε το ΦΕΚ με τη 2η τροποποίηση του Κανονισμού Λειτουργίας του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου Οπτικοακουστικών Μέσων και Δημιουργίας (ΕΚΚΟΜΕΔ Α.Ε.). Με τη νέα δομή, ο οργανισμός επιχειρεί να ενισχύσει τον ελληνικό κινηματογράφο και να προσαρμοστεί στις σύγχρονες ανάγκες του οπτικοακουστικού τομέα. Διευθύνων Σύμβουλος παραμένει ο Λεωνίδας Χριστόπουλος.
Οι βασικές αλλαγές είναι:
-Νέα Γενική Διεύθυνση Ελληνικού Κινηματογράφου:
Μετονομάζονται οι υφιστάμενες διευθύνσεις σε Μονάδα Ανάπτυξης και Παραγωγής και Μονάδα Προώθησης και Διανομής Ελληνικού Κινηματογράφου.
-Δημιουργία Διεύθυνσης Κινηματογραφικής Εκπαίδευσης και Κληρονομιάς:
Εστιάζει στην κατάρτιση επαγγελματιών, την κινηματογραφική παιδεία και τη διάσωση της ελληνικής κινηματογραφικής κληρονομιάς.
-Γραφείο Υποστήριξης Νέων Δημιουργών:
Θα λειτουργεί ως «one stop service» για νέους κινηματογραφιστές, παρέχοντας εργαλεία και διευκολύνοντας τις γραφειοκρατικές διαδικασίες.
-Γενική Διεύθυνση Επενδύσεων και Καινοτομίας Οπτικοακουστικού Τομέα:
Θα αναλάβει την ανάπτυξη της οπτικοακουστικής βιομηχανίας μέσω διεθνών και εγχώριων επενδύσεων, την ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών, την καταπολέμηση της πειρατείας και την προώθηση περιφερειακής και διεθνούς πολιτικής.
-Film Commission:
Εντάσσεται στη Γενική Διεύθυνση Επενδύσεων και Καινοτομίας με δύο άξονες: (i) προσέλκυση διεθνών παραγωγών & βιώσιμη κινηματογραφία, (ii) ανάπτυξη περιφερειακών film offices και οπτικοακουστικών υποδομών.
Τα ονόματα των επικεφαλής και τα στοιχεία επικοινωνίας θα αναρτηθούν σύντομα στην ιστοσελίδα του ΕΚΚΟΜΕΔ.
Ακούσαμε την Αφροδίτη Σημίτη…
Ακούσαμε την εκπομπή της Αφροδίτης Σημίτη, 8–10 μ.μ. στον Alpha 989 και το λέμε καθαρά: κάνει (ΚΑΙ) ενημέρωση – και μάλιστα καλή, ζωντανή και ουσιαστική. Δεν ήταν ποτέ πρόθεσή μας να την απαξιώσουμε· αν δώσαμε αυτή την εντύπωση και τη στενοχωρήσαμε, της ζητούμε συγγνώμη.
Ξέρουμε ότι η Αφροδίτη ξέρει να χειρίζεται το μικρόφωνο και να περνάει από το «ανάλαφρο» στο «ενημερωτικό» με την ίδια άνεση που άλλοι αλλάζουν τραγούδι. Αυτό είναι προσόν και όχι έλλειμμα.
Η στήλη μας είναι καυστική, συχνά τσιμπάει, αλλά ποτέ δεν γράφει για να πληγώσει. Γράφει για να ανοίγει τη συζήτηση. Αν λοιπόν το βελάκι της κριτικής μας πήγε λίγο παραδίπλα από τον στόχο, το αναγνωρίζουμε.
«Ποιος είσαι τελικά;» – Ο Νίκος Μωραΐτης στο skai.gr με νέα σειρά Vidcasts
Ο στιχουργός Νίκος Μωραΐτης εγκαινιάζει στο skai.gr μια νέα σειρά vidcasts με τίτλο «Ποιος είσαι τελικά;», μια διαφορετική προσέγγιση στις συναντήσεις με πρόσωπα του πολιτισμού και της δημόσιας ζωής.
Πρώτος καλεσμένος είναι ο Αιμίλιος Χειλάκης, ενώ στα επόμενα επεισόδια θα δούμε, μεταξύ άλλων, τον Θανάση Αλευρά και τον Χρήστο Χωμενίδη.
Ο Δημήτρης Μελισσανίδης νέος επενδυτής στην «Εφημερίδα των Συντακτών»
Σε νέα φάση εισέρχεται η «Εφημερίδα των Συντακτών», καθώς η Γενική Συνέλευση του Συνεταιρισμού ενέκρινε ομόφωνα τη μεταβίβαση του 51% των μετοχών της εκδοτικής εταιρείας στον επιχειρηματία Δημήτρη Μελισσανίδη. Η συμφωνία προβλέπει τριετές επενδυτικό πλάνο, με συνολική αξία που εκτιμάται σε περίπου 12 εκατ. ευρώ.
Το ποσό θα καλύψει δεδουλευμένες οφειλές, θα εξασφαλίσει αυξήσεις μισθών και θα δώσει σε κάθε συνεταίρο–δημοσιογράφο περί τις 30.000 ευρώ, ενώ παράλληλα δημιουργείται επενδυτικό κεφάλαιο για την ανάπτυξη του εντύπου και του efsyn.gr.
Η εφημερίδα θα παραμείνει στην ιστορική της έδρα, στην οδό Κολοκοτρώνη στο κέντρο της Αθήνας, ενώ διατηρείται η συντακτική ανεξαρτησία και οι υφιστάμενες θέσεις εργασίας. Η διευθυντική ομάδα δεν αλλάζει, ωστόσο η πλευρά Μελισσανίδη αποκτά την πλειοψηφία στο νέο διοικητικό συμβούλιο.
Η συμφωνία έχει δύο φάσεις:
-Στην πρώτη, διάρκειας δύο ετών, θα υλοποιηθεί το μεγαλύτερο μέρος της χρηματοδότησης.
-Στη δεύτερη, θα ολοκληρωθεί το επενδυτικό πρόγραμμα και υπάρχει η δυνατότητα ο επιχειρηματίας να αποκτήσει και το υπόλοιπο ποσοστό.
Διαφάνεια στην κρατική διαφήμιση: Νέες ρυθμίσεις στο υπό διαβούλευση νομοσχέδιο
Σημαντικές διατάξεις που ενισχύουν τη διαφάνεια στην κατανομή της κρατικής διαφήμισης περιλαμβάνει το σχέδιο νόμου για την ενίσχυση του δημόσιου χαρακτήρα της Ελληνικής Ραδιοφωνίας Τηλεόρασης – ΕΡΤ Α.Ε., τον εκσυγχρονισμό του νομικού της πλαισίου και την εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Κανονισμού για την ελευθερία των μέσων ενημέρωσης (European Media Freedom Act), το οποίο έχει τεθεί σε δημόσια διαβούλευση.
Μεταξύ άλλων, προβλέπεται:
-Η υποχρέωση των παρόχων υπηρεσιών μέσων ενημέρωσης να δημοσιοποιούν, με εμφανή τρόπο στις ιστοσελίδες τους, στοιχεία ιδιοκτησίας και τα ποσά κρατικής διαφήμισης που λαμβάνουν.
-Η υποχρέωση φορέων του δημόσιου τομέα να αναρτούν εκ των προτέρων τις προγραμματισμένες δαπάνες για κρατική διαφήμιση ή σχετικές συμβάσεις, αλλά και τις πραγματοποιηθείσες δαπάνες ανά πάροχο, στην ιστοσελίδα τους και στην ηλεκτρονική πλατφόρμα της ΓΓΕΕ.
-Η ετήσια έκθεση της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης για την κατανομή της κρατικής διαφήμισης, η οποία θα αναρτάται στην ιστοσελίδα της και σε αυτή του ΕΣΡ.
Το νομοσχέδιο παραμένει σε δημόσια διαβούλευση έως τις 2 Οκτωβρίου 2025.
«Θες και άλλη καλημέρα;» – Ο Πορτοσάλτε δεν έφευγε από το πλατό
Ο Άρης Πορτοσάλτε φαίνεται πως… δεν χορταίνει τηλεοπτικό αέρα. Αν και έχει περιοριστεί σε δύο εμφανίσεις την εβδομάδα στον ΣΚΑΪ, την περασμένη Πέμπτη βγήκε μαζί με τον Σπύρο Σουρμελίδη στην εκπομπή των Δημήτρη Οικονόμου και Άκη Παυλόπουλου. Καλεσμένος στο στούντιο ήταν ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Βασίλης Κόκκαλης, με θέμα τον ΟΠΕΚΕΠΕ.
Μόλις ολοκληρώθηκε η συνέντευξη, ο Πορτοσάλτε δεν είπε να φύγει. Συνέχιζε να βάζει ερωτήματα και να σχολιάζει, με αποτέλεσμα όταν γύρισαν από τις διαφημίσεις, ο Άκης Παυλόπουλος να τον πειράξει λέγοντάς του: «Θες και άλλη καλημέρα;».
Το ανανεωμένο zappit.gr στα χέρια του Β. Μαρινάκη
Το zappit.gr, το site που εδώ και 15 χρόνια βρίσκεται σταθερά στην κορυφή της τηλεοπτικής ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, γύρισε σελίδα και επαναπροσδιορίζει τους κανόνες του ψηφιακού περιεχομένου. Η νέα του πλατφόρμα είναι μοντέρνα, γρήγορη, με άποψη και φτιαγμένη για την εποχή του virality. Το zappit.gr συνεχίζει να καταγράφει όλα τα hot shows, σειρές, ταινίες και realities, με αποκλειστικά ρεπορτάζ, συνεντεύξεις και καθημερινή ενημέρωση για την τηλεθέαση. Παράλληλα, εξελίσσεται σε οδηγό για το streaming, καλύπτοντας όσα συμβαίνουν σε Netflix, Disney+, Nova, Cosmote TV και Amazon Prime με κριτικές, παρασκήνια και προτάσεις.
Όμως η νέα πλατφόρμα δεν μένει εκεί:
-Gaming: από PC, Xbox και PS5 έως esports και mobile, το zappit.gr αγκαλιάζει την gaming κοινότητα με reviews, παρουσιάσεις και viral στιγμές.
Tech: από το AI και το mobile μέχρι gadgets για το «έξυπνο σπίτι», η ενότητα τεχνολογίας φέρνει ό,τι πιο φρέσκο στον ψηφιακό κόσμο.
-Social media & trends: μια δυνατή ομάδα καταγράφει τα πιο καυτά trends και στιγμιότυπα, μετατρέποντας το zappit.gr σε πλατφόρμα που ζει μέσα στον ρυθμό του διαδικτύου.
Το μεγάλο στοίχημα κατά της παραπληροφόρησης
Παράλληλα, ο Όμιλος Alter Ego Media, στον οποίο ανήκει το zappit.gr, επενδύει και στην ενημέρωση με ουσία. Σε συνεργασία με το ΕΚΠΑ και την υποστήριξη του Γραφείου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Αθήνα, διοργανώνει τον διαγωνισμό «News Challenge: Αλήθεια ή Ψέμα;», που στοχεύει στην ενίσχυση της κριτικής ικανότητας των πολιτών απέναντι στα fake news.
Οι συμμετέχοντες θα κληθούν να εντοπίσουν μια ψευδή είδηση που παρουσιάστηκε ως αληθινή και να εξηγήσουν πώς αποκάλυψαν την παραπληροφόρηση. Ο μεγάλος νικητής θα έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα σε:
-υποτροφία έως 3.000 € για μεταπτυχιακό στο ΕΚΠΑ,
-υποτροφία έως 5.500 € στη σχολή NEW MEDIA STUDIES,
-ή ένα πρόγραμμα επιμόρφωσης E-Learning του ΕΚΠΑ.
Δύο επιλαχόντες θα κερδίσουν ετήσια ψηφιακή συνδρομή στην εφημερίδα ΤΟ ΒΗΜΑ ή στο ιστορικό αρχείο των εφημερίδων ΤΟ ΒΗΜΑ και ΤΑ ΝΕΑ.
Και ύστερα ήρθαν τα πρόστιμα – Υποχρεωτική εγγραφή στο Μητρώο του ΕΣΡ
Πρόστιμα από 1.000 έως 10.000 ευρώ προβλέπει η νέα νομοθεσία για τους παρόχους υπηρεσιών μέσων επικοινωνίας που δεν θα εγγράφονται στο Μητρώο Επιχειρήσεων του ΕΣΡ. Το μέτρο αφορά τόσο γραμμικά όσο και μη γραμμικά μέσα, συνδρομητικά ή ελεύθερης λήψης, που είναι εγκατεστημένα στην Ελλάδα.
Η διαδικασία ξεκινά με σύσταση προς τον πάροχο και, εφόσον δεν υπάρξει συμμόρφωση, ακολουθεί πρόστιμο. Το Μητρώο τηρείται στο Τμήμα Ελέγχου Διαφάνειας του Συμβουλίου, ενώ με απόφασή του το ΕΣΡ θα προσδιορίζει ποια στοιχεία θα υποβάλλονται ανά κατηγορία παρόχου.
«Λεωφόρος Μεσογείων – Schiller Street» με τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη στην ΕΡΤ
Η Foss Productions αναλαμβάνει για λογαριασμό της ΕΡΤ τη νέα εκπομπή με τίτλο «Λεωφόρος Μεσογείων – Schiller Street», βασισμένη σε γερμανικό format. Την παρουσίαση αναλαμβάνει ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης.
Η παραγωγή περιλαμβάνει 40 επεισόδια, διάρκειας 60–70 λεπτών το καθένα. Το κόστος ανά επεισόδιο ορίστηκε σε 31.767,50 ευρώ (πλέον ΦΠΑ), με εργοδοτικές εισφορές έως 2.507,11 ευρώ. Το συνολικό ύψος της παραγωγής ανέρχεται σε 1.490.984 ευρώ (συμπεριλαμβανομένων εισφορών, πλέον ΦΠΑ).
Νέα μέλη στο Δ.Σ. της ΕΡΤ
Σύμφωνα με το νέο σχέδιο νόμου που κατέθεσε ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ Παύλος Μαρινάκης, αυξάνεται ο αριθμός των μελών στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΡΤ.
Το Δ.Σ. θα αποτελείται πλέον από εννέα μέλη (αντί για επτά σήμερα):
- 2 μέλη θα εκλέγονται από τους εργαζομένους,
- 5 μέλη θα ορίζονται από την κυβέρνηση,
- ενώ ο πρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλος θα συνεχίσουν να επιλέγονται με βάση τον «νόμο Κεραμέως».
Η αλλαγή αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο της νέας οργανωτικής δομής και επιχειρεί να ενισχύσει τη λειτουργία του δημόσιου φορέα ραδιοτηλεόρασης.
Όχι Βρετανοί στο ραντεβού τους με την «Ηλέκτρα»
Η Ι. Κ. Καραγιάννης δεν έκρυψε την ενόχλησή της για την απόφαση της ΕΡΤ να αλλάξει την ώρα μετάδοσης του τρίτου κύκλου της σειράς «Ηλέκτρα». Τα δύο προηγούμενα χρόνια οι τηλεθεατές ήξεραν ότι στις 19:00 είχαν ραντεβού με την ΕΡΤ1. Τώρα, με τη μεταφορά στις 20:30, αυτό το ραντεβού χάθηκε.
Νέο ξεκίνημα για τον Δημήτρη Τάκη στην ΕΡΤ
Στην κρατική ραδιοφωνία μετακομίζει ο Δημήτρης Τάκης. Ο δημοσιογράφος θα παρουσιάζει νέα ενημερωτική εκπομπή στο ERT News Radio 105,8, έχοντας στο πλευρό του την Ευαγγελία Μπαλτατζή.
Πρεμιέρα με άρωμα κορυφής για το «Porto Leone»
Η δραματική σειρά εποχής «Porto Leone: Στη γειτονιά με τα κόκκινα φανάρια» έκανε την πολυαναμενόμενη πρεμιέρα της στον Alpha και… δικαίωσε τις προσδοκίες. Το διπλό επεισόδιο-«πιλότος» σκαρφάλωσε στην κορυφή του Top 10 της Nielsen, κατακτώντας το τηλεοπτικό κοινό από την πρώτη κιόλας βραδιά.
Interwetten και Ελλάδα Sports 94,3 ανακοίνωσαν τη νέα τους συνεργασία
Στο ξενοδοχείο «Titania» πραγματοποιήθηκε συνέντευξη Τύπου με διοργανωτές τη στοιχηματική εταιρεία Interwetten και τον ραδιοφωνικό σταθμό Ελλάδα Sports 94,3, με θέμα την επισημοποίηση της συνεργασίας των δύο πλευρών και τη μετονομασία του σταθμού σε Interwetten Ελλάδα Sports 94,3.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης μίλησαν ο Country Director της Interwetten, Μάριος Λευκαρίτης, ο διευθυντής προγράμματος του σταθμού, Γιώργος Χελάκης, ο ιδιοκτήτης, Δήμος Τσαπαλιάρης, ο νομικός σύμβουλος, Αντώνης Πετρίδης, και ο πρόεδρος της Hellenic Gaming Association, Χρήστος Παναγόπουλος. Οι ομιλητές επισήμαναν ότι η συνεργασία αυτή στοχεύει στην ποιοτική αναβάθμιση του προγράμματος και στην καθιέρωση του σταθμού ως εναλλακτική επιλογή αθλητικής ενημέρωσης, μακριά από δεσμεύσεις και εξαρτήσεις.
Τον συντονισμό της εκδήλωσης είχε η δημοσιογράφος Ζέτα Θεοδωρακοπούλου, ενώ επίσημος προσκεκλημένος της Interwetten ήταν ο Λόταρ Ματέους, ένας από τους κορυφαίους ποδοσφαιριστές όλων των εποχών, αρχηγός της Δυτικής Γερμανίας στο Μουντιάλ του 1990 και Brand Ambassador της εταιρείας. Ο παλαίμαχος άσος των Μπάγερν, Γκλάντμπαχ, Ίντερ και Νιου Γιορκ Ρεντ Μπουλς απάντησε σε ερωτήσεις για τη συνεργασία του με την Interwetten, σχολίασε θέματα της ποδοσφαιρικής επικαιρότητας και μοιράστηκε στιγμές από την πλούσια καριέρα του.
Σημαντική οργανική ανάπτυξη το α’ εξάμηνο του 2025 για την Alter Ego Media
Ισχυρή βελτίωση στα βασικά οικονομικά μεγέθη κατέγραψε ο Όμιλος Alter Ego Media του Βαγγέλη Μαρινάκη κατά το πρώτο εξάμηνο του 2025, σύμφωνα με τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε. Τα στοιχεία αποτυπώνουν ουσιαστική ανάπτυξη σε όλους τους τομείς δραστηριοποίησης, με τον Όμιλο να ενισχύει περαιτέρω τη θέση του στον εγχώριο κλάδο των ΜΜΕ.
Πολυδιάστατη δραστηριότητα
Ο μιντιακός όμιλος περιλαμβάνει:
Broadcasting & Radio
-Mega
-My Radio
Έντυπα & Εκδόσεις
-Το Βήμα
-Οικονομικός Ταχυδρόμος
-Τα Νέα
Ψηφιακά Μέσα
-newsit.gr
-in.gr
-tlife.gr
-zappit.gr
-argiro.gr
-Vita
-Grace
-Διακοπές
-Ελληνική Κουζίνα
-imommy.gr
-onalert.gr
-iatropedia.gr
-perpetual.gr
Οικονομικές επιδόσεις α’ εξαμήνου 2025
-Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών ανήλθε σε 59,1 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 7,9% έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2024.
-Σημαντική άνοδος σημειώθηκε:
-+9,9% στις εκδόσεις, στα 19,1 εκατ. ευρώ
-+7% στο broadcasting & παραγωγή οπτικοακουστικού περιεχομένου, στα 40 εκατ. ευρώ
Βελτίωση κερδοφορίας
-EBITDA: 17,1 εκατ. ευρώ (+17%)
-EBIT: 3,9 εκατ. ευρώ (έναντι ζημιών 2,4 εκατ. ευρώ το 2024)
-Καθαρά κέρδη: 1,2 εκατ. ευρώ, βελτίωση κατά 5 εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση
Ιδιαίτερα θετική συμβολή είχε ο εξορθολογισμός του κόστους προγράμματος του MEGA, που μείωσε τις αποσβέσεις άυλων στοιχείων και ενίσχυσε τη λειτουργική αποδοτικότητα.
Ισχυρή χρηματοοικονομική θέση
Η εισαγωγή της Alter Ego Media στο Χρηματιστήριο Αθηνών ενίσχυσε σημαντικά την κεφαλαιακή της βάση:
-Ίδια κεφάλαια: 119 εκατ. ευρώ (30.06.2025)
-Καθαρά ταμειακά διαθέσιμα: 50,2 εκατ. ευρώ
Τα στοιχεία αυτά διασφαλίζουν υψηλή ρευστότητα και ικανότητα απρόσκοπτης υλοποίησης του επενδυτικού προγράμματος.
Προοπτικές β’ εξαμήνου
Η διοίκηση αναμένει συνέχιση της θετικής πορείας και στο δεύτερο εξάμηνο, καθώς η εποχικότητα του κλάδου παραδοσιακά ενισχύει τα αποτελέσματα του Ομίλου το β’ μισό της χρήσης. Επιπλέον, αναμένεται η πλήρης ενσωμάτωση των εξαγορασθεισών εταιριών Newsit ΕΠΕ και Tlife ΑΕ, που θα προσδώσει περαιτέρω δυναμική στην ανάπτυξη.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Alter Ego Media, Γιάννης Βρέντζος, σημείωσε ότι «η ισχυρή ανάπτυξη του εξαμήνου επιβεβαιώνει την επιτυχία του στρατηγικού σχεδιασμού και την εμπιστοσύνη της αγοράς», τονίζοντας παραλλήλως ότι «Η στρατηγική μας θέση και η ισχυρή χρηματοοικονομική μας διάρθρωση δημιουργούν τις ευκαιρίες για περαιτέρω ανάπτυξη στον δυναμικά εξελισσόμενο κλάδο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και της Ψυχαγωγίας».
Η Super League 2 σε ACTION 24 και Athletiko.gr
Το ACTION 24 και το Athletiko.gr στο YouTube ανακοινώνουν την έναρξη μιας σημαντικής συνεργασίας, εξασφαλίζοντας τα δικαιώματα τηλεοπτικής και διαδικτυακής μετάδοσης του συναρπαστικού πρωταθλήματος Super League 2.
Από αυτό το Σαββατοκύριακο, οι φίλοι του ελληνικού ποδοσφαίρου θα απολαμβάνουν ζωντανά και σε υψηλή ποιότητα τις μονομαχίες ιστορικών συλλόγων, αλλά και την ανάδειξη δυναμικών επαρχιακών ομάδων με πιστό κοινό—φέρνοντας τον παλμό της ελληνικής περιφέρειας στα σπίτια τους. Το ενδιαφέρον ενισχύεται από τη συμμετοχή των δεύτερων ομάδων κορυφαίων συλλόγων: Ολυμπιακός, ΠΑΟΚ και Αστέρας AKTOR.
Διαβάστε επίσης
Ανατροπή στις τηλεοπτικές μεταδόσεις αγώνων – Τι αλλάζει παγκοσμίως
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ: Ο Θοδωρής Κυριακού στο τιμόνι μια νέα διεθνούς συμμαχίας
- Το σημαντικό ραντεβού για τα F-35, η κίτρινη κάρτα στον Καράογλου, το βιβλίο του Αλεξ, τι θα γίνει με το καλώδιο κι ένα quiz για τον μαρτυριάρη βουλευτή
- Γιάννης Μπουρνιάς: Ο φωτογράφος που με τον φακό του που αποκαλύπτει τη μοναξιά και τα μυστικά της νύχτας
- Όμιλος Affidea: Η νέα επένδυση – ψήφος εμπιστοσύνης στην Ελλάδα, τα γενέθλια και η πρόσκληση του Ά. Γεωργιάδη
