media Sonia gif

Media

Το crisis management του Θοδωρή Κυριακού, το πόθεν έσχες του Κοκλώνη, το αντίο της Μιχελιδάκη, ο χαρισματικός Μαντέλας και οι δραματικές μέρες του Ζούλα

  • Σόνια Χαϊμαντά

Περιεχόμενα

Το crisis management του Θοδωρή Κυριακού και το Plan B που άργησε μια μέρα

Ο πρόεδρος του ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ, Θοδωρής Κυριακού, θεωρούσε ότι είχαν όλα σχεδιαστεί όπως έπρεπε. Και είχαν πράγματι. Γιατί στο θέμα της μετάδοσης των αγώνων του FIFA World Cup Qatar 2022 και μεγάλη επένδυση έγινε και «plan B» υπήρχε και συνδρομητές είχαν εισρεύσει και η ομάδα ήταν επί ποδός.

Το πρόβλημα προέκυψε από μια ξένη εταιρεία (προμηθευτής) που διαχειριζόταν το development, δεδομένου ότι δεν κατάφερε να διαχειριστεί και να αποκωδικοποιήσει τα αυστηρά regulations της FIFA σε επίπεδο cyber security και προστασίας των τηλεοπτικών δικαιωμάτων. Μεγάλος όγκος δεδομένων, άγνωστοι κώδικες, δύσκολη παρτίδα.

Έτσι η «καυτή πατάτα» έπεσε στα χέρια των ιθυνόντων του ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ που ωστόσο δεν ενεργοποίησαν άμεσα το Plan B (να μεταδοθούν οι αγώνες από το antenna.gr ελεύθερα) όταν πρωτοέσκασε το πρόβλημα με τον αγώνα Ιράν – Αγγλία, θεωρώντας ότι το θέμα θα λυνόταν άμεσα.

Η προσέγγιση αυτή αποδείχθηκε ευσεβής πόθος με αποτέλεσμα να επαναληφθεί το μαύρο και να χρειαστεί ο μαραθώνιος των συσκέψεων για να καταλήξει η διοίκηση του ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ, να μεταδώσει παράλληλα το κορυφαίο ποδοσφαιρικό προϊόν τόσο από το συνδρομητικό ΑΝΤ1+ όσο και από το ελεύθερο ΑΝΤ1 TV. Με τη λύση ήταν σύμφωνος ο Jean-Christophe Petit, διευθυντής Δικαιωμάτων ΜΜΕ και Υπηρεσιών Περιεχομένου της FIFA θεωρώντας ότι «δεν καταστρατηγούνται οι συμβατικές υποχρεώσεις του καναλιού».

Τα λεφτά μας πίσω! Όχι! Θα πάρετε χρόνο και όχι χρήμα

Ο ANT1 πούλησε αρκετές χιλιάδες εξάμηνες συνδρομές του ΑΝΤ1+ γιατί εξασφάλισε τα δικαιώματα του Mundial. Ωστόσο παρά το γεγονός ότι το προϊόν πλέον μεταδίδεται για όλους, συνδρομητές και μη, από το ελεύθερο κανάλι, ο ΑΝΤΕΝΝΑ δεν δίνει τα λεφτά τους πίσω απλώς υιοθετεί μια ευνοϊκή εμπορική πολιτική.

Πιο συγκεκριμένα, σε σύσκεψη των υψηλόβαθμων στελεχών του ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ Γιώργου Λεβέντη, Managing Director ANT1 TV, Μακεδονία TV & ANTENNA STUDIOS, Τζώρτζη Ποφάντη, Chief Content Officer ΑΝΤ1 TV, Βασίλη Δεληκούρα, General Manager SVOD Services του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ υπό τον CEO Γιάννη Παπαχρήστου, αποφασίστηκε για όλους όσοι πήραν την 6μηνη προσφορά (υπολογίζονται σε 22.000), με 50% έκπτωση, από τις 17 Οκτωβρίου 2022, αλλά και σε όλους εκείνους που θα εγγραφούν στο ΑΝΤ1+ έως και τις 6 Δεκεμβρίου 2022, την αυτόματη και δωρεάν επέκταση της συνδρομής τους για επιπλέον 3 μήνες.

Να θυμίσουμε ότι ο όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ αγόρασε τα δικαιώματα του Κατάρ αντί περίπου 12,5 εκατ. ευρώ (με την ΕΡΤ να προσφέρει 10,5 εκατ. ευρώ) για τη μετάδοση 64 αγώνων και σύμφωνα με τον αρχικό προγραμματισμό οι μισοί θα προβάλλονταν από το ειδικό θεματικό κανάλι FIFA World Cup του ΑΝΤ1+, ενώ άλλοι μισοί (32 αγώνες) από την ελεύθερη συχνότητα του ΑΝΤ1.

Αποσοβήθηκε μια κρίση

Μια αρχική αλλά ακραία σκέψη που ωστόσο διέρρευσε προκαλώντας τη μήνι των ανταγωνιστών, ήταν να αξιοποιηθεί το air time του «αδελφού» Μακεδονία TV, κατέπεσε μετά από λίγες ώρες υπό τον φόβο των καναλαρχών κυρίως όμως του προέδρου του ΣΚΑΪ, Γιάννη Αλαφούζου, καθώς θα συνιστούσε αθέμιτο ανταγωνισμό ακριβώς επειδή έχει δηλωθεί ως κανάλι που θα διεκδικήσει άδεια πανελλαδικής εμβέλειας θεματικού περιεχομένου δεν νομιμοποιείται να προβάλλει ματς του Mundial, έστω και εκτάκτως.

Οι πληροφορίες που θέλουν τον ίδιο τον Γιάννη Αλαφούζο να προσφεύγει στο ΕΣΡ διαψεύδονται: Αφενός το ΕΣΡ δεν έχει την αρμοδιότητα να επιλύει συγκρούσεις ιδιωτικών επιχειρήσεων ούτε προβαίνει σε έλεγχο προγραμματικής πληρότητας, μάλιστα έχει ξεχάσει να διενεργήσει σχετικούς ελέγχους εδώ και τέσσερα χρόνια!!! Σύμφωνα με νομικούς κύκλους, αρμόδια για σχετικές διαφορές είναι τα Δικαστήρια μετά από κατάθεση ασφαλιστικών μέτρων.

Ουδέν κακόν αμιγές καλού: Η τηλεθέαση και διαφήμιση

Με τη μεταφορά των αγώνων στο ελεύθερο κανάλι είναι προφανές ότι ο ΑΝΤ1 θα καταφέρει να αυξήσει το μερίδιο του στην τηλεθέαση από τη μια ημέρα στην άλλη και ήδη την περασμένη Τρίτη ήταν ισοδύναμο σε επίπεδο τηλεθέασης με αυτό του Alpha.

Η αναμέτρηση Γαλλίας-Αυστραλίας, στο Mundial, που έδειξε ο ΑΝΤ1, το βράδυ της Τρίτης προσέγγισε το 1 εκατομμύριο τηλεθεατές και κατέλαβε την 3η θέση μεταξύ των 10 δημοφιλέστερων προγραμμάτων της ημέρας, υποχρεώνοντας το «Μαύρο ρόδο» που την Δευτέρα ήταν τρίτη επιλογή της ημέρας στο σύνολο των προγραμμάτων, να κατέβει μια θέση.

Η τηλεθέαση του ΑΝΤ1 βρίσκεται σαφέστατα σε ανοδική πορεία χάρη στις μεταδόσεις των ποδοσφαιρικών αγώνων του Μουντιάλ καταλαμβάνοντας τη 2η θέση μετά τα σχεδόν ισοδύναμα Alpha και Mega.

Οι δύο σταθμοί φαίνεται σε γενικές γραμμές να μην επηρεάζονται δραματικά, τουλάχιστον ως τώρα, από το «ατού» του ΑΝΤ1. Πιθανόν να επηρεάζεται η επίδοση των Star και Σκάι αλλά και της ΕΡΤ1, ενώ αναλλοίωτα παραμένουν εκείνα των Open, ΕΡΤ2, ΕΡΤ3 και Μακεδονία TV.

Είναι προφανές ότι ο ΑΝΤ1 μπαίνει στο «μάτι» των καναλαρχών που έχουν επενδύσει σημαντικά budget και αναμένουν αντίστοιχα μερίδια από τη διαφημιστική «πίτα» που τώρα είναι βέβαιο ότι τα κομμάτια της θα ανακατανεμηθούν υπέρ του καναλιού που προβάλλει το κορυφαίο ποδοσφαιρικό προϊόν.

Ήδη η ομάδα των στελεχών διαφήμισης του καναλιού, υπό τον chief revenue officer Τάσο Μιχαλάκη έχουν ξαμοληθεί στις διαφημιστικές και τα media agencies και ζητούν αυτό που τους αναλογεί ως προϊόν. Και αυτό δεν το θέλει κανείς έτσι ξαφνικά. Γιατί ο όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ θα πρέπει να ρεφάρει το διαφυγόν κέρδος και αυτό μπορεί να το κάνει πλέον και μέσω της διαφήμισης στο ελεύθερο κανάλι του δίνοντας δυνατό lead in και σε όλο το πρόγραμμα που προηγείται.

Πόσο πάνε οι ταινιοθήκες;

Η αποτίμηση των ταινιοθηκών των καναλιών στην Ελλάδα είναι μια πονεμένη ιστορία. Κάτι σαν τα ακίνητα που έχουν άλλη φορολογική και άλλη αγοραστική αξία. Η πραγματική αξία προφανώς είναι αυτή με την οποία κάποιος την αγοράζει.

Όταν ο Βαγγέλης Μαρινάκης αγόρασε την ταινιοθήκη του Mega αντί 33.999.999 ευρώ, είναι προφανές ότι δεν μπορεί να πάρει δάνειο βάζοντας εγγύηση το πρόγραμμα του Mega αντί 50 ή 100 εκατ. ευρώ! Συνεπώς αυτή είναι η πραγματική αποτίμηση της αγοράς για τη μεγαλύτερη ταινιοθήκη σειρών της ελληνικής τηλεόρασης.

Όταν η Τηλέτυπος είχε πάρει στις 18/12/2012 κοινοπρακτικό δάνειο 98 εκατ. ευρώ για την αναδιάρθρωση των βραχυπρόθεσμων υποχρεώσεων βάζοντας εγγύηση την ταινιοθήκη του για τα 50 εκατ. ευρώ, είναι προφανές ότι οι τιμές κάπου εκεί είναι.

Ο ΑΝΤΕΝΝΑ πήρε αυτή τη χρονιά δύο ομολογιακά δάνεια, συνολικής αξίας 114.650.000 ευρώ. Το πρώτο ομολογιακό δανείου, ύψους 94.650.000 ευρώ, από την Progresso Holdings Limited στην ΑΝΤΕΝΝΑ TV. Το δάνειο είναι διάρκειας επτά ετών και προορίζεται για την αναχρηματοδότηση υφιστάμενου χρέους και την κάλυψη κεφαλαίου κίνησης.

Επίσης, στις 21 Μαρτίου το ΔΣ της ΑΝΤΕΝΝΑ TV έλαβε την απόφαση για τη λήψη ομολογιακού δανείου ύψους 20.000.000 ευρώ, με ομολογιούχο την ολλανδική εταιρεία Antenna Greece BV. Η ταινιοθήκη του πόσο να αποτιμήθηκε άραγε, αναρωτιούνται ανταγωνιστές.

Πόθεν έσχες Νίκο Κοκλώνη;

Πέρασε μία εβδομάδα για να εμφανιστεί ο Νίκος Κοκλώνης της Barkingwell Progress για να δικαιολογήσει τα εν πολλοίς αδικαιολόγητα της επιχορήγησης της εταιρείας του.

Έχοντας συμβουλευτεί τους δικηγόρους του και, κυρίως, την Καλυψώ Κοντογιάννη, μιλά για πολιτικά παιχνίδια στα οποία ποτέ δεν συμμετείχε, ενώ αναφέρει ότι «η Barkingwell Progress είναι μια νεοσυσταθείσα εταιρεία με σκοπό να κάνει επένδυση στην αγορά των οπτικοακουστικών μέσων που εντάχθηκε στον αναπτυξιακό νόμο τηρώντας όλες τις νόμιμες προϋποθέσεις».

Ο Νίκος Κοκλώνης αναφέρει ότι αυτό που δεν έχει ειπωθεί και γραφτεί είναι ότι για να λάβει η εταιρεία ενίσχυση από το κράτος, στο πλαίσιο του αναπτυξιακού προγράμματος, θα πρέπει να υλοποιήσει το επιχειρηματικό της σχέδιο, που σημαίνει να κάνει επένδυση περίπου 10 εκατ. ευρώ, χρησιμοποιώντας ίδια μέσα και κεφάλαια. Δηλαδή δικά της χρήματα, όχι χρήματα του κράτους.

Η ενίσχυση που θα πάρει πίσω είναι περίπου 2 εκατ. ευρώ και όχι 10 εκατ., όπως γράφτηκε. Και την ενίσχυση αυτή θα την πάρει μόνο εφόσον η εταιρεία υλοποιήσει την επένδυση. Όσο για το πενιχρό κεφάλαιο των 4.000 ευρώ με το οποίο άνοιξε την εταιρεία του, ο Νίκος Κοκλώνης αναφέρει ότι αφορά στις δαπάνες σύστασης και αρχικής λειτουργίας της.

Το κεφάλαιο θα αυξηθεί όσο απαιτείται ώστε η εταιρεία να υλοποιήσει την επένδυση. Αν δεν την υλοποιήσει, δεν θα πάρει καμία ενίσχυση από το κράτος.

Το επενδυτικό σχέδιο είναι συνολικού επιλέξιμου κόστους ίσου με 9.935.712,09 ευρώ και η εταιρεία πρόκειται να λάβει 2 εκατ. ευρώ με τη μορφή επιχορήγησης.

Το θέμα είναι πού βρήκε αυτά τα 10 εκατ. ευρώ ο Νίκος Κοκλώνης, δηλαδή πόθεν έσχε για να φτιάξει την εταιρεία του;

Στο ΓΕΜΗ είναι εγγεγραμμένες πλην της Barkingwell Progress ΜΙΚΕ και οι Barkingwell Media ΑΕ, Barkingwell Media IKE και Barkingwell Staff Μονοπρόσωπη ΙΚΕ.

Μέσα από αυτές όμως υπάρχουν άλλες τρεις εταιρείες, δύο εκ των οποίων έχουν Αλβανό υπήκοο διαχειριστή, τον Μέτα Αρμάντο Κιέρστο, με άδεια διαμονής έως το 2026:

Η EASY STARTER ΙΚΕ που αποκαλύπτεται από τις οικονομικές καταστάσεις της BARKINGWELL MEDIA AE τελεί σε αναστολή καταχώρισης λόγω του ότι δεν έχει προβεί σε πιστοποίηση καταβολής αρχικού κεφαλαίου εντός ενός 1 μήνα από τη σύστασή της, καθώς είναι ΙΚΕ με κεφαλαιακές εισφορές. Η εταιρεία ιδρύθηκε τον Ιούνιο του 2015 από την KOKLONIS GROUP OF COMPANIES INC και την Karavatakis Group of Companies και έχει ως διαχειριστή από το 2017 τον κ. META ARMANDO KIERSTO, Αλβανό υπήκοο με άδεια διαμονής στην Ελλάδα έως το 2026. Η εταιρεία το 2020 είχε τζίρο 1,2 εκατ. ευρώ και ζημία 50.000 ευρώ. Στο τέλος του 2020 χρωστούσε σε φόρους και τέλη 450.000 ευρώ και προς ασφαλιστικά ταμεία 550.000.

Η DEALBER ιδρύθηκε από μια άλλη εταιρεία συμφερόντων Κοκλώνη το 2015, τη FAST CAPITAL MIKE, και είχε επίσης ως διαχειριστή από το 2017 έως και τον Ιούλιο του 2020 τον Αλβανό Υπήκοο META ARMANDO KIERSTO. Η DEALBER έχει να δημοσιεύσει οικονομικά στοιχεία από το 2016.

Η Barkingwell Progress ΜΙΚΕ ιδρύθηκε στις 23/11/2021 έχει ως μοναδικό εταίρο και διαχειριστή τον Νίκο Κοκλώνη. Το κεφάλαιό της είναι 4.000 ευρώ και έχει ως αντικείμενο «ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ, ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ».

Η Barkingwell Media AE ιδρύθηκε στις 15 Φεβρουαρίου του 2017 με το όνομα «KOKLONIS MEDIA IKE» και κατά τη σύστασή της ο Κοκλώνης ήταν διαχειριστής αλλά όχι εταίρος. Στο τέλος του 2020 η ΙΚΕ μετατράπηκε σε ΑΕ. Τότε εταίροι της ΙΚΕ ήταν η “KOKLONIS GROUP OF COMPANIES INC” με 2.137.880 εταιρικά μερίδια και ο Νίκος Κοκλώνης με 66.120 εταιρικά μερίδια.

H KOKLONIS GROUP OF COMPANIES INC έχει ιδρυθεί το 2015 και έχει έδρα το Delaware των ΗΠΑ που αποτελεί τον παράδεισο των εξωχώριων αμερικάνικων εταιριών.

Μετά την μετατροπή της έχουν γίνει δύο αυξήσεις κεφαλαίου 3 εκατ. ευρώ.

Η τελευταία δημοσίευση που έχει γίνει στο ΓΕΜΗ είναι στα τέλη του 2021 ενώ δεν έχει ακόμα δημοσιεύσει οικονομικές καταστάσεις χρήσης 2021.

Το 2020 εμφάνισε έσοδα 4,6 εκατ. ευρώ και 733.000 ευρώ ζημιές.

Από τις συναλλαγές με συνδεδεμένες εταιρείες προκύπτει ότι έγιναν αγορές αξίας 308.000 ευρώ από την Barkingwell Staff MIKE, 1,2 εκατ. ευρώ απόν την EASY STARTER IKE και 53.000 ευρώ από την Dealber IKE. Από τα στοιχεία αυτά προκύπτουν και άλλες δύο εταιρίες που διασυνδέονται με τον κ. Κοκλώνη.

H Barkingwell Media IKE είναι σε διαδικασία προεγγραφής και εκκρεμεί η γνωστοποίηση ΑΦΜ στο ΓΕΜΗ.

Η «BARKINGWELL STAFF ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι.Κ.Ε.» ιδρύθηκε στις 16/10/2020 με κεφάλαιο 10.000 ευρώ που κατεβλήθη από την KOKLONIS GROUP OF COMPANIES INC και διαχειριστής για 20 χρόνια έχει οριστεί ο κ. Καγιούλης Ιωάννης. Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις του 2021 είχε έσοδα 5,4 εκ ευρώ και ζημία 158.000 ευρώ. Και φαίνεται ότι έχει μεταφερθεί τζίρος από τις δραστηριότητες Κοκλώνη στη συγκεκριμένη εταιρία. Μάλιστα η BARKINGWELL STAFF ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι.Κ.Ε εμφανίζεται να έχει φεσώσει τα ασφαλιστικά ταμεία και το Δημόσιο που χρωστά 1,5 εκ ευρώ και 2 εκ ευρώ αντίστοιχα.

Η FAST CAPITAL που «φυτρώνει» μέσω της DEALBER επίσης ιδρύθηκε το 2015 (Ιούνιος) από την MERSIST LIMITED με κεφάλαιο 5.000 ευρώ και διαχειριστής είναι ο κ. Νίκος Κοκλώνης. Η εταιρεία έχει αρνητική καθαρή θέση 2,4 εκ ευρώ και υποχρεώσεις 6 εκατ. ευρώ και στις χρήσεις 2021 και 2020 είχε μηδενικό κύκλο εργασιών και ζημίες 550.000 και 600.000 ευρώ αντίστοιχα!!!

Ένα «βήμα» ψηλότερα Γιάννης Πρετεντέρης και Γιώργος Μαντέλας

Στο «Βήμα» δεν ξεμένουν ποτέ από στελέχη.

Μπορεί ο Αντώνης Καρακούσης να συνταξιοδοτείται ωστόσο παραμένει σύμβουλος έκδοσης και βασικός αρθρογράφος, με τη διευθυντική πυραμίδα της ναυαρχίδας της Alter Ego να στελεχώνεται από τον Γιάννη Πρετεντέρη που αναλαμβάνει Εκδότης και τον Γιώργο Μαντέλα που θα εκτελεί χρέη Διευθυντή.

Αμφότεροι διατηρούν τις αρμοδιότητές τους στο MEGA και στα «Νέα», αντίστοιχα.

Οι φήμες ότι ο Αντώνης Καρακούσης αναλαμβάνει προσωπικός σύμβουλος του Αλέξη Τσίπρα λίγο πριν τις εκλογές όποτε αυτές γίνουν, με αρμοδιότητα να φέρει κοντά ΣΥΡΙΖΑ και ΚΙΝΑΛ-ΠΑΣΟΚ ελέγχονται ως ανακριβείς.

Κόβεται η Ίνα Ταράντου στο Open, το συζητάνε για τη Μάριον Μιχελιδάκη

Τις αλλεπάλληλες αλλαγές προσώπων στην «ηλεκτρική καρέκλα» του διευθυντή προγράμματος πληρώνει το Open σε επίπεδο τηλεθέασης μιας και το κανάλι δεν έχει καταφέρει να βρει τον βηματισμό του στο τηλεκοντρόλ του τηλεθεατή.

Έτσι από το 2018 που τη θέση κατείχε η Άλκηστη Μαραγκουδάκη, περάσαμε στη διοίκηση Νίκου Κάλη το 2019 που έδωσε το 2020 τη σκυτάλη στη Μαρία Σαγανά που απομακρύνθηκε έναν χρόνο μετά για να αναλάβει τα ηνία η επαγγελματίας Χρύσα Μασούρου.

Ως φυσική συνέπεια, οι αλλεπάλληλες ασκήσεις επί χάρτου και οι ατέλειωτες αλλαγές στο πρόγραμμα με διορθωτικές κινήσεις για την πολυπόθητη τηλεθέαση.

Την εβδομάδα που μας πέρασε μεσούσης της σεζόν σταμάτησε και η εκπομπή της Ίνας Ταράντου – και όχι μια οποιαδήποτε εκπομπή – αλλά ένα καθημερινό πρόγραμμα που δεν έτυχε της προσδοκώμενης αποδοχής.

Στο μεταξύ στο «μικροσκόπιο» του καναλιού λέγεται ότι βρίσκεται η επίσης καθημερινή εκπομπή «Μέρα μεσημέρι με τη Μάριον» με τη Μάριον Μιχελιδάκη, η οποία στη δεύτερη σεζόν έχει δυναμική οριακά αντίστοιχη με το μέσο μερίδιο του σταθμού.

Αυτά που ενώνουν και αυτά που χωρίζουν τον Γιάννη Λάτσιο με τον Χρήστο Παναγιωτόπουλο

Στο Open υπάρχουν ατύπως δύο «βιλαέτια», κάτι σαν Βιλαρίμπα και Βιλαμπάχο. Αυτό του προέδρου του Δ.Σ. και επικεφαλής στο ψυχαγωγικό κομμάτι, Γιάννη Λάτσιου, και το προτεκτοράτο της ενημέρωσης υπό τον Χρήστο Παναγιωτόπουλο με την επικοινωνία των δύο ανδρών να χαρακτηρίζεται από αρρυθμίες και τον καυγά να γίνεται για το πάπλωμα της τηλεθέασης.

Στον Γιάννη Λάτσιο πιστώνεται η υψηλή τηλεθέασης του σήριαλ «Έρωτας φυγάς» που δίνει αρκετά δυνατό lead in στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων με την Πόπη Τσαπανίδου, το οποίο πέφτει κατακόρυφα παρά την ενδιαφέρουσα παρουσίαση και τη δημοφιλία της δημοσιογράφου. Το θέμα μπερδεύεται όταν οι τυπολογίες είναι ασαφείς (infotainment). Τίνος είναι το παιδί και ποιανού η ευθύνη;

Αναπτυξιακό σχέδιο Μελισσανίδη

Αναπτυξιακό σχέδιο έχει στα σκαριά η εταιρεία του Δημήτρη Μελισσανίδη που έχει θέσει σε λειτουργία το Naftemporiki TV και με τις ευλογίες του ΕΣΡ εκπέμπει πανελλαδικά μέσω δορυφορικών πλατφορμών.

Το ενδιαφέρον να διεκδικήσει μια από τις τρεις άδειες εθνικής εμβέλειας, θεματικού περιεχομένου παραμένει, όπως τονίζεται και το κανάλι θα θέσει υποψηφιότητα αν και όταν προκηρυχθεί ο σχετικός διαγωνισμός από το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης.

Στόχος του εγχειρήματος είναι να γίνει απόσβεση της επένδυσης μέσα στην επόμενη τετραετία.

Γιατί ο Αλαφούζος σκέφτηκε, αλλά δεν πήρε το ΑΡΤ του Καρατζαφέρη αφού έχει πορτοφόλι για περισσότερα;

Ο Γιάννης Αλαφούζος είναι well established στην αγορά των ΜΜΕ και δεν χρειάζεται να διαπραγματευθεί με καναλάρχες Β’ Εθνικής για αγορά καναλιών. Εκ πρώτης όψεως.

Μπορεί να περιμένει να προκηρυχθούν οι άδειες πανελλαδικής εμβέλειας θεματικού περιεχομένου από την κυβέρνηση, όπως εξάλλου το ίδιο θα μπορούσε να κάνει το τρίδυμο Μπάκου, Καϋμενάκη, Εξάρχου, αλλά και ο Δημήτρης Μελισσανίδης που προαλείφεται για καναλάρχης.

Το θέμα όμως κολλάει στην κυβέρνηση που δεν δείχνει να καίγεται για προκήρυξη αδειών τουλάχιστον πριν τις εκλογές. Εξ ου και οι όποιες συζητήσεις των ανθρώπων του Γιάννη Αλαφούζου με τον Γιώργο Καρατζαφέρη για ενδεχόμενη μεταβίβαση του Art, εξ ου και οι επαφές Μελισσανίδη με τον Ρέστη για το Rise κ.λ.π. κ.λ.π..

Δύσκολες μέρες για τον Ζούλα

Σε τροχιά ταμειακής κρίσης βρίσκεται το Ραδιομέγαρο με τον πρόεδρο Κωνσταντίνο Ζούλα να καλείται μόνος του, χωρίς διευθύνοντα σύμβουλο σε οργανική θέση, να βγάλει το φίδι από την τρύπα.

Τα προβλήματα που έχουν συσσωρευθεί είναι πολλά: Οι αρρυθμίες από την καταβολή του ανταποδοτικού τέλους των παρόχων ενέργειας στην ΕΡΤ, η δραματική αύξηση των εξόδων της ΕΡΤ για το 2022 κατά 3.421.106 ευρώ, που μειώνει το ισοζύγιο του έτους από τα 8 εκατ. ευρώ στα 4,7 εκατ. ευρώ, τα 2.648.000 ευρώ που προστέθηκαν ως επιπλέον παροχές στο προσωπικό για τα «τροφεία», η αναγκαστική συρρίκνωση του αριθμού επεισοδίων σειρών και τηλεπαιχνιδιών, όπως ο «Αδύναμος κρίκος» (από 170 σε 120) και του σήριαλ «Χαιρέτα μου τον πλάτανο».

Τέλος και πολύ σημαντικό η μείωση των θέσεων συμβασιούχων για την Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα των Μουσικών Συνόλων, μειώνοντας παράλληλα και τις συναυλίες που θα δίνει ετησίως.

Σήμερα η ΕΣΟ της ΕΡΤ έχει 22 συμβασιούχους και 51 μουσικούς με σύμβαση αορίστου χρόνου. Οι οργανικές θέσεις της ορχήστρας είναι 105, αλλά πολλές παραμένουν κενές εδώ και πολλά χρόνια.

Άλλο Φώτης σε Alpha, Mega, ANT1 και Star, άλλο Φώτης στην ΕΡΤ

Ναι, ο Φώτης Σεργουλόπουλος κάνει αρνητικό ρεκόρ τηλεθέασης μαζί με τη Τζένη Μελιτά στην ΕΡΤ.

Η εκπομπή «Πρωϊαν σε εἶδον, τήν μεσημβρίαν» συγκέντρωσε την περασμένη Τρίτη στο δυναμικό κοινό 1,5%! Και αυτό χάρις στους μεγαλύτερης ηλικίας άνδρες που του έδωσαν το χρίσμα του 5,4% και στους Θεσσαλονικείς που ψήφισαν με 5,7%. Δεν έχει δύσει το άστρο του, απλώς φταίει ο ουρανός…

Μενεγάκη – Καινούργιου απασφάλισαν κατά Ουγγαρέζου

«Εσύ αδυνάτισες», ρωτάει η Ελένη Μενεγάκη τον συνεργάτη της, Δημήτρη Ουγγαρέζο στην έναρξη της εκπομπής της περασμένης Τετάρτης, καθώς ο πανελίστας έκανε come back μετά από απουσία δύο εβδομάδων και ενώ φούντωναν οι φήμες ότι θα έπαιρνε μεταγραφή για την εκπομπή της Φαίης Σκορδά στον ΣΚΑΪ.

Ανάλογες μπηχτές έκανε και η Κατερίνα Καινούργιου λέγοντας για τον Δημήτρη Ουγγαρέζο! «Δεν ξέρω για ποιον λόγο δημιουργεί τόσες κόντρες και τόσες εντάσεις, ενώ είναι ένα φανταστικό παιδί».

Τυπώνει διαβατήρια για σήριαλ ο Βαγγέλης Μαρινάκης

Τον δρόμο της εξωστρέφειας άνοιξε ο Βαγγέλης Μαρινάκης με το «Maestro» του Mega που θα προβάλλει το Netflix μεταφρασμένο σε 25 ξένες γλώσσες.

Η δεύτερη σειρά που παίρνει το δρόμο εκτός συνόρων, και πάλι του Mega, είναι ο «Σιωπηλός δρόμος».

Σε σκηνοθεσία Βαρδή Μαρινάκη και παραγωγή της Filmiki, ο «Σιωπηλός δρόμος» διανέμεται διεθνώς από την Beta Film, η οποία υπέγραψε συμφωνία με την αμερικανική πλατφόρμα Topic για τη διανομή της σειράς σε ΗΠΑ και Καναδά.

Μια τέτοια σειρά ίσως να είναι το «Milky Way» του Βασίλη Κεκάτου, που προορίζεται για το Mega.

Το Netflix έχει εξασφαλίσει ήδη το ντοκιμαντέρ «Άθως» για το Άγιον Όρος, την ταινία «Πράσινη Θάλασσα» της Αγγελικής Αντωνίου για τις ευρωπαϊκές χώρες και την ταινία «The Waiter», την προβολή της οποίας εξασφάλισε σε 23 ευρωπαϊκές χώρες, όχι όμως και στην Ελλάδα.

Να νοικοκυρέψει τα αποκόμματα προσπαθεί ο Νίκος Χατζηνικολάου

Στην ίδρυση εταιρείας αποδελτίωσης του Τύπου με τον τίτλο «Εφημερίς» κινούνται οι εκδότες.

Οι απώλειες που έχουν οι εκδοτικές εταιρείες από τις εταιρείες online αποδελτίωσης είναι ασύλληπτες, το δε εκδοτικό προϊόν των εφημερίδων φτάνει στους χρήστες των υπηρεσιών αυτών, μεταξύ των οποίων είναι η κυβέρνηση, η αντιπολίτευση, οι μεγάλες εταιρείες, πριν οι εφημερίδες κρεμαστούν στα περίπτερα.

Γεια σου Μαρία Μπακοδήμου

Χαμηλές πτήσεις στην τηλεθέαση πραγματοποιεί και η Μαρία Μπακοδήμου «Γεια σου» στον ΣΚΑΪ παρά τις αλλαγές που έχουν γίνει και τις προσαρμογές, συγκεντρώνει μόλις 3,6% στο δυναμικό κοινό και 5,5% στο σύνολο!

Ποσοστά χαμηλά για ένα κανάλι, όπως ο ΣΚΑΪ…

Στις 28 Νοεμβρίου το νέο Action;

Στην τελική ευθεία για το λανσάρισμά του μπαίνει το Action 24, υπό το νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς και δημοσιογραφικό σχήμα.

Στόχος είναι το ριζικά ανανεωμένο πρόγραμμα του καναλιού να βγει στον αέρα προς το τέλος Νοεμβρίου.

Εξετάζεται η πιθανότητα το λανσάρισμα να γίνει την ερχόμενη Δευτέρα.

Στον σταθμό με έδρα τα ανακαινισμένα και εξοπλισμένα με τεχνολογία αιχμής, ιστορικά στούντιο Alfa, στα Μελίσσια, άρχισαν τα τελικά δοκιμαστικά για τα δελτία ειδήσεων και των ενημερωτικών εκπομπών του σταθμού.

Τα στούντιο ειδήσεων και εκπομπών χαρακτηρίζονται ως εντυπωσιακά, εξοπλισμένα με μεγάλες οθόνες τεχνολογίας led, τοποθετημένες περιμετρικά. Από αυτά θα βγαίνουν στον αέρα οι εκπομπές, με δίδυμα παρουσιαστών, κατά βάση.

Στο καθημερινό πρόγραμμα επί της -πολύ πρωινής- υποδοχής οι Γιώργος Κακούσης–Άννα Λιβαθινού, αμέσως μετά οι Νίκος Υποφάντης–Μιλένα Ηλιοπούλου.

Μεσημεριανό δελτίο ειδήσεων στις 13.00 με την Ιωάννα Βάσου.

Στο κεντρικό δελτίο (19.00) ο Βασίλης Τσεκούρας, ο οποίος θα είχε στο στούντιο τους Σεραφείμ Κοτρώτσο και Άννα Ζαρακέλη για σχόλιο και ανάλυση ανάλογα το θέμα.

Το βραδινό πρόγραμμα θα ολοκληρώνεται με ενημερωτική εκπομπή την οποία θα παρουσιάζουν ο Γιώργος Πιέρρος, ο Δημήτρης Τάκης και η Ελένη Καλογεροπούλου.

Εκπομπή επίσης στη βραδινή ζώνη θα έχει και η Αθηναΐς Νέγκα, πιθανόν σε εβδομαδιαία βάση.

Το Σαββατοκύριακο την πρωινή ενημέρωση θα κάνουν οι Θοδωρής Βγενής–Μαρία Αραμπατζή και θα ακολουθούν η Ανθή Σαλαγκούδη με τον Γιώργο Παγάνη.

Τα δελτία του Σαββατοκύριακου θα παρουσιάζουν η Νικόλ Ποφάντη, το μεσημεριανό, και η Βάσω Μητρομάρα το κεντρικό.

Εκπομπή επίσης θα έχει και η Δάφνη Καραβοκύρη. Θέσης ευθύνης και κομβικά ρεπορτάζ ανέλαβαν μεταξύ άλλων οι Γιώργος Παπακωνσταντίνου (υπεύθυνος πολιτικού ρεπορτάζ) , Αντώνης Γκιόκας (κόμματα αντιπολίτευσης), Μάρθα Λεκάκου (υπουργείο Ανάπτυξης), Φιλιώ Γιαννακοπούλου και Ζαφείρης Σπυριδάκης (αρχισυντάκτες εκπομπών).

Σταδιακά στο πρόγραμμα του καναλιού με χαρακτηριστικά εθνικής εμβέλειας (μέσα από τις πλατφόρμες Cosmote TV και Nova) θα προστεθούν εκπομπή έρευνας και ντοκιμαντέρ ξένα αλλά και ελληνικής παραγωγής με πρωτογενές περιεχόμενο.

Το γενικό πρόσταγμα, ως γνωστό έχει ο Γιάννης Σαραντάκος με τους Στράτο Μπαλή και Σωτήρη Σταθόπουλο σε επίσης διευθυντικά πόστα.

Ο πονοκέφαλος Τσίπρα με την Αυγή

Ζημιογόνος και πάλι η εταιρεία Αυγή Εκδοτικός και Δημοσιογραφικός Οργανισμός ΑΕ.

Ο κύκλος εργασιών της ανήλθε το 2021 σε 1.287.080 ευρώ, έναντι 1.127.124 ευρώ το 2020, και οι ζημίες προ φόρων έφτασαν το 1.374.683 ευρώ το 2021, από 1.400.886 ευρώ το 2020.

Μονομαχία στον κόκκινο ήλιο για Cosmote – Nova

Αντίστροφη μέτρηση για το μεγάλο συμβόλαιο των τηλεοπτικών δικαιωμάτων της Euroleague για την επόμενη τριετία (2023-2026).

Η προθεσμία για την κατάθεση των προσφορών εκπνέει την επόμενη Πέμπτη και εφόσον δεν υπάρξει παράταση ή κάποιου είδους μετάθεση της διαδικασίας, στις αρχές του επόμενου μήνα θα γνωρίζουμε εάν η διοργάνωση στην οποία συμμετέχουν Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός θα συνεχίσει να μεταδίδεται από τη NOVA ή θα μετακομίσει στην COSMOTE TV.

Με τι παπούτσια θα πάει στο Dragons’ Den ο Ευμορφίδης;

Ο εφοπλιστής Χάρης Βαφειάς, ο εκκεντρικός ιδρυτής της Coco-Mat Πωλ Ευμορφίδης, η Μαρία Χατζηστεφανή των καλλυντικών Rodial, η ιδρύτρια και πρόεδρος της Power Health Λιλή Περγαντά και ο επενδυτής Λέων Γιοχάη είπαν το ναι στο «Dragons’ Den» και θα συμμετέχουν ως επενδυτές και όχι ως κριτές στο νέο ριάλιτι επιχειρηματικότητας που θα προβάλλεται από τον Ιανουάριο στον AΝΤ1.

Μέσα από αυτό θα γνωρίσουν νέους επιχειρηματίες με φρέσκες ιδέες, τους οποίους θα βοηθήσουν να εξελιχθούν και θα τους στηρίξουν με τα δικά τους κεφάλαια για να ξεκινήσουν την επιχείρησή τους βγάζοντας όμως και αυτοί κέρδος.

Το συγκεκριμένο σόου που μεταδίδεται σε πάνω από 40 χώρες εδώ και δύο δεκαετίες, με επενδύσεις που έχουν ξεπεράσει τα 600 εκατ. δολάρια, έφερε στην Ελλάδα ο Σάκης Τανιμανίδης, ο οποίος θα αναλάβει και την παρουσίασή του.

Τα γυρίσματα έχουν ήδη ξεκινήσει.

Χαμηλές πτήσεις για τον 9,84

Τις ευλογίες του δημάρχου Κωστή Μπακογιάννη έχουν οι συμβασιούχοι του «Αθήνα 9,84», που ετοιμάζονται να κινηθούν δικαστικά απαιτώντας τη μονιμοποίησή τους μετά από τουλάχιστον 15 χρόνια συνεχόμενων συμβάσεων.

Η κίνηση εκδηλώνεται λίγο πριν τη νέα προκήρυξη για προσλήψεις συμβασιούχων στον δημοτικό σταθμό της πόλης και ενώ έγινε γνωστό πως οι συμβάσεις θα μειωθούν…

Άλλο μελανό σημείο στο ραδιόφωνο η 37η θέση ανάμεσα σε 39 ραδιόφωνα, στο ταμπλό των ακροαματικοτήτων των Ρ/Σ Αττικής με μέσο όρο που κινείται γύρω από το 1%.

Στα ίδια επίπεδα, δηλαδή, που βρισκόταν και πριν 9,5 χρόνια όταν σταμάτησε να θέλει να ερευνά τις επιδόσεις του.

Διαβάστε επίσης:

Τι συμβαίνει με τον Τζίγγερ και τον Alpha TV, ο μαξιμαλισμός της Εύης Κουτσαυτάκη, τα χαμηλά νούμερα της Σκορδά, πού βρήκε 7,5 εκατ. ευρώ ο Κοκλώνης και τα ραντεβού Εξάρχου στο Action 24